Anket Sitesi

Pino Tarafından Yazılan Yorumlar

Benim bir arkadaşım vardı,onun da bir sevgilisi...Araları başlarda çok iyi olmasına rağmen zamanla kötüleşti, aralarını düzeltmek için elimden geleni yaptım... Tabii bu ara düzeltme olayı için iki tarafla da iletişim içindeydim ama bu anda küçük bir sorun oluştu arkadaşımın kız arkadaşı bana aşık oldu ve çıkma teklifi etti. Ben ise uzun bir red süresinden sonra dayanamadım ve kabul ettim. Arkadaşımın ise bu olaydan haberi bile yok, yani kızın benim yüzümden onunla ilişkisine son noktayı koyduğunu bile bilmiyor... Sizce Kim Haklı? Duyarsa Beni Öldürme İhtimali Olan Arkadaşım Mı? Ara bulucu tavırlarım ve mantıklı konuşmalarım yüzünden bana aşık olan kız mı? Kız tarafından aşık olunan ve kızı kırmamak için onun teklifini kabul eden ben mi?
Arkadaşına acıdım.Ama sana daha çok acıdım akılsızlık yapmışsın insan kırmamak için çıkma teklifi kabul eder mi?Sen kendini kandır.
15 Eylül 2007 . Ankete Git
Bir arkadaşım sevgilisinden ayrıldı. Arkadaşımın sevgilisi bana e-posta gönderdi ve arkadaşımla kendisini barıştırmamı istedi. Arkadaşım, eski sevgilisiyle benim görüşmemi istemiyordu, ama ben sırf arkadaşım tekrar mutlu olsun diye onun eski sevgilisiyle görüşüyordum. Arkadaşım bunu öğrendi ve kavga ettik. Sizce kim haklı?
İyilik yap kötülük bul boşver kardeş kimseye iyilik yapılmaz sen kötü oluyorsun.
15 Eylül 2007 . Ankete Git
Sevgilimden 3-4 ay önce ayrıldım. Ayrılma sebebimiz kız arkadaşımın bir arkadaşıydı. O kadar samimilerdi ki, herkes onları sevgili sanıyodu. Birgün kız arkadaşıma e-posta gönderdim ve 'ya ben, ya o' dedim. O da arkadaşını seçti. Biliyorum belki o an sinirle bunları yazdım. 1-2 hafta sonra dayanamayıp özür diledim, arkadaşını devreye soktum, ama işe yaramadı. En son 2-3 hafta önce tekrar çıkma teklif ettim, bana hiç sevmediğim şarkıyla cevap verdi. O günden beri onunla konuşamıyorum ama içim parçalanıyor. Sizce kim haklı?
Sen haklısın.Seven insan kıskanır ben olsam bende aynısını yapardım ya ben ya o.O seçimini yapmış boşver.
15 Eylül 2007 . Ankete Git
Benim iki arkadaşım, PS2'de bir futbol maçı için iddiaya girdiler ve bunun için yazılı bir sözleşme bile yaptılar. Buna göre 90 dakikalık tek maçın sonunda kaybeden, kazananın isteklerini yerine getirecekti. Oyunun başına oturduklarında, oyunda en çok 30 dakikalık maç yapabildiklerini gördüler ve bu şekilde oynadılar. Maçtan sonra kaybeden, sözleşmede '90 dakikalık maç' yazdığını ve 30'ar dakikadan 2 maç daha yapmaları gerektiğini söyledi. Kazanan ise 'tek maç' yazdığı için oynamayı reddetti. Sizce hangisi haklı?
Oyunda kazanan yok ki mızıkçılık yapmış
15 Eylül 2007 . Ankete Git
Benim bir erkek arkadaşım var ve 2 senedir beraberiz. Erkek arkadaşım benimle birlikte olmak istiyor, aslında ben de istiyorum ama eğer böyle bir şeyi sevdiğim birisiyle yaparsam onunla evlenceğim gözüyle bakıyorum. Bu yüzden çok kararsızdım. Erkek arkadaşım bana 'istemezsen seni zorlayamam; sonra yani ayrıldıktan sora üzülmeni, pişman olmanı istemem' dedi. Daha olmadan ayrılıktan söz ettiği için 'ben istemiyorum' filan dedim. O da tamam dedi ama şimdi bana çok soğuk davranıyor. Sizce kim haklı?
Sen haklısın.Doğrusu da bu işte zaten ama bunu yapmıyorsun diye sana soğuk davranması çok yanlış.
15 Eylül 2007 . Ankete Git
Kız arkadaşımla 3 senedir beraberiz. Son zamanlarda acayip kavga etmeye başladık. Kavga sebebi; 'Dışarı çıkma, şunu yapma, bunu yapma, vs.'. Tamam belki ben de yapıyorum aynı şeyleri, ama onun kadar değil. Bazen çok sinirleniyorum, bunalıyorum, herşeyi bitirmek geliyor içimden. Ama olmuyor, bu konuları onunla konuştuğum zaman 'Bunlar normal şeyler' diyor. Neresi normal, ben anlamadım... Sizce kim haklı?
Sinirlerine hakim olmayı denesen bu ne şiddet bu ne celal :))
15 Eylül 2007 . Ankete Git
Benim bir arkadaşım sevgilisinden ayrıldı. Yaklaşık 6 senelik bir birliktelikleri olmuştu. Ancak ayrılırken çok kötü kırdılar birbirlerini ve artık konuşmuyorlar, iki dünya bir araya gelse de konuşmazlar. Kız benim çok eski bir arkadaşım, daha sonra da erkek olanla tanışmıştım ve benim sayemde bu iki genç sevgili olmuşlardı. Şimdi ikisi de diğeri ile konuşmamamı istiyor. İkisine de bunun çok saçma ve çocukça olduğunu ve akıllarını başlarına toplamadan ikisi ile de görüşmeyeceğimi söyledim. İkisi de arıyor beni ama ben hala görüşmüyorum. Ne diyorsunuz Pollemik.com halkı, kim haklı?
Sen haklısın.Zaten birlikteyken iyisin ayrılınca kötü olursun.
15 Eylül 2007 . Ankete Git
Ben sınıf arkadaşım olan bir kıza mesaj yazıp yanlışlıkla sevgilime gönderdim. Aslında sadece 'Selam nasılsın? Hayırlı ramazanlar. Öylesine bir hal hatır sorayım istedim. Neyse kendine iyi bak, öptüm' şeklinde bir mesajdı. Hemen sevgilimi aradım, en yakın arkadaşı açtı telefonu. Sevgilimin mesajı görüp görmediğini sordum, görmemiş. Sileyim mi diye sordu, ben de sil dedim. Ama ben gecelerce uyuyamadım, sonunda gidip kız arkadaşıma herşeyi tek tek anlattım. Kız arkadaşım şimdi benim mesajı gören arkadaşıyla beraber olduğumu zannediyor ve 'Bu mesajla beni çok kırdın, bir de gidip başka kıza mesaj cekmişsin. Sen benden ayrıl, ikisinden biriyle çık' diyor. Sizce kim haklı?
Kız abartmış ve yanlış anlamış.O mesajı silen arkadaşını da alın üçünüz konuşun
15 Eylül 2007 . Ankete Git
Son iki ilişkimde ihanete uğradım ve şu an birlikte olduğum insan bana güven vermek için ne kadar çabalasa da ona güvenemiyorum; hem önceden ihanete uğradığım, hem de onu internetten bulduğum için. Sizce güvenmemekte haklı mıyım?
Herkes bir değildir.Öyle düşünme bence.Ama tam anlamıyla da güvenme...
15 Eylül 2007 . Ankete Git
Hem seviyorum, hem seviliyorum ve sevdiğim insan istediğim gibi biri... Beraberliğe başlayalı 4 ay geçti. Hep ciddiydik ve aramızda sözlendik. Fakat sevgilim şehir dışında okuyor ve farklı bir şehirde oturuyor, okulunun bitmesine de (evliliğe) 3 yıl var. Arkadaşlarım ve ailem baştan onay verdilerse de, aradaki mesafeler sorun yaratır diye uzamadan bitsin diyorlar. Biz de sık görüşemiyoruz, gidip gelmem zor oluyor ve olacak; ama yine de sevgilim de sabrederse zorlarız, devam eder diyorum. Sizce bu aşkın sonu ne olur? Arkadaşlarım ve ailem mi haklı, ben mi?
Birbirinizi bulmuşken kaybetmeyin derim...
15 Eylül 2007 . Ankete Git
Üniversitedeyken 4 yıl boyunca biriyle çıktım. İlk 2 yılımız çok güzeldi. Ancak sonraki yıllarda hep kavga, kıskançlık, sonunda da beni iki kızla aldattı. Mezun olup evime geldikten sonra pişman olduğunu, geri dönmek istediğini ve benimle evlenmek istediğini söyledi. Her yola başvurdu bana ulaşmak için. Ben de ona yalan söyleyip nişanlandığımı ve yakında evleneceğimi söyledim. Buna rağmen beni bırakmadı ve geçen gün oturduğum şehre geldi. Evime kadar gelip beni görmek istedi ama ben geri çevirdim. Sizce yalan söylemekle ve görüşmemekle doğru mu yaptım? Sizce burda kim haklı?
Sen haklısın boşver.O gene bulur birini.2 kez seni aldatan adamdan ne beklenir ki evlense de aynısını yapar.Güvenme...
15 Eylül 2007 . Ankete Git
Ben 8-9 aydır bir bayanla birlikteyim, onu çok seviyorum ve evlenmek istiyorum. İşim hazır, maddi durumum da iyi; ama henüz askerlik yapmadım. Ailem askerliğimi yapıp öyle evlenmemi istiyor, ben ise askerliğimi yapmadan önce evlenmek istiyorum. Sizce ailem mi haklı, yoksa ben mi haklıyım?
Her zaman büyüklerin dediği doğru olduğu gibi bir de zaten askerdeyken kız seni beklerse anlarsın ki gerçekten seni seviyor.Evleneceğim kadın işte dersin.Zaten askerdeyken eşini göremeyeceksin.Yap gel de evlen.
15 Eylül 2007 . Ankete Git
'Gerçek sanatçı nota bilmelidir' diyen Bülent Ersoy mu haklı, yoksa 'Sanatçı nota bilmese de olur' diyen Ebru Gündeş mi?
Bizim müzik öğretmenimiz de nota biliyor ama sesi boru gibi :D Nota ile alakası yok gönlünle yapacaksın sanatı.Sesin de güzel ise tamamdır
15 Eylül 2007 . Ankete Git
Üç yıllık bir ilişkim var. Erkek arkadaşımın doğum günümden bir hafta önce zorunlu olarak yurt dışına çıkması gerekti. Doğum günüm geldiğinde benim için hiçbir şey düşünmemiş olduğunu gördüm ve yıkıldım tabi. Sizce hiçbir özel anı unutmayan ve hala sinirden titreyen ben mi haklıyım, yoksa doğum gününü geldiğimde kutlarız diyen erkek arkadaşım mı?
Zaten erkekler hep özel günleri unutuyorlar.Çok ayıp gerçekten.Bi kaç kez benim de başıma geldi düşündüğüm tek şey beni önemsemiyor demek oldu...
15 Eylül 2007 . Ankete Git
Bir arkadaşım, annesi ve kardeşiyle sürekli tartışma içinde. Uzlaşmaya varamıyorlar. Konumuz şudur: Arkadaşımın küçük kardeşi İngilizce dersinde verilen ödevlerde sorun yaşamakta ve arkadaşım yardım etmek için ders çalıştırmakta. Kardeşi ise sürekli sıkılmakta ve ödevleri yapmamakta. Anne, bu durum karşısında her defasında arkadaşımdan çok ilginç bir istekte bulunmakta: 'Bu seferlik ödevi sen yapıver, sonra öğretirsin bu konuyu'. Bu durum karşısında arkadaşım ders anlatmaya devam etmekte, kardeşi ödevleri yapmamakta ve annesi aynı istekte bulunmaya devam etmekte. Buyrun kararı siz verin. Kim haklı?
Ben olsam arkadaşının yerinde hiç çalıştırmazdım bile.Zaten ilgilenmiyor bi de ona mı zaman ayıracağım.Kardeşimse kardeşim.Çalışsın canım.Çalışmıyorsa da kendi bilir.Ne hali varsa görür.
15 Eylül 2007 . Ankete Git
Bir taksiye bindik ve gideceğimiz yeri söyledik. Bizi alakasız bir yoldan götürdü ve taksimetre normalde yazması gerekenden %50 daha fazla yazdı. Ben tepkimi dile getirdim, taksici de bu miktarı düşeceğini söyledi. İnerken haram olsun demesin mi? Ben de inerken kapısını çarptım. Arabadan indi, arkamızdan bağırıp çağırdı. Sizce kim haklı?
Taksici insan mıydı :D İnsanca değil de yaptıkları ondan dedim
15 Eylül 2007 . Ankete Git
Arkadaşım bana çok özel bir sırrını vermiş, kimi sevdiğini söylemişti. Ben de bu sevdiği çocukla iyi geçiniyordum. Bir gün çocuğun da onu sevdiğini, ama arkadaşıma açılamadığını öğrendim ve kendimi tutamayarak arkadaşımın da onu sevdiğini söyledim. Çocuk arkadaşıma çıkma teklifi etti, arkadaşım da kabul etti. Ama onlar ayrılınca ben kötü oldum. Hangimiz haklı Allah aşkına?
Sen onların mutluluğu için çabalamışsın.Çıkarkan iyiydi de şimdi mi kötü oldun.Senin ne suçun var ki.Sanki onları da sen ayırdın
15 Eylül 2007 . Ankete Git
Mahalleye yeni taşınmıştı. Onu ilk gördüğümde hoşlanmaya başlamıştım. Onun da bana karşı duyguları olduğundan emindim. Ancak son yaşadığım ilişkiden dolayı karşı cinse güvenim kalmamıştı. İlk adımı o attı, tanıştık. Fakat bir türlü açılamıyordum; iki ay böyle geçti. Sonunda ona açılmaya karar verdim, ama tahmin edemeyeceğim bir cevap aldım. Bir hafta önce birisiyle çıkmaya başlamış, çok üzgün olduğunu söyledi. Şimdi, iki ay bekleyip başkasıyla çıkan o mu haklı, yoksa yaşadığım son ilişkiden dolayı bekleyen ben mi?
Tabi ki sen haklısın.Onun sana karşı duyguları olsaydı başkasıyla çıkmazdı bunu kabul etmezdi.
15 Eylül 2007 . Ankete Git
Bir sporcusunuz. Geçmişiniz başarılı ve kendinizi kanıtlamışsınız ama son kamp döneminde çok başarısız bir form sergilediniz. Takım antrenörü sizi takımdan gönderme kararı aldı. Siz ise geçmişteki başarılarınızı aklınıza getirip düzeleceğinizi düşünüyor ve takımda kalmak istediğinizi söylüyorsunuz? Bu durumda:
Herkes her zaman süper olamayabilir.O zaman birincilikler hep aynı kişiye ait olurdu.Antrenörün destek olması lazım.Belki sporcu eskisinden daha da iyi olabilir.
14 Eylül 2007 . Ankete Git
Çok yakın bir dostum zor durumda ve benden kendisine yardımcı olmamı istedi. Kendisi, çok sevdiği, evlilik noktasına geldiği eski nişanlısıyla iki sene önce aileler yüzünden ayrılmak zorunda kaldı. Şimdi ise bir başkasıyla evli. Son günlerde eski nişanlısı kendisini tekrar aramaya başlamış. Ben kendisine her şeyin bittiğini söylemesini ve meseleyi uzatmamasını söylüyorum, ama dostum hala sevdiğini söylüyor ve evliliğini bitirmeyi düşünüyor. Bu gelişmeler neticesinde sizce kim haklı?
Gelmiş geçmiş bitmiş artık eski defterleri açmaya ne gerek var aradan 2 sene geçmiş evlenmiş.Yaptığı çok dengesizce bi davranış.Hem aileler gene yok mu gene sorun çıkacak gene ayrılacaklar.Amaan dön dolaş yine bana gel hesabı.Olur mu artık öyle şey?Sen sonuna kadar haklısın...
14 Eylül 2007 . Ankete Git
Çok yakın bir arkadaşınız, sizin nefret ettiğiniz ve asla evine adım atmayacağınız biri ile aynı evde yaşamaya başladı. Siz de bunu öğrendiniz de tepki gösterdiniz. Arkadaşınız ise bu tepkinizin yersiz olduğunu, o eve kendisi için gidip gelebileceğinizi iddia ediyor. Ama siz arkadaşınıza hem sizden habersiz böyle bir şey yaptığı için, hem de sizin nefret ettiğiniz kişinin yanında yer aldığı için kızıyorsunuz. Sizce kim haklı?
Çok yakın bi arkadaş bunu neden yapar ki?Gitme bence de sen haklısın.
14 Eylül 2007 . Ankete Git
Pazar günü aniden kız arkadaşım beni kahvaltıya davet etti ki saat öğlenin 1'i ve ben daha yeni uyanmıştım. Kendisine ayıp olmasın diye gideyim dedim. Hazırlanıp hazırlanmaz hemen evden çıkacağımı söyledim. Tamam dedi bana. Fakat benim de sabah duş almam gerekiyordu. Anlarsınız ya gece rüya görürsünüz ve sabah kalktığınızda duşa girersiniz. Cenabetlik durumları yani. Neyse kız arkadaşımın yanına geldiğimde kız arkadaşım bir sinirli bir sinirli... Parçalayacak neredeyse beni yani... Ona mazeretimin olduğunu o yüzden geç kaldığımı söyledim. Mazeret falan dinlemem sen çok uyuşuksun o yüzden geç kaldın dedi bana. Israrla mazeretim olduğunu söyledim. Mazereti sordu. Ve bende zorunlu duş almam gerektiğini, o yüzden geç kaldığımı söyledim. Ve benim bu mazeretimi kabul etmedi. Arkadaşlar ben cenabet vaziyetinde dışarı çıkmam. Şimdi soruyorum size sizce kim haklı?
Sen haklısın.Kız arkadaşın da çok sabırsızmış ve de anlayışsızmış.Yazık sana.Bu kadar ufak bi meseleyi büyüten kız gerçek bi mesele de seni öldürebilir.
14 Eylül 2007 . Ankete Git
Merhaba, belki çok sıradan bir soru olacak ama genelin fikrini almak açısından bu konuda bir anket yapmak istedim. Ben 23 yaşımdayım ve bir yıldır birisiyle çıkıyorum. Sevgilimle birlikte olmak istiyorum, yani cinsel açıdan ancak kız arkadaşım bunu kabul etmiyor. Evlendiği kişiyle bunu yapması gerektiğini düşünüyor. Ben de bu devirde hala böyle bir düşüncenin varolmasını anlayamıyorum ve hatta çok sinirleniyorum. Kız arkadaşım dururken bunu başkalarıyla yapmak istemiyorum. Bu konu açıldığı her seferinde kız arkadaşımla büyük kavgalar yaşıyoruz. Siz kimin haklı olduğunu düşünüyorsunuz?
Kız arkadaşın haklı bu zaman da böyle kız bulduğuna sevinmelisin.O zaman evlenin ve bu ilişkiyi öyle yaşayın.Sorun kalmayacak.Ama sende o izin verse başkasıyla mı yapacaksın.Sadık ol...
14 Eylül 2007 . Ankete Git
Çok hoşlandığım bir kız var. O da benden çok hoşlanıyor. Ben üniversitede okuyorum. O lise 2 de. Acaba bu ilişkiye başlamalı mıyım? Kararsız kalmamın sebebi, ilerde çalışan bir bayanla evlenme ihtimalim. O ise okumayacak gibi. Ayrıca bu kız, bizim memlekette (nüfusu 5.000 olan bir yer) yaşıyor. Eğer onunla çıkarsam herkes duyar. Kararımdan dönmem durumunda, kızın adının çıkması gibi bir sorunla da karşılaşabiliriz. Sizce ne yapmalıyım?
Aklında bu kadar soru işareti varsa çıkarken de bu tedirginliği yaşayabilirsin.Terazinin hangi kefesi daha hafif geliyorsa onu seç unutmak da zorlanmazsan da unut gitsin.Daha çok gençsin
14 Eylül 2007 . Ankete Git
Ben işe giderken iyi giyinmeye güzel ve özenli olmaya çok dikkat ederim. Eşim de işe giderken her sabah duş alır, özenerek traş olur saçlarını düzeltir, titizlikle seçer kıyafetlerini. Ama ben sadece evde otururken de, rahat şeyler de giysem yine de kendime dikkat ederim bu benim yanımda her kim varsa ona saygım diye düşünürüm, en önemlisi de yanımda eşim var beni en iyi halimle görmeye onun hakkı var diye düşünürken eşim spor yapar eve gelir, 10 saat araba kullanır eve gelir ve pis pis oturur, yanımda pis pis uyur. Buna katlanamıyorum, neden ben onun yanında kendimi salmıyorum da o bu şekilde davranıyor? Haksız mıyım ona bozulmakta?
Haklısın tabi ki.Onun da sana karşı aynı titizlikte davranması gerekir.
14 Eylül 2007 . Ankete Git
Yağmurlu bir günde elimde şemsiyeyle yolda yürürken bir köpek saldırdı. Kendimi korumak için elimdeki şemsiyeyle ona vurdum. Bu olayı arkadaşıma anlattığımda bana hayvanlara zarar vermemem gerektiğini söyledi. Ben ise bunu kendimi korumak için yaptığımı söyledim. Kim haklı?
O zaman bıraksaydın da köpek seni parçalasaydı.Yok artık daha neler tabiki kendini savunacaksın.Sana köpeği öldür diyen yok tabi ki o olmaz ama bıraksaydın da köpek seni mi parçalasaydı.
14 Eylül 2007 . Ankete Git
Geçenlerde iki arkadaşımla yürürken karşımızdan gögüs ve bacak dekoltesi olan bir kız geldi. Arkadaşlarımdan biri kıza laf attı ve 'Açık giyinen kızlar zaten erkeklerin kendilerine bakması için giyiniyor, böyle kızlara laf atacaksın' dedi. Diğer arkadaşım ise dekoltenin bir moda ve çağdaş toplumdaki kadınların en doğal giyim hakkı olduğunu, laf atmasının çok yanlış olduğunu söyledi. Sizce kim haklı?
Bayan açık giysin giyinmesin laf atmak çok terbiyesizce bişey
14 Eylül 2007 . Ankete Git
Evleneceğiniz erkeğin bakir olmasını ister misiniz?
Tabiki isterim sadece benim olsun isterim imkansız gibi bişey olsada :S
13 Eylül 2007 . Ankete Git
Sizce öldükten sonra ne olacağız?
Ahiret hayatına inanıyorum elbette...
13 Eylül 2007 . Ankete Git
Ramazan'da oruç tutar mısınız?
Çok zorlanıyorum ama her gün tutarım
13 Eylül 2007 . Ankete Git