Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Türkiye Cumhuriyeti'nin üniter yapısına ve bölünmez bütünlüğüne tehdit, huzuruna ve güçlenmesine engel olarak gördüğünüz siyasi partiler hangileri?

Ashaf: Chp.. Kendileri Türkiyenin en etkili "el frenidir" .. DTP'den bile tehlikeli olduğuna inanıyorum ve tabiki TKP-ÖDP partileride aynı şekilde.. Ergenekon çetesinde ismi geçen partiler =)
Tatarizma: mavi sakal siz akp liler aklınızca makara mı çeviriyorsunuz!? Üniversite mezunu seçmen sayısı olarak akp öndedir ne demek kardeşim! Oransal olarak önde olan CHP sayısal olarak mı düşük durumda böyle bir mantık mı var ? Bizim tembellik yaptığımızı kim söyledi!? Ama elimizde sihirli değnek yok 60 yıldır senin zihniyetin yüzünden köreltilmiş kasıtlı olarak cahil bırakılmış kitleleri değiştirmek çok zor bir durum!
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
xmystery: Kuran-i Kerim de kesinlikle böyle davranışlar yasaklanmıştır.Ayrıca demin söylediğim şey sadece bir örnek daha.Bir şey daha söyliyeyim.Karaköy'de bir geneleve yapılan bir baskın sonrasında genelevin akp milletvekili Mehmet Sait Erdoğan'a ait olduğu ortaya çıkmıştır ve daha sonra bu milletvekili hiçbir ceza almadan serbest bırakılmıştır ve bu olyın üstü ötülmüştür.İste Türkiye'nin iktiarında böyle bir parti var
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
ercü: xmstery akp 16 milyon insanı kandırdı bir sen kanmadın öylemi. Afferin sana...
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
ercü: Artık avunma politikasından başka yapacak birşeyde kalmadı. Sanki üniv okuma oranının yüksek olduğu bütün illerde Chp en öndeki parti. halka etkisiz oy dediğiniz sürece bir 50 sene daha aşağıya yuvarlanmaya mahkumsunuz.
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
xmystery: Aydın kesim chp'ye ,fakir kesim akp'ye veriyor.Bunun nedeni de akp'nin kömür dağıtması.Böylece fakir insanların duygusunu sömürüyor.Ayrıca bu bilgiyi ben uydurmuyorum.Bu bilgi araştırmalarla elde edilmiş.Ayrıca akp'nin seçimlerde hile yaptığına dağir kanıtlar var.Bunun neden olay olmayışının ise tek nedeni var:akp'nin adam kayırmaları ve tehditleri.Şunu da ekliyeyim :akp güya dincidir.başını kaparsın, ya da namaz kılarsın.Ama hangi dinine bağlı insan,insanların duygusunu sömürür ki.Kuran-i Kerim
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: ercünün anlatmak istediği şeyi anlayamamışsınız sanırım. Olaya yüzde oranı ile bakılırsa üniversite mezunu seçmen oranında chp önde olabilir ama toplam sayı olarak ele alındığında üniversite mezunu seçmen sayısı olarak akp öndedir demek istiyor ve buna ben de katılıyorum. Ayrıca bu veri kendinizi avutmanızdan ve tembelliğe devam etmenize destek olmaktan başka hiçbir şeye yaramaz.
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
Tatarizma: ercü ben farklı araştırma kurumlarının araştırma sonuçlarına göre konuşuyorum ve çıkan sonuç üniversite mezunlarının CHP yi desteklediği yönünde! Ülkenin % 6 sının kitap okuduğuda bir başka sonuç bari biraz az konuşta batma arkadaşım cahil cühela savunması yapma bana...
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
ercü: Tatarizma şundan eminimki halkın geneline oranlarsak üniversiteliside aydınıda daha çok akpye oy veriyor. Tabi bunların Chp ye oy vermesi sizin tapulu malınız. İdeolojiyide benden iyi bilmene pek şaşırmadım malüm herşeyi daha iyi biliyorsunuz. Sizler herşeyi her zaman daha iyi bilir ve herşeyi siz korursunuz.Siz 100 de 6 masallarına devam edin halk uyanıyor halk uyandıkçada sizler düşüyorsunuz sindirememeniz çok doğal..
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
Tatarizma: Daha çete olduğu ispatı yok boş boş konuşuyorsun daha iddianame hazır değil kardeşim senin inancında iftira günah hanesine yazılmıyor mu?! Ayıp biraz edep ahlak! Bırak ercü bırak ideolojinin "i" sini bilmeyen adam bana fikirsel masallar okumasın!
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
Tatarizma: ercü çok güzel halk dalkavukluğu yapıyorsun bunu bir hakaret olarak algılama bunun adı siyaseten budur:"Halk Dalkavukluğu" halkın aydınlanması için en ufak bir istek taşımassın Türk milletini koyunluğa layık görürsün % 6 lık kitap okuma oranı senin için önemli değildir üniversite mezunlarının hangi partiye yoğunlukta oy verdiğide senin için önemli değildir! Senini için önemli olan gerici AKP'nin bu çarpık düşünceyle iktidara gelmesi hepsi bu.! Sizin ki demokrasi değil
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
ercü: Yani tatarizma 50 sene boyunca Chp iktidar olamıyor diye chpyi iktidara getirmeyen halk bilmeyen kanan cahil olan oldu öylemi. Chp e oy veren kesimde hemen aydın bilen taraf oldu öylemi?Ya bu ne diskinç bir savunma? Birde halkın değerlerine saldıran çetelerle işbirliği yapan onları savunan Atatürk ve değerlerimizi kale edinen bir parti öylemi. Cahil diye halkı suçlayan mantık biraz dönüp kendisine baksın.
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
quartz: seni kuzey ırak a değil güneyde bir bölgeye yerleştireceklerdi diyorum ve tatarizmaya destek veriyorum.. kerkükmüş :) bir de yok soruma cevap vermedin diye komiklik yapıyor :))
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
Tatarizma: Köy enstitüleri seferberliği durdurulmuş,toprak reformu yapılmamış insanlar ağalara doğuda ağalara teslim edilmiş,kentlerde tarikatların ağına bırakılmış Türk aydınlanma projesi 60 yıldır sekteye uğratılmış birde utanmadan CHP suçlanıyor ve CHP 50 yıldır halktan vize alınmıyor deniyor! Kitap okuma oranı % 6 olan bir memlekette zaten ilerici bir partinin iktidara gelmesi beklenemez ancak AKP gibi skolastik zihniyeti yansıtan partiler başa gelir!
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
ercü: Bende seni anayasal düzenin ve laikliğin sözde koruyucusu Chp ile başbaşa bırakıyorum. Sana samimi bir soru Chp ne zaman iktidar olur? tahminen....
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
ercü: Daha ne somut örneğim olabilirki sen elbetki kabullenmesin sen soruma neden cevap veremiyosun? Chp neden halktan vize alamıyor? O zamanki olayları çok iyi biliyorum neden giremiyecektik k ırağa istediğimiz zaman iriyoruz o an için giremiyecekmiydik? bir şeyide yokki ancak herşey lafta Anayasal düzeni koruma , laik düzeni koruma, iftira çamur atma önder sav örneği gibi fos çıkıncada rezili rüsfa olma.. ne diyeyim artık.
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
quartz: seni başbaşa bırakıyorum. mutluluklar.
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
quartz: terör örgütü ile organik bağını kabul eden bir partiden daha kötü demek, bazı değerleri savunması rahatsızlık veriyor diye laf etmek utanmazlığın başka bir boyutudur. bu gün yapılan bir darbedir ama ne sivil ne askeri bir darbedir düpedüz kurumların yıpratılmasıdır. buna chp de dahildir. buna tsk da dahildir buna yargı da dahildir hatta mecliste anırırım denilerek meclis bile dahil edilmiştir. evet chp el frenidir ama başka şeylerin el frenidir. somut örneğin yoksa yorumlarınla
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
quartz: arkadaşım vize alamamak ayrıdır böyle laflar ile suçlamak ayrıdır. demek sen kuzey ırak a geçeceğini sanıyordun. aç da o dönem olaylarını bir oku istersen. hadi onu geçtim, neye vatana faydası vardı da evet demedi. somut bişey demek zor mu? sezer ve askeri ne şekilde kullanmış bir de bu olay da enteresan. chp öyle bir parti ki rte nin seçilebilmesini bile sağlamış. ee tabi el freni olur yalan da değil hani bu açıdan. lakin abuk subuk ne olduğu belli olmayan ifadeler ile
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
ercü: Ben dedimki mantığını sorgula bu Chp neden 50 yıldır halktan vize alamıyor. El freni olmadığı bir durum bir kanun varmı? Her şeye bu demokratik laik düzene aykırı diyip hiç bir kanun yada reforma evet demeyen anayasa mahkemesini ve zamanında Nejdet sezeri, askeri kale alıp kullanan başka bir parti varmıydı? Teskere dedin geçmedide ne kazandık? Hem pkk ya yardımcı oldu hemde söz hakkımızı bitirdi şimdi kerkükte askerimiz olsaydı fenamı olurdu. Bak böyle ne kadar şehit verdik.
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
quartz: 50 yıldır ben iktidarda olduklarını bilmiyordum. ben ortaya soruyorum chp ne yapmıştır? ne yapmıştır da türkiye nin önünü kesmiştir. cevap vermeyeceksen net şudur budur diyerek (mesela örnek vereyim başbakan demişti zamanında tezkere olayı gibi) susalım. ayrıca yazdıklarımla ilgili kelime oyunu yapma ne yazdığım belli. demek dini kullanabiliriz hayasızca ama atatürke uzanan dillere, devleti devlet yapan ilkelre uzanan ellere tepki vermek yasak ve aymazlık örneği öyle mi?
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
ercü: Quartz sen bunu keşfetmişsin bravo bu halk neden elli yıldır benimsemiyor? yoksa sende aydın oyun normal halkın dört katı olan kesimdenmisin? Dini sömürüyorlar diyen chp yapamadıklarına kılıf olarak ülkemizin değişmez değerlerini ve en çirkin yönüyle ATATÜRK'ü kullanma peşinde. Söyle bakalım 50 yıldır Chp nin ne gibi bir icraatı olmuş. Tabi sözde koruculuğundan başka..
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
quartz: bugün demokrasiden bahseden akp nin (demokratik bir ülke değiliz ya salt) demkrasi anlayışı bile rayından çıkmış durumda. açıklar mısınız demokrasi nedir? dediğim gibi ülke bütünlüğünü savunmak laik,sosyal,demokratik ve hukuk devletini savunmak eğer bir partiyi merkezin sağına kaydırıyorsa varsın kaydırsın. evet şunu yapmıştırda ülkenin önünü tıkamıştır diye ifade ediniz. bekliyorum. yorum değil olay istiyorum.
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
quartz: atatürk e yönelen iftira hakaretlere karşı savunuculuk yapmak ülke bütünlüğünü korumak için ifadelerde bulunmak ne zamandan beri el frenliği? hangi hak ve özgürlüklere karşı gelinmiş? türban de de güleyim. nolur de :) bu gün chp nin merkezin nersinde olduğundan çok, bu ülkeyi ülke yapan bu devleti devlet yapan değerlere yapılan saldıralara göğüs germesi ile statükoculuktan hizipçiliği varan çizgide eleştiriyoruz. ilginç olanlar bunlar? hangi yöne gitmemizi engelliyor chp?
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
ercü: Senelerce Atatürk'ü tekelinde sayma politikasıyla hep gerilemiş, yeniliklere hak ve özgürlüklere engel olmuş,herhangi bir yapıcı yararlı reformları yada girişimleri olmamış, sözde sol parti olup halktan vize almadığı için halkı manasızlaştırma çirkefliğine düşmüş tek partidir. Şu dönemde de yaptıkları politika akp ne derse desin tam tersi politikasıdır. Bu anlamda dünyada bu yolu tek keşfeden parti olduğundan aslında dikkate de değerdir...
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
quartz: el frenliği acaba yapılmak istenenlere engel olması mıdır? chp cumhuriyet kurulduğundan beri var olan bir parti, acaba neyi durdurmuş?
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
emred: kesinlikle katılıyorum el freni görevini sürdüren yegane parti
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Arkadaşlar gercek anlamda Chp bu gün için Milliyetci bir sağ partidir. TKP-ÖDP ile aynı safa koymamız artık pek doğru değil sonuçta CHP sol bir parti değil. Baykal partisini yükselen milliyetcilik dalgasının üzerine binerekten yönetmeyi tercih etti kurmayları ilen birlikte. Bu liderler için stratejik bir yönetim yoludur alanda memnun satan da siz neden halen sosyalist tir diye savunuyunuz arkadaşlar. Sonuçta başkan yardımcılığı yaptığınız Sosyalist Enternasyonal’in bile CHPye karşı tavrı ortada.
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
kukuli: Chp Baykal yönettiği sürece hiçbir zaman iktidar olamaz ve gevşek bir parti.
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
ercü: Meşmet bulduğun alternatif parti chp öylemi. Peki neden iktidar olamıyorlar bi türlü hiç düşündünmü?
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
_serhat_: kardeşim sen noktayı koymuşsun ellerine sağlık...en büyük bela chp... bakalım RP gibi kapatacaklar mı sayın yargı!!! .... hiç sanmıyorum ama tek bildiğim Atatürkün partisi sahtekar değildi
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: 571_1453 . 6 Mayıs 2008