Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

KİM HAKLI? 'Ben çocuk için evlenirim evlenirsem, benim için kadın amaç değil araçtır ne yazık ki. Birçok erkek için de öyledir' şeklinde yapılan bir yoruma karşı, erkeğin evliliği ve kadını çocuk sahibi olmaktan ibaret göremeyeceğini ve kendisinin yanlış düşündüğünü savunuyorum. Sizce bu konuda kim haklı?

uslu yadigar: Artık kadınlar içinde erkekler amaç değil araç. Durum bu hale geldi. O yüzden iki taraf içinde fark den birşey yok bence. Eski sevdalar aşklar bitti.Sevdanın başı sağolsun
17 Kasım 2010
as1908: Aslında sen haklısın. Ama çoğunluk olarak erkekler kadınları araç olarak görüyor. Bu durumda düşüncesi yanlış olsa da tezinde maalesef o haklı.
3 Kasım 2009
atik12: Sadece çocuk için evlenmeyi düşünmek saçma olur. Benim bildiğim kadarıyla erkekler huzura ve güvene daha çok önem verirler.
11 Temmuz 2009
ibrahimpekin: Sen haklısın tabi ki. Tamam çocuk istemesine birşey demedim ama sadece o amaçla evliliği düşünmesi yanlış.
2 Temmuz 2009
yagbi: Anlaşılan arkadaşınız gerçek aşkı hiç tatmamış.Umalım ki bu fikrinin yalnışlığını anlatacak biri en kısa zamanda karşısına çıksın.
28 Şubat 2009
Misyon: Sen haklısın. Böyle bişey olurmu? ozaman evlenmesin direk gitsin yetiştirme yurtlarında bir sürü çocuk var onlardan alıp evlat edinsin.dolaysıyla sevabada girmiş olur:)
5 Şubat 2009
duffygirl: Senin düşüncen doğru olan. Dili yanmış arkadaşımızın ki "ne yazı ki." demiş...
11 Ocak 2009
ukela: ikiniz de kendinize göre haklısınız. sen kendi doğruların için evlen o da çocuk yapmak için:)
7 Aralık 2008
keremege: Elbette sen haklısın ama diğeri daha yaygın malesef. Amaç ya da araç ne olursa olsun zaten evlilik bir kumardır. Gerisi boş.
3 Aralık 2008
haceriye: Bu durumda mal görüyor heralde o yorumu yapan kişi(veya kişiler).Ben de hiçbişeyin erkeklere değmediğini düşünüyorum,sırf böyle düşünenler ve sevgilisini,eşini aldatmak için fırsat arayan erkekler yüzünden..
29 Ekim 2008
anket87: Arkadaş tüm erkekleri katmış. Bence tüm erkekler böyle düşünseydi, dünyada evli çift kalmazdı. Bence bu yorum arkadaşın kadınlara bakış açısını gösteriyor.
3 Eylül 2008
By_brad: O kişi herhalde hayata yeni bakıyor herhalde çocuk için evleniyor madem evlenmesin evlatlık alsın tüp bebek alsın kadın araç ise kendisine hizmetçi tutsun yada flört hayatı yaşasın aile bir bütündür her bir parçası ile annede oledir babada bunu ayırt edemeyen o akıl saman dolu kafa ile aynı sana katılıyorum.
3 Eylül 2008
bad_lady_17: Tabiki sen haklısın. Ama suçu da yorumu yapan şahsa atmamak lazım, kendini araç olarak kullandıran kadınlar varken bu tür bir durumlar doğal..
29 Temmuz 2008 . Polemikleri Oku
miki_5: Tabii ki de sen haklısın.Yani sadece çocuk için evleniyorsan evlat falan edin.Bunun için yani kendi çıkarın için bir kadını aracı görmeye gerek yok.Ayıp ve kötü bir şeydir bu günahtır bence.Kadın asla köle değildir.Yemek yapıp çocuğa bakabilir ama bu köle anlamı taşımaz.Kafasına saksı düşmüş heralde arkadaşın!
17 Temmuz 2008
zerrin_367: sen haklısın.kadınlar araç değildir
14 Temmuz 2008
yeldaayda: Ben erkeklerin kadınlara değer vermediğini düşünüyorum çoğu erkekte bence böyle.
2 Haziran 2008
aynaz: yani kadın bir araç asla olamaz bence ark yanlış düşnüyo ama unutmasın onlar her zamn kadına muhtaçlar ve anneside bir kadın
21 Nisan 2008
siyahmasal: Kadını ve evliliği araç olarak gören zihniyet var olduğu gibi,erkeği de araç olarak gören kadın zihniyeti vardır.Bence herkes önce sevgi,saygı ve aile bağları için evlenmelidir.....
11 Nisan 2008
dpd06: benim de öyle gerizekalı olarak nitelendirdiğim bir arkadaşım var kadın araçtır dedi.o günden beri de bana uzak allah a yakın olsun diyorum..
11 Nisan 2008
mırto: siz haklısınız. karşınızdaki oldukça düşüncesiz ve bencil biri olmalı
8 Nisan 2008
mcalex: Sana karşı boynumuz kıldan ince yahu :))
7 Nisan 2008 . Polemikleri Oku
ayazcem: Tabi ki sen haklısın...Kadını araç gören zihniyet yıkılmalıdır...
7 Nisan 2008
janti: Evlilik böyle saçma bi nedenle yapılırmı geri zekalımı böyle düşünen bedava seks yapmak içinevlenmiş bu ..... böyle insanlarla selamı sabahı kesiver gitsin.
7 Nisan 2008
571_1453: Çocuk sahibi olmak için eşini araç olarak görmek yanlış bir inanış. Çünkü aile kavramına kesinlikle uymayan bir düşünce.Ayrıca her evlilikten çocuk olacak diye birşey yok. Çocuğu olmayan bir kadın bu özelliğinden dolayı da suçlanamaz. Dolayısıyla evlilik kutsaldır ve çocuk da bu birlikteliğin bir meyvesidir fakat tarafların birbirine çocuk için baskı yapmaları ahlaki değildir.
6 Nisan 2008
ekinox: vardır böyleleri , haklıdır demiyorum ama vardır... bazı kadınlar da erkeklerle maddi gücü için evlilik yapıyor...ne bileyim işte , ne yaparlarsa yapsınlar...evlilik her halükarda bir kumar...
5 Nisan 2008 . Polemikleri Oku
seym@: Tabi ki sen haklısın. Hiç aşık olmamış mı o adam. Ne bireysel tipler var ya. Sadece kendine yaşayan.
5 Nisan 2008
aslanpençesi: bence kadın sadece çocuk doğuran bir varlık olarak göremeyiz onula dertlerimizi sevincimizic paylaşıyoruz eğer sadece çocuk düşünseydik gider bir yetiştirme yurdundan cocuk alırdık
5 Nisan 2008
beril41: hayatı maddeden ibaret gören insanların olması hiç şaşırtıcı değil... ama hala olması gerektiği gibi olanlar da var.. tek teselli bu...
4 Nisan 2008
nihavent: Her insan karşısındakine verdiği değer ölçüsünde değer görür, başkasını araç olarak görenler, kendilerinin de araç olarak görülmesine hazır olsunlar.
4 Nisan 2008 . Polemikleri Oku
hiztutkunu: Kadın araç sahibi ise hadi cocuk olmadı o zaman defalarcamı evlenecek bu şahıs
4 Nisan 2008
Anketi oluşturan üye: asi.girl . 2 Nisan 2008