Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

KİM HAKLI? 'Ben çocuk için evlenirim evlenirsem, benim için kadın amaç değil araçtır ne yazık ki. Birçok erkek için de öyledir' şeklinde yapılan bir yoruma karşı, erkeğin evliliği ve kadını çocuk sahibi olmaktan ibaret göremeyeceğini ve kendisinin yanlış düşündüğünü savunuyorum. Sizce bu konuda kim haklı?

ozile: Kadınlarda çoğu zaman evlenmek ve çocuk sahibi olmak için evleniyorlar. Bunu da unutmamak lazım
4 Nisan 2008
pamukadam: tersinden baktığınızda kadında erkeği çoçuk sahibi olmak için araç olarak görür.ikiside yanlış.evlilik sadece çok yapmak değildir.eğitimin esas başladığı yerdir.saygıdır,sevgidir,arkadaşlıktır.karşılıklı tatmin olmaktır.....
4 Nisan 2008
Dinazor: Kadını araç olarak gören bir insan sağlıklı düşünüyemiyo demektir.Böyle bir durumda siz haklı oluyorsunuz.Ama haksızlığınız o insanla tartışmak.Çünkü karşınızdaki insan büyük bir ihtimalle önceden bir yara almıştır ve bu yara yüzünden böyle düşünüyodur.Bir nevi tepkisini böyle gösteriyordur.Sizin tepkinizse tartışmak değil,sadece kendi fikrinizi söylemenizdir.Zaten o insan sizin dediğinizin doğruluğuna inanıyordur.İnanmasa fikrini böylesine kolayca açıklayamazdı.
3 Nisan 2008 . Polemikleri Oku
servetcembar: Yalnızca çocuk isteyen,çocuk esirgeme kurumuna gitsin...Dedikleri gibi amaç-araç ilişkisine girmesinler bence...
3 Nisan 2008 . Polemikleri Oku
Hurdogan: Ya kadını araç olarak gören mahlukların bu cumhuriyette yaşamaması gerekli.Bu tip adamları bülent ersoya çevireceksin ve bu düşünceye sahip adamla evlendirip cezalandıracaksın, nasıııl..
3 Nisan 2008 . Polemikleri Oku
trattorio: aksini savunan sen haklısın, ama bil ki bunun tam aynısı erkekleri damızlık olarak gören ve 'evlenelim çocuk yaparız olmazsa boşanırız' diyen hatumlar da çok var
3 Nisan 2008
kagu: kadını araç olarak görmenin yanlış olduğunu düşündüğüm için sen haklısın.. kadın sadece çocuk sahibi olmak için bir araç olamaz.. her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır..
3 Nisan 2008
qlclk: kadınlar çocuk için evlenir bence.çünkü annelik doğuştandır derler ya anne olma arzusu baskın gelebilir.ama erkek baba olunca babalık duygusunun büyüsüne kapılır
3 Nisan 2008
perperok: Muhalif bir çatışmaya dönüşmüş ve çatışmanın sonunda taraf olan bertaraf olacak olsa bile[ki olmaz neden olsun:)] kadına bir araç yahut cinsel obje olarak bakılmasına karşıyım...
3 Nisan 2008
golden6: sen haklısın sadece çocuk için evlenilmiyor, o zaman çocuğu olmayanların evlenmemesi lazım
3 Nisan 2008
Tun-cem: Anlaşın aranızda.
3 Nisan 2008
yalnızdeniz: Sen haklısın,erkeğin baba olmak içgüdüsü diye birşey yok bence.Ama kadının annelik duygusu var. Erkek de evlilik ve düzenli hayat ister.
2 Nisan 2008 . Polemikleri Oku
kagann81: Yorum sahibi haklı, bende kadını ve evliliği araç olarak görüyorum. Önemli olan çocuktur. Çocuk olmadıktan sonra evliliğin bir anlamı yoktur. Belli ki yorum sahibinin doğru yorumu asi.girl isimli üyeyi çok etkilemiş. Olsun alışırsın sende bir gün.
2 Nisan 2008 . Polemikleri Oku
pinokyo: Yorumu yapan kişi iyi değil galiba böyle düşünce mi olur.
2 Nisan 2008 . Polemikleri Oku
more: ikinizde haksızsınız...
2 Nisan 2008 . Polemikleri Oku
deja: günümüzde kaç tane evililk aşık olunduğu için yapılıyorki iki tarafta birbirinin niyetinin farkındaysa sorun yok çoğu insan mantık evliliği yapıyor ama tabi bayanı veya erkeği aşk muhabbetleriyle kandırısan ahlaksızlık olur o zman
2 Nisan 2008
prefontaine: yok böyle bişi inanmayın onu diyenlere...
2 Nisan 2008 . Polemikleri Oku
Mavi_sakal: Şahsi düşüncem ; bir hayat arkadaşına ekmek kadar, çocuğa ise meyve kadar ihtiyacımız vardır. Evliliği çocuk sahibi olmaktan ibaret görmek, kadını küçük düşürmek ve evliliğin manasına muhalefet tir.
2 Nisan 2008
mervve: O zaman herhangi birinden çocuk sahibi olsun böyle düşünenler... Evlendikleri kişinin hayatını mahvetmemiş olurlar.
2 Nisan 2008
kötü: araç olarak göreni düşüncesiz olarak nitelendiriyorum sadece.
2 Nisan 2008 . Polemikleri Oku
Ugugug: Tabii ki sen haklısın. :) (Sonunda anket de olduk.)
2 Nisan 2008 . Polemikleri Oku
oyuncakbulut: Arkadaşım kadın evlilik olarak tabiki bir araç değildir. İki kişinin ortaya koyduğu karşılıklı anlayışa dayalı kurumsal bir yapılanmadır evlilik.Ama anketin soru kökünü okuyunca kendimi zeka ve anlama özürlü hissettim.Daha açık yazar mısın?
2 Nisan 2008
Dilemma: Dine göre de, biyolojiye göre de kadın ile erkeğin birlikte olmasının tek amacı nesillerin devamı için bir çocuk sahibi olmalıdır. Tek taraflı değil, bir kadın için de erkekle birlikte olmanın, evlenmenin amacı ondan çocuk doğurmak olmalıdır.
2 Nisan 2008
fersan26: asigirl tabiki sen haklısın. bu anket gercekten erkeklıge solenen bi sözdür çoğu erkekde bunu dusunmez..
2 Nisan 2008
nilesh: o zaman ask yok ortada sewginin olduguda tartısılır
2 Nisan 2008
tugcesss: Bu düşünce yapısındaki erkeklere çok iyi bir çözüm önerim var ama burda yazılmaz.
2 Nisan 2008 . Polemikleri Oku
Lilimarlen: Tüm erkekler için böyle bir genelleme yapmak çok yanlış ama. Böyle düşünenleri de kendi zavallılıklarıyla baş başa bırakmak en iyisi.
2 Nisan 2008 . Polemikleri Oku
meşmet: sen haklısın.bi insanla sırf çocuk için evlenilmez
2 Nisan 2008
Psemada: bir insan böyle diyorsa onun anneside bir araçtır! erkek olmayı yada kadın olmayı insanlar doğmadan öncemi seçiyorlar? bu yorumu yapan insan saçmalıktan öte gitmemiştir!
2 Nisan 2008
Zehirlee: Tamam bu düşünceye sahip olan erkek yorumcu haksız ama bu düşünceye sahip bayan larımızda var malesef erkeği araç olarak gören olarak. Soru biraz daha adil olabilirdi:))
2 Nisan 2008
Anketi oluşturan üye: asi.girl . 2 Nisan 2008