Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?

fügen: haklısın.toplumların kalkınması için bilgili ve kadınların okur-yazar olması gerekir. müslüman ülkelerden afganistan da kadınların %98i,yemen de %92 si,pakistan da %89 u, bangladeş de %87 si,libya da %83 ü fas ta %80 fas,cezayir,mısır da % 78 i ırak-iran da % 55 i ve Türkiye de % 40 ı okuma-yazma bilmiyorlar. bu kadınların bildikleri sadece kulaklarına söylenenler.Kaynak BM istatistik bürosu. bunun sebebi de müslüman ülkelerdeki erkek hakimiyeti , kadınların köle gibi kullanılmaları ve toplumdan
5 Mayıs 2006
excell: Kâinatın yaratılış safhalarında da bunu görüyoruz, bir sonraki safha öncekinden daha mükemmel.
5 Mayıs 2006
excell: yaa fügen iyi soru sorabilmek bile biraz bilgi gerektirir lütfen artık bişeyler öğren yaa valla benim cebime girecek bişey yok ne söylüyorsam senin iyiliğin için bak bu da Allahın emri iyiliği emrediyor kötülüğü yasaklıyor napim (nahl suresi 90)
5 Mayıs 2006
insanlik: prof dr fügen hanım şööööle oluyor.hepsi sırası ile geliyor.topraktan balçıga balçiktan su ya sudan kan pıhtısına kan pıhtısından nutfeye ....
5 Mayıs 2006
fügen: bana, açıklanınca hoş olmayacak şeyler soruyorsun da. peki insan neden yaratıldı 1.pıhtılaşmış kandan 2.sudan 3.balçıktan 4.topraktan hangisine inanıyorsun.
5 Mayıs 2006
fügen: exceeel, bak sana ne diyeceğim; yemek kabına sinek düşerse dışarıda kalan kanadını da yemeğin içine batırıp sonra mı atarsın. cünkü sineğin bir kanadında hastalık bir kanadında da şifa vardır.tamam mı. önemli olan soru sormak değil dini tartışabilmektir.
5 Mayıs 2006
excell: tabi bi sen ahkam kesmemiştin zaten, önce kuran'a salya sümük saldırılırken v@stica v@stica diye oynayın sonra iddialar asılsız çıkıncada ya bırakın kuranı deyip atın. napacaktık başörtüsü meselesini coğrafya kitabıyla mı çözecektik
5 Mayıs 2006
v@stic: yaaa hepiniz mümin,kesilmişsiniz kurcalamayın kuranı,kurcalarsak daha bazı giripsenecek olaylar var yani yok değil,hepimiz müslümanız ama azıcık bilipte konuşalım
5 Mayıs 2006
excell: bişe yazacaksan aşağıdaki yazılarında attığın iftiralarla katlettmeye çalıştığın dinimize özür niteliğinde bir yazı yaz da gönlümüzü almış ol
5 Mayıs 2006
excell: bi de siz türbana karşıyız diyordunuz bakıyorum da dinin tüm emirleri hatta tüm dinler size diken gibi batıyor dinsiz olsanız da biraz insanlık onurunuz olsun mertçe ne olduğunuzu söyleyin Ben müslümanım ve gurur duyuyorum siz ne olduğunuzu söylemeye bile utanırken benim karşımda neyi savunabildiğinizi sanıyorsunuz
5 Mayıs 2006
excell: bir de kuran'da müslümanlara siz salak olun onlar sizi öldürsün siz de bön bön bakın denmeyip yaptığınız anlaşmaları bozarlarsa veya size savaş açarlarsa onları öldüründenmesine bayaa bi içerlemişsin bunun sebebi ne bir de o katliamları kim nerde yapmış sen müslümanın kazandığı her savaşı katliam maruz kaldığı her katliamı da ( örn: bosna kosova ırak çeçenistan ) savaş olarak kabul etmeyi kendine vazife edinmişsin sana göre ermenileri de biz katlettik galiba
5 Mayıs 2006
excell: halifeleri öldüren müslümanlardan bahsetmişsin sen de müslüman olduğunu söylüyordun ama bakıyorumda eline geçse halifelerin hepsini birden öldürürsün yoksa şimdi de ben müslüman değilim mi diyeceksin
5 Mayıs 2006
excell: fügen bakıyorum da müslümanlara ve kurana iftira atıp durmuşsun ben iddialarımı destekleyecek site adresleri veriyorum sende biraz meşru davranıp adres ver de biz de bakalım. uğur mumcunun katilleri falan demişsin al okuda gör o katilleri hem de senin fikrinden bir gazetenin haberinde gör http://www.ozgurpolitika.org/2000/05/19/hab13b.html
5 Mayıs 2006
fügen: uğur mumcu'yu kontra gerilla öldürdü diyen kişi saçmalamış. failler İran destekli selamcılar'dır.7 sene sonra yani 2000 yılında yakalandılar
5 Mayıs 2006
fügen: Hz.muhammed'in dört halifesinden üçünü de müslümanlar ödürmedi mi
5 Mayıs 2006
bilge: yani kimse islamı savunurken muaviyeyi savunmuyodur peygamper ve 4 halife dönemini savurlar. gerisi zaten islamın kurallarını uygulasa islam şimdi bu halde olmazdı ve muaviye öncesi dönemdeki ivmeyle gelişmeye devam ederdi
4 Mayıs 2006
bilge: fügen bak islamda cihat vardır. bunu zaten yok sayan olmadı. ama lütfen kalkıpta muaviyenin yaptığıyla islamı bir tutma. bak vereceksen muaviyeden önce kimden örnek verirsen ver ama muaviye zaten islamın kuralınıi bozup saltanat sistemine geçti.
4 Mayıs 2006
fügen: normal değil mi.mekke dekiler zaten arap kavmiydi onları öldürün denir mi. ama türkleri , yani başka kavimden ve dinden olanları öldürün der.
4 Mayıs 2006
fügen: yorum biraz mantıksız. demek ki sen savaş çıkarıp insanları öldüreceksin sonra da bu cinayetlerin meşru olduğunu savunacaksın.Horasan bir türk yurdu değil miydi.Muaviyenin orada ne işi vardı. Abdülmelik ,yezid, ibni muhalleb türklerin boyunlarına damga vurup köle pazarlarında satmadılar mı.buhara' da türklere yapılan katliamlar meşru muydu.
4 Mayıs 2006
bilge: ayet mümini öldürmeyin demez. 'masum bir insanın öldürülmesi bir alemi öldürmek gibidir' der
4 Mayıs 2006
bilge: ayetlerin yanındaki dipnotları da oku. her bir dipnot zamanı belirtir. sözgelimi savaş yapılırken hepsini öldürün ayeti iner. ama mekke fetedildiğinde herkesi bağışlayın ayeti iner. senin dediğin örneğin hayberin fethinde ve bu gibi savaş dönemlerindedir. ama unutmaki mekke fethedildiğinde kimsenin kılına dokunulmadı
4 Mayıs 2006
fügen: dikkatle okuyun. müminin mümini öldürmesi olacak şey değildir der. nisa suresi nde 'diğer dinden ve kavimden olanları allah yolunda hiçret edinceye kadar dost edinmeyin.onları yakalayın ve bulduğunuz yerde öldürün' ve 'işte bunlara karşı size apacık yetki verdik' der bakara;kafirleri öldürün onların cezası böyledir der.
4 Mayıs 2006
bilge: arkadaşım müslümanların yaptıkları her zaman islam'ın şartı olmak zorunda değil. islam ın ne olduğunu salak hükümdarların yaptıklarındanda öğrenmeye çalışman komik. kuranda insan öldrmenin çok büyük günah olduğu da yazar
4 Mayıs 2006
fügen: anladım, anladım. talkan katliamını, harzem, curcan, dağıstan, buhara daki katliamları da çok iyi bilirim.
4 Mayıs 2006
fügen: haklısın. iyilikle olmazsa kılıç gücüyle. bütün dinler aynıdır zaten.ya ol ya öl
4 Mayıs 2006
fügen: sen yazılanları ya anlamıyorsun ya da anlamak istemiyorsun. madem kapanıyorlar, bari kuran da yazan herşeye uysunlar dedim. ayrıca benimle uğraşma. burada konu mankeni ben değilim. konu anonim. yani türbanlıların hepsi
4 Mayıs 2006
fügen: BK.hicap ayetleri. mirt(tiftikten,yünden,kıldan yapılmış çuval) kadınlara mirt giymeleri önerilir. bk.Hac deveyle hacca gitmek
4 Mayıs 2006
stillife: tarih tekerrürden ibarettir :))
4 Mayıs 2006
fügen: her koyun kendi bacağından asılır. bırak benim inancım bana yeter. inançlarla reklam yapılmaz. yapanlar da yobazdır zaten.
4 Mayıs 2006
excell: günümüzde eğreti gelinler örtünmüyor aksine açık geziyor üçbin yıl öncesinden de kimsenin haberi olduğunu sanmıyorum bence insanları bu günkü anlayışlarıyla değerlendirmek lazım çünkü o yol kenarların da müşteri bekleyenler gibi giyinen bir çok sevdiğiniz masum kız olabilir hem de aynı devirde yaşıyorlar kimse sümerleri düşünmez ama sokaklar herkesin gözleri önünde üçbin yıl önce fahişeler örtünüyordu diye insanları açacağınıza bugün fahişeler açılıyorlar diye insanları örtmek daha mantıklı
4 Mayıs 2006
Anketi oluşturan üye: adkaymak . 22 Haziran 2004