Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?

atatürkçü03: baş örtü hep serbestti.bu özalın çıkardığı bişi,sokakta insanın din ve vicdan özgiürlüğü vardır ama kamusal alanlarda alayları gelse yasak kalkamaz
12 Mayıs 2006
bilge: adam başörtüsünü serbest bıraktı. öyle dediğiniz gibide kimsenin başını zorla kapatmadılar. en iyisini özal yaptı
12 Mayıs 2006
bilge: tamda dediğin gibi bu yasak inat yüzünden. devlet inatlarla yönetilemez. yönetilirse şimdiki gibi glişemez. bak özala nasıl geliştirdi ülkeyi
12 Mayıs 2006
atatürkçü03: iyice haddinizi aşıyosunuz bayrakla türban bir tutulamaz,türkiye size inat laik kalacak,üniversitelerde türban yasağı hep kalcak
12 Mayıs 2006
atatürkçü03: ya hadi be ordaki namusumuz kadınımızdı ne türban ne başka bişi sonuç olarak oradaki insanımızı taciz etmesi sonucunda kurşun atıldı,olayları çarpıtın daha çarpık zihinliler,atatürkçüler sizin gibilere boyun eğmez
12 Mayıs 2006
bilge: evet türban bi sembolse milli semboldür. ama herkes sembol taşımak zorunda da değildir. burdan o anlam çıkmasın. sembol taşımadan da o değerler taşınabilir
12 Mayıs 2006
eness_ss: Türbanı bayrak gibi görmüştür o an...Namus olarak algılamıştır...Türk Bayrağıda namusumuz değilmidir zaten bizim...Sütçü İmam'ın kurşunundan sonrada Maraşta direniş başlamıştır...Kurtuluş savaşının kazanmasında pay sahibi olanlar cuma namazlarında hutbelerde halkı direnişe çağıran imamlar cepheye mermi taşıyan başörtülü kadınlardır nene hatunlardır..Bunları unutmamanızı diliyorum
12 Mayıs 2006
eness_ss: türban yorumunda iyi saçmalamıssın yunanli çocuğun Türk bayrağını indirirken vurularak öldürülmesini tübanla bağdaştırmana tarihten tokat gibi bir cevap veriyim sana...Sütçü İmam'ı bilirmisin ? Kahramanmaraş Fransız işgalindeyken fransız askerlerinin başörtülü kadınların türbanlarını çekiştirmeleri üzerine Fransız askerine ilk kurşunu atan insan olmuştur...
12 Mayıs 2006
eness_ss: Cumhuriyetimiz bir bez parçasından korkuyorsa vay halimize
12 Mayıs 2006
tarihbilimi: hatırlıyo musunuz, bi yunanlı çocuk türk bayrağını direkten indirmeye çalışırken bi türk askeri tarafından vurularak öldürülmüştü.o bayrağa uzanan ellere neler olacağını görmüştük.o türbanla üniversiteye yada meclise yada kamu alanına girmeye çalışmanın bayrağı göklerden indirmeye çalışandan hiç bir farkı yok hatta daha acı.Çünkü bunu yapan bi yunanlı değil türk vatandaşları acı olan da bu.türbanı dışarda giymek bile yanlışken yasa ile giyilmemesi gereken yerlerde giymeye çalışmak!!! imkansız
12 Mayıs 2006
turkland: doğru..Çanakkale'ye gelir Atatürk'ün adını anmazlar.Onlara göre hacı hoca takımı okuyup üflemiş düşmanın 205'lik obüslerin mermileri yanlış yerlere düşmüştür. Bizim topçuların mermilerini melekler taşıyıp düşman gemilerinin bacasından içeri atmıştır falan filan...Bende hep merak etmişimdir Bu evliyalar Osmanlının gerileme döneminde nerelerdeydi ?neden 200 yıl boyunca sayısız savaş kaybettik yoksa o zamanın molla subayları,Çanakkale'deki modernist JönTürk kökenli subaylardan daha mı kafirdi??
12 Mayıs 2006
tariholoji: türban bambaşka bişeydir ve ülkemizde siyasi amaçlarla kullanılmaktadır. üstelik en iğrenç şekilde yani dini duygular sömürülerek bu laikliğe büsbütün ortadan kaldırır ve nerde kaldı Atatürk ilkeleri ve yaşatmaya çalıştığımız cumhuriyet
12 Mayıs 2006
eness_ss: Bu tartışmaya türbanı savunanların daha fazla katılmaması gerektiğini düşünüyorum insanların kıyafet özgürlüğüne bu denli karşıt olan ve alaycı tavırlarla yaklaşan kişilerle polemiğe girmek hem biz gibi özgürlükleri savunanları yıpratıyor hem siz gibi statükocu zihinlerin daha fazla konuşmasına neden oluyor
12 Mayıs 2006
fügen: turkland, enteresandır, Türkiye karşıtlarının yürüyüşlerine biz bayrağımızı alır , koşar,karşılık veririz ama orada bir tek türbanlı yoktur.bunlar için necef'deki kahramanlık, çanakkale'dekinden daha kutsaldır.
12 Mayıs 2006
turkland: Avrupa'da yaşayanlara gavur,dinsiz gibi yakıştırmalar yapıyoruz(Allah katında çok günah olmasına rağmen !) Fakat olaki yolumuz oralara düşünce ilk işimiz kıtlıktan çokmış gibi kadın aramak ve çiftleşmek(sevişmek demiyorum) 30bin ermeni almanyaya yasa kabul ettirir 4 milyon Müslüman Türk Atalarını bir gram savunmaz kemiklerini sızlatır çünkü yeşil sermayeye para kaptırmak ve faizsiz helal katılım ortaklığı karı gibi ancak gerizekalıların kanabileceği organizasyonlara katılırlar.varmı yalan diyen?
12 Mayıs 2006
turkland: Atatürkçü03 sana tüm yüreğimle katılıyorum bu yüzden hiçbir padişahlık taraftarı İttihat ve terakki'yi sevmez. Yaşasın İttihat ve terakki !!!!
12 Mayıs 2006
fügen: evet, haklısın atatürkçü, biraz evvel haberlerde izledim.maltepe'de yobaz polisin biri, kız öğrenciye eteği kısa diye iki tekme atmış.
12 Mayıs 2006
atatürkçü03: günümüzde açık başlı kadınlarımız türbanlılardan daha büyük baskı altındadır.
12 Mayıs 2006
denememgerek: Birkaç saat önce bu türlerden birkaç adet gördüm.(perukluları ve günlük güneşlik vakitte başında bereyle gezenleri saymazsak tabi). Bilgisayar Merkezi'ne girmeye çalışıyorlar, güvenlik görevlisi doğal olarak izin vermiyor. Kapının dışında bekliyorlar, birisi çıkaracak oluyor, düğümü çözüyor. İki ucundan tutuyor. Sonra güvenlik görevlisi orada birisinin sorusunu cevaplarken, bunlar tekrar düğümü atıp aradan sıvışıyorlar ve binaya giriyorlar. Bravo yani, bu inat niyedir?
12 Mayıs 2006
denememgerek: excell'in de hakkını yemeyeyim, içimde kalır sonra.
12 Mayıs 2006
denememgerek: efendim biraz okudum da şöyle, kısaca "'insanlık' ölmüş, ölü geziyor" deyip kestirip atayım klas bir kinaye ile.
12 Mayıs 2006
denememgerek: demokrati diye bağırırsan olmaz. Giyeceksin çarşafını, geçireceksin başına türbanı, mümkünse peçe filan da olur, ama gözlerini kapatma, orası açık kalsın en azından. Sonra demokrasiiiiii diye bağıracaksın, demokrati değil.
12 Mayıs 2006
candycik: birde demokrati diye bagiriyoruz....
12 Mayıs 2006
turkland: insanlık; insanlara eşşek diye hitap etmemeyi şıh hazretleriniz size öğretmedi mi?yoksa siz kadınlara genelde eşşek muamelesimi yaparsınız..ankette yorumlar tam medeni bir düzeyi yakalamışken çıkıpbir bayana hakaret ediyorsun ! Din tartışıyorsun (mesele oraya kadar geldi) ama yaratılana hakaret ediyorsun. sen önce yaratılanı sevmeyi öğren, sonra konuşmayı, sonrada uygar olmayı !! Ha olamadın mı o zaman araplarla birlikte yaşar, 4 kadın alır,bulaşık tasından elinle makarna yersin.. hoş olmaz mı?
12 Mayıs 2006
atatürkçü03: atatürkü sevmemekle padişahları sevmemek arasında bi fark yoktur diyen kişilik;padişahların gayrimüslimlerin hakkını kendi müslüman hakkından daha çok savunup batıya yaranmaya çalışmışlardır(genelleme yapmıyorum)senin padişahlarımızın azından bi kere bile türküz lafı çıkmamıştır,padişahlarımız türkleri anadoluda yaşayan barbar insanlar olarak değerlendirdiler,ne zaman ki fransız ihtilalinde milliyetçilik anlayışı baş gösterdi azınlıklar ayrılmak istedi o zaman türkün değeri anşaşıldı
12 Mayıs 2006
fctahmaz: Polemik.com'a bugün üye oldum.Sitede en çok girilen anketlere baktığımda , Türbanla üniversiteye girilebilmeli mi? bölümü dikkatimi çekti! Dikkatimi çeken yönlendirici soru sarmalı...Tarzınızı ve tarafınızı net koymuşunuz.Bu tip anketlere sizin gibi düşünmeyen üyeler katılma gereğini bile duymazlar. Benden söylemesi.Ben gezintiye devam edeyim.
12 Mayıs 2006
insanlik: Ben maydonozu sana gönderdim, sende sülonun develerine yedirirsin...Türbanlıları develere bindirip arabistana götürecez ,fakat bi kaç eşşeğe ihtiyacımız olacak arabistana kadar bize eşlik edersen seviniriz. . .
12 Mayıs 2006
fügen: excell, başka ülkelerde yasaklar olmamasına rağmen din çatışması olmadı diye yazmış, onunla konuşuyoruz. insanlık, sen maydonozu yemeye devam et en iyisi.
12 Mayıs 2006
insanlik: şu konuyu değiştirmede, üstüne kimse yok yani fügen...bahcelerde maydanoz, gel bize bazı bazı...Türkiyedeki savunduğunuz yasakları bi çözelim , sonra dişarıdakileri kurtaralımm....
12 Mayıs 2006
fügen: yazık ki bu gün bütün islam ülkelerinde kökten dincilerle-çağdaş müslümanlar arasında çatışmalar var.Çeçenistan, mısır, pakistan, Turki cumhuriyetleri, cezayir,afganistan,pakistan da kökten dincilerin ve şeriat yanlılarının işlediği cinayetleri ve buralardaki terör örgütlerini düşün. Dünyada PKK, ETA ve islam teröristlerinden başka terör örgütü mü kaldı.
12 Mayıs 2006
Anketi oluşturan üye: adkaymak . 22 Haziran 2004