Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

KİM HAKLI? Eşim 10 gün kadar önce yeni bir işe başladı ( 8 aylık evliyiz ). Önümüzdeki hafta işi gereği bulunduğumuz şehirden 1000 km uzaktaki bir yere gidip orada 1 hafta kalması gerektiğini söylüyor. Ben ise bir kadının bu kadar süre evinden uzak kalmasını uygun bulmuyorum.Kim haklı?

yalnızdeniz: İşe girmesinin şartlarını biliyordunuz.O yüzden eşiniz gidebilir ve haklıdır.
24 Mart 2009
ayazcem: Eşine güveniyor musun? güvenmiyor musun? mesele bu bana bir şey başına gelir diye de cevap verme...Başına bir şey gelecekse evde de gelir sokakta da gelir..Yok yok bence sen işten de al eşini...O da fazla...
24 Mart 2009
bushys: Yeni evli olabilirsiniz ama eşinize saygılı olmalısınız. Eğer şirkete güveniyorsanız gönderiniz.
24 Mart 2009
Djarum: Ne komik bir soru. Evden uzaklaşması doğru mu diye sormuşsunuz? Hangi çağda ve nerde yaşıyorsunuz çok merak ediyorum. Bir insanın hayatına nasıl müdahale edebilirsiniz, daha doğrusu müdahale hakkını kendinizde bulursunuz. Kaç aylık evli olursanız olun, osini neyiniz olursa olsun, gitmesine kalmasına, ne zaman gidip ne zaman döneceğine siz karar veremezsiniz, o karar verir, çünkü gidip dönecek olan o ve iş onun işi. O bir birey. Onun adına karar almak da ne demek.
24 Mart 2009
ibrahimpekin: Yazacağım yorumun sizi etkilemesini istemem. Ancak mesafe hakikaten çok uzak geldi bana. Had, bunu geçelim, büyük bir sorun değil ancak mühim mi iş gezisi? Ancak güven her daim olmalı diğer yandan da..
23 Mart 2009
Ktulu: Sık sık olacak birşey değilse ve sürekli haberleşirseniz sorun olacağını sanmıyorum. Ama evli değilim tabii sizin gözünüzden bakmam çok zor bu durumda. Ben de hoş karşılamayabilirdim. 1-2 gün olabilirdi ama çok merak ederdi insan, 1 hafta uzun süre ama sık olmamak şartıyla olabilirdi sanırım. Zaten sık sık bu tip geziler olacaksa daha başka bir iş bulmasını beklerdim sanırım.
22 Mart 2009
Tun-cem: Ben göndereceğimi sanmıyorum. Tanıdığım kişilerle olursa belki.
22 Mart 2009
berxay: Şu an anket sahibi haklı gibi gözüküyor ama karşı tarafında dinlenilmesi lazım bence. Çünkü: Her iki taraf farklı farklı söyleyebilir.
21 Mart 2009
Hurdogan: Hangi çağda yaşıyoz kardeş ya.Eşin ekmek parası peşinde sen ise kıskançlık peşindesin bence.Madem güvenmiyorsun neden evleniyorsun.Madem kızıyorsun neden çalışmasına en başta karşı çıkmıyorsun.
21 Mart 2009
eoktay75: Seni anlıyorum, bir hafta ve 1000 km bahane bence azıcık kıskancız galiba, bu arda seni kınamıyorum haberin olsun anlıyorum,biz erkeklerin aşamadığı en tenel duygu bu bence.
21 Mart 2009
more: Şartları bilseydik daha iyi olurdu mesela gitmese ne olur mesafe çok önemli değil bana göre 1000 değil de 500 olsa da yine değişmez birde 8 aylık evliyiz demişsin nasıl tanıştınız birbirinizi ne kadar tanıyorsunuz bilmiyorum ama aldatacak kadın her halükarda aldatır hocam yeter ki içinde olsun...
21 Mart 2009
MARMELAT_06: Siz birlikte yaşıyorsunuz ve bir karar alınacaksa birlikte almalısınız. Gitmesini istemiyorsanız açıkça söylemelisiniz. Bir orta yol bulmalısınız, ikiniz de kırılmadan eşiniz ya gitmeli ya da gitmemeli.
20 Mart 2009
mozgen: Bu eşine güvenip güvenmediğinin anketidir.Güveniyorsan 10.000km de gitse fark etmez. Güvenmiyorsan 1000km ile 100 metre arasında bir fark yoktur. Evlilikte esas karşılıklı güven üzerine kurulmasıdır.
20 Mart 2009
keremege: 100 km olsa uygun bulacak mıydın peki? Uzaklık mı uygun bulup bulmamandaki kriter? Güvenilir bir iş yeriyse ne zararı olur gitmesinin? Engeller koymaya ne hakkın var, bırak gitsin. Kariyeri için önemli bir iş gezisidir belki de. Aynı şey senin için olsa muhabbetine hiç girmeyelim ayrıca...
19 Mart 2009
potter2: Eşinle birlikte git sizede güzel bir tatil gibi olur.....
19 Mart 2009
haceriye: Sen haklısın da işe başlamadan önce işiyle ilgili herşeyi konuşmanız gerekiyordu,yani böyle olacağını bilmeliydin. Bilip de kabul ettiysen o haklı.. ama genel olarak ben de senin gibi düşünüyorum. Tamamen haklı değilsin bunu da belirteyim ;)
19 Mart 2009
servetcembar: Senin cebine giren paranın çapı 1000 km. kadar ise bıraksın işi seninle kalsın...Başka bir iş bakın beraber...Ama aksiyse eğer yani eşinin bu işte çalışması sizin için öncelikli bir ihtiyaç ise bu seyahate gitmelidir...
19 Mart 2009
meşmet: İş gezisi sonuçta,gitsin bence...
19 Mart 2009
Ugugug: Ne var bunda anlamadım, yani 1000 km uzağa giderse ne olacak, belki sen haklısın hatta aynı konu yalnız bir kadın için değil erkek için de geçerli, çağımızda sağlam bir sile yapısı açısından ikisi de çalışan ama aynı işte çalışmayan çiftler evlenmemeli.
19 Mart 2009
Galileo: Empati arkadaşım empati..
19 Mart 2009
blackrace: Sorun işte demekki :)
19 Mart 2009
akrepq: Dostum, sanırım sen karına güvenmediğin için 1 hafta evden uzak kalmasını uygun bulmuyorsun. Eşine güvenip evlenmişsin. Eşine güveniyorsan izin ver gitsin iş gezisine ama güvenmeyip izin vermezsen, güvensiz bir ilişkide sağlıklı değildir. Ayrılın bence.
19 Mart 2009 . Polemikleri Oku
rabia.22: Valla ben ne kadar bir bayan olsam da gitmemesi daha iyi olabilir.
19 Mart 2009
pinokyo: Ben izin vermezdim.
19 Mart 2009
dpd06: Siz gitseniz olur ama değil mi?Hatta eşiniz size yolluk yapar.Neden gitmesini istemiyorsunuz ki?Gurur duymanız gerek,eşinizin bu işsizlikte bir işi var ve o işte yükselmesi için belli ki bu seyahate gitmesi gerek.Altıüstü 1 hafta,neden böyle düşündüğünüzü anlamadım.Güvensizlik midir nedir ki bu?
19 Mart 2009
danzig: Bunu biz bilemeyiz hocam siz aranızda konuşup çözeceksiniz...
19 Mart 2009
Anketi oluşturan üye: midnighsun . 19 Mart 2009