Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

KİM HAKLI? Ben biriyle çıkıyordum. Sevgilim benden 5 yaş büyüktü. Bir aylık bir ilişki süreci geçirdikten sonra ikimiz de bilerek ve isteyerek cinsel birliktelik yaşadık. Bu ilişki onun ilk cinsel deneyimiydi. Daha sonra bana evlenmemiz gerektiğini söylemeye başladı. Ben de şu an için böyle bir durumun söz konusu olamayacağını söyledim, çünkü evlilik için çok genç olduğumu ve hayat şartlarımın uygun olmadığını düşünüyorum. Şimdi bu konuda bana baskı yapıyor. Ben de bunun sağlıklı bir ilişki türü olmadığını söyleyerek ondan ayrıldım. Sizce bu durumda kim haklı?

asl9999: Cinsel birliktelikten önce herhangi bir evlenme vaadinde bulunmamışsan tabii ki sen haklısın.
17 Eylül 2008
portative: acaba kıza güven verip evlilik vaadinde bulundun mu bu da önemli;. bir başka durum da bazı kızlar sevgililerini kendilerine daha çok bağlayabilmek adına böyle yollara başvurabiliyor, böyle bir durum da söz konusu olabilir. Bir de kızın yetiştiği çevre, ahlaki değerleri de öneml, kız bunları düşünmemiş olsa bilei; sen bunların farkına vara vara onunla birlikte olduysan yanlış senin yanlışın.
16 Eylül 2008
danzig: Kız şimdi senin hakkında neler düşünüyordur kimbilir...
16 Eylül 2008
zerrin_367: svgilin bence.evlenmeden cinselliğe karşıyım
16 Eylül 2008
tugcesss: Ona hoşça kal demekte geç bile kalmışsın. Bir ayda cinsel ilişkiye giriyorsa 'ilk' kavramı yok demektir. Bu nedenle evlenme talebi olamaz ki ortada bir zorlama olmamışken... Kusura bakmasın.
16 Eylül 2008
altay_35: kızı yüz üstü bırakıp gitmen çok yanlış
16 Eylül 2008
dpd06: birlikte olurke iyiydi de evlenelim deyince mi kötü oluyor acaba?bana kalırsa sen istediğini alınca heyecan kalmamış..toplulumumuzda bakire olmayan kızlara yapılan muameleyi bilmiyorsun galiba?ben zaten bekaret yanlısı bir insan değilim ama madem evlenmeyi düşünmüyordun neden kızla birlikte olup onu zor bir duruma soktun?
16 Eylül 2008
psklgag: Kendi istemiş ve şimdi sana vicdan azabı çektirip evlenmek istiyor gelme bu basit oyunlara bırak ne hali varsa görsün:))
16 Eylül 2008
perfectidea: i sen haklısın tabi doğru anlatıyorsan çünkü iki kişide kendi rızasıyla beraber olmuşlar ama kadınlarımız malesef cinsellik konusunda çok tutucular ülkemizde ve çok abartıyorlar beklentileri çoğalıyor halbuki yemek yemek gibi doğal ve zaruri bir ihtiyaç o kadar
14 Eylül 2008
tk1425: tabii ki de sen haklısın cinsel ilişkiye giren birinin bunu önceden düşünmesi lazım bi atasözü var kendi düşen ağlamaz diye artık katlanacak bu duruma
14 Eylül 2008
ekinox: bir kişinin istemesiyle evlilik olmaz.ankette belirtilen sebeple hiç olmaz...
13 Eylül 2008
yaprak3: sen haksızsın bu konuda ......
13 Eylül 2008
fidem: İlk cinsel deneyimini bir aydır birlikte olduğu biriyle yaşayan bir insan eğer sana 'sen benim bekaretimi bozdun, evlenmemiz lazım bu namus meselesi' falan diyorsa, seni fazla aptal görmüş demektir. Yüksek ihtimal ya sen zenginsindir, ya da o evde kalma kompleksine girmiştir. Çok önem veriyor olsaydı bir ay birlikte olduğu biriyle yatmazdı. Gül geç, hayatında başarılar dile ve bir daha hatırlamamak üzere onu unut bence. Bundan sonra da biraz dikkatli seç sevgililerini.
13 Eylül 2008
servetcembar: Yok muydu başka biri anlamıyorum ki...
13 Eylül 2008
delizeybek: Seninle birlikte olmamalıydı. Sen haklısın. Sana güvenmemeli ve kendini güvenceye almalıydı. Kendi rızasıyla bazı şeyler yaşadıysa bunun bedelini öder. Rıza göstermeseydi o zaman. Bu şekilde yola çıkılmaz. Birlikte olmakla da evlenme mecburiyeti doğmaz bana göre.
13 Eylül 2008
xmystery: Bu konuda ilişkiye girmek zorunda değildi.Bu durumda hukuken de akılca da sen haklısın
13 Eylül 2008
ibrahimpekin: Arkadaşım evlilik öncesi ilişkiye bende karşı değilim ama bu yüz üstü bırakıp gitmek anlamına gelmez. Şahsen büyük konuşmak gibi olmasın ben öyle birşey yapmam. Gitmem yani. Allah korusun. Bence sen haksızsın gitmekle...
13 Eylül 2008
busras: neler kaybettirdiğini bir bilsen eminim doğru olanı yaparsınız
13 Eylül 2008
leylimley: kaç yaşında evlenmeyi düşünüyorsunuz? her istediğinizle, istediğinizi yaşayıp arkanızda kaç kişi daha bırakmayı ? ilk cinsel deneyimi üstelik... daha sorumlu davranmalıydınız bence. ikiniz de kısmen haklısınız, ama siz kolay yolu seçip sıyrılıyorsunuz, o da size güvenerek yaptığı hatasını belki ömür boyu taşıyacak... özü bu...
13 Eylül 2008 . Polemikleri Oku
mcalex: Yatmasaymış kardeşim :P
13 Eylül 2008
elif_nur: İkinizde sonunu düşünmeden hareket etmişsiniz. Tam bir ahmaklık olmuş durumunuz.
12 Eylül 2008
cihanbaba: ben olsaydım orada. gel madem evlenecez derdim. ondan sonra :D işte bir takım gereksinimler işte o zaman ayrılırdım:D ama ebn değilim
12 Eylül 2008
Mohikan: sen haklısın cünkü cinsellik bir insanı evliliğe itmemeli.gerçi kızda nasıl bir fikir uyandırmıssın onu da bilemeyiz ama.kıza o yönde bir güvence verdiysen kız haklıdır.kendınce gelin güvey olmuşsa o zaman sen haklısın.
12 Eylül 2008 . Polemikleri Oku
türk_er: Kız arkadaşın sana güvenmiş desem yanlış olur,bunları düşünmesi gerekti
12 Eylül 2008
mervve: Kız arkadaşın, hata yapmış. Evlilik düşüncesi varsa, seninle önceden paylaşmalıydı. Veya kendisine ters geliyorsa birlikte olmamalıydı.. Tuhaf şeyler bunlar yahu, benim için kafa patlatmaya değer değil.
12 Eylül 2008
pinokyo: Açıkcası kimseyi haklı bulamadım ikinizde kısmen haklısınız ve ikinzide biraz suçlusunuz ama kız sana güvenmiş gerçi konu hakkında bir çok bilgi eksiliğimiz var ama neyse.
12 Eylül 2008
heartstopper: sen haklisin..madem evlilige cok önem veriyorduymus hanfendi,bunu o isi yapmadan önce düsünecekti.bu kizlar da az degil yani.
12 Eylül 2008 . Polemikleri Oku
ringless: her yattığımızla evlenmeye kalkarsak o işin sonu gelmez....kadınlar işin kolayını nasıl da biliyo hemn biriyle evlen kurtul...sen doğru olanı yapmışsın...madem evlenmeyi bu kadar çok istiyordu seninle birlikte olmadan düşünseydi...kaldı ki senden 5 yaş büyük bi kadının bunu düşünebilmesi gerekirdi..salla gitsin...
12 Eylül 2008
sümbül_06: durumun bu kadar masum olduğuna pek inanasım gelmedi.. sanki eksik anlatılıyormuş gibi ama neyse..
12 Eylül 2008 . Polemikleri Oku
quartz: zorlayarak bu ilişki yaşanmamışsa bence ortada problem yok, kimse kimseye vaadde bulunmamış, bu tarz durumlarda her erkek karşı gelmez, niye gelsin ki karşısındaki istekli iken, ben örneğini gördüm ama sevişeni çoğunluktadır. 28indeki hatun bu tarz durumda nerede duracağını bilmesi gerekir, devam etmeyebilirdi o zaman neandarthel zorla mı yapacaktı hiç sanmam, (gerçi bilemem neyse) her bireyin aklı vardır bir hareketin nereye malolacağınıı düşünmesi gerekir.
12 Eylül 2008 . Polemikleri Oku
Anketi oluşturan üye: neandarthel . 12 Eylül 2008