Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Taraf Gazetesi; Dağlıca Baskını'nı Genelkurmay'ın bildiğini söyledi. Genelkurmay bunu doğruladı ve gerekli önlemlerin alındığını da ekledi. Taraf, Genelkurmay Başkanlığa'na cevap niteliğinde 'İşte Alınan Önlemler' diyerek Genelkurmay'ın önlem alınması bir yana önlemleri azalttığını iddia etti (Subay sayısının 100'den 26'ya düşürülmesi, üst düzey komutanların saldırı gününde izine gönderilmesi, el bombalarının alınması ve yenilerinin gönderilmemesi, helikopter isteğinin yerine getirilmemesi vb). Buna karşılık Askeri Savcılık bir mesaj göndererek Taraf'a baskın yapılabileceğini, ellerindeki belgeleri iade etmesini söyledi. Bütün bu olayları nasıl değerlendiriyorsunuz?

umutkahya: Taraf bir gazetecilik başarısına imza atmıştır. ve aynen amerikanın da 11 eylül olaylarında yaptığı gibi kendi insanın öldürerek savaş bahanesi olduğunu ortaya çıkarmıştır.
68-ruhlu: niyeymiş o tun-cem
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
umutkahya: 68 nickli arkadaş ile aynı olduğunu düşünenler için yönetime mesaj atıyorum şimdi ip'den baksınlar aynı olup olmadığı için. yalan öyle bir şey asla yapmam etik anlayışıma aykırı.
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
umutkahya: İşin özü üç mesaj yukarı tarafı değil haberi tartışıyoruz. aynı cümle 10 oldu.
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
umutkahya: Ama bu olayı tartışmamı veya buna inanmamı engellemez.
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Ayrıca 68 kardeş ruhunun nickinle aynı olduğu konusunda tereddütlerim var.
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
umutkahya: Al sana cevap o zaman. Gerçi yine aynı sonuça varacağız ama açık açık anlayacağın şekilde. Evet anarşiştim hiç bir devlet düzenini kabul etmiyorum. Kendimim üzerine bir otorite koymayı doğru bulmuyor reddediyorum. Ama ankette ve polemikle " Devlet gerekli mi" demedim bunu tartışmıyoruz öyle değil mi? Tarafın yaptığı bir haber ve genelkurmayın açıklaması üzerine oluşan olayları üzerine konuşuyoruz. Taraf gazetesini savunmuyorum onlarında benim istediğim görüşü savunacaklarını sanmıyorum.
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Umutkahya kusura bakma ama burada hatalı olan sensin.Kanma bunlara sadece çamur atıyorlar.
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: sorduğum soruya cevap vermeyi denesene?
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
umutkahya: Fisun ise aynı teraneyi döndür döndür söyle. Ben tarafı savunmadım burada bunun söylediğim 5 oldu yeter artık. Polemiğe katılacaksan atlama hepsini oku öyle bir şeyler yaz rica ediyorum.
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Bu gazeteleri de Cem uzanın babası çıkarırdı.
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
umutkahya: Bunun üzerine alınan önlemler ise anket sorusunda yazılı zaten. Oldu mu tatarizma bir şeyler öğrenebildin mi en fazla da araştırmak neymiş bunu.
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Çocukluğumda bazı gazeteler vardı.Yazıyor yazıyor diye dağıtılırdı.Bir başlık koyarlardı insanlar da merak edip alırlardı.Birgün bir haber vardı aynen şöyleydi." Zeki müren çocuk düşürdü " Zeki müren in yaşam tarzını bilenler de inanarak bir erkek bunu nasıl yapar diye tüm gazeteler satıldı.Okuyanlar başlığın altında ufacık bir haber gördü." Zeki müren arabasıyla bir çocuğa çarpıp yere düşürdü "Ama o zamanki insanlar okuduklarını anlayabiliyorlardı.(Lütfen yanlış anlaşılmasın)
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
umutkahya: Tatarizma araştırma anlayışın anlaşılan gelişmemiş olduğuna göre ben koyuyorum buraya. Genelkurmayın açıklamasını.
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: İşte budur, dönek liboşların mantığı... anlamadığım şu, sen anarşist değil misin Umut? bu düzen değişse başka düzen gelecek, düzenin her türlüsüne karşı olan insan için, Kemalist ya da faşist ne farkediyor. tarafı savunman neyi değiştiriyor, onlar senin İstediğin düzeni mi sunacaklar sana?
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
Tatarizma: Vay anasını ülkeye aydınlanmacılık anlayışını getiren Kemalizm otoritermiş aydınlanmacı devrim otoriter bir devrimmiş meğer aydınlık insanlar istenmemiş aslında :) Bunlar komik düşünceler Kemalizmi idrak edememiş insanlar Kemalizme böyle saldırabiliyor malesef...
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
Tatarizma: Genelkurmayın sitesindeki açıklamayı okudum umutkahyada orada biz terör örgütüne operasyon yapmak için dağlıca baskınına göz yumduk veya önlemleri azalttık gibi bir ifade yoktu :) Ayrıca akıl var mantık TSK operasyon yapmak için neden dağlıca baskınını bahane olarak göstersin TSK normal bir zamandada PKK ya karşı sınırötesi operasyon yapsa Türk milleti buna hayır dur olamaz böyle birşey mi diyecek? Mantıklı olalım terör örgütüne bir operasyon düzenleniyor bahane aramaya ne gerek var!
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
umutkahya: Ve evet türkiyede kemalist görüş otoriter bir görüş biçimidir kendisinin eleştrilmesine dahi izin vermez görüldüğü üzere ve evet bu durumun da yıkılması lazımdır bunu savunuyorum.
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Tamam umutkahya sende bunlara inanıyorsan birşey demiyorum.Adamlar başarıya ulaşmışlar demekki.
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
umutkahya: tatarizma yazdıklarımı anlamamakta neden ısrar ediyorsun. dünyada adına ordu diyen her militarist yapına olan devlet veya hiyerarşik örgütlerin aynı şeyleri yaptığını örneğini veriyorsun. ırak savaşı ile ne alakası var diyorsun cevap veriyorum neden yazıyorsun bunları diyorsun sonra. yazdıkların baştan savma o zaman okumuyorsun yazdıklarını. ve ben inatla diyorum ki ben burada gazeteyi tartışmıyorum olayı tartışıyorum. Yukarıda da iki kere söyledim hatırlatmak isterim.
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
umutkahya: Yüzeysel mi değerlendiriyorum yapmayın yüzeysel değerlendiren varsa bellidir yukarıda ki tatarizmadır mesela.. yeni bir sekme açıp araştırmak bir iki sayfa yazı okumak. genelkurmayın sitesinden basın açıklamalarını okumak bile fazla geliyor insanlara. lütfen yapmayın...
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
Tatarizma: umutkahya 2.Cumhuriyetin kurulması için kendilerince meşru bir ortam yaratmaya çalışan gazeteden bahsediyoruz bu gazete bir tiraj gazetesi değildir ki doğru belge koymak zorunda olsun bunlar Kemalist her türlü yapıyı çürütme gayretinde olan bir topluluğu temsil ediyorlar dolayısıyla bal gibide sahte belge gösterirler Danıştay krokisi olayında yaptıkları sahtekarlıkta bunların gerçek yüzünü gösterdi ABD'nin yaptıklarını hatırlatıp durman gerçekten çok garip bizene ABD'den biz TSK'dan bahsediyoruz
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Umutkahya sadece olayları yüzeysel değerlendiriyor.Ama doğruları da bulacak eminim.
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Yok fisun hanım karıştırma yok.Umutkahya da umut var.Tamam haklısın o polemikte isim karıştırmışım ama burada doğru.Uyardığınız için teşekkür.
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
umutkahya: Bende gerçek diyorum sahte olsa gazete bile bile böyle bir şeyi iddaa dahi edemez bize tehtit var diye neyse efendim sahte deyip bitirirseniz bu sizin bileceğiniz bir iş ama tarafın sitesi yenileniyor diyor ama baş sayfa gözüküyor girip bakın bence. araştırın biraz.
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Tuncem Bey, dikkatimi çekti mukanhan'la, umutkahya'yı karıştırıyorsunuz sanırım, biraz evvel başka polemiktede dikkatimi çekti, oradada umutkahyaya, mukanhan demişsiniz. Umutkahyadan bunları duymak beni şaşırtmıyor doğrusu, her zamanki umut...
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
Tun-cem: O fax sahtedir diyorum.
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Onların en büyük korkusu genel kurmay olduğundan halkın gözünde küçük düşürmeye çalışıyorlar.Bundan önceki genel kurmay başkanı şimdi olsaydı bu gazete bunların hiç birini yapmazdı.
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
umutkahya: herşeye bu kadar basit bakarak düşünme.
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
umutkahya: tun-cem bunlar alttan yürütülen şeyler değil ki bu askeri savcılığın çektiği yolladığı bir mesajtır. Öyle arkada kanıt bırakmayayım denilecek bir şey değildir.
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Tarizmanın kroki olayına yazdığını iyi düşün derim.Birde söylermisin acaba, koskoca genel kurmay fax çekip kendini deşifre edermi. Fak çekerek bu olayda belge bırakırmı telefon varken.Lütfen kanma bunlara.
5 Temmuz 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: umutkahya . 4 Temmuz 2008