Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

Taraf Gazetesi; Dağlıca Baskını'nı Genelkurmay'ın bildiğini söyledi. Genelkurmay bunu doğruladı ve gerekli önlemlerin alındığını da ekledi. Taraf, Genelkurmay Başkanlığa'na cevap niteliğinde 'İşte Alınan Önlemler' diyerek Genelkurmay'ın önlem alınması bir yana önlemleri azalttığını iddia etti (Subay sayısının 100'den 26'ya düşürülmesi, üst düzey komutanların saldırı gününde izine gönderilmesi, el bombalarının alınması ve yenilerinin gönderilmemesi, helikopter isteğinin yerine getirilmemesi vb). Buna karşılık Askeri Savcılık bir mesaj göndererek Taraf'a baskın yapılabileceğini, ellerindeki belgeleri iade etmesini söyledi. Bütün bu olayları nasıl değerlendiriyorsunuz?

baltam: Taraf'ın Ahmet Altanlı efsane dönemlerinden bir haber. Kirli çamaşırların küçük bir örneği sadece.
11 Nisan 2015
bjk1903: Terörle mücadelede askerî olarak hata varsa sorumlular cezalandırmalı. Fakat benim için paçavradan ibâret olan Taraf gazetesinin bu haberleri ne maksatla yaptıklarını çok iyi biliyorum. Amaç milletin orduya olan güvenini sarsmak ve TSK'yı etkisizleştirmekti. Ne yazık ki siyâsî iktidarın desteğiyle bu amaçlarında başarılı oldular. Binlerce yıllık yapısıyla yap-boz gibi oynanan TSK her anlamda yeniden dizayn edildi. Millî hassasiyetlerinden arındırılan TSK artık Taraf zihniyetini rahatsız etmiyor.
25 Temmuz 2012
zateyani: Koskoca Türk Silahlı Kuvvetleri'ni kimlere emanet ediyorlar görüyoruz. Hapiste çürüyecekler hepsi.
8 Mayıs 2012 . 1 üye beğendi
keremege: Herkes bir parça sorumlu bu olanlardan. Alınan veya alınmayan önlemler neyse de, o günden bugüne pek değişen bir şey olmamış. Hala bu karmaşık, çirkin oyunları uzaktan izlemekle yetiniyoruz...
5 Haziran 2011
as1908: Herkes haklı herkes haksız.
5 Haziran 2011
padişah: Var karışık bir şeyler ama...
26 Aralık 2009
niyazi94: Anti Taraf Gazetesi
5 Ağustos 2008
mervve: Pekala önemli bir iş ama bu belgelere nasıl ulaşılmış?.. Merak ediyorum.
20 Temmuz 2008 . Polemikleri Oku
goktug: Helal olsun iyi bulmuşlar.. Genelkurmay da bunları doğruladıysa bu bi karalama kampanyası olamaz zaten.. Dağlıca baskını da bence paravan olarak kullanılmamalıydı bunu yapacaklarına direk girseler K.Irak'a daha iyiydi..
18 Temmuz 2008
newredd: taraf gazetesi amerikada ,türkçe satılmalıdır.. amerikan gazetesinin ne işi var türkiyede..
17 Temmuz 2008
siyahmasal: Bu gazetenin başka konularda yalan haber yaptığına şahit oldum geçen gün,bu bilgileri içeriden biri sızdırdığına göre gazetecilik başarısı söz konusu olamaz.....
17 Temmuz 2008
ulusalci: Bu ülkenin gazetesi olmayan ve bu ülkeye karşı taraf olan bir gazetenin iddiaları ciddiye alınmaz.
16 Temmuz 2008
pinokyo: Zaten bu baskında bir şeyler döndüğü ta başında belliydi.Artık bir şeyleri sorgulamamız lazım kışlacılıktan vazgeçmemiz lazım ama Taraf Gazetesi gibide Amerikancı olmamamız lazım. (Taraf Gazetesinden gıcık kapsam bile iyi bir iş yapmı diyorum)
9 Temmuz 2008
ekinox: benim anlamadığım şudur ki bu belgeler neden olaylar sıcakken değil de böyle sonradan ortaya dökülüyor. belgeler doğrudur , değildir demiyorum ama neden şimdi? aynı soruyu Sinan Aygün'ün odasında bulunan silah için de sorabiliriz.neden bulunduğunda değil de şimdi açıklanıyor? hepsi aynı geminin içinde , ellerinde birbirlerine karşı kullanacakları bir ton belge var ama saklıyorlar. gerekli zamanda , en büyük etkiyi göstereceği anda açıklıyorlar...birileri bizi fena halde kandırıyor...
9 Temmuz 2008 . Polemikleri Oku
salkımsöğüt: Askeri Savcılık bu mesajı göndermişse eğer resmen gözdağı vermiş.Olayları izlemekle yetiniyorum.Duyduğum benzer şeyler var.
7 Temmuz 2008
quartz: şimdi bu taraf ın haber alma kaynakları nedir? kime angajedir bunlar? yargı guguk edildi şimdi de ordu yu odun edecekler. herkoldan bir yerlere saldırı var tabi belli istihbarat var ve bu konu önemsenmemişse sorumlular cezalandırılmalıdır lakin savcılığın gönderdiği mesaj nedir, gerçek midir bilmeden hangi boyutta inceleyeceğiz bu olayı? her yazılana işimize geliyorsa inanacak mıyız? belge mi var ortada yorum mu yapılıyor? çünkü bunlar aylardır söyleniyor.
7 Temmuz 2008
Zehirlee: Ankette kullanılan tüm cümlelerde olanlar belgeleriyle ispatlan mış mı? İspatlanmış. Basit mantık, ortaya çıkmıştır , herşey masa başında helledilip anlaşilmiş.
7 Temmuz 2008 . Polemikleri Oku
oyuncakbulut: Tarafın haberi doğruysa tebrik etmek gerekir
7 Temmuz 2008
servetcembar: 'Tarih tekerrürden ibarettir.' lafı var ya...Bütün bu olanlar ateşle oynamak gibi...Sac ayaklarının hepsi yanacaklar...
6 Temmuz 2008
kukuli: Komplo kokuyor madem tüm bunlar şimdi biliniyor o zamanda devlet tarafından biliniyordu demek ki...Neden peki devlet zaman müdahale edilmedi ya da bilenler neden tüm askerler şehit olmadan müdahale etmedi de darbe arifesi müdahale edildi ?
5 Temmuz 2008 . Polemikleri Oku
ayazcem: Emin Çölaşan'ın tabiriyle dönek solcuların liboşların gazetesi olan bu gazete...Kulağı tersten tutarak akp'ye destek vermektedir...Silahlı kuvvetlerine zarar vermek tek amaçtır....Tamamen aksini varsayalım...Diyelim ki Taraf gazetesi haklı...Ben birey olarak yine Askeriyemizin arkasındayım....sonuna kadar....!!
5 Temmuz 2008 . Polemikleri Oku
fidem: Benim gözümde Taraf'ın kim tarafından finanse edildiği çok açık ortadadır. Batmak üzere olan bir gazete bir anda doğrulup orduya savaş açmıştır. İsmini çok fazla hak eden bu gazete(msi), Ergenekon Operasyonu ile ilgili bazı haberleri yazmayı uygun görmeyip, bazılarını yazmayı matah bir şey sanmaktadır. Gazetenin içeriğini ilk sayfasından anlayabilirsiniz çünkü ilk sayfada ne yazıyorsa, diğer sayfalarda da aynı cümlelerle aynı şeyler yazmaktadır. Ben bu hikayenin sonunu biliyorum, çok okudum daha
5 Temmuz 2008 . Polemikleri Oku
Galileo: k.ıraka girmek için zaten gerekli bahanelerimiz vardı.bu memlekete paravan olarak evlatlarını öldürmez.karalama kampanyasına aynen devam ediyorlar.hükümetin kirli dosyalarından ziyade tsk ile ugrasmaları da düşündürücü.
5 Temmuz 2008
erdiizbulan: akp ye taraf olan bir gazeteye genelkurmay belgeleri gidiyor. Akp muhalifleri temizleme yonundeki ergenekon da orduevinin aranmasına yine genelkurmay izin veriyorsa akpnin ordu darbesinden korkugu yalan orduyla ortak oldugu asikardır
5 Temmuz 2008 . Polemikleri Oku
durgul: Taraf gazetesine inanacak olursam ordunun T.C ordusu olduğundan şüphe duyacağım....Bilmiyorum.. Kahretsin bu ülkede kim kimin nesi, kim kimin için çalışıyor...Bilmiyorum, anlayamıyorum....Bilmek ve anlamak istemiyorum....Tek bildiğim sıkıldım....
5 Temmuz 2008
meşmet: bu gazetenin haberlerine inanamayalım.ne yaptığı belli değil...
5 Temmuz 2008
sahtiyan: türkiye'de; güvenilir, doğru ve gerçek gazetecilik yapan iki gazete var: biri 'radikal', biri de 'taraf'. ikisine de güvenim sonsuz. tsk'yı eleştirmek, yanlışlarını ve hatalarını açıkça ifade etmek hep 'orduyu karalamak/ tsk düşmanlığı' olarak algılanıyor. hiç kimsenin ve hiç bir şeyin dokunulmazlığı yoktur. buna tsk da dahil. yanlış yapanın yanlışı ortaya çıkarılmalıdır. bunun karalamakla alakası yoktur. taraf gazetesi'ni, başarısından (ve cesaretinden) dolayı kutluyorum...
5 Temmuz 2008 . Polemikleri Oku
Lilimarlen: Taraf gazetesinin hangi tarafta olduğu belli zaten. Amaçları da belli. Ortada başarı falan yoktur karalama vardır.
5 Temmuz 2008
umutkahya: Taraf bir gazetecilik başarısına imza atmıştır. ve aynen amerikanın da 11 eylül olaylarında yaptığı gibi kendi insanın öldürerek savaş bahanesi olduğunu ortaya çıkarmıştır.
5 Temmuz 2008 . Polemikleri Oku . 3 üye beğendi
Tun-cem: Bu gazetenin hiç bir haberine inanmam mümkün değil. Belirli amaçları olmalı.
4 Temmuz 2008
Anketi oluşturan üye: umutkahya . 4 Temmuz 2008