Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

CHP milletvekili Önder Sav'ın, Ankara Elmadağ belediyesini ziyaretinde yanına yaklaşan ve hacca gitme isteğini belirten 80 yaşındaki Mustafa Ünal adlı vatandaşa: 'Boş ver, Araplara para kaptırma; bakarsın Muhammed seni bırakmaz, sen yine şey yapma' şeklinde yanıt vermesini nasıl değerlendiriyorsunuz?

as1908: haddini aşan bir cümle ama anadoluda halk arasında böyle konuşmalar olmuyor değil? yine de daha dikkatli olmak zorundadır.
22 Mayıs 2008
barex: 'İşte CHP zihniyeti bu!' diyen arkadaşlara cevaben: Tüm muhafazakarlar Hüseyin Üzmez gibi tacizci, sübyancı... Mantık yollarımız aynı.. İtirazı olan?
22 Mayıs 2008 . Polemikleri Oku
burcanburcan: İşte önder sav ve CHP zihniyeti budur.İnançlara saygı göstermiyor,kınıyorum.Milletimizle ve İslamla alay etmiştir.Hani Deniz Baykal;dinde bizim,islamda bizim,herkes ibateini istdiği gibi yapacak demişti...Yalan olduğu yine kendileri tarafından kanıtlanmıştır.
22 Mayıs 2008
murat0587: işte chp zihniyeti denilen sey tam olarakta budur;halkın samimi duygularıyla dalga geçme,kendi çapında küçük düşürme;60-70 lı yılların ekonomik düşünce tarzıyla yurt dışı gezilerini bir para kaybı olarak görmektedir ve buna para kaptırma olarak adlandırma;fransa;italya;almanya gibi avrupa ülkelerine yaptığı onca ziyareti unutma ve kendince akıl verme yazık çok yazık...
22 Mayıs 2008
abuzittin: Ben 'araplara para kaptırma' kısmına takıldım.
22 Mayıs 2008
alicinar0707: Saygısızca bir yaklaşım.Tüm müslümanlardan özür dilemeli.Bende çok şey bekliyorum galiba konuşmasını dahi bilmeyen biri özür dilemesini hiç bilmez sanırım..
21 Mayıs 2008
Jgr: İnsanlar milletvekili olabiliyor ama bazen milletvekilliğini hiç haketmediklerini gösteren nitelikte gaflar yapıyorlar. Böyle hassas bir konuda böylesine pervasızca konuşmaması gerekirdi.
21 Mayıs 2008
danyal: müslüman olduğu kuşkulu bir insanın güneşi balçıkla sıvama gayreti....
21 Mayıs 2008
simge07: insanların inanclarıynan hele ki yaşlı bir adamla dalga gecmesini bir milletin vekiline yakıştıramadım.
21 Mayıs 2008
servetcembar: Ne deseydi?'Ananı da al git' mi deseydi yani....
20 Mayıs 2008 . Polemikleri Oku
spinelli: Bence Onder Sav insanların düşünceleriyle ve inançlarıyla dalga geçmiş caydırmaya vazgeçtirmeye çalışmıştır özgür iradesini elinden almıştır acilen cezalandırılmasını ve yargı önüne çıkması gerekir ..
20 Mayıs 2008
cns95: tebrikler Önder Sav,sana katılıyorum. Boşuna boşuna araplara para kaptırıolar
20 Mayıs 2008
ayazcem: Üslubu çirkin olmuş demek istediği hac olayının ticeretleştiğini ve hacda ölme ihtimalinin olduğunu söylese sorun olmazdı...
20 Mayıs 2008
mervve: Düşüncesi bu olabilir fakat ifade ediş tarzı yanlış olmuş...
20 Mayıs 2008
hay-LAZ: açıkcası bu söyledikleri beni şaşırtmadı. aksine amcacığım tabiki de yardımcı olurum demesi beni şaşırtırdı. chp nin zihniyeti bu zaten.
20 Mayıs 2008 . Polemikleri Oku
fidem: Haccın ticarete dönüştüğünü ben de düşünüyorum. İnsanların manevi duyguları kullanılarak ciddi paralar döndürülüyor. Fakat hacca gidip de huzur bulan insanlara saygım sonsuz. Bence usülsüz bir yaklaşım olmuş ama yani adam da ne yapabilir ki? Hacca gitmek istiyorsa gitsin, bir milletvekilinin buna nasıl bir etkisi olabilir? Adam hac için torpil istiyorsa ben onun samimiyetinden kuşku duyarım açıkçası. Her neyse, fikrini söylemiş, ama yanlış şekilde...Bence.
20 Mayıs 2008
yaprak3: İnançlara saygılı olması gerekirdi
20 Mayıs 2008
ekinox: insanlar bir milletvekili gördüklerinde sanırım onu alaaddin'in cini sanıyorlar ve birşeyler istiyorlar. hacca gitmenin şartları nedir? başkasının parasıyla hacca gidilir mi? bu hac ziyareti kabul olur mu? bu soruları geçersek ve bunu vatandaşın yaşlılığına verirsek geriye kalıyor Önder Sav'ın densizliği.bir siyasetçi ağzından çıkan lafa dikkat etmeli. hep rte yi eleştirmiyor muyuz şunu dedi bunu dedi diye? vatandaşla dalga geçilmez , geçersen de sonuçlarına katlanırsın...
20 Mayıs 2008
quartz: bunu demenin yolları vardır biraz ters olmuş. haccın suudiler tarafından bir ticaret haline getirildiği doğrudur. haccın bir çıkış amacı da o zaman bölgeyi geliştirmekti. açıkçası hacı olmak sanki mertebe atlamak gibi bir şey olduğundan islamdaki temaya uyduramıyorum. tabii orayı görmek isteyen manen bunu yaşamak isteyenler olabilir. allah kısmet ederse diye dua etseydi amca.. chpli vekil dur ben seni kuradan çekip çıkartayım göndereyim mi diyecekti hem. hacca torpil yapılır :P
20 Mayıs 2008
kınali: aslında verilecek en iyi cevabı sende biliyorsuın!
20 Mayıs 2008
mstypc: chp ve de chp zihniyetli kimsenin görüşüne katılmazdım bu zamana kadar ama ilk defa düşüncemde yanıldım ve bir chp linin görşüne katılıyorum . Ayrıca kendi düşüncemi de ortaya koymak istiyorum : illa ki hacca gitmek için para biriktirmek ve de oraya illa ki gitmek zornluluğumuz olmadığı görüşündeyim oraya verilen parayı fakir fukara aç insanlara verirsek allah katında daha da makbul sayılır diye düşünüyorum.ama tabi ki gidebiliyorsak durumumuz elverişliyse hacada gidilir ...
20 Mayıs 2008 . Polemikleri Oku
dariusmaneng: Zavallı Mustafa Amca, Türkiye'nin içinden geçtiği saçma konjonktürün farkında olamayacak kadar yaşlı ve saf ruhluymuş. Kimden ne istenebileceğini bilmiyor ne yazık ki! Atatürk'ün doğduğu evi görmek istiyorum deseydi halbuki, CHP'nin reklamını yapma fırsatını hiç kaçırmazlar hemencecik Selanik'e gönderiverirlerdi kendisini. Ve kimsenin aklına bile gelmezdi elin Yunan'ına para kaptırıp kaptırmadığımız...
20 Mayıs 2008 . Polemikleri Oku
goztepe: İnançsız biri olduğu her halinden belli..!
20 Mayıs 2008 . Polemikleri Oku
meşmet: inançlara saygılı olmalı.ama şu yıllarda bence hac olacağı gibi yapılmıyor.din öğretmenimizde der.ama sav fazla aşmış.
20 Mayıs 2008
demirci: O içinde bulunduğu durumu acizliğini ortaya koydu. Garibime giden kamera olduğunu bilmiyordum demiş neyani halkımı kandırıyor bunlar kameralar önüne geçip dinde bizim de arkanı dön halkın inanışlarıyla dalga geç yok böyle birşey.
20 Mayıs 2008
kuzcali: Dervişin fikri neyse zikri de o dur derler,tam isabet
20 Mayıs 2008
heartstopper: adamin söyledigine katiliyorum..millet gidip gidip araplara para yatiriyor,sanki türkiye cok zengin bir ülkeymis gibi.kendi ülkende yardima muhtac insanlar varken sirf kendini müslüman zannetmek icin oralara gitmeye gerek yok.ayrica bu mustafa ünal denen adamin anladigim kadariyla maddi durumu da yok,ki böyle bir durumda hacca gitmemesi günah falan sayilmaz.milletvekiline gidip kendini kücük düsürmesi hata..
20 Mayıs 2008
Ugugug: Yaşadığımız düzen içinde bunu ifade özgürlüğü bakımından değerlendiriyorum. Kimseyi söyledikleri için suçlu tutulmasına benim siyasi sistemimde yer yok. Bırakın isteyen istediğini söylesin. Zaten özgürlük konusunda geri kalmış durumdayız, hiç olmazsa istediğimiz gibi konuşma hakkımız olsun. Olaya toplumsal açıdan bakacaksak, inancı ne olursa olsun bir siyasetçinin her kesime saygılı olması nezaket gereğir, yerine getirmezse zaten zararını kendisi görür. İfade özgürlüğü zarar görmesin, yeterli.
20 Mayıs 2008
umutkahya: özgür düşünce ne düşünüyorsa söyler.
20 Mayıs 2008
blackrace: Atatürke küfürlü fıkralar anlatıldığındada o konuda bir anket açsaydın keşke.Milletvekili fikrini beyan etmiş.Niceleri neler demedi ki.
20 Mayıs 2008
Anketi oluşturan üye: oyuncakbulut . 19 Mayıs 2008