Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

CHP milletvekili Önder Sav'ın, Ankara Elmadağ belediyesini ziyaretinde yanına yaklaşan ve hacca gitme isteğini belirten 80 yaşındaki Mustafa Ünal adlı vatandaşa: 'Boş ver, Araplara para kaptırma; bakarsın Muhammed seni bırakmaz, sen yine şey yapma' şeklinde yanıt vermesini nasıl değerlendiriyorsunuz?

barex: 'İşte CHP zihniyeti bu!' diyen arkadaşlara cevaben: Tüm muhafazakarlar Hüseyin Üzmez gibi tacizci, sübyancı... Mantık yollarımız aynı.. İtirazı olan?
barex: Amacım muhafazakarlara hakaret etmek değil ama bir delik buldunuzmu hemen sokuyosunuz başınızı. Bakın bakalım benim Hüseyin Üzmez ile ilgili bir yorumum olmuş mu bundan önce. Çünkü bu herifi kullanarak onun düşüncesindeki insanları değerlendirmek yanlış olur. Tabiki muhafazakarların bu aşağılık herif gibi olmadığını biliyorum.
25 Mayıs 2008 . Ankete Git
barex: Dinci dediğiniz vakit gazetesini bi alıp okuyun bakalım neler yazmışlar. Ki bu gazete danıştay saldırısından sonra mahkemece suçlu bulundu. Savunduğunuz değerlerle yaptıklarınız uyuşmuyor. Ben Önder sav'ı savunmuyorum, chp lilerin hepsi böyle gibi yorumlara kızıyorum. Hani savunduğunuz BOP'çu başbakanınızın, alkışlayarak okuduğunuz Cengiz çandarların yaptıkları eylemlerin ve sonra savunduğunuz düşüncelerin çelişkilerine kızıyorum.
25 Mayıs 2008 . Ankete Git
simge07: valla ben hüseyin üzmez denen adama kimsenin destek verdigini görmedim sadece insanlar inanmıyorlar inanmak istemiyorlar bu adilige kimse bravo iyi yapmış hadi bizde bir cocuk bulalım demiyor bir başka konuda siz hangidindensiniz bilmiyorum ama benim bütun dinlere saygım vardır sizde benim dinime inananlara saygı duyun.
23 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: Terbiyesiz de, mahlukat da, saygısız da sizsiniz o zaman. bu yazdıklarınız açık hakarettir, şimdi ben şikayet edip yorumu sildirince de, site taraflı yaygarası koparırsınız, ben yapmayacağım editörler görürse görür...
23 Mayıs 2008 . Ankete Git
hay-LAZ: daha ne kadar açık olabilirim bilmiyorum
23 Mayıs 2008 . Ankete Git
hay-LAZ: ister üzerine alın ister alınma önder sav büyük bir terbiyesizlik örneği sergilemiştir. başka bir görüşü savunmak diğer görüşle dalga geçmek anlamına gelmiyo. ayrıca benimle böyle konuşarak bıktıracağınızı zannetmeyin. ben elhamdülillah müslümanım bu demek olmuyor ki atatürk e veya inkilaplarına hakater edebilirim. aksine atatürk e saygı duyarım. bizim isteğimiz bu. anlayana.
23 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: Dini görüşleri her alana yaymak ! zaten sakıncalı olan da, laiklik tanımına aykırı olan da budur. Sen bunu mu savunuyorsun yani! dini her alana yayarsan , mesela siyasete, işte bu günkü durum çıkar ortaya. zaten savunduğun buysa şeriatçısın demektir. Bunuda açıkça ifade edersin, saygı duyarım, ama değilim deyip bunu savunmayı ben değil kimse anlayamaz.
23 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: Size mi soracak insanlar konuşup konuşmamak hakkında, dini alimler ordusu haline geldiniz , sadece siz konuşup ahkam keseceksiniz, ona buna dinsiz saygısız damgası yapıştıracaksınız sonrada başkasına terbiyesiz diyeceksiniz. Önder Sava katılıyorum ve benim gibi düşünenlere bir kez daha terbiyesiz, saygısız damgası yapıştırırsanız karşılığını daha ağır alırsınız. insanları zorlamayın, kışkırtmayın!
23 Mayıs 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: fisun dinci nin tdk daki tanımı aynen şöyle : Dinî görüşleri her alana yaymak isteyen kimse. Sen dini çıkarlarına alet etmek olan tanıma nasıl ulaştın?
23 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: İfademi düzelteym, yanlış anlaşılmasın. Dindar geçinen dincilerin yaptığı zararı, sizlerin görmesidir önemli olan.
23 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: Ben Üzmez konusunu asla genelleme yaparak kullanmam zaten, sadece sizlerin, dindar geçinen dincilerin insanların inançlarına ne kadar zarar verdiğini görmeniz önemlidir.
23 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: Dinci her alanda dini çıkarları için kullanandır, kendine bunu yakıştırıyorsan orası senin bileceğin iş, bence sana yakışan dindar tanımıdır.
23 Mayıs 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Biz chp nin zihniyeti bu demekte şöyle haklıyız. Sav'ın bu açıklamayı yaptı ve seçmen destek çıktı. Birçoğu evet Sav çok doğru söylemiş ben de konu hakkında aynı görüşteyim diyor yani Sav'a sahip çıktılar. Biz ise Üzmez'in (davası ne durumda bilmiyorum) eğer böyle birşey yaptıysa bu kabul edilemez ve çok çirkin bir davranıştır diyoruz. Yani kimse bizlere Üzmez ile bir genellemeye alamaz çünkü biz ona destek vermiyoruz.
23 Mayıs 2008 . Ankete Git
simge07: siz söylesiniz biz böyleyiz ilk fırsata karalamaya baslıyoruz
23 Mayıs 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Dindar dinini kendi kendine yaşayan insandır. Dinci ise dini hem yaşayıp hem insanlara anlatan kişidir. Dindar kendine müslümandır, dinci ise sadece kendine çalışmaz. Dinimiz ise dini hem yaşayıp hem de insanlara anlatmayı her müslümana bir görev olarak vermiştir ve gelmiş geçmiş en büyük dinci Hz.Muhammed (sav)'dir. Tanımları dikkatlice incelendiğinde islamiyet dindarlığı mı yoksa dinciliği mi öneriyormuş inceleyin diyorum.
23 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: Dinci ile dindar arasında ki farkı bile algılamakta hala zorlanıyorsanız, yapabilecek bir şey yok, ümitsizsiniz...
23 Mayıs 2008 . Ankete Git
turanci: Aynen öyle Fisun hanım çünkü bazılarıda birilerini dinci demeye (anormal bişeymiş gibi) fırsat kolluyor.
23 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: Örnekte görüldüğü gibi, birileri hemen başkalarını dinsiz ilan etmek için fırsat kolluyor...
23 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: Önder Sav ne kimseye hakaret etmiştir, ne de tecavüz ya da taciz. Fikri onu ilgilendirir, tıpkı onu haklı bulan benim fikrimin kimseyi ilgilendirmeyeceği gibi...Üstelik Mustafa Ünal adlı vatandaş bunu açıklamasını yapmıştır, başkalarına ne? onu anlamıyorum ben.
23 Mayıs 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Aslında hakaret etmiyor. Sadece bize sergilediğiniz yaklaşımı kendinize de sergileyin diyor. as1908 de gereken cevabı vermiş.
22 Mayıs 2008 . Ankete Git
simge07: barex nedemek istedigini anlamadım sen muhafazakarlara hakaretmi ediyorsun yakısmıyor yazık öyle pisliklerle hayatlarını muhafazakar yasanayan ınsanları kıyaslamayın hadinizi bilin.
22 Mayıs 2008 . Ankete Git
as1908: hüseyin üzmez eğer yaptıysa şahsı adına aşağılık bir iş yapmıştır ve aklı başında her müslüman onu lanetler. ama iki nokta var birincisi öder sav chp adına yani ülke yönetimine talip bir parti adına politika üreten ve o partinin söylemlerini yönlendiren en etkili isimlerden biridir. bu açıdan olay rahatsız edicidir. ikincisi de haddini aşan ama iyi niyetli bir düşünce de olsa chpliler tarafından da kınanmalıdır. olayın chpliler tarafından kınanmaması chp üzerindeki olumsuz söylemleri tetikler.
22 Mayıs 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: oyuncakbulut . 19 Mayıs 2008