Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?

cenkk: Merkez Bankasına türbanlı midir aramak için yırtındı Türbanı olmayacağını bile bile türbandan rant elde etmek için devlet protokolüne sokmaya kalktı.Hem CHP ye oy verme ben vermiyecem
19 Nisan 2006
famılyrock: evet çoğunluk öleymiş ora öle. Akpnin türban üzerinden öyle bişey yaptığını bana kanıtla öbür seçimde chpye vereğim. adam türbanla alakasız ne varsa yaptı defilelere bile gitti destek olmak için. eşi örtülüyse bu onun kendi hayatıdır. kimse onun eşi örtülüdiye ona oy vermedi herkes adamın müslümanları ezdirmeyeceğini ve istanbuldaki gözle görülür başarısından dolayı oy verdi. zten bunun aksinde bişey yapmadı
19 Nisan 2006
cenkk: Saçmalama 490 adet giremez var iyi say Akepe niye anayasayı değiştirmiyor da türban üzerinden oy avcılığı yapma şerefsizliğini sürdürüyor onu açıkla.Az kaldı Büyükanıt Paşa gelince sinrsiniz yine bir yerlere
19 Nisan 2006
famılyrock: cenk açıklayayım.şimdi burda bi anket yapıldı çoğunluğu girsin dediği halde milley yırtınıyor girmesin diye.şimdi bu adam gelip örtüyü sokuyoruz ünilere dese alacağı tepkiyi bi düşün bir dolu at gözlüklü geri kafalı adam olduktan sonra bu ülkede demokrasi ve laiklik adına bir adım atılamaz. atatürk dememişki örtüye hayır takanı almayın şuraya buraya.örtüyü engellemenin tek sebebi bu milletin evlatlarını böyle birbirine düşürmektir başka açıklaması yoktur.
19 Nisan 2006
cenkk: arkadaş bırakın bu işleri istikrar isteniyorsa türbanla üniversiteye girecem kavgası niye şerefsizler türban üzerinden oy almak için anayasayı değiştirmiyorlar bu kadar basit dinci bunlar din sömürücüsü
19 Nisan 2006
bilge: istikrar için tabiki. kıyamet kopuyor bi adım atıldımı. hem sorunun çözülmesini isteme hemde çözmüyolar diye laf at. ne bu ya
19 Nisan 2006
cenkk: Arkadaş bırakın bu işleri aklı başında bir dinci-dindar demiyorum furkan,familyrock dikkat edin dinci diyorum- Akepenin sayısal çoğunluğu yettiği halde niye anayasayı değiştirip türbanı serbest bırakmadığını açıklasın daha yorum yazmayacağım??????????
19 Nisan 2006
atatürkçü2: alınmıycaklar işte her bi tarafınızıda yırtsanız alınmayacaklar,bunun niçini istediğiniz kadar tartışın daha çok tartışırsızınız,bakın ünüversitelerde gericiler saldırılar yapıyo şimdi siz diyosunuz ki bi o kadar daha gericiye izin verin,olmaz öyle şey.Allaha çok şükür ki atatürk gibi bi insan bu ülkeye geldi.Siz daha erbakandan,tayyipten medet umun
19 Nisan 2006
*-FuRk@n-*: aynen öyle familyrock istediğin kadar ısrar et açıp kur-an'ı okumaz.. niye çünkü anlamak istemez. bi cümleye takılı kalmış türbana hayır. başörtüsünü de yanında kullanıyorlarmış :)) artık bu insana (belki de değildir) ne denilebilir ki...
19 Nisan 2006
famılyrock: başörtüsüyle din sömürüsünün ne alakası var daha anlamış değilim zaten siyasi sembol diyenlerin mantığına hayranım. sen istediğin kadar yasakla istediğin cezayı ver örtünen kendini belli eder okullarda. mesela bizim okulda var bir kaç tanıdık ben daha pantolon giydiklerini görmedim. ben giymek yalnış demiyorum. ama böyle etrafa adam akıllı bakan anlar. kuranın senin önderinse Allah rızası için bir kere mealini hatmet de gör bakam ne ayetler varmış bu konuyla ilgili. ozaman klavuz olur.
19 Nisan 2006
cenkk: Akepe de sayısal çoğunluğu yettiği halde anayasayı değiştiripte türbanı serbest bırakmıyor çünkü serbest bırakırsa rezilce türbanı sömüremeyecek Din sömürüsü rezilliğin en büyüğüdür
19 Nisan 2006
hsevgi1: Başörtüsüne neden izin verilmediğini merak eden arkadaşlar! İşte nedeni: Siyasi çıkarları için türbanı kullanan çıkarcı çevreler rezil çıkarları için türbanın yanında başörtüsünüde kullanıyorlar.
18 Nisan 2006
atatürkçü2: türbana hayır,türban bizim özümüz değil kılavuzumuz önce kuran,sonra altı ok
18 Nisan 2006
ece570: tabiki girilebilmeli..
18 Nisan 2006
gorkemce: Dayatmacı ve zorbacı olanlar cumhuriyeti ve laikliği savunanlarmı ? yoksa gencecik beyinleri körelterek farklı amaçlara hizmet etmesini sağlayan ve bunu türban altına saklayanlarmı ?
17 Nisan 2006
buhari: dayatmacı zorbacı olmaya gerek yok bırkalım herkes istediği gibi giyinsin istediği yere girebilsin inşaallah buyasakçılıklardan kurtuluruz
16 Nisan 2006
famılyrock: yaf türbanla baş örtüsü aynı şey diğilmi. iranda başı kapalı gezmek yasak diye orda kadınlar ne giyerse türban oluyor. bumu anlayış? furkana aynen katılıyorum baş örtüsü neden yasak yada türban neden sadece 2 ülkede yasak(fıransa türkiye)
16 Nisan 2006
famılyrock: aynen katılıyorum herkes istediği gibi girsin bi türbanmı kaldı yasaklanacak yasaları kim koyuyor bu arada gökten zembillemi iniyor. bir sürü afrikalı adam var hepsi kendi memleketlerinde siyasi ve kültürel olarak ne varsa onu giyiyor uluslar arası ünilerde. mesela böle pijamaya benzeyen yada bornoza benzeyen jafjaflı bazı elbiseleri var bunlarda yasaklansın o zaman yada adam hitler döğmesi yaptırmış(alman öğrencilerde yada onlara özenenlerde yaygın) bu örnekler uzar gider.
16 Nisan 2006
hdaskiran: hayır yasalar açık ve net
15 Nisan 2006
Wizard: türban, baş örtüsünün cracklenmiş upgradeidir.
15 Nisan 2006
hsevgi1: Türban özgürce giyinmek değildir artık. Türban siyasi bir bayrak olmuştur. Türbanı masum bir inanç simgesi olarak görmek cahillerin,bilgisizlerin yapacağı bir iştir. Türban Laik Türkiye Cumhuriytet'ini yıkmak isteyenlerin elindeki bir bayraktır. Türkiye'yi seven herkes bu yaklaşımı kabul eder. Türkiye'ye düşmanlarsa zaten söylenecek pek fazla bişey yoktur.Türbanı savunmaya devem etsinler
15 Nisan 2006
*-FuRk@n-*: haklısın dini sömürdüğünü bir türlü anlamamışsın..
15 Nisan 2006
cenkk: Laik bir ülkede devlet kurumlarına türban sokulamaz.Akepe yüreği yetiyorsa yasağı kaldırsın o zaman.Hem yasağı kaldıramıyor birde türbanla her yere girilsin diyor.Kafası kalın olanlarda dini sömürdüğünü anlamıyor bunların Mollalar İrana orası olmazsa Afganistana
15 Nisan 2006
*-FuRk@n-*: aslında tam tersi senin gibiler bozuyor..
15 Nisan 2006
smile: Demokrasi demokrasi diyoruz sonra da insanların özgürce giyinmesine engel oluyoruz. Bunun laiklikle bi alakası falan da yok. Başörtülü arkadaşımın yaşam hakkını sınırlamaktan, düşünce ve yaşama özgürlüğüne müdahaleden başka bişi değil...
15 Nisan 2006
fügen: birlik-beraberlik ; hepimizin özlediği bir kavram. ama bu birliği bozmak isteyenler, biz daha müslümanız diye inaçları sınıflandıranlar değil mi
14 Nisan 2006
eyigunler: bağnazlık sadece dindarlara özgü bir davranış olmayıp farklı düşüncedeki kişilerde de görülmektedir...insaf ölçülerine göre insanların türbanın lehinde ve aleyhinde fikir beyan etmeleri gayet doğal görülmeli;şuraya buraya gitsin gibi laflar edilmesi,atatürk adına ahkam kesilmesinin hoş olmadığı gibi, din adına da benzer yanlışların yapılması hoş değildir; birlik ve beraberliğe muhtaç olduğumuz şu günlerde atatük geçliğine bu tür yaklaşımların yakışmadığını söylemek sanırım haksızlık değildir...
14 Nisan 2006
gorkemce: Atatürk’ün en büyük ideali Türk ulusunun ‘’En medenî ve refah seviyesi yüksek bir millet olarak varlığını sürdürmek’’ti. ‘’Memleket mutlaka çağdaş, uygar, yepyeni olacaktır.’’ Türbanın çağdaşlık ve uygarlıkta yeri yoktur !
14 Nisan 2006
eyigunler: bir bez parçasının ancak bayrakla bu kadar anlam ifade edeceği alıma gelirdi de,türbanla olacağı aklımın ucundan geçmezdi...
14 Nisan 2006
inca85: Üniversite eğitim yeridir mescit değil ki... Türbanlı girmekte ne oluyor zaten imam hatip liseleride kapanmalıdır..... Biz MUSTAFA KEMAL ATATÜRK çocuklarıyız,ve bu hep böyle devam edecek.Bu düzeni bozmayada hiç kimsenin gücü yetmez, hele de kendini bilmez ,cahil insanların...............
14 Nisan 2006
Anketi oluşturan üye: adkaymak . 22 Haziran 2004