Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Şehirlerarası otobüslerde bazı yolcuların şoföre namaz molası vermesi için baskı yaptığı, bu durumun trafik güvenliği açısından da bazı tehlikelere yol açtığı haberleri gazetelerde yer alıyor. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Leziz_lezzet: bu anketi hazırlayan arkadaşın ulu orta inançlarımıza hakaret ettiği aşikar. şıklar bile alay eder tarzda. çok yolculuk yaptık ama namazı kaçırdığımız olmadı. zaten şirketlerin molaları insanların her türlü ihtiyaçlarını giderecek şekilde düzenlenmiş. hem namaz için duruldu diye neden kaza yapılsın tehlike olsun anlamıyorum. neden saldırıyorsunuz insanların inançlarına? bu nasıl sığ bir zihniyet!
ukela: bu arada anketi hazırlayan kişi olarak benim hazırladığım anketin orjinali değildir... üzerinde değiştirmeler ve düzeltmeler yapılmıştır... bilginize... beni suçlayarak başlamayın işe....
5 Kasım 2007 . Ankete Git
kırçiçeği: Adım geçmiş. yanlış mı anladım benim yorumuma mı güldünüz? Gülünecek bi yer yok da ondan soruyorum
1 Kasım 2007 . Ankete Git
appeliuss: benim haklı çıkarma gibi çabam yok.. gördüğüm garipliği ifade ediyorum ama siz sanırım çok ısrarlısınız. size de saygılar. bütün polemikler sizi bekliyor engel olmayayım.
1 Kasım 2007 . Ankete Git
appeliuss: yorumdan sonra (yorum kırçiçeğine ait) ben bişey demiyorum sadece gülüyorum.
1 Kasım 2007 . Ankete Git
appeliuss: ayrıca ısrarda etmiyorumyorumların gidişi öyle neyse siz ne diyorsanız öyledir bu kadar her polemiğe yazınca olur böyle şeyler. akıl vermiyorum ayrıca 'Siz ilahiyatçı mısınız da fetva veriyorsunuz? Bir kere namazın evet kazası vardır ama kazaya bırakmakla namazı bilerek bırakmak arasında bir fark yoktur.Ayrıca yolculukta namaz kılınması zorunlu değildir demişsiniz. Yok öyle bir şey. Namaz her zaman zorunlu.. diye giden yorum polemiğin en başında buna cvp verdiyseniz o kadar
1 Kasım 2007 . Ankete Git
appeliuss: msj yazılıp öyle bırakılsa hoş olurdu. bide buraya yazıp çizmeye gerek yoktu.
1 Kasım 2007 . Ankete Git
fisun: Konu yanlış anlaşıdığı ve burada uzamasını istemediğimden kibarca özelinize mesaj attığım halde, hala kendinizi haklı çıkarmak için, suçluyorsunuz. Bu size ya da bana ne kazandırdı, çok mu hoş oluyor anlamadım. Yine de saygılarımla.....
1 Kasım 2007 . Ankete Git
fisun: Bir kere, hala yanlışınıza devam etmekte ki ısrarınızı ben anlamıyorum, ben emir kipiyie konuşmadım, geri almanız gerektiğini ifade ettim, çünkü size karşı yazılmış tek bir söylemim yoktu. Yoruma ben polemik açmadığım gibi, aynı yoruma gelip cevap veren biri bana akıl veremez. Sizin seçiminiz sizi ilgilendirir başkasına ne yapacağı hakkında konuşurken hala dikkat etmediğinizi görüyorum, oysa ben ilk başta hatam varsa özür dilemesini de bilirim demiştim, ama geri alıyorum.
1 Kasım 2007 . Ankete Git
appeliuss: buradan da bana yazıldığı için yazıyorum beni rahatsız eden bir şeyi yazamazsınız bu bir.. karşınızdaki size ne biçim insanlarsınız desin bakalım siz neler diyorsunuz görüyoruz çünkü. alışmış olduğunuz da sürekli birilerinden yok dediğini geri al gibi yorumlarınız. mahal vermeyin konuyu saptırmayın. şu polemikte denecek tek bişey var hala daha da yazıyor şu yorumlara prim veriyorsunuz.her yoruma polemik açmak şart mı? neyse sınırlar çok kolay çizilir bilginize.
1 Kasım 2007 . Ankete Git
fisun: İçinizden gelen ses, sizi daha çoook yanıltır o zaman, aman dikkat!
1 Kasım 2007 . Ankete Git
kırçiçeği: Demek ki aynı fikirdeyiz bu konuda. Ben de kişilik haklarıma saygısızlık yapıldığını anladığım zaman polemiği keserim. Ayrıca e naparsınız 107 olamadık daha:)) ama içimden bir ses sanki benden küçük olduğunuzu söylüyor nedense:))
31 Ekim 2007 . Ankete Git
fisun: Bana saygısızlık yapılmadığı müddetçe her fikire her düşünceye açığım ve polemikten kaçınmam, kiminle nasıl konuşulacağını da bırakın ben karar vereyim. Sizinle de hep bu açılımda konuştum. Neyse yaşınıza veriyorum, olacak o kadar....
31 Ekim 2007 . Ankete Git
kırçiçeği: Ayrıca polemiğe girmiyorum ama bu seviyeli konuşmalarda konuşmuyoruz anlamında anlaşılmasın. Bundan sonra güzel ve faydalı konuşmalarda karşılaşırız inşallah. Eminim ki birbirmizden öğreneceklerimiz varıdr. Sevgiler
31 Ekim 2007 . Ankete Git
kırçiçeği: Sizinle polemiğe girmiyorum evet bence de üzücü bir durum olmalı bu. Uyarınız için teşekkür ederim, dikkate alıcam. Genelde bu tarz konularda hassas davranırım ama gözden kaçmış olabilir. Ayrıca bir insan ya saygılı konuşuyordur ya da saygısız konuşuyordur yani kalkıp karşısındaki insanın rahatsız olup da bunu ifade etmesini beklemek çok saçma büyük hanım:)
31 Ekim 2007 . Ankete Git
fisun: Ben ikilem yaşadığım bir konu göremiyorum, hrksblsn ile biz senli benli konuşuruz çünkü birbirimizi tanımasak bile , bu şekilde musamahalı davranmayı birbirimize sunabilmişiz demek ki, siz kendi işinize bakın...
31 Ekim 2007 . Ankete Git
fisun: hrksblsn ile aramdaki konuşma biçimi sizi hiç ilgilendirmez, rahatsız olan arkadaşlar kendileri ifade ederler. Siz birşeylerin öcünü almaya çalışıyorsanız boşuna ben kime nasıl hitap edeceğimi çok iyi bilirim küçük hanım, siz benimle polemiğe girmeyin lütfen, dediğinize uyun ve uygulayın. Muhammedi arkadaşa da hitap tarzım onu rahatsız etseydi söylerdi. Size düşmez bunlar. siz kendi işinize bakın. Burda yine kişisel saldırı görüyorum, bunu yineliyeceğim, kişisel saldırı size yakışmıyor.
31 Ekim 2007 . Ankete Git
fisun: Kırçiçeği hanım ben de çok üzüldüm, siz benimle polemiğe girmeyeceksiniz diye.....Yine de okul hayatınızda başarılar dilerim.. bildiklerinizi insanları daha korkutmadan, yapıcı yayarsanız , eminim ki daha az tepki alacaksınız.
31 Ekim 2007 . Ankete Git
kırçiçeği: biliyorum deyip kanıtlayın. Ben artık bu tarz kişilere doğruları söylemekten çok ama çok sıkıldım. Herkes bilsin bilmeyenler de öğrensin sonra kalkıp yorum yazsınlar. Ayrıca az önce bir şey gözlemledim sn fisun. Ya hrksblsn'e ya da muhammedi'ye sen diye hitap etmişsiniz. Hİç yakışıyor mu tanımadığınız bir insana bu şekilde hitap etmeniz. Üstelik bunu siz savunuyordunuz. Bir dilemma ile karşı karşıyayız maalesef. Umarım herkes hatasını anlamıştır.
31 Ekim 2007 . Ankete Git
kırçiçeği: var. Benim yorumum herkesbilsinin zorunlu değil yorumu üzerinedir. böyle bir şey söz konusu değil. Her şey Kuran-ı Kerimde değildir. Peygamber Efendimiz sahih(bilimsel olarak doğruluğu kanıtlanmış) hadisi şerifleri var. Ben bu siteye ilk geldiğim günden beri -ki iki yılı buluyor-insanlarla bu konuda mücadele ediyorum. Neden bilginizin olmadığı tek bir kitap ya okuduğunuz ya okumadığınız mevzularda sırf yorum yapmak için yorum yapıyorsunuz arkadaşlar. Lütfen araştırın öğrenin sonra kalkıp bunu b
31 Ekim 2007 . Ankete Git
kırçiçeği: Fisun hanım sizinle polemiğe girmeme kararı aldım. Bu kararımı bozmıycam. Sadece düzeltilmesi gereken bir iki nokta var onları düzelticem. Öncelikle tabi ki fetva vermesine kızarım. Ben ilahiyatçıyım. Bu işin okulunu okuduğuma göre müsaade edin de o kadar fetva verme hakkımız olsun yani. Kalkıp bir matematik mezununa pi sayısının yanlış olduğunu isbat etmeye çalışmaktan farksız yaptıklarınız. Her neyse. Ben namazın kazası olmaz demedim. Bilerek kazaya bırakılamaz dedim arada dağlar kadar fark
31 Ekim 2007 . Ankete Git
fisun: Ben o yorumu kırçiçeğine yapmıştım, bunu bir diğer yorumum da tekrar yineleyerek, sözüm kırçiçeğine diye altını çizmiştim . Siz üstünüze alındıysanız o benim problemim değil. Başkasına suçlama yaparken dikkat edilmesi gerektiğini düşünüyorum, kaldı ki hata yaptığımda arkadaşlardan özür dilemişimdir. Ayrıca bu da bir hata değil, yorumdur. Size de yorum yapabilirim, bunun sınırlarını siz koyamazsınız ki!
31 Ekim 2007 . Ankete Git
appeliuss: (fisun - 29.10.2007 21:46) ben mi yanlış anlamışım.. bişeyi geri çekmeme gerek yok. siz iyi alışmışsınız. hızınızı alınca tutabilene aşkolsun.
31 Ekim 2007 . Ankete Git
appeliuss: Bir kere bir din bu kadar zora koşulmaz.. seferi olduğunu bildiğin bir zaman diliminde kaza edebilirsin.. hatta sadece farzını kılabilirsin.. siz kimsiniz de fetva veriyorsunuz? (appeliuss - 29.10.2007 21:42) akabindeki yorum sonrası 'Bu nasıl zihniyet ya insanı dinden uzaklaştırır sizin gibiler. yok öyleymiş yok böyleymiş, yukarda birisi başkasına fetva verme demiş, dönmüş kendisi fetva veriyor. kardeşim sizin başka işiniz yok mu, işi gücü olmayan insanlar böyle tartışır...'
31 Ekim 2007 . Ankete Git
fisun: Benim yorumlarımı yaptığım kişileri biliyorum, sizinle en ufak bir polemiğimiz yok, şimdi okuyunca hatam falan olmadığını gördüm, siz tekrar okuyun bence, Bana yönlendirdiğiniz suçlamayı geri almalısınız.
31 Ekim 2007 . Ankete Git
fisun: Hangi söylemim içinde siz varsınız bulamadım. ben kırçiçeği ve Muhammediye yazmıştım yorumları. Gözümden kaçan bir şey varsa lütfen söyleyin , ben de hatamı bileyim.Sizinle ayrı düştüğümüz nokta yok pek polemikte, okuduğum kadarıyla...
31 Ekim 2007 . Ankete Git
appeliuss: ha demek o ayete takıldınız kaldınız.. kur'an da başka anket yok dimi konu ile ilgili? bi unutursan bi uyuyakalırsan.. zaten biz hala yüzyılar öncesinin arabistanında yaşıyoruz.. çağa ayak uydurmak da lazım ama siz bir ayete takılın. siz işinizi bırakıp namazınızı tam zamanında kılın sonuçta allah kabul eder yada etmez. ayrıca fisun hn. yorumlarınızı yazarken bence düzgün okuyun beni kendi söylemleriniz içinde kullanmayın.
31 Ekim 2007 . Ankete Git
hrksblsn: ben haklı olanı savunurum işime geleni değil :D
30 Ekim 2007 . Ankete Git
fisun: Muhammedi arkadaşım, zaten islamda da hurafeler çoğalmış iş çığırından çıkmıştır. Sizin dediğiniz mantıktan gidersek, her mezhep dinden çıkmış olur, çünkü her mezhep kendi kurallarına göre yaşar islamı. Üstelik tarikatler, cemaatler hepsi kendi kurallarını koymuyor mu ? bence koyuyor, siz hristiyanlığı bırakın kendi dininizdeki yozlaşmaya bakın.
29 Ekim 2007 . Ankete Git
fisun: Sen katılmasan olmazdı zaten, hatırın kalırdı:))
29 Ekim 2007 . Ankete Git
hrksblsn: Muhammedi'ye katılıyorum herşeyi Kur'an da bulamazsınız size namazınızı dosdoğru kılın der Kur'an da ancak nasıl kılcağınızı açıklamaz mesela. O yüzden Hz. Muhammed(sav) in kıldığı şekilde kılarız. Ayrıca benim görüşüme göre şöyle, eğer abdestin varsa olduğun yerde kılarsın, yoksa da kaza edersin bu kadar. Allah da umarım kabul eder... :D uzatmaya gerek yok. Bu arada fisun açılımın güzel olmuş tebrik ederim :D ama herkesbilsin açılımı. :D
29 Ekim 2007 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: ukela . 6 Eylül 2007