Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Ülkenin birinde, kasım kasım paşaların oturduğu rivayet edilen bir eyaletten bir Kral seçilmiş (Masal bu ya Kral seçimle iş başına geliyormuş). Senelerce ite kaka ama bir şekilde gözleri boyaya boyaya ülkeyi yönetmiş. Her şey iki dudağının arasındaymış. Derken günlerden bir gün adı başka bir ülkenin sen de savcı, ben diyeyim kadısının elindeki bir yolsuzluk iddianamesinde geçmiş. Bunlara cevap vermek, soruşturmanın sağlıklı yürütülmesini sağlamak yerine yüce Kral bunu haber yapan gazetenin sahibine yüklenmiş, tehdit etmiş. Kralın böyle davranması size neyi düşündürdü?

BaY_AnAliSt: Şıklar çok yanlı bir düşünce anlayışının ürünü gibi geldi bana lütfen biraz daha tarafsızlığı ön plana alacak şıklar oluşturalım çünkü bu anketler herkese hitap ediyor.Ayrıca medyanın birçok kişiyi nasıl istediği gibi yönlendirdiğini de ibretle seyretmekteyim.Başbakanın belgelerle açıklama yapacağı haberleri geçti dün haberlerde.Yorumlarımızı tarafları tamamen ve önyargısız dinleyerek yaparsak bu ülke çok sağlıklı bir zemine oturur.Sırf bu olayda demiyorum genel itibariyle böyle olması gerekir.
leylimley: mantık yürüttüm... mesela, gibi...vs... mantığınız bol olsun sayın bay analist...
9 Eylül 2008 . Ankete Git
leylimley: Bir takım anlaşmaları sağlayamazsa ( bunu açıklama, şunu açıklarsan şöyle olur, sana şurada şu kadar ihale, bak ermenistan sınırı açılıyor, bakü ceyhanda sana şu kadar rant var...gibi) bir hafta sonra açar davayı haklısınız:))
9 Eylül 2008 . Ankete Git
quartz: birincisi beni nasıl gördüğünüz konusu beni ilgilendirmiyor. ister mişli alın ister dili, lakin ortadaki sorun şudur başbakanın açıklayacağı şeyler, bir iş adamı ile yaptığı görüşmelerdir. aydın doğan yapmışsa bişey bu ülkeyi yöneten de peşkeş çekmiştir. ben buna tepki gösteriyor isem varsın tarafsız olmayayım. kimse tarafsız olamaz zaten. verdiğiniz oy, seçmeni olduğunuz parti de beni alakadar etmez, fikriniz bana ters geldiği için polemik açtım. keza bana da laf söylendiği için.
9 Eylül 2008 . Ankete Git
BaY_AnAliSt: sayın quartz sizin yorumlarınızı uzun zamandan beri takip ediyordum ve objektif biri gibi görünüyordunuz ama artık bu tartışmadan sonra di li geçmiş zaman kullanmam gerekti.Size hayatta başarılar.sağlıcakla kalınız.
9 Eylül 2008 . Ankete Git
BaY_AnAliSt: arkadaşlar sizlerle tartışıp mantıklı bir sonuca varmak çok afaki görünüyor bu yüzden siz nasıl düşünüyorsanız düşünün herşey yakında belli olacaktır fakat şunu da eklemek istiyorum başbakan bu işi yargıya taşırsa bu yorumlarınızdan daha afaki yorumlar yapmayacağınızdan emin değilim.Bekleyip göreceğiz.ayrıca beni de akp seçmeni olarak görüyorsanız eğer bu çok büyük bir yanlış olur sizin için.
9 Eylül 2008 . Ankete Git
quartz: ne belgesi, biz aydın doğanla şu işleri çevirdik diyecek :) belge imiş, belge açıklamasın işleyen yargı sürecinin önünü açsın. biz de tükürdüğümüzü yalayalım.
9 Eylül 2008 . Ankete Git
leylimley: Bir hafta konusuna getirdiğiniz çözüm ve yanıt bu demek ki! teşekkürler anlaşılmıştır.
9 Eylül 2008 . Ankete Git
BaY_AnAliSt: bakıyorum da bu konuda haftasonunu dahi bekleyemeyecek durumdasınız ama bekleyip görelim belgeler tatmin edici çıkmazsa inanın bende başbakanı bu konuda haksız bulurum ama şuanda ortada belge felan yok o yüzden yapılacak yorumları olasılık bilimi ışığında yapmış oluruz bu da nesnel değildir.
9 Eylül 2008 . Ankete Git
quartz: arkadaşım hilton ihalesini bak ben duymuşum ozamandan beri yeni öğrenmedim, dile getirselerdi ama seçim anlaşması yaptılar :) ya kime ne anlatıyorum evet tabi öyledir. hoşçakalın.
9 Eylül 2008 . Ankete Git
leylimley: Konu kralsa hassasiyetiniz olacak, konu başkalarıysa herkes istediğini yazacak, hüküm bile verecek, yargıya saldıracak!!! önemli değil. aynı hassasiyet devletin kendi davasında bile gösterilmedi. Kral çıplak!
9 Eylül 2008 . Ankete Git
quartz: iftaradır canım, almanyada mahkeme işliyor ifitiradır ama, ozaman çıksın durumu çözsün, bu davranışa bizde açıklama getiremiyoruz diyemiyorsunuz. kamuoyunun vicdanıymış, vicdanı temiz olanlar kamuoyunun vicdanını dert etsin. eğer bir vicdan var ise çıksın açıklasın, tehdit etmesin.
9 Eylül 2008 . Ankete Git
BaY_AnAliSt: ihaleler ancak takip ederseniz sessiz olmaktan çıkar şu anda birçok büyük ihale yapılıyor ama kaçından haberimiz var ama demekki isteyince bu tarz şeylerden haberdar olunup gerekli hususlar detaylı bir şekilde bilinebiliyor ama burda şöylede bir handikap olabilir çalık grubunun atv-sabah ikilisini alması sürecini bas bas bağırarak ilan eden basın hilton ihalesini patronları aldığı için sessiz kaldılar sa bu olay sessiz gerçekleşmiştir diyebiliriz.
9 Eylül 2008 . Ankete Git
leylimley: kamuoyunun vicdanı yeni mi geldi aklınıza? yargı aşamasında kapatma davası ve ergenekon hakkında aynı hassasiyeti gösterdinizse!!! bunu talep etme hakkınız vardır!...
9 Eylül 2008 . Ankete Git
BaY_AnAliSt: bir ülkenin başbakanına böyle bir yakıştırma yapılıyorsa ve bundan dolayı da zan altında bırakılıyorsa bu öyle basit bir olay değildir.ayrıca aydın doğan öyle basit bir işadamı diye geçiştirilemez basın dünyasının %40 ına sahip olan biri olduğunu hatırlatayım ve türkiyede basının ne kadar önemli bir güç olduğunu da söylememe gerek yok sanırım bu yüzden ciddi bir okur kitlesine sahip gazetelerin bunları iftira boyutunda yapması özellikle fevkalade üzücüdür basın ve kamuoyu vicdanı için
9 Eylül 2008 . Ankete Git
quartz: 6. almanyada dava devam etmektedir, yani aslında iddianame olayını aşmış durumdadır konu. 7. konu hülton arazisi ise başbakanın sessiz sedasız seçim zamanı aydın doğan a onu verdiği bilinmekte şimdi mi sorun oldu. 8. petrol ofisinin borçları silinirken başbakan neyin peşinde idi 9. cnn türk ün karasal frekans talebi verilmemişmiş böyle komik şey olur mu? 10. başbakan diye syagı duyuyordum ama gerek göremiyorum artık. siz daha iyi bir anket yapın yansız tarafındna olsun.
9 Eylül 2008 . Ankete Git
BaY_AnAliSt: medyanında bu dava ile ilgili iddiaları ispatlanmış gibi göstermesi de sizce mahkemenin işleyişine,hukuka,kamuoyuna ve karşıdaki kişiye yapılan bir haksızlık değilmi?bir taraftan bir medya grubu alman makamlarınca reddedilen bazı iddiaları gerçekmiş gibi gösterecek ve bundan dolayı bir kişi zan altında kalacak bir taraftanda bu iddiaları kamuoyu önünde ispata çağıran biri suçlu bulunacak.asıl ilginç olan da budur bence.bende sizin gibilere çok rastlıyorum merak etmeyin.
9 Eylül 2008 . Ankete Git
quartz: ama anladığım kadarı ile 1. başbakan bu ülkenin itibarıdır çıkıp işadamları ile böyle muhabbetlere girmez 2. leylimleyin dediği gibi haber yalansa kişilik haklarına saldırı varsa, haksız haber yapılıyorsa durmaksızın dava açar. 3. bir hafta süre ne amaçla verilmektedir zira ispatlanacak bir şey yoktur iddianame ortadır. 4. kamuoyu mahkemedeki ispatlarla bilgilendirilirse bu daha uygun olmaz mı? 5. başbakan eğer sözünün eri ise çıksın açıklasın herşeyi. hodri meydan.
9 Eylül 2008 . Ankete Git
quartz: söylediklerini açman lazım çünkü anlaşılmıyor, ben anlayamadım, anlatırsan tekrar cevap vereyim.
9 Eylül 2008 . Ankete Git
BaY_AnAliSt: direkt dava açılınca da sonra deniyor ki kendi dokunulmazlığı var öbür tarafın öyle bir koruması yok rahat rahat daha sebebi anlaşılmadan medyaya darbe vuruyor deniyor yani biz olaylara hep belli bir pencereden bakarsak sadece o pencerenin bize gösterdikleri ışığında yorumlar yaparız ama kamuoyunun vicdanı da demokrasilerde olmazsa olmaz bir güçtür.anayasamızda kamuoyu vicdanını yücelten ve koruyan birçok yasa vardır.
9 Eylül 2008 . Ankete Git
quartz: mahkemeye intikal eden, soruşturması süren, veyahut davası devem etmekte olan bir konu bu şekilde kamuoyu önünde tartışılmaz. kendi çıkıp bir hafta sonra açıklamaz ise zaten bir bir hafta sonra halk bunları da unutacaktır zamanın amacı budur. kamuoyu bak ispat etmezsen bir hafta sonra ben bildiklerimi açıklarım şeklinde bilgilendirilmez. neyse efendim siz olayı takip ettiğiniz yerden takip etmeye devam edin sizlere alıştım ben.
9 Eylül 2008 . Ankete Git
leylimley: Kamuoyunu bu gün bilgilendirirken, aynı anda yargıya gitmek için engel nedir?. Bir hafta süre konusunu açıklayın lütfen?
9 Eylül 2008 . Ankete Git
leylimley: Halkın bilmesi, mağdur rolü için malzeme oluyor haklısınız orada. bu işi iyi biliyor başbakan, ama bu kez yanlış hesap yaptı bence. danışmanlarını değiştirmeli:)
9 Eylül 2008 . Ankete Git
BaY_AnAliSt: kamuoyunu bilgilendirmek diye bir husus var insanlar çıkıpta kendisi ile ilgili iddialara kamuoyu önünde cevap verip sonra mahkemeye giderse bunda illa artniyet mi aramak gerekiyor.avrupa'da da suçlanan bir milletvekili veya yönetici kamuoyunu bilgilendirmesi daha da inandırıcı bulunur sonre mahkeme aşamasına gelinmesi lazım elbette.
9 Eylül 2008 . Ankete Git
quartz: hayır efendim, yargı sürecine girmiş bir şey hakkında çıkıp da bu tarz yorumlar yapmazsınız, dilekçenizi verirsiniz savcı uygun bulur davasını açar, gelinir savunma yapılır mahkemede. yol bu değildir. demek ki siz bir başbakana bu tavrı yakıştırıyorsunuz. teşekkür ederim.
9 Eylül 2008 . Ankete Git
leylimley: Alman mahkemeleri bu kişiye yedi kere sormuş, yedi seferin de de Tayyip beye gönderilmek üzere verdim demiş. bunlar dedikodu ama medya yazınca, dedikodu olmaktan çıkıp şantaj malzemesi haline getiriliyorsa, oradaki ciddiyetten şüphe etmeniz gerekmez mi?belge isterim demek yerine hemen yargıya gitmez misiniz?lütfen objektif olunuz, bir hafta veriyormuş! ilginç!
9 Eylül 2008 . Ankete Git
BaY_AnAliSt: yargı sürecine gitmesi gerekir tabiki ama birşeyleri de halkın bilmesi lazım bu yüzden herkes medyanın yönlendirmesine gelebiliyor ayrıca şuan yasama organı tatilde hatırlatayım yani bu dava başladığında çıkarılmadı o rtük kanunu.medyada ki bazı iddialar cevap vermekte yargı sürecinden önce olamaz mı?
9 Eylül 2008 . Ankete Git
quartz: ya bu davranış doğru mu beyfendi? hala başka şeyleri ifade ediyorsunuz madem yanlış haber var ya tekzip yayımlatırsın yada mahkemeye gidersin. bize neyi anlatmaya çalışıyorsunuz olaya neresinden bakarsanız bakın kötü kokuyor.
9 Eylül 2008 . Ankete Git
quartz: daha garibi biz ne ile yönelitiyoruz, canının istediğini böyle mi susturacak başbakan, demokrasi demokrasi diyor. açıkçası kralın yüzü açığa çıkmıştır başka izahı yoktur, suçlu veya değil ancak tavır kimlerin ülkeyi yönettiğinin kanıtıdır.
9 Eylül 2008 . Ankete Git
leylimley: Ve deee, bu Aydın Doğan ne yaman bir adammış! alman basınını da , yargısını da etkiliyor demek ki:))
9 Eylül 2008 . Ankete Git
BaY_AnAliSt: tamamda iddianameler genelde nelerin üzerine oluşur olayın muhataplarının ifadeleri ile peki bu iddianamede yer aldı diye illa doğru olacak diye bir sonuçmu ortaya çıkacak?kaldı ki alman mahkemesi başbakana direkt para aktarılması konusunda kişinin hedef saptırmak için bunları söylediğini belirtmiştir yani bu paralar aktarılmış türkiye ye ama başbakanlığın hesabından kızılaya ve oradan da ulaşması gereken yerlere ulaşmıştır.
9 Eylül 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: quartz . 9 Eylül 2008