Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

'Dindarlık' kavramını her insan farklı bir şekilde yorumlar. Peki dindarlık size ne ifade ediyor?

Mertcancan: Dindarlık kötü bişey miki bu kadar konu oluyor şaşıyorum.Keşke herkes olabilse.
kelebekkkkkk: Uluorta söylenen ya da dilenen her şey başkasını etkiler iyi ya da kötü. Cemaatçilik mantığında bu var işte. Saygısızlık boyutuna varmasının sebebi de bu. Başkasını hiç ilgilendirmez diğerinin dini. Dinin yapısı ve yaptırımları gereği ne tür tehlikelere sebebiyet verdiği bilinen bir gerçek. Başkasını kolundan çekemezsin bu konuda. İçinden dilenen dileklerde herkes özgür tabii ki..
14 Temmuz 2009 . Ankete Git
kelebekkkkkk: Konumuz dindarlık yalnız.
14 Temmuz 2009 . Ankete Git
Ugugug: Buna hakkımın olduğunu düşünüyorum. Başkası için bir şey dileyebilirim dua da edebilirim. Tanımam da gerekmez üstelik, hareketini beğendiğim biri olur, sokaktan geçen herhangi bir kişi de olur veya pollemik.com'da görmediğim bir üye bile olabilir. Dıştan söylemedikçe benim de kimin için dilekte bulunduğıma kimse itiraz etme hakkına sahip değil.
14 Temmuz 2009 . Ankete Git
kelebekkkkkk: Din özel bir şeydir bana göre. Size göre ise cemaatin uyması gereken zorunluluk.
14 Temmuz 2009 . Ankete Git
kelebekkkkkk: Yoo. Benim ne düşündüğüm beni ilgilendirir ama hadi söyleyeyim öyle düşünmüyorum. Sizin dilek olarak tanımladığınız benim 'ne münasebet? sen benim hakkımda dilekte nasıl bulunursun?' dediğim bir şey. Bana keşke çıplak dolaşsanız dileğinde bulunmanızla aynı şey benim için. Özel konularda başkaları hakkında nasıl dilekte bulunabiliyorsunuz? Buna hakkınız yok ki?
14 Temmuz 2009 . Ankete Git
Ugugug: Bu bir baskı değil bir 'dilek' yalnızca. Siz de keşke 'bunlar hiç olmasa' diyorsunuzdur.
14 Temmuz 2009 . Ankete Git
kelebekkkkkk: 'Keşke herkes olsa' demek karşı tarafa baskı niteliği taşır. Kimsenin mecburiyeti yoktur. İnançlı olmakla dindar olmak aynı şey değil.
13 Temmuz 2009 . Ankete Git
thtoh: İslam sadece namaz kılmak ,oruç tutmak ,hacca gitmek,zekat vermek değildir.İslam dininde siyasi yönetim,hukuk,giyiniş tarzı gibi bir çok şey belirtilmiştir.Kısacası İslam hayata kendi kurallarını(daha doğrusu Allah(c.c) kanunları) koyar.İslamı kabul etmek bunlarıda kabul etmektir.
13 Temmuz 2009 . Ankete Git
ukela: dindarlık kötü değildir dincilik kötüdür.
30 Ocak 2009 . Ankete Git
mihver54: ne kadar çok kişiyi müslüman yaparsın saçmalık değil müslümanlığın gereğidir ve hoşgörüyle olur. müslüman insanlara dış görünüşten ötürü yargılamaz yapan da müslümanlığı benimseyememiş adı müslüman kişidir bunlar yüzünden bir dine saldırmak haksızlıktır yapılan yanlış hareketleri dine mal etmek de öyle...
28 Kasım 2008 . Ankete Git
kelebekkkkkk: diz altı etek giymiş kadına arabadan tüküren sakallı adam mı dersin, Refah partisinin mitinginden dağılan coşkulu kalabalığın ellerindeki uzun sopaları (ellerinde sopanın ne işi varsa?) tehditkar bir şekilde etekli kızlara sallamaları mı dersin.. Ve bunu yapanlar sarı röfleli açık saçlı kızlar. alınlarında da 'mücahit erbakan' yazıyordu. Bunlar azdı mı çok tehlikeli oluyorlar.
28 Kasım 2008 . Ankete Git
kelebekkkkkk: timm sana katılıyorum. din çığ gibidir. mahale baskısı feci tehlikelidir. müdahale etme yetkisi görüyorlar kendilerinde.. çünkü ' ne kadar çok kişiyi müslüman yaparsan o kadar sevaptır' saçmalığını benimsemiş insan kalabalığıyla beraber yaşıyoruz. kıtır kıtır keserler insanı. Buna eminim. olmaz birşey diyenleri duyar gibiyim. Ama ben yaşadığım şeyleri bilirim.
28 Kasım 2008 . Ankete Git
kelebekkkkkk: dindarlık kötü algılanıyor çünkü refah, ekp vesaire siyasete alet ettiler. ikiye böldüler insanları dindar dindar değil diye.. dindar bana göre dininin ne olduğunu kıyafetiyle tarzıyla yaşayışıyla başka insanlra belli eden, oruç tutan, namaz kılan, hacca giden birisidir.. islam hukukunu öncelikle benimsemiş, medeni hukuğu ikinci plana atmış kişidir. inançlı olup dindar olmayan çok kişi var. başı açık, oruç tutmuyor namaz kılmıyor vs.. ama inançlı.. kimin ne inançta olduğu gizli olmalı bence..
28 Kasım 2008 . Ankete Git
mihver54: gayet saçma bir açıklama olmuş tebrik ederim aynı ülkede mi yaşıyoruz diye şaşırıyorum bazen ben bu tür insanları görmediğim için... ayrıca erkeklerde dindar olabilir ve sadece türban takanlarda dindar değildir... son olarak da dindarlık deyince sadece müslümanlığı düşünmeniz çoğunluğun müslüman olduğu bir ülkede normal ama eksik başka dinlerde olduğunu biliyorsunuzdur heralde
28 Kasım 2008 . Ankete Git
timm: dindarlık çığ gibidir eninde sonunda kontrolden çıkar, zaten korkulan da budur. bugün türban istiyorum der yarın sen niye takmıyorsun der öbür gün üzerine saldırır. sanırım gayet net bir açıklama oldu.
27 Kasım 2008 . Ankete Git
Dilemma: Kişiden kişiye değişir.
27 Kasım 2008 . Ankete Git
mihver54: dindarlık çokluk mudur abartmak mıdır? dine inanan ve yaşamaya çalışan bence dindardır...
27 Kasım 2008 . Ankete Git
berxay: r.berkan yine sana katılıyorum.. Azı karar, çoğu zarar..
12 Haziran 2008 . Ankete Git
r.berkan21: herşeyin fazlası zarardır...
4 Haziran 2008 . Ankete Git
hendek82: bazen bende soruyorum bunu kendime...
4 Haziran 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: atesh_ve_su . 3 Nisan 2007