Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Annenizin başı açık mı, kapalı mı?

BaY_AnAliSt: Annem başörtülüdür tıpkı Atamızın annesi gibi.Bu anketinde niçin yapıldığı konusunda da biraz şüphelerim var.İnsanları ayrıştırmak amaçlı yapılıyorsa çok tehlikelidir fakat sadece belli bir sosyolojik tahmin yapılacak ise faydalı olur.Buradaki topluluğun eğilimini görüp ona göre sınırları zorlayan anketler hazırlamamaya gayret edilir diye düşünüyorum.
xmystery: Lütfen ciddiyetinizi bozmayınız ve konuşmalarınıza dikkat ediniz!
2 Eylül 2008 . Ankete Git
zıpıracik: civciv yumurtadan çıkmış kabuğunu beğenmiyor. kapitalist endüstriyel toplumda kırsal kesim simgesinin işi yokmuş. yok ya! kendine gel! yüce bir şahsiyet şöyle dedi zamanında; ' köylü milletin efendisidir'
2 Eylül 2008 . Ankete Git
Tatarizma: leyla-tr ben cevap gibi cevap verilmesinden yanayım "saçmalama" içi dolu bir cevap değil dimi? Bu benim fikrim bu yönde sana bir baskı yok bence kapitalist endüstriyel toplumda kent toplumunda dini,feodal,kırsal simgelerin yeri yoktur açıklayıcı oldu mu?
23 Ağustos 2008 . Ankete Git
Leyla-tr: Tatrizma, sen düşüncelerinin uyuşmadığı kişilere hadi git yetiş gel demesini pek iiyi biliyorsun bakıyorumda. Arkadaş hiçbir yere gitmiyor.Ben şahsen arkadaşa katılıyorum. Şimdi modern çağ yaşıyoruz diye çıkarıp atacak mıyız yani başörtülerimizi? yada ninelerimizin taktığı gibi mi takacağız yani? Bence bunların hiçbiri Türkiye'm de yaşanmaması gereken tartışmalar.
23 Ağustos 2008 . Ankete Git
xmystery: Leyla,bakıyorum da sen artık gerçekten iyice saçmalamaya başladın.Ayrıca editörler silmediği sürece ve hakarete girmediği sürece herkes herkese istediğini diyebilir.Ayrıca savunduğun arkadaş başka bir polemikte saçma deyip durdu.Polemikle ilgili olmayan konulara giriyorsun
23 Ağustos 2008 . Ankete Git
Tatarizma: zıpıracik çok komiksin ya söylediklerime verdiğin tek cevap bu : "Saçmalık".. bilgin varsa ortaya dök böyle cahil cühela savunması yapma bana.. Bu şekilde davranınca seni bilgili biri mi sanıyoruz? hayır! Aksine bilgisiz biri olarak görülüyor ve alçalıyorsun ! Hadi kendini yetiştir biraz oku öyle gel...
23 Ağustos 2008 . Ankete Git
xmystery: San göre öyle.Sırf senle görüşleri frklı değil diye bunları söylemen cahilliğin göstergesidir
22 Ağustos 2008 . Ankete Git
zıpıracik: söylediklerinin hiçbir kelimesine katılmıyorum. acayip mantıksız ve saçma şeyler söylüyorsun. dıdıdı...
22 Ağustos 2008 . Ankete Git
Tatarizma: Sözün özü başörtüsü bu topraklar için konuşursak feodal düşüncenin veya kırsal tarzın bir getirisidir ancak muasır medeniyetler seviyesine böyle ulaşamayız Türkiye halkının Kemalist Devrimle batılı ileri devletler gibi Kapitalist Endüstriyel toplum standartlarına ulaşması, daha sonrada Sosyal Demokrat ilkeler üzerine yaşamı şekillendirmesi lazım ve bu noktadan sonrada kırsala dair hiç bir iz kentte olmamalı..
21 Ağustos 2008 . Ankete Git
Tatarizma: *İslam'da kendini reformize etmeli. diyecektim
21 Ağustos 2008 . Ankete Git
Tatarizma: Dolayısıyla Türk köylü kadın yurttaşlarımızın başörtüyü halen takmaları veya bu geleneği sürdüren ninelerimizin başörtüyü takması kadar doğal bir durum yoktur ancak giderek çarpıkta olsa kentlileşen Kapitalist Endüstriyel topluma ulaşmaya çalışan bir ulusta başörtüsüne yer olmamalıdır.! Bunuda açıkça söylüyorum değişen şartlara göre İslam'da kendini reformize ve ona göre dünyaya bakmalıdır yoksa İslam ülkelerinin halkları geri kalmaya devam edeceklerdir..
21 Ağustos 2008 . Ankete Git
Tatarizma: zıpıracik Diyanet İşleri başkanlığıda başörtüsü farz değildir açıklaması yaptı buna ne diyeceksin? Evet ben Kuran'da kafama yatmayan işleri elbette kabul etmem çünkü ben düşünüyorum aramızdaki fark bu! Başörtüsü Arap yarımadasının 1500 yıl önceki koşullarına göre yerinde olan bir şey olabilir öyleydide buna yanlış demiyorum ama bunu günümüzde savunmak olanaksızdır! Başörtüsü Türk köylü kadınlarınında tozdan korunmak için İslam'dan öncede taktığı bir nesneydi
21 Ağustos 2008 . Ankete Git
xmystery: Hadi be oradan diyebilirsin zaten yeterince alçaldın
21 Ağustos 2008 . Ankete Git
zıpıracik: hadi görüşürüz diyeyim en iyisi...
21 Ağustos 2008 . Ankete Git
zıpıracik: hadi be oradan diyeceğim ama bana yakışmaz.
21 Ağustos 2008 . Ankete Git
zıpıracik: hmm evet xmystry çok biliyorsun hadi ben gideyim.
21 Ağustos 2008 . Ankete Git
xmystery: İslama inanmamam, burada tartışmayacağım anlamına gelmez ki.Bu anket başın açık ya da kapalı olmasıyla ilgili.Ayrıca sana mı soracağım nerede tartışacağımı?Gitmek istiyorsan da gidebilirsin.
21 Ağustos 2008 . Ankete Git
zıpıracik: islam alimlerine inanmıyorsun islama inanmıyorsun niye konuşuyorsun?
21 Ağustos 2008 . Ankete Git
zıpıracik: o zaman hadi güle güle canım şurda ağız tadıyla bir islami konu tartışalım.
21 Ağustos 2008 . Ankete Git
xmystery: Onlara da inanmıyorum ki.Hepsi yalancı.Ya da çoğu
21 Ağustos 2008 . Ankete Git
zıpıracik: bırak da buna din alimleri karar versin xmystery
21 Ağustos 2008 . Ankete Git
xmystery: Bazı yerlerde başörtülerinizi bazı yerlerde örtülerinizi diyor.Ama zaten başörtüsü varsa bile asıl nedeni saçları değil,kadının mahremini yani göğsünü kapatmasıdır
21 Ağustos 2008 . Ankete Git
zıpıracik: maaşallah fetva verecek derceye ulaşmışsın tatarizma. sanki kuran da kafama yatmayan şeyleri kabul etmem diyen sen değilsin.
21 Ağustos 2008 . Ankete Git
zıpıracik: inkar etmiyorsun o insanların mağdur edilmesine şiddetle destek veriyorsun.
21 Ağustos 2008 . Ankete Git
zıpıracik: o zaman engel ne kuranda geçiyorsa?
21 Ağustos 2008 . Ankete Git
Tatarizma: zıpıracik boyunları görünmeyecek şekilde diye bir söylem yok ekleme yapma! Evet Kuran'da başörtüsü vardır bunu inkar etmiyorum zaten ama türban stili son 40 yılda çıkmıştır! Böyle bir şekil İslam'da geçmez!
21 Ağustos 2008 . Ankete Git
zıpıracik: nur suresi 31. ayet açınız okuyunuz.
21 Ağustos 2008 . Ankete Git
zıpıracik: nu suresi 31. ayet derki; kadınlara söyle örtülerini başının üzerinden ve çene altından boyunları görinmeyecek şekilde yakalarının üzerine salıversinler.
21 Ağustos 2008 . Ankete Git
Tatarizma: Türban Fettullah Gülen tarikatının Nur cemaatinin son 40 yılda Türkiye'ye soktuğu dinci siyasetin rejime başkaldırma sembolüdür MHP'de türbana sıcak bakmaktadır çünkü MHP'nin içindede önemli derece Nurcu şahıs vardır! Başta Alparslan Türkeş hayattayken, sürekli Feto'ya destek vermiştir! Bu arada ısrarla anlamak istemeyenlere tekrar söyleyelim Türkiye'de türban nedeniyle üniversiteye gidemeyen başıkapalı kızların oranı %1.. %1 yüzünden bilim yuvaları kamplaşmalara kurban edilemez!
21 Ağustos 2008 . Ankete Git
xmystery: Tahammül etmek istemiyorum çünkü.tahammül edilecek gibi de değiller.Başını dininin tavsiyesi ile kapatanlar köylü kadınlarıdır."Saçımın tek teli gözükmesin"telaşı içinde olmadan başını kapayanlardır.Zaten Kuran-i Kerim'de de böyle bir şeyin yazdığına inanmıyorum.
21 Ağustos 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: bad_lady_17 . 22 Temmuz 2008