Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Sırbistan'ın başkenti Belgrad'da, 'Mr. President' (Bay Başkan) adında bir otel açıldı. Otelin oda duvarlarını dünya liderlerinin resimleri süslüyor. Siz bu otelde kalacak olsanız, hangi liderin resmi olan odada uyumak istersiniz?

Leyla-tr: Ben kesinlikle Hitler derdim. Hatta bir tane yetmez boy boy her yerine koysunlar odamın hiç rahatsız olmam. Düşünürüm hem şahsını hem yaptıklarını etkilendiği şahısları vs... Bu liderlerin içinde en çok ilgimi çeken Adolf Hitler'dir çünkü. Diğerlerinin pek birşey başarabildiklerini de düşünmüyorum ben açıkçası. Belki başarmışlardır ama Hitler kadar değil. Kim ne derse desin Hitler'i seviyorum ben kanım ısınıyor :)
Bozkurt_fb: Tamamen katılıyorum.Amacına ulaşamışsada Hitler büyük liderdi.
20 Nisan 2009 . Ankete Git
Bq9: 'Diğerlerinin pek birşey başarabildiklerini de düşünmüyorum ben açıkçası. Belki başarmışlardır ama Hitler kadar değil. ' Hitler ne başarmışdır ? Yenilgi kaçınılmaz olunca intihar etmiştir bu faşist.
11 Kasım 2008 . Ankete Git
menntre: adamın bir bildiği varmış ki yahudilere saldırmış(demişsin ringles) seninle ayni bir görüşte karşılaştıgımıza inanmıyorum.fakat o yazını sonuna kadar okudum ve sana hak verdim. yahudileri şimdi görüyoruz.
3 Ekim 2008 . Ankete Git
Leyla-tr: Ayrıca konuyla alakalı değil tabi ama söylemek istedim insanımızı öyle dinci sağcı solcu diye ayırmak ve illa bir kesime bağlamak çok ayrımcı bir davranıştır ve ülkemiizn bütünlüğünü tehdit eder.
1 Ekim 2008 . Ankete Git
Leyla-tr: xmystery ben Hitlerin kardeşi de değilim orda da değildim. Kavgamı okursan anlarsın diyeyim ben sadece o fikirlerin nerden çıktığını ve sadece Hitlerin yahudiler hakkında böyle düşünmediğini. Neden yaptığını anlarsın doğru bulursun bulmazsın orası başka mesele bende doğru bulmuyorum ama yapacak birşeyi yoktukı. İnsanları araştırmadan fikirlerini anlamadan atıp tutmak çok kolaydır.
1 Ekim 2008 . Ankete Git
Leyla-tr: Niyazi elbette karşıyım ben savaşa. İster yahudi olsun ister hristiyan ya da müslüman savaşın tümüyle karşısındayım. Kan dökülmesine karşıyım. Ama insan zorda kalınca öldürmek oldukça kolay bir iş haline gelir. Ben Hitleri yada onun gibi kan dökmeyi sevenleri asla desteklemem. Ama hayatını okuduğumda düşüncelerini anladığımda ona karşı sempati duydum ister istemez. Ha kitabında objektifmiydi değildi, tamamen kendi fikirleri çevresinde öldürdü o insanları.
1 Ekim 2008 . Ankete Git
ringless: kuran ı okumaya gerek yok zaten dinciler hergün ağzımıza yüzümüze sokuyorlar zaten...her neyse okumadığım kutsal kitap kalmasın diye uğraşacağım....dincilerin palavralarını suratlarına yapıştırmak için...
28 Eylül 2008 . Ankete Git
niyazi94: Onları okumaktan korkmuyorum.Sadece gerek duymuyorum.Ben Kuran'ı bile okumuyorum ki.
28 Eylül 2008 . Ankete Git
ringless: çünkü yahudiler hep öyle yaparlar...kutsal kitapları bile dalavereciliği öğretiyor tabii bay doğru müslüman diğer kitapları okuma fikrinden bile korktuğu için okumamış olabilir...
28 Eylül 2008 . Ankete Git
niyazi94: Nerdne biliyorsun karşılaşmadığımı?Karşılaştığım an yanımda mıydın yoksa?
28 Eylül 2008 . Ankete Git
xmystery: Leyla nasıl bu kadar emin konuşuyorsun,bu olay gerçekleşirken orda mıydın,yoksa doğru söyle Hitler senin kardeşin mi?Hitler yahudilerin böyle yapacağını neresinden uydurdu?Tamamen varsayımlardan yola çıkmış olduğunu kendiniz söylediniz...Hadi diyelim bu doğru,yahudiler gerçekten de böyle yapacaktı,peki bunun çözümü sadece öldürmek midir?ringless sen de her gün 10 tane yahudi görüyorsun galiba!
28 Eylül 2008 . Ankete Git
ringless: niyazi hayatında hiç bir yahudiyle karşılaşmadığın belli oluyor....
28 Eylül 2008 . Ankete Git
niyazi94: Leyla abla görüşüne saygılıyım ama ben senin gibi Hitleri'i sevmiorum.Acaba Bu Yahudiler yerinde biz Türkler olsak gene sever miydin?Ya da soruyu sana özel sorayım; Öldürdükleri insanlar Yahudi yerine Müslüman olsaydı yine onları sever miydin?
28 Eylül 2008 . Ankete Git
Leyla-tr: olacak ve zenginleseceklerdi ülkelerini satacaklardı. Hitler yaptı öldürdü soykırımmı dersınız ne dersenız deyın yorumu yazan derken adımıda kullanabilirdiniz ayrıca sızın soyunuz tükense falan türünden laflar hiçte hoş olmamış. tür ne bir kere biz insanız sizin türünüzden. düşünce tarzlarımız farklı diye ne ? susacakmıyız şimdi? ben kendimi hitlerşn yerine koyuyorum ve ona hak veriyorum desteklemıyorum altınmı cızerek söyluyorum desteklemıyorum ama hak veriyorum.
28 Eylül 2008 . Ankete Git
Leyla-tr: Hitler ırkçıydı, dinci değil. Bu yüzden kutsal topraklarda ülke falan kurmak istemiyordu. Hatta dine karşıydı.Amacıda ülkesini yahudilerden temizleyip saf katıksız ve üstün bir alman ırkı yaratmaktı. yahudilerden nefret ediyordu bu yğzdende onları öldürdü. neden nefret ediyordu? keyfine mi? elbette hayır. Gençliğinde, çocukluğunda daha onlardan nefret etmeye başladı. ülkelerini sattıklarını ve sadece kendilerini düşündüklerini düşünüyordu ona göre o yahudileri öldürmese yahudiler ülkeye hakım
28 Eylül 2008 . Ankete Git
ringless: pekala..
27 Eylül 2008 . Ankete Git
xmystery: Uğraşmak zorunda değilsiniz ringless..
27 Eylül 2008 . Ankete Git
ringless: herkes bitti şimdide bununla uğraşıyorum...
27 Eylül 2008 . Ankete Git
xmystery: ringless,başkalarının cevaplarını bu konuda eleştirmemeni öneriyorum,çünkü demin söylediğin yorum tarzını en çok sen kullanıyorsun.Ayırca tartışmanın seviyesini biri düşürüyorsa,o da bir tek sensin.Lütfen başkalaırını yargılamadan önce kendini yargıla.
27 Eylül 2008 . Ankete Git
ringless: işte aklınca cevap yazdığını zanneden bir şahsiyet daha....yok tabii aklına birşey gelmeyince yok sus yok aklınca gibi laflar kullanıyo millet öter ben dinleyip sigaramı içer gülerim işte böyle...konuş bakalım konuş daha nereye kadar....ben gibiler gitse yokluğum yıllar sonrasında anlaşılır...çünkü bazıları günübirlik yaşar bazıları 50 100 1000 yıl sonrasının planlarını yapar....
27 Eylül 2008 . Ankete Git
quartz: siz bu boş yorumlarınızla aklınızca bizden ayrıldığınızı mı sanıyorsunuz peki, öyle bir hava yaratıyorsunuz ki sizi okuyan bir lider sanacak.. çağın gereği vardır maalesef olur ama bunu çözümmüş gibi sunmak, soykırımı alkışlamak ve ona arka çıkmaktır siz de bu yorumu yazandan farklı değilsiniz, keşke sizin gibi kendi düşündüğündne başka düşünceleri yok sayanların soyu tükense de o zaman dünya yaşanılır hale gelse.
27 Eylül 2008 . Ankete Git
quartz: orada yaşayan insanlar neye engel olmuş da başka çaresi yokmuş? kötünün kötülüğünün sebebini kötülükle mi örnekliyorsunuz? herkese bir laf atıyorsunuz ama sizden daha boş manasız yorumlar yazan ben bu sitede göremiyorum. ele geçirdiği yerlerdeki halkın parçası olan yahudileri öldürmesinin sebebi neydi? neyi çözecekti? kutsal topraklarda ülke kursun diye mi? nedir? eğer buna cevap vermeyecekseniz susun.
27 Eylül 2008 . Ankete Git
ringless: zaten bir lider ile halktan birini böyle şeyler ayırır...lider pollyanna havalarında olmaz...başka çaresi yoktur öldürmüştür...nasıl bush ırakta onca kan döktü...ingilizler yüzünden bugün afrika açlıktan kırılıyor...truman japonyaya 2 atom bombası salladı...ama bazıları tabii işin dalgasında..yok öldürmeyebilirmişmiş yok daha neler...işte bu yüzden onlar liderdiler...birileri ise polemik sitesinde boş hayaller peşinde bir üye...işte bunun yüzünden birileri sadece halktan biri...
27 Eylül 2008 . Ankete Git
quartz: neyi çözüyor söyler misiniz? onca insanın ölümü neyi çözecekti de bu yolu seçti, ha hitleri takdir ederim çünkü neredeyse tüm avrupayı ele geçiriyormuş amerikalılar savaşa girmese.. ama neyi çözecekti de insanları o şekilde öldürdü?
27 Eylül 2008 . Ankete Git
Leyla-tr: Bende diyorumki yetiştiği ortam bunu gerektiriyordu. İnsancıl yollarla çözülemeyeceğini düşünüyordu.
27 Eylül 2008 . Ankete Git
ringless: xmystery siteye ilk girdiğimde senin onca yerde adını görünce akıllı biri olduğunu zannetmiştim...ama görüyosun ki en iyilerimiz bile yanılabiliyor...tartışmanın seviyesini bu kadar düşüreceksen özelden tartışalım....ceza almayalım...
27 Eylül 2008 . Ankete Git
xmystery: İşte sorunda orada leyla!Öyle olması gerekmiyordu.Yapılacak daha kolay,daha insanca ve daha etkili yöntemler olabilecekken o saldırmayı seçti.
27 Eylül 2008 . Ankete Git
ringless: bir kısıtlı kullanıma gittim ortalık gene o eski haline dönmeye başlamış ayrıca beni benzetecek başka adam mı bulamadınız rte ye kadar...neyse kaldığımız yerden devam...
27 Eylül 2008 . Ankete Git
Leyla-tr: Bencede iyi olmadı tabiki ama yetiştiği ortamı, çevreyi dikkate alınca yaptıkları ve kinci olması gayet iyi anlaşılıyor. Kavgam da bu durumu anladım. Aslında sanattan resimden çok iyi anlıyor ama o ortamda gidişat bunu gerektiriyor böyle oluyor.
26 Eylül 2008 . Ankete Git
xmystery: Ben zaten Hitler'in akıllı olduğunu inkar etmiyorum.Ama aynı zamanda kinci.Sorunlarını insanları öldürmeden çözebileceği halde o yakmayı,yıkmayı seçti.Peki,daha mı iyi oldu,hayır...
26 Eylül 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: siyahmasal . 3 Mart 2008