Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Sırbistan'ın başkenti Belgrad'da, 'Mr. President' (Bay Başkan) adında bir otel açıldı. Otelin oda duvarlarını dünya liderlerinin resimleri süslüyor. Siz bu otelde kalacak olsanız, hangi liderin resmi olan odada uyumak istersiniz?

Leyla-tr: Ben kesinlikle Hitler derdim. Hatta bir tane yetmez boy boy her yerine koysunlar odamın hiç rahatsız olmam. Düşünürüm hem şahsını hem yaptıklarını etkilendiği şahısları vs... Bu liderlerin içinde en çok ilgimi çeken Adolf Hitler'dir çünkü. Diğerlerinin pek birşey başarabildiklerini de düşünmüyorum ben açıkçası. Belki başarmışlardır ama Hitler kadar değil. Kim ne derse desin Hitler'i seviyorum ben kanım ısınıyor :)
Leyla-tr: Sadece açıktan yapmasın diyebilirsiniz. Bush la Hitler arasındaki fark ne? yada günümüzdeki liderler el altından zaten bunu planlıyorlar. Hitler açıktan öldürdü. Şimdi daha tehlikeli.
26 Eylül 2008 . Ankete Git
Leyla-tr: Ben Hitlerin yaptıklarını desteklemiyorum ama adam lider ya yapacak tabii aklı olsa saldırmazdı dıye bişey yok olamazda kural bu liderler saldırır. Liderler Hitler gibidir. Bush mesela yaptıklaırnı kınıyorum desteklemıyorum tabiki ama yapmak zorunda bunu bilin. Kendi için ülkesi için yapmak zorunda. Tüm liderler böyledir. Saldırmasın, öldürmesin diyemezsinizki.
26 Eylül 2008 . Ankete Git
xmystery: Evet ne yazık ki öyle gibi görünüyor dpd06.
26 Eylül 2008 . Ankete Git
xmystery: Peki bir insan parası varsa öldürülmeli midir?Savaşta insanlıkmış,dostlukmuş hak getire,o zaman savaşmayalım kardeşim.Ayrıca zaten Hitler'in bir bildiği olsaydı,kimseye saldırmazdıç
26 Eylül 2008 . Ankete Git
dpd06: ringless bugünlerde RTE ye benziyorsun,öfkeden saldıracak yer arıyorsun sanki.farkında mısın sitede geçinebildiğin insan yok.
25 Eylül 2008 . Ankete Git
dpd06: anlatmaya çalişma xmystery,bir işe yaramıyor
25 Eylül 2008 . Ankete Git
ringless: kendimi bir an yahudilerin yerine koyuyorum: israili kumuşum dünyayı ben yönetiyorum parada bende güçte...iyiymiş...dostum sen savaşı ateri oyunlarından mı öğrendin bilmem ama gerçekte işler böyle yürümez...gerçek en korkunç senaryodan bile daha korkunçtur..savaşta insanlıkmış adaletmiş sevgiymiş herşeyin tanımı değişir...adamın bir bildiği varmış ki yahudilere saldırmış...ne yni oyun mu bu...
25 Eylül 2008 . Ankete Git
xmystery: Pardon ama ırkını devam ettirmesi için öldürmesi mi gerekiyordu?Kendinizi yahudilerin yerine koyun,bir adam ırkı için bütün sülalenizi öldürüyor.Ben kabul ediyorum,Hitler Dünya'nın akışını değiştirmiştir,ama yaptıklarının sevilecek bir yanı yok...
25 Eylül 2008 . Ankete Git
ringless: bir de şimdiki ampule bakıyorumda fark var fark.....
25 Eylül 2008 . Ankete Git
Leyla-tr: Hitler bunu yapmak zorundaydı ve yapılabilecek en akıllıca şekilde yaptı. acımadı acısaydı; acınabilecek duruma düşeceğini çok iyi biliyordu.
25 Eylül 2008 . Ankete Git
Leyla-tr: çok haklısın ringless katılıyorum sana.( hayret bişi ya nasıl oluyoda tamamen aynı fikirde olabiliyoruz bir konuda senle ) :)) Aslında Hitler darwin'den etkilenmiştir bu çerçevede faaliyetlerini sürdürmüştür.Üstün ve herkese hükmedecek ırkın alman ırkı olduğunu düşünüş ve bunu için çifleşme çıflikleri kurmuş alman kafa kalıbına sığmayan kişileri öldürtmüştür. Herşeyi ırkı için yaptı. Tüm liderlerde bunu yapar. Kendi düşüncelerini hayata geçirip ırkını yüceltebilmek için daha fazlasınıda öldürdü.
25 Eylül 2008 . Ankete Git
ringless: Atatürk le karşılaştırmak elmayla armutu karşılaştırmak olur...Atatürk nerdeyse haritadan silinmek üzere olan bir memlekette doğdu...Hitler ise nerdeyse dünyanın en güçlü ülkelerinden birinde...biri ülkesini bu bataktan kurtarmaya uğraşıyordu diğeri sömürge yarışında dünyanın önüne geçmeye...ayrı olduklarını anladığımıza göre....hitler in teknolojiye verdiği önem benim için çok büyüktür...teknolojisiz güç olmaz...7 yılda başardıklarının sınırı yok gibi...adam dünyaya çağ atlattı resmen...
25 Eylül 2008 . Ankete Git
ringless: dahi olduğu doğru...bugün onun bu kadar kötülenmesinin sebebi düşmanı olan amerikanın(iyilik azizeleri) savaşı kazanmasıdır...hitler biraz daha süresi olsaydı hidrojen bombası(atom bombasından çok daha güçlü) yapmak üzereydi o zaman hitler kazanırdı....bugün amerika onu öcü gibi göstermeye çalışıyor oysa kendisinden pisliği yok...bugün amerika ve rus teknolojisi 2. dünya savaşı sonucunda almanya enkazından kurtulanlardan oluşturulmuştur...faşist ama kendi bulunduğu devlet için....
25 Eylül 2008 . Ankete Git
ayazcem: Evet zekiydi belki de dahiydi...Bunu Atatürk benim liderim diye demiyorum..Atatürk'le boy ölçüşemezdi...
25 Eylül 2008 . Ankete Git
Leyla-tr: bende kendimi çözemedim zaten :) çok değişik fikirlerim var değilmi bazen bende kendime şaşırıyorum. bencede çok işler başarmıştır birde yaşadığı yetiştiği şartlara bakmak lazım düşünceleri nasıl şekillenmiş mesela ben kavgamı okudum hak verdim kendisine o şekilde bir düşünce yapısına sahıp olmaktı tek secenegı. yoksa ezilecekti. kendisi bir dahidir bence
25 Eylül 2008 . Ankete Git
ringless: ciddi ciddi normalde fikirlerimiz uyuşmaz ama ben de hitler i çok severim...onun kadar çok iş başaran az kişi gelmiştir bu gezegene.....
25 Eylül 2008 . Ankete Git
ayazcem: Leyla hanım cidden sizi çözemedim...
25 Eylül 2008 . Ankete Git
Leyla-tr: teşekkür ediyorum:) sonunda:) ben çoktan sizinle anlaşamayacağımızı anlamıstım zaten
25 Eylül 2008 . Ankete Git
dpd06: yahu katliamla müziği karşılaştırmanızdan belli zaten biz anlaşamayız.ben sizi ve zihniyetinizi başbaşa bırakıyorum.
25 Eylül 2008 . Ankete Git
Leyla-tr: bakmam gerekirdi. bakarımda. Bakmam gerekir çünkü klsik müziği sevmiyorum diye beethoweni sevmemelimiiym katliama karşıyım diye bir dahiyi es mi geçmeliyim bumudur yani?
25 Eylül 2008 . Ankete Git
dpd06: pardon ama katliam yapmış biri hakkında daha başka ne bilmem gerekir?sizin aileniden,herhangi tek bir kişiyi öldürsem bana 'aa ne başarılı insanmış,ne yazık onu katil diye anacaklar' mı diyeceksiniz?burada öldürülen hem de hayvanca öldürülen 2 milyon insandan bahsediyoruz.onlardan tek biri anneniz,babanız,ya da kardeşiniz olsaydı hitler in kişiliğine mi bakacaktınız?
25 Eylül 2008 . Ankete Git
Leyla-tr: istediğinizi söyleyebilirsiniz ben Hitleri seviyorum. buna yobazca bakmamak gerek bence. o bir liderdi ve ders alınacak özellikleri vardı. Hitler diyince akla sadece faşizm ve katliamın gelmesi ne kadar acı.
25 Eylül 2008 . Ankete Git
dpd06: evet aklını kullanıp 2milyon insanı öldürmüştür.saf alman ırkı yaratmak için insanlar çiftleştirmiştir.dünyaya kafa tutmaya çalışması hoşunuza gitmiş anlaşılan.ama diyecek birşeyim yok faşizmden nefret ediyorum çünkü
25 Eylül 2008 . Ankete Git
Leyla-tr: bazen gerçekten sizden hiç beklemediğim tarzda yazıyorsunuz. dediğim ortada bunu Atatürke veya katliamını desteklemeye çekmeyin lütfen. hayatını okursanız nereden nerelere gelmiştir kendisi neler başarmıstır. tamamne aklını kullanmıstır.
25 Eylül 2008 . Ankete Git
Leyla-tr: öyle değil ben Hitler'i seviyorum dedim yaptığı katliamıda desteklıyorum demedimya dersin içeriği kapsamında liderleri anlatırım ama objektıf olarak ne birini överim ne diğerini yereim özelliklerini ben anlatırım çocuklarda öğrenir.
25 Eylül 2008 . Ankete Git
ayazcem: Katliamını onaylıyor musunuz?..veya Bir Katliam olarak görüyor musunuz?...Artık öğretmen olunca da Atatürk'ü değil Hitleri översiniz gençlere...
25 Eylül 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: siyahmasal . 3 Mart 2008