Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

POLLİN ABLA: Eşim 7 aylık oğlumu da alıp evi terk etti. Muhtemelen evliğimiz de bitecek. Terk eden o olduğu için aramıyorum, ama oğlumun hasretine de dayanamıyorum. Gururumu ezip arayayım mı, yoksa onun aramasını mı bekleyeyim?

bananam: Nasil olsa bosanmak için seni arar... Acele etme...
3 Eylül 2005
ezgi-dunyasi: ya şimdi bu durumda karar vermek çok zor. çünkü sizden neden ayrıldığını ve konun ne olduğuna dair bi fikrimiz yok.mantıklı olarak hatalarınız üzerinde bi güzel düşünün. ondan sonra ne yapacağınıza karar verin. eğer seviyorsanız problemlerinizi halletmeye çalışın. arayın ve böylesi doğru değil anlatmaya çalışın.
3 Eylül 2005
seftalinar: bu ayrılığın acısını çocukta çekiyor olmalı, hemmen ara!
1 Eylül 2005
meg: aradın mı OGİ barıştınız mı :)
1 Eylül 2005
cobanyidizi: gurur insanı bitirir ortada cocuğun var
1 Eylül 2005
fiery_boy1: sakın arama aramasını bekle
31 Ağustos 2005
su_perisi: senin araman gururunu ezmen olmaz ki;o çocuk senin oğlun şimdi aramazsan ne zaman arayacaksın ki?yıllar sonra oğlunun bunun hesabını senden sormasını istemezsin heralde.Olay sıcağı sıcağına ne yaparsan yaparsın.Hem eşin senden ayrıldığına göre bir hatan olmuş olabilir.konuşarak halletmeye çalışın aradaki çocuk ister 7 aylık olsun ister 1 aylık bunu hissedebilir.sizin o çocuğu üzmeye hakkınız yok!ne pahasına olursa olsun eşinle irtibata geç...benden tavsiye:)))
31 Ağustos 2005
oguzhan: bence sabredebıldığın kadar sabret bakalım belkı ozunu bulacak ve hıc aglayıp sızlamayacaksın boyle daha ıyı dıyeceksın arayacaksa bırak o arasın veya kımın sabrıonce bıterse o
31 Ağustos 2005
oguzhan: eğer arada dediğim gibi aşk sevgi yoksada cocuk ıcın kendınıze ve o cocuğa bu evlılığı bırlıktelığı zehır etmenın bır anlamı yok belkı sız ayrı olunca o cocuk daha huzurlu ve mutlu olacak onları da dusunmenızı ısterım once can sonra canan demısler
31 Ağustos 2005
oguzhan: soyle bır yazılanları okudum da pek olayan ama ozunde güzel dusunceler cıkmıs ortaya bende buradan bır sey sorayım AŞK SEVGİ varmı aranızda yoksa sadece alışkanlıkmı olmussunuz bırbırınıze bu ıkınız ıcınde ıyı bır fırsat ogi ozellıkle sana bıraz sabret bakalım onsuz hayatın nasıl gıdıyor onun yokluğunu hayatında manevi olarak arıyormusun aramıyormusun belkı onun yasadığı da su an odur sensız olabılıyor mu olamıyor mu sen olamıyorsan arayacaksın dır bellı bır zaman sonra veya o arayacaktır bellı
31 Ağustos 2005
en.cadi: İnatla olmayacağını biliyorsun yani:) Bu da bir ilerlemedir... Hadi insan isterse başaramayacağı şey yoktur...İstersen başarabilirsin evliliğini ve bebeğini kurtarmayı ;) Dediğin gibi işte biraz sabır sadece...
31 Ağustos 2005
OGİ: asıl sorunlarımızdan bır tanesıde bırbırmıze karsı gosterdığımız ınatcılık su an kı sorunumuzun altında ınceledığımız zaman o yatıyor ve ben yeterınce yelkenlerı suya ındırdığıme ınanıyorum eğer bu evlılığın bır sekılde sırf oğlum ıcın annesının ve babasının yanında yetısmesını ıstıyorsa bu defa yelkenlerı o ındırecek indirmessede kendı bılır bu sure zarfında bende bende sabır cekeceğım herseyın bır cozumu vardır
31 Ağustos 2005
en.cadi: Valla şu an sen karşımızdasın seninle konuşuyoruz. O'da burada olsa onunla da konuşurduk Ogi. Sonuçta hayat sizin evlilik sizin en doğru kararı kendiniz vereceksiniz. Ama bunu en azından sen bizi duyduğun için bebeğinizi düşünerek yapın... Bana kalırsa ara. İpler O'nun eline geçecek bile olsa ! bir kez daha denemekle birşey kaybetmezsin. En azından çocuğunuz için...
31 Ağustos 2005
OGİ: onları soylememe gerek yok ıkımızde kucuk değiliz emınım oda bunların farkında
31 Ağustos 2005
yuksel_z: O zaman eşini al karşına boşanırsak böyle olur, birlikte olursak böyle olur, karşınıza çıkabilecek sorunları birlikte ve ayrı olmanız halinde nelerle karşılaşabileceğiniz gözden geçirin.. psikolog tavsiyem hala geçerli, insanlar nelerle karşılaşmıyor ki, en ufak bir sorunda mektuplar sende kalsın çucukları ben alacağım da pek mantıklı değil yani.. ciddi bir konu.. telefon edersin mesela eve dön yerine ilk etapta oturup güzelce iki medeni insan gibi konuşalım seninle dersin..
31 Ağustos 2005
OGİ: sana katılıyorum kesınlıkle yasam evlılık ve evlat bu kadar basıte ındırgenecek veya ınatlasma aracı kullanılacak seyler dığıl benım ıcınde diğil ama ben onun oenceresınden oynuyorum o yuzden bana zor gelıyor ya zaten o bu sekılde kullanıyor her seyı
31 Ağustos 2005
en.cadi: Hem erkekler biraz daha bu konularda fedakarlık göstermek zorundalar Her ne kadar kabul etmek istemesen de !
31 Ağustos 2005
en.cadi: Bu kadar basit mi ya ! İpler o'nun eline geçecek, yok benim elimde kalsın savaş mı var aranızda. Bebeğiniz var sizin savaşınızı unutun da bebeğinizin geleceğini düşünün ! Kocaman adamlarsınız evlenirken toz pembe herşey sonra yok olmadı ipler o'nun eline geçmesin biz ayrılalım... Çocuk oyuncağı değil ki canım ! Üstelik ortada büyük bir neden bile yok yani...
31 Ağustos 2005
OGİ: ozeldende yazdığım gıbı en cadı aramak demek onun yıne bu evlılıkte borusunu otturmesı demek yıne gıttım yıne cağırılıyorum dıye kendısını bu konuda zafer kazanmıs sanacak ama ben boyle olsun ıstemıyorum gelecekse gıttığı gıbı kendı ayakları ıle gelmelı o zaman bıraz da benım dedıklerım ev ıcınde kale alınacak
31 Ağustos 2005
eyigunler: evlilik kurumu zaman zaman böyle sektelere uğrayabilir.sağduyulu ,soğukkanlı olunmalı...işi bu raddeye getiren faktörler birlikte gözden geçirilerek ortadan kaldrılmalı.böyle olunca da erkeğin eğilmesi gerekir...
31 Ağustos 2005
stratocaster: bunu bende düşündüm lohusa sendromu diye bişey var ...eşin de buna dahil olabilir..
31 Ağustos 2005
en.cadi: Önemli olan oğlunsa Annesiz büyütmeye hakkın yok. O'nun da babasız çocuk büyütmeye ! Ara eşini (özelden de) yazdıklarımızı dikkate alarak ve bitir bu grginliği hadi ...
31 Ağustos 2005
yuksel_z: Ben evlilik danışmanına gitmenizi ya da eşini psikoloğa yönlendirmeni(götürmeni) tavsiye ederim çünkü hamilelik ve sonrası kadında bir baskı yaratır.. eşin geçimsiz olabilir ama psikolojik olarak destek görmesi gerekir sonuçta çocuğunun da yetişme tarzını etkiler..
31 Ağustos 2005
stratocaster: burdan fırsat bulmuşken bi çağrı yaapyım : çifler ltfn sevgilinizle çok ayrı kutuplardaysanız,aranızda aşılamayacak kdr büyük farklılılar ve anlaşmazlıklar varsa bunların üsünü aşkla örtüp,sırf seviyosunuz diye görmemezlikten gelmeyin.sorunları bi kenara itmeyin. kendinizi geliştirin,sevgiliniz de öyle geliştirsin,değişmeye çalışın.baktınız olmuyo o zmn aşk var diye devam etmeyin,çok geç olmadan ayrılın.ileride çok daha büyük sorunlara gebe bırakmayın ikinizi de..
31 Ağustos 2005
stratocaster: o zmn sana özelden yazdığım politikayı uygulayacaksın...
31 Ağustos 2005
OGİ: bır laf vardır gıdene dur demem gıden gıder zaten benım bu konuda bır sorunum yok sorun oğlumuda alıp gıtmesı
31 Ağustos 2005
OGİ: hayır gecımsızlıkle yenı değil ama bu kadar sert ve katı olmuyordu
31 Ağustos 2005
stratocaster: dediğinde haklısın yuksel ama bu tek tarafın istemesiyle olmaz,2 taraf da istemeli...
31 Ağustos 2005
yuksel_z: Sen sebebini açıklamışsın da peki bu kaçış ve geçimsizlikler hamilelikten sonra mı ortaya çıktı?
31 Ağustos 2005
OGİ: tesekkurler ben babayım
31 Ağustos 2005
Anketi oluşturan üye: OGİ . 31 Ağustos 2005