Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

Sizce tanrı var mıdır?

umutkahya: hanım ağa ben allaha inanıyorum ama demişsin ki kanıtın varmı senin olduğuna dair bir kanıtın varmı peki?
7 Kasım 2006
hanım-ağa: Sn Valentino, Allah'ın(c.c) varlığının olmadığına dair deliliniz nedir?
7 Kasım 2006
valentino: tanrının varlığına dair bir kanıt yoktur.yazılan dini kitaplar insan aklıyla insanlar tarafından yazılmıştır.böyle olduğu için de zamana ayak uyduramayan dini kitaplar ile günümüz yasaları ve dünyası çatışmaktadır.
6 Kasım 2006 . Polemikleri Oku
Bng: zor soru
6 Kasım 2006
papatya_111: Tanrı diye bişey yoktur sadece Allah vardır!!!
6 Kasım 2006
M.Selcuk: Tanrı diye bir kavram yoktur, İslamiyettede böyledir bu. Allah bir tanrı değildir. İnanan arkadaşlara da a bu konuyu araştırmalarını tavsiye ederim.
6 Kasım 2006
seym@: niye eleştirilmişki anket..bakın 22 kişi olmadığı savunuyor demek gerekiyor böyle anketler ki yok olduğunu savunanlar için bir düşünme anketi olsun...ya da tebliğ edilmesi açısından gerekli bir anket..
6 Kasım 2006
hellboy666: Yoktur diyeceğim;çünkü ben inanmak istediğim için değil inanmaya zorlandığım için inanmıyorum!!!!
6 Kasım 2006
demirci: Allahın var olduğunu anlamak için bu soruyu sormak yerine düşünmek bence daha mantıklı.
6 Kasım 2006
umutkahya: vardır ben kendi kendime bunu kanıtladım bir yaştan sonra bana inandırlılan her şeyi sorguladım buna tanrının varlığı yada yokluğunda dahil ve olduğuna kanaat getirdim
6 Kasım 2006
ozi: bir gücün olduğu gerçek..öyle şeyler var ki, yoktur demeye dili varmıor insanın..
5 Kasım 2006
AygunF: Bilimsel olarak ispatlanmıştır. Bkz: Big Bang
5 Kasım 2006
niğdeli_51: Tanrı yok 'Allah' var lütfen tanrı ile Allah ı karıştırmayalım
5 Kasım 2006
esömer: bu yeri gögü yaratan ve düzenleyen bir güc mütlaka vardir ama müslümanlar allah der almanlar gott der v.b.tek dilnli toplumlarda cogunlugu böyle inanir ama inanamayanlarada saygiliyim kisi ile tanrisinin arasindaki meseledir.ve derki hepiniz benimsiniz benim olana kötülük etmeyiniz.
5 Kasım 2006
cilek19: tabiki vardır ama müslümanların söyleyiş tarzına göre allah(s.a.v)yabancıların deyişine göre tanrı.
5 Kasım 2006
istante: matematiksel olarak olasılık hesabı yapılmıştı bunun.okudum bunla ilgili bir kitap..bağımsız olarak %70-75 arası var...ama sonuç olarak bu bir inanç meselesidir.....ve kesin bir ispatı mümkün değildir...ya inanırsın ya inanmazsın...daha doğrusu istemezsen inanmazsın eğer istersen de inanırsın ama genelde insanoğlunun içinde put bile olsa hep bir şeylere inanma ihtiyacı olmuştur...bunun da nedeni zayıf ve tek başına yetebilen varlıklar olmayışımızdan ileri gelir..ve tabi düşünebilmemizden...
4 Kasım 2006
doğrucu: günahlarımın %50 si benim kalan yarısı play tuşuna basanın demek kolaya kaçmak değil mi sonuç da Allah bize tam yetkili bir irade vermiş irademizle seçimler yapıyoruz sonuçları da %100 bize ait
4 Kasım 2006
naramsin: olmak yada olmamak vardır haralde.acıkcası ben birtane süre dayi bilmem oruçda tutmuyorum.lakin var oldugunu hissetiyorum yada cevreden etkileniyorum.ben ne cennete nede cegenneme gitmek istiyorum.ne ödül nede ceza.günahlarımında %50 kabülüm digeri bu vucutun play tuşuna kim bastıysa onun. hesap günü benim işim biraz uzun sürcek harelde.can ne cami ceker nede kilise
4 Kasım 2006
dpd06: bence var bunu da acayip belli ediyo.bişeyi çok merak ediyorum yok diyen biri varsa lütfen bana mesaj atsın.dünyanın oluşma şeklini nasıl açıklayacağını merak ediyorum da.
4 Kasım 2006
cocomombo: olmasa biz olmazdık zaten:)
4 Kasım 2006
lazandac: vardır aksini idaa etmek bir maddenin üreticisini iddaa etmekle aynı saçmalık olur bence
4 Kasım 2006
spongeceren: Umarım vardır.Yoksa adalet asla yerini bulmayacak.
4 Kasım 2006
mehmetunuvar: 8- O aynen sıcaklığın olmadığı yere gelen soğuk ya da ışığın olmadığı yere gelen karanlık gibidir. Profesör yerine oturur. Genç öğrencinin adı ALBERT EINSTEIN'dır.
4 Kasım 2006
turkcekonus: Felsefe aslından güzel bir şey. Ama üzerinde fazla düşününce saçma sonuçlar çıkarabiliyorsun.
4 Kasım 2006
mehmetunuvar: Bunların tümü şeytanın kendisinden başka bir şey de değildir, der. Öğrenci devam eder; - Şeytan yoktur efendim.Yani o kendi başına yoktur. Şeytan basit olarak tanrının yokluğudur. O aynen karanlık ve soğukta olduğu gibi insanın tanrının yokluğunu tarif etmek üzere yarattığı bir kelimeden ibarettir. Tanrı şeytanı yaratmadı. Şeytan / kötülük insanın tanrısal sevgiyi yüreğinde duyumsamadığı zaman deneyimlediklerinin bir sonucudur.
4 Kasım 2006
mehmetunuvar: 6- Işığın miktarını ölçersiniz! Bu doğrudur değil mi? Karanlık insanlık tarafından, ışığın olmadığı yer/mekan için kullanılan bir kelimedir. Son olarak öğrenci profesöre gene sorar; - Efendim şeytan var mıdır? Bu kez profesör pek emin olamamakla birlikte yanıtlar; - Tabi ki, açıkladığım gibi, biz onu her gün, her yerde onu görürüz. Şeytan / kötülük bir kişinin başka bir kişiye her gün sergilediği insaniyetsizliğinin bir örneğidir. O, dünyadaki işlenmiş tüm suçlarda, şiddette yer alır.
4 Kasım 2006
mehmetunuvar: 4- Tüm maddelerin bu seviyede reaksiyon verme özellikleri bozulur ve değişir. Soğuk yoktur, o yalnızca sıcaklığın yokluğunda duyumsadıklarımızı tarif etmek için yarattığımız bir kelimedir, der ve devam eder, - Profesör, karanlık var mıdır? Profesör ; - Tabi ki vardır. Öğrenci yanıtlar, - Korkarım gene yanılıyorsunuz efendim. Çünkü, karanlık da yoktur.Yaşamda / realitede karanlık ışığın yokluğudur.
4 Kasım 2006
mehmetunuvar: 3- Profesör; - Nasıl bir soru bu böyle, tabi ki vardır, diye yanıtlar. “Sen hiç soğuktan üşümedin mi? Öğrenci; - Aslında, fizik yasalarına göre soğuk yoktur. Yaşamda / realitede biz soğuğu sıcaklığın yokluğu olarak düşünürüz. Herkes veya nesneler o enerji oradaysa veya bir şekilde enerji iletiyorsa onu deneyimler. Örneğin, Absolute 0 (-460 derece F) sıcaklığın kesin yokluğudur (hiç olmadığı seviyedir).
4 Kasım 2006
mehmetunuvar: 2- Öğrenci böyle bir önerme karşısında şaşırır ve yerine oturur. Profesör ise öğrencilerine bir kez daha Tanrı’nın içindeki kaderin bir efsane olduğunu kanıtlamaktan ötürü oldukça mutludur. Bu arada bir öğrenci ayağa kalkar ve - Bir soru sorabilir miyim profesör? der. Profesör de sorabileceğini söyler. Öğrenci ayağa kalkar ve “Soğuk var mıdır”? diye sorar.
4 Kasım 2006
mehmetunuvar: 1- Bir üniversite profesörü öğrencilerine şu soruyu sorar; - Var olan her şeyi Tanrı mı yarattı? Cesur bir öğrenci ayağa kalkar ve yanıtlar. - Evet her şeyi Tanrı yarattı! Profesör sorusunu yineler ve öğrenci yine “evet efendim” diye yanıtlar. Profesör devam eder; - Eğer her şeyi yaratan Tanrı ise ve şeytan varolduğuna göre şeytanı da Tanrı yaratmış olur ve çalışmalarımızda uyguladığımız “Kesinleştirme” prensibine göre de Tanrı şeytandır.
4 Kasım 2006
Anketi oluşturan üye: umutkahya . 31 Ekim 2006