Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

İslam’ın devrimci kadını Amina Wadud diyor ki: ‘Örtü kimseyi daha Müslüman yapmaz’. Siz onun bu açıklamasına katılıyor musunuz?

canfidan: çağdaş islamı yakalamış.helal olsun...
12 Kasım 2006
afaki: Katılıyorum.Hem de sonuna kadar...
11 Kasım 2006
dileks: Kesinlikle doğru söylüyor ama yanlış yorumlanıyor
10 Kasım 2006
kerkaporta: Çok güzel demiş.
8 Kasım 2006
mehmetunuvar: Kim demiş dedin!!! 'İslamın devrimci kadını' İslam yaratıkların uydurduğu bir meta mıdırki devrimci kisvesi adı altında değiştirilmeye kalkılsın? İslam ve devrim asla yan yana gelemez. Soruya şöyle diyelim; Günahkar müslüman (inşaallah öyledir) wadud diyor ki; Örtü kimseyi daha müslüman yapmaz. Bak seeen :) eee sonra...
7 Kasım 2006
demirci: Evet doğrudur, kimse örtüyle müslüman olmaz, ancak bu örtülülerin açılmasınıda gerktirmez, okadar açık kadın vardır herşey yapar, kendini bilmezin biri başını kapatrı bişe yapar suçlu tüm kapalılar olur.
6 Kasım 2006
Katliam: Katılıyorum da örtü takılması farz kadınlar için ama iyi ahlaka bir işaret değil
4 Kasım 2006
ebru2006: Tabi. Bazilari örtününce müslüman olduk saniyorlar.
4 Kasım 2006
historial: dinim islam kitabım kur'an diyen herkes yürekten inanıyorsa inandıkları ki kitabın örtününüz ayetini yalanlayamaz.bu yüzden dinimin gereğini ne kadar çok yapabilirsem o kadar daha fazla müslümanım tabikide.türbansa türban,namazsa namaz.bırakalım insanlar artık savunmak zorunda kalmasın inançlarını.
3 Kasım 2006
John_er: herkes dinini kendi ile Allah arasında yaşar karışmak yersizdir ama örtü Müslümanlığı artırmaz
1 Kasım 2006
atanyer: doğru bır tespit..ne ortululer var gıdın bakın bakırkoy sahılınde kuytu köşelere....neler yapıyor...(tabı açık ınsanlarda var sadece ortululer değil)....olay allah sevgisinde biter..kımse kımın nekadar musluman olduğunu bılemez..sen ortulusundur ben ortusus belkı ben gırerım cennete...yada sen ..bunu allah bılır...kara çarsaf yada ortu değil..
30 Ekim 2006
turkcekonus: Kesinlikle doğru. Cnnetle cehennem arası 45 cm'lik bir bez parçası değil diyor aynı kişi. Ona da katılıyorum.
27 Ekim 2006
hay-LAZ: katılıyorum ama bu demek değil ki herkes başörtüsünü çıkarsın. başörtüsü dinimizde var olan birşeydir. ama örtü kimseyi müslüman yapmaz. müslümanlık itikatla olur. imanla olur.
27 Ekim 2006
hasan_90: din öyle emretmişse öyle olması lazım
27 Ekim 2006
Rahmetli: evet daha fazla müslüman yapmaz ama daha fazla müslüman oldugunu gösterir
27 Ekim 2006
cagri1: Müslümanın anlamı nedir? Allaha teslim olan demektir. yani kim Allaha nasıl teslim olmak istiyorsa öyle giyinsin. çünkü sonuçlarına kendisi katlanacak.
25 Ekim 2006
Wizard: örtene ve örtmek isteyene destek olalım. http://www.turkhukuksitesi.com/showthread.php?t=7265
25 Ekim 2006
eness_ss: Wadud hanım'ın takva'dan hiç haberi yok anlaşılan...Bu kadın benim bildiğim ilahiyatçı...Ama hiç Kuran'ı okumamış herhalde..'.Ey Âdemoğulları! Size avret yerlerinizi örtecek giysi ve süslenecek elbise verdik. takva (Allah'a karşı gelmekten sakınma) elbisesi var ya, işte o daha hayırlıdır. Bu (giysiler), Allah'ın rahmetinin alametlerindendir. Belki öğüt alırlar (diye onları insanlara verdik). ' İnsanın giyinişiyle daha fazla müslüman olunmaz belki ama takva'sı artar.Saçma bir açıklama
25 Ekim 2006
pera: elbette ki evet.Önemli olan insanın beyni ile inanması.Bez parçası insanın iyi veya kötü olduğunu göstermez.O örtünün altında neler yapıldığını herkes iyi biliyor.
24 Ekim 2006
kemal: islamiyet şekilcilikten arınmıstır dogru ama basörtü/türban takanlara saygı duymamak bunun gerekçesi olamaz
24 Ekim 2006
metalmilitan: sonuna kadar doğru..sadece örtünmeyle müslüman olunmaz sen islamın diğer gerekleri yap...sadece türbanla polemik yapma..
23 Ekim 2006
JohnNash: dinin gerekliliğini yerine getirmek insanların kendi bilecekleri iştir, elbette sadece örtü insanı müslüman yapmaz veya örtünmeyen müslüman olmaz gibi bir cümle yanlış olur da bu lafı söyleyen bunca alim varken neden bu kadının ki gündemde bende onu idrak edemiyorum, yada bu kadın alimlerden daha mı alim de biz bilmiyoruz...
23 Ekim 2006
imdat sezer: Hic bir islami deger yorumlanarak farkli bir anlama cekilemez. Cekilmemelidir de. Bunu yapan kisi hangi niyetle yapiyorsa yapsin ya cahildir ya da bir rant pesindedir.
23 Ekim 2006
felix: hakli kadin
22 Ekim 2006
umay: Amina Wadud başlı başına bir soru işareti.samimiyetine inanmıyorum söyledikleri de benim için bir değer ifade etmiyor..
22 Ekim 2006
istanbulstil: Neye göre devrimci? Bunun kriteri nedir? Soruyu sorarken yanlış yapmışsınız.
21 Ekim 2006
teddy: katılıyorum örtülü olduğundan diğerlerinden daha fazla müslümandır diye bir durum söz konusu olamaz başka yönlerden eksiklikleri varsa diğerlerinden daha az müslüman bile olabilir ama bu durumu çarpıtıp örtünmenin faydası yoktur gibi anlamlara da yormamak lazım...
21 Ekim 2006
walkerman: saçmalıyor bence
21 Ekim 2006
visage: kesinlikle örtünme ile alakası yok bu işlerin..din işi vicdan işi..inanmak kalple olur..başını bağlayıpta inanmayacaksan yazık..ama örtülü arkadaşlarımıza da lafımız yok elbet..yeter ki bu din-siyaset platformuna taşımasınlar...
20 Ekim 2006
feeling19: bende öyle düşünüyorum...ama böyle düşünmeyenlerede saygı duyuyorum...
20 Ekim 2006
Anketi oluşturan üye: asli . 13 Ekim 2006