Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Sizce Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın aşağıdaki sözlerinden hangileri Cumhuriyetin temel ve değişmez ilkelerine açıkça karşı gelmektir?

yasemenli: Hiçbiri Cumhuriyetin ilkelerini tehdit etmiyor, açıkça dini inancı telaffuz etmek ne zamandan beri rejim tehdit ediyor. Zaten bunların yarısı kartel çarpıtması veya uydurması.
timsah016: Yeni Anayasa yapıyorlarmış El Tayyip Anayasası
31 Mart 2008 . Ankete Git
fisun: Güven konuuna gelince; Eski konuları hiç açtırmayın. Bu kadar oyun nelerle alındığı da ortadadır. Siz kanmakta devam edebilirsiniz ama biz kanmıyoruz ve bu ülkeyle bu kadar oynanmasınada artık izin vermeyeceğiz.
31 Mart 2008 . Ankete Git
fisun: Anayasanın ilk dört maddsine elinizi bile süremezsiniz, sürerseniz ek iddianame ile kendinizi daha da batırırsınız. Nasıl değiştirevcek anayasayı? ak parti kapatılamaz maddesi mi getirecek? Bir onu yapmadıkları kaldı zaten:)) şaka gibisiniz...
31 Mart 2008 . Ankete Git
fisun: Bu uyarılara rağmen ben hukuku saymam milli irade benim arkamda istediğimi yaparım diyen bir başbakan var karşımızda. Bütün uyarıları es geçip , sonra millete şikayet ederek mazlumu oynamaya alışmış bir insan. Bilgi eksiklğinden ona inanan bir halk var. Ergenekonda yargıya nasıl güveniyorsak bunda da güveneceğiz. İki yüzlü olmayacağız. anlatabildim mi yasemenli arkadaş?
30 Mart 2008 . Ankete Git
fisun: Demokrasi nedir? Madem bazı şeyleri bilmiyorsunuz anlatayım. Bu ülke laik demokratik hukuk devletidir, ve bu kavramlar yasama yargı ve yürütmeyle tamamlanmıştır. Bu üç kavramsa birbirinden ne eksik ne fazladır.Demokrasi dediğiniz kavramsa hukukun içinden çıkmıştır. Anayasada belirtilen kurallar dahlinde savcı vazifsini yapmıştır, hatta geç kalmıştır. Bu dava daha önceki savcı tarafından iddianamesi hazırlanmaya başlanmış ve 17 ocakta bir uyarı yapılmıştır.
30 Mart 2008 . Ankete Git
yasemenli: ama haklısın anayasa değişikliği şimdi olmamalıydı. iktidara gelir gelmez yapılmalıydı bu. gözden kaçtı. gözden kaçmasının sebebi de bağımsız yargıya duyulan güven ve bağlılıktı. demokrasiye inançtı. faka bastık
30 Mart 2008 . Ankete Git
yasemenli: bir kere güven kavramını iyi anlayın. kazanılır, adam benim ve benim gibi düşünenlerin güvenini kazanmış, boşa çıkar veya çıkmaz o ayrı. savcı Türkiyede gelmiş geçmiş en büyük siyasi hatalardan birini yaptı. siyaseti yargıya bulaştırdı. hukuğu yoksaymıyoruz, saygımız büyük, güvenimiz de. ama insanlar makine değil hata yapabilir. bazen hatalar bir ülkenin felaketine yol açabilir. bilmem kaç milyonu temsil eden bir partinin kaderinin 10-15 tane hukukçuya bağlı olması ne kadar doğru.
30 Mart 2008 . Ankete Git
fisun: Başbakan senin babanın oğlumu ki bu kadar güveniyorsun? Amerikadan örnek veriyorsun ama hiç bir şey bilmediğin ortada. o amerikanın ortağı senin savunduğun başbakan. eminim bop hakkındada en ufak bir fikrin yoktur. Şeriatçı mı değilse savunsun kendini, ayak oyunları yapıp anayasayla oynayacağına. Savcılara laf söyleyip hukuku yok saymanızdan anlaşılıyor zaten sizin anlayışınız.
30 Mart 2008 . Ankete Git
yasemenli: halkını aşağılıyor ve içlerinden bazıları halkına o kadar kin duyuyorki bunları sınavla seçime almak gerekir diyor.o zaman anladım necip fazılın dediği gibi 'öz yurdunda garipsin, öz vatanında parya, yüzüstü çok süründün ayağa kalk sakarya' ayağa kalmalıyız dik olmalıyız, bizi indirmelerine sindirmelerine izin vermemeliyiz. bir sürü bilmem neistten oluşan bu güruhun inadına beraber bu yollarda yürümeye devam sağa sola sapmadan
30 Mart 2008 . Ankete Git
yasemenli: yorumu yapan benim ve şeriatçi değilim. nasıl ben şeriatçi değilsem başbakanım da değildir. ona gözüm kapalı güveniyorum. bu son olaylardan önce yönetimin iyi olup olmadığıyla ilgili kuşkularım vardı. bir dahaki seçimde acaba farklı bir yolmu çizmeli diye düşünüyordum. fakat bu kaptma davası bana gösterdiki hala 70 lerdeyiz. bir avuç adam amerikanın ırağa demokrasi getirmeye çalışması gibi bize aydınlık getirmeye çalışıyor.
30 Mart 2008 . Ankete Git
deja: evet fisun sana katılıyorum bu adam kim ki yanına gelen çiftçiyi kovan adam bu bumu müslüman?Nie tayyipe müslümanlığın koruyucusu ,akp yi sevmeyenlere de islam karsıtı olarak bakılıyor.? Bu ülkede müslüman var bide müslüman geçinen var gerçek müslüman dini kullanıp halkın duygularını sömürmez
19 Mart 2008 . Ankete Git
fisun: İslamla ne alakası var? Tayyip İslam temsilcisi sanki...Cumhuriyetin ilkelerine uymayacaksın sonra da islam zorunuza gidiyor diyeceksin. Siz mi karar vereceksiniz bizim zorumuza gidenin ne olduğuna?
19 Mart 2008 . Ankete Git
fatih_erdem: Yaseminin bütün dediklerine katılıyorum İSLAM denilince zorunuza gitmesin adam sadece düşüncelerini söylüyor siz söylerken iyide o söylerken kötümü oluyor
19 Mart 2008 . Ankete Git
spongenes: Cumhuriyeti tehdit etmiyo direk sonlandırıyor bu şıkkı işaretliyen biri ya kör olmalı ya da 'şeriyatı ben de destekliyorum' diye bir seçenek olmadığından işaretlemek zorunda kalmış olmalı.
19 Mart 2008 . Ankete Git
hyfc_grkm: bence bu yorumu yapan kişi de şeriatçı
19 Mart 2008 . Ankete Git
Laikturk: sayin yasemenli ogretmen hanim siz bile bir egitmen olarak bir ogretmen olarak bu sekilde dusunuyor ve yorumluyorsaniz, gercekten Turkiye Cumhuriyetinin temel degismez ilkelerine tehdit unsuru bile asilmis, Cumhuriyetin temel degismez ilkelerine karsi savas bile baslamis artik Turkiyede ne cumhuriyetten once nede sonra kimse dinini acikca ifade etti diye yargilanmadi ve yargilanmamistir.ama cumhuriyetten once dini gorevlerini yerine getirmedi diye bir cok insan cezalandirilmis soyutlanmistir
19 Mart 2008 . Ankete Git
fisun: Kendini sınıflayan sensin benim öyle bir derdim yok. Bana sordun ben de açıkça yazdım. madem hepimiz öyleyiz sorun yok. Oy verdiğin partiyi ve onu yönetenleri daha iyi izle o zaman. Herşeyi üstüne alırsan meseleyi tam kavrayamazsın. Kendi dışında değerlendir olayları. Biz de sempati duyduğumuz partiyi eleştiriyor hatta yerden yere vuruyoruz. Böyle yapamadıkça yanılırsınız, yanıltılırsınız. Hepimiz yanıltılıyoruz. O yüzden sorgulayan biri olduğunda neden demeyi bilmelisiniz, bilmeliyiz...
18 Mart 2008 . Ankete Git
ahmet_750: neyse aşırıya kaçtık geç vakit oldu sizinde başınızı ağırttım.umarım beni yanlış anlamazsınız sadece fikir alışverişi bu sürçilisan ettiysem affola iyi geceler..
18 Mart 2008 . Ankete Git
ahmet_750: Bak şimdi, Türk islam cumhuriyeti isteyen bir insan için bunlar vatanseverdir. Bizim gibiler için hain...Ayrıca Amerikan uşağı olmak isteyenler içinde mübah olabilirler ama benim için hainlerdir. Üstüne alınacak bir şey yok. Ben oyunu verene bir şey demiyorum. Çünkü BİLMİYORLAR... (fisun - 17.03.2008 23:38) bunları siz yazdınız hangi tarafından okursam okuyayım anlamı aynı.bu partiye oy veren herkesi kapsayan bir yorum bu.üstüne alınma yok ithaf var..
18 Mart 2008 . Ankete Git
fisun: Bana ne oy verenlerden, açıkladım bu konuda ki fikrimi. İyimserlik yapıp' bilmiyorlar' dedim. Ne yani zorla hakaret ettiğimi mi söylettireceksin? Yok öyle bir şey. Beni ülkem ilgilendiriyor ve buna sebebiyet verenler. Sen iktidardaki partinin yöneticisi değilsen, neden bu alınganlık?
18 Mart 2008 . Ankete Git
ahmet_750: bende en azsizin kadar hatta sizden daha fazla atatürkçüyüm,milliyetçiyim,cumhuriyetçiyim vs. bu ithamları hakedecekne yaptım oy verdim diyemi bütün bunlar?ozaman cumhuriyet kurulmasaydı halk kendi kendini yönetmeseydi değilmi.size bir sorum daha olcak.neden hep size göre sizi temsil edenler bizi yönettiğinde adil oluyorda neden bizi temsil edenler sizi yönettiğinde ortalık toz duman oluyor?biz ne oluyoruz.anti laikmi?anti cumhuriyetçimi?anti milliyetçimi?vshangi sınıfa koyuyorsunuz bizi bilelim
18 Mart 2008 . Ankete Git
fisun: Okumuyor musun yazdıklarımı? daha ne açıklayayım anlamadım ki? Ayrıca bu her yazdığımı üstüne alınma huyundan vazgeç. Bence okumuyorsun yazdıklarımı...
17 Mart 2008 . Ankete Git
ahmet_750: yani size göre bu partiye oy verneler ya amerikan uşağı ya din devleti kurma çabasında yada hainlik peşinde!!öylemi.tüm konuşmalarınız veaçıklamalarınız bunu gösteriyor.aksini iddia eterseniz kendinizle çelişirsiniz..
17 Mart 2008 . Ankete Git
ahmet_750: fisun hanım özgürlüğünüzü kullanıyorsunuz ama bizi de ya amerikan uşağı yada islam cumhuriyeti kurmakla ithaf ediyorsunuz?bende doğal olarak size bir soru sordum siz hangi taraftansınız madem biz bu kefeye koyuyorsunuz siz hangi pencereden bakıyorsunuz??
17 Mart 2008 . Ankete Git
fisun: Ya siz??
17 Mart 2008 . Ankete Git
fisun: Biz kimler miyiz? daha anlayamadın mı? Atartürk'ün kurduğu resmi ideoloji dahilinde bu ülkeyi savunmaya and içmiş laik demokratik vatanseverleriz.
17 Mart 2008 . Ankete Git
fisun: Bak yine çarpıttın, açık açık yazdım sana kimleri hain ilan ettiğimi, ayrıca bu beni bağlar, düşünce özgürlüğümü kullanıyorum. Sana hain dediğim bir satır bulamazsın. Son yazdıklarımı bir kez daha oku. başbakan özgürlüğünü kullanıyor bize her şeyi söylüyor, onlarıda kınasanıza.
17 Mart 2008 . Ankete Git
ahmet_750: ok fisun hanım sizin bildiğiniz sizde benim bildiğimde bende kalsın.yoksa çok hainler çıkarırız.ama bişey merak ettim Bizim gibiler için hain dirler deyince siz kimlerden oluyorsunuz acaba?kimleri kasdettiniz?açıklarmısınız lütfen..
17 Mart 2008 . Ankete Git
fisun: Tamam söylemiycem:))
17 Mart 2008 . Ankete Git
fisun: benim bildiklerimi acaba sen de bilseydin nasıl düşünürdün Ahmet, aslında baya merak ettim şimdi??Bence bir ok şeyi ya bilmiyorsunuz, ya da bilmezlikten geliyorsunuz. Bak şimdi, Türk islam cumhuriyeti isteyen bir insan için bunlar vatanseverdir. Bizim gibiler için hain...Ayrıca Amerikan uşağı olmak isteyenler içinde mübah olabilirler ama benim için hainlerdir. Üstüne alınacak bir şey yok. Ben oyunu verene bir şey demiyorum. Çünkü BİLMİYORLAR...
17 Mart 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: partizan_ea . 8 Mart 2008