Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Türk olmaktan memnun musunuz?

kedikara: hayır, çünkü ne fark eder diye bir seçenek yoktu. ne olarak doğarsınız onu kabullenip memnun olmak durumundasınızdır zaten. ama bu doğuştan özelliği abartmak bir ego sorunu sanırım.
Held: Yunanlarda sizler kadar hümanist olsa bari,Yunanlarin cogu Türkleri sevmezler, sevenler istisnadir.Bizde ise Yunanlilari sevmiyorum diyenlere, sanki cinayet islemis gibi tavir takiniliyor.Bu aptalca mantigi hala anlayabilmis degilim.
4 Mayıs 2008 . Ankete Git
kedikara: insanın doğuştan hiçbir çaba sarf etmeden sahip olduklarıyla övünmesi çok kolay ve çocukça bir yoldur. din ve milliyet siz doğdunuzda sizindi zaten. halbuki karakterinizi, aklınızı, davranışlarını siz oluşturursunuz. kıymetli olan ve öncelikle övünülmesi gerekenler bunlardır.
28 Temmuz 2007 . Ankete Git
kedikara: hayatınız başkalarına hakaret edip, yerip, kendiniz gibi olmayanlara küfretmekle geçiyor. ne kadar yorucu olduğunun farkında mısınız? şiddetten başka bir sonuç getirmeyeceğinin ya da ?!
28 Temmuz 2007 . Ankete Git
kedikara: pelinnnn ve yalnızdeniz adlı arkadaşlara teşekkür ederim. tam olarak demek istediklerimi yansıtmışlar. mesela hıristiyan ve yunanlı (kasıtlı seçimlerimdir) olarak doğmuş olduğunuzu hayal ettiğinizde bünyenizde bir tiksinme hasıl oluyorsa daha kat edecek çok yolunuz, insanlık ve hümanizm adına öğrenecek çok şeyiniz ve de akıl yürütme konusunda çok büyük bir eksikliğiniz olduğu aşikardır. :) bilmem anlatabiliyor muyum?!
28 Temmuz 2007 . Ankete Git
maximum85: tamam türk dogduk ama milletimiz rafah için de zenginlik içinde rahat vede huzurlu olamıyorsa sürekli siyasiler önümüze hep bir sorun çıkarıyosa insanların düşüncesi olan sen türk degilsin ben milliyetçiyim diyorlarsa bu ülkede bir sorun var demekki ülkedeki sorun türklük degil kişisel çıkarlar vede bütünleşememek milletçe hep bir tuturmuşuz o sizden bu bizden bunu milletçe bırakalım ki türk oldugumuzun farkına varalım
24 Temmuz 2007 . Ankete Git
pelinnnn: Bizim için anlamı yok demiyoruz sadece bizim için hayatta onlardan çok daha önemli şeyler var diyoruz. Mesela birini çok sevdiniz ve gerçekten her açıdan sizi mutlu edecek birisi sırf onu farklı bir ırka mensup diye hayatınızdan çıkartacak mısınız? Ben çıkartmam çünkü insan sevdiği kişinin yanında mutlu olur eğer sırf aynı milliyetten biri diye sevmediğiniz biriyle evlenirseniz bir ömür mutsuz olursunuz.
24 Temmuz 2007 . Ankete Git
semazen29: Ben hiç kimsen,n neye önem verdiğine ilgilenmem ben genel açıdan konuşuyorum tabi arada sizin gibileri çıkıyo onlarada birşey diyemem.eğer siz diyosanızki benim için nedinin ne namusun ne milletin hiç bir anlamı yok orası sizin bileceğiniz iş.
23 Temmuz 2007 . Ankete Git
pelinnnn: neden sizin öncelikli tuttuğunuz şeyleri herkes bunlara öncelik verir diye savunuyorsunuz. biz bunlara öncelik vermiyoruz ve ben kendi adıma ne dini ne de milliyetimi ilk önemserim hayatta onlardan çok daha önemli şeyler gördüm ben siz görmediyseniz o size kalmış.
21 Temmuz 2007 . Ankete Git
yalnızdeniz: herkes seninle aynı görüşte olmak ve senin gibi düşünmek zorunda değil.herkesin değerleri kültürüne,eğitimine,ailesine,doğduğu coğrafyaya,ülkeye vs.göre değişir.senin değerlerin onlar olabilir,saygı duyulur ancak herkesi senin gibi düşünmeye zorlamak hakkın olamaz.Herkesin namus anlayışı Urfadakiler gibi (genellemiyorum töre cinayeti işleyenler kasıt) yada İ.Tatlıses gibi olursa kadınlarımız yandı yani.Herkes kendini istediği din ve ırktan görebilir ama Atatürk milliyetçiliğine sahip çıkarız.
21 Temmuz 2007 . Ankete Git
semazen29: Arkadaşım insanın hayatta üç olgusu vardır hayatı boyunca onlara toz kondurmaması gereken birincisi dini ikincisi namusu üçüncüsü kökenidir ve biz türkiye cumhuriyeti üzerinde yaşıyosak türklüğümüzden her zamn gurur duymalıyız.
20 Temmuz 2007 . Ankete Git
mervve: süpersin yalnızdeniz çok doğru.
20 Temmuz 2007 . Ankete Git
pelinnnn: yalnızdeniz gerçekten çok haklısın :)
20 Temmuz 2007 . Ankete Git
yalnızdeniz: Ne ırkçılık ne de ümmetçilik,Cumhuriyetin hangi kökenden olursanız olun vatandaşı olun,insan olun,doğuştan size verilen ırk ve din( anne ve babanızdan dolayı ) dünyanın başka çoğrafyasında ülkesinde başka ırk ve dine bürünebilirdi,o yüzden o kadar da övünmeyin insan olmaya çalışmak,vatandaşı olmak Türkiye cumhuriyetinin daha önemli.Müslümanların ümmet olamayacağı da dünya üzerindeki müslüman ülkelere bakınca anlaşılıyor zaten.
20 Temmuz 2007 . Ankete Git
pelinnnn: Ben seceremi çok iyi biliyorum sen beni merak etme. anadoluya ilk gelen türkler benim atalarım. Türk olmanın şu ana kadar ne yararını ne de zararını gördüm bu yüzden benim için önemli bişey değil. Önemli olan Türkiyeliyim diyebilmek ırçlık yapmak yanlış bişey.
20 Temmuz 2007 . Ankete Git
semazen29: Belli oluyo zaten ne olduğun.
19 Temmuz 2007 . Ankete Git
semazen29: Arkadaşlar sizler in zaten gerçek türk olduğunuz belli değil sanırım siz bence ilk önce bir secerenizi bir araştırın yabancı bi kökeniniz vardır heralde ondan böyle konuşuyosunuzdur bence.
19 Temmuz 2007 . Ankete Git
pelinnnn: Kesinlikle haklısın, ben de senin gibi düşünüyorum. insanın hangi ırktan olduğı bence önemli değil.
19 Temmuz 2007 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: imamoglu89 . 16 Eylül 2006