Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Sizce evlilik aşkı öldürür mü?

Ugugug: Bir kere evlilik yaşına gelmiş kişinin aşkla falan ilgisi kalmamış olması gerek. Aşk (mantık ilişjkisi) denilen şey çocuk işi. Eğer insan olgunlaştıysa aşkın yerini sevgi almaya başlar ve sevgi ne evlilikle ne de başka bir dış etkenle aşınmaz. Evlilik aşkı ise öldürür, insanlar bilmese de aslında gerçek anlamda sevmeden aşık oldukları kişiyle evleniyorlar, sonra olgunlukla beraber aşk da gidince geriye bir şey kalmıyor. Az sorunlu boşananların evlilik öncelerine bakınca bu açıkça görülebiliyor.
kelebekkkkkk: Mantıklı kısımları çok olan bir yorum olmuş Ugugug.
6 Temmuz 2009 . Ankete Git
_marlyn_: Siz belki bizlerden tecrübelisiniz ama artık gerçek aşk falan kalmadı. Artık aşklar çok basitleşti. Aşık oldum zannedip evlenenler, zora geldimi yan çizip, "bitti" deyip kolayca vazgeçenler, "ölümüne seviyorum" deyip bir kavgada ayrılan ve iki günde başkasını bulanlar... Nerede kaldı aşkı için dağları delenler...Daha çok sayabilirim ama sizinde çevrenizde zaten bunlardan mevcuttur.
3 Temmuz 2009 . Ankete Git
yalnızdeniz: Evlilik başka aşık olmak başka birşeydir.Evli insan da başkasına aşık olabilir.durumu uygunsa da ayrılır ve aşkıyla beraber olur.İnsan ömrünce bir kişiye aşık olursa doğasına ters davranmış olur.Aşk içimizde vardır,hep yaşar.Ortaya çıkacağı zamanı bekler.Evlenenler evliliklerini aşık olmadan da şartların gereği de yapabilirler.o ayrı bir konu.Ama aşk başka bir şeydir,olunmalıdır,insanı adam eder,olgunlaştırır kör ederek!...
2 Temmuz 2009 . Ankete Git
_marlyn_: Sevgili bese ne kadar öyle olmasını çok istesekte malesef aşk hep yok. Mesela görücü usulü evliliklerde, ama onlarda da sonradan olabiliyor tabi. hepsinde olamasa da.
28 Haziran 2009 . Ankete Git
_marlyn_: Bu çok iğrenç bir durum ama. Nasıl olur da insan evliyken başkasına aşık olabilir? Kendisinden emin değilse, evlenecek kadar aşık değilse evlenmesi hata olur zaten. Bile bile lades. Ayrıca 80'li yaşlarda olupta eşine aşık olan bir sürü çift var. Allah herkese kısmet etsin böyle bir duyguyu.
28 Haziran 2009 . Ankete Git
Ugugug: Evlilik için aşktan daha 'olgun' duygular gerekli kesinlikle. Çünkü neredeyse hiçbir insan milyonlarca aydandan gidip de kendisine en çok aşık olabileceğiyle karşılaşamaz, ve ileride böyleleriyle karşılaşırsa eski aşkı ölür ve bu eyleme dökülmese bile ruhsal olarak çoğu zaman böyle olur. Evliliğin aşkı öldürmesi dedikleri bu, aslında evlilik değil aşkı öldüren zamandır.
28 Haziran 2009 . Ankete Git
bese: Aşkın hep var olduğundan emin misin marlyn?
28 Haziran 2009 . Ankete Git
Ugugug: Burada saçma olan belki 'aşk'ın tanımını yapamamam, ya da bir ikili ilişkide aşk ile sevgi arasındaki farkı doğru tanımlayamamam olabilir. Ama aşk insanı bence de çocuklaştırır ve bir insan hâlâ aşık olabildiğini hissediyorsa evlenecek olgunluğa gelmemiştir çünkü hâlâ yeniden aşık olabilirken evlenen insan, evlendikten sonra başkalarına da aşık olabilir ve böyle örnekler biliyorum.
28 Haziran 2009 . Ankete Git
_marlyn_: Sana katılmıyorum ugugug. Aşk eğer mevcutsa o hep kalır sadece şekil değiştirir ama bu çiftlerin elinde. Ayrıca insan kaç yaşında olursa olsun, aşk kapısını çalınca çocuklaşması muhtemel. İşte buradan sonra bu aşkı olgunlaştırmak gerek, kişileri değil. Aşık insanların bir yanları hep çocuk kalır.
28 Haziran 2009 . Ankete Git
bese: Nede güzel açığa kavuşturdun anketi.Aynen anlattığın gibi katılıyorum sana :)
28 Haziran 2009 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: xmystery . 26 Haziran 2009