Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

'Neşeli görünmeye gayret ediyorum. Çok ağır geliyor... Büyük üzüntü içindeyim... Vaktimiz yaklaşıyor, bu gidişle öbür tarafta rahat edeceğiz. Aslında, öbür tarafa gidenlere gıpta ediyorum.', demişti Gazanfer Özcan. Yurtdışına oğluna bile gidemiyordu. 30 bin lira ile, Akp iktidarının başlangıcıyla başlayan borcu 500 bin liraya kadar faizlerle ulaştı. Başbakana kadar çıktı, anlattı derdini. Hiçbir sonuç çıkmadı. Borcu ödemek için o yaşında her teklifi değerlendirip, para kazanabileceği her işe girdi. Ve ölümü ister olan Gazanfer Özcan hayata gözlerini yumdu. Peki, bizim ona borcumuzu kim ödeyecek?

Ktulu: Böyle bi konuya bile akp iktidarı ve başbakanı sokabilmişsiniz ya helal olsun.. Böyle bi adam üstünden siyaset yapmaya kimsenin hakkı yok.
zeynoop: kelebek benim dediklerime inanmıyorsan lütfen yorum yapma benim yorumum üzerine tamam ? ne sen yorul ne ben yorulayım eğer ben yalan konuşçak olsaydım bu kdr derdimden şikayetçi olmazdım. madem güllük gülistanlık yaşasam benim derdim ne ? çelme takmak cafeye almamakla olsun olmasın beni dertlemez. ben bundan rahatsızlık duyuyo muyum evet o zaman bitmiştir ? sende tacize uğradığını idda ediyosun bu da seni rahatsız etmiş bişey dedim mi ? lütfen mantıklı cevaplar verin sayın kelebek
28 Şubat 2009 . Ankete Git
zeynoop: 'ben atatürkü sevmiyorum'dediği zaman benim tepki göstermediğimi kim bilir ki. belirli bir görünüşe tabi olan herkes aynı fikri savunmak zorunda mıdır? satanistlerde siyah giyiniyorlar rock çılar da sence hepsi aynı fikir de mi? yani ben bütün türban takanlarla aynı fikirde olmak zorunda mıyım ? yada kelebek başına gelen iğrenç olaylarda sence bütün sakkallılar mı suçlu yada bütün sakallılar aynı şeyi mi yapar? anlamıyorum bir türlü insanların amacı ne hepimiz aynıyız ya aynı :s
28 Şubat 2009 . Ankete Git
Ktulu: Yine yukarıda dediğim gibi bu da 'şucu bucu' ayrımı. Sana 'sakallı' amcalar denk gelmiş olabilir, zeynoop'a da kendi fikrine karşı olan insanlar denk gelmiştir mutlaka. İnsanlar 'şucu bucu' ayrımına gitmese zaten bunlar hiç olmaz. Eleştirdiğiniz şeyin içine balıklama dalıyorsunuz farkına bile varmadan.
28 Şubat 2009 . Ankete Git
kelebekkkkkk: Başarılı olamadılar ama ben dumur oldum. Adilik din maskesiyle saklanamıyor. Kıyafet tamamen üniforma bu zamanda.
28 Şubat 2009 . Ankete Git
kelebekkkkkk: Zeynoop ben de sakallıların tacizine uğradım. Şeriatçiler şiddete başvuruyorlar. dediklerine inanmadım ama çelme takmakla internet cafeye almamakla kalmaz onlar. Bir daha düşün bence. Ölüm tehlikesi var . ayrıca namaz takkeli 65 yaşından yüksek olduğu çok net anlaşılan bir dedenin de tacizine otobüs muavininin beni kurtarmasıyla uğramadan kurtulmuş oldum. Pencereyle koltuk arasından elini sokarak taciz etmeye kalktı. Ve bu taciz şekliyle 3 kez karşılaştım. Sakallılar arasında modamı bu?? (Öbürle
28 Şubat 2009 . Ankete Git
ayazcem: Kusura bakma zeynop...Hani bir türbanlı kadın çıktı Humeyni'yi seviyorum Atatürk'ü sevmiyorum dedi...Siz türbanlılar o gün o kıza tepki koymadınız.Biz onun gibi değiliz demediniz.Akp gelince sizin ezilme katsayınız arttı bunu görmemekte ısrar etmeyin.Çünkü sizler ve bizler bir bütündük.İstersen 30-40 yaşlarında türbanlılara sor bu sorun eskiden böyle büyük müydü diye?
28 Şubat 2009 . Ankete Git
dpd06: herkesin eşit olduğu bir ortamda kim yaşamak istemez ki zaten
28 Şubat 2009 . Ankete Git
Ktulu: Ben de buna karşıyım zaten. Ben de uzun saçlı keçi sakallıyım, bana da benzer tepkiler geliyor haliyle. Erkek adam saç mı uzatır küpe mi takar bilmemne.. Kimse kimsenin içini bilemez. Savunduğu birşeyden veya dış görünüşünden ya da bunun gibi herhangi kısıtlı bilgiden yola çıkıp 'sen şöyle böylesin' demek doğru değil. Ayrımcılık burada başlıyor zaten.
28 Şubat 2009 . Ankete Git
zeynoop: sana böyle bir ima yapıldığını düşün vatan haini konumundayım resmen kendi insanım kendi milletim kendi kanımdaki insanlar bana sanki vatanı bölmek belirli ters düşünceleri benimsetmek yada art niyetimi insanlara empoze etmek gibi niyetimin olduğunu düşünüyorlar ve ona göre tepkiler veriyorlar. bu kadar acı empati kurarak bir de böyle düşünün
28 Şubat 2009 . Ankete Git
zeynoop: ayazcem lütfen yazdıklarınızdaki tezatlığa bir bakın türbanlıların ezilmediğini yada dışlanmadığını sen değil ben bilirim! ben yaşıyorum sen değil ! tahmin yapmakla görmekle olmaz bu iş tamam? yolda yürürken 20 dklık yolda 10 kişinin türbanlıyım diye laf atmasını bana imalarda bulunmasını yürürken ayağıma çelme takıp dikkatli olsana diyenleri girdiğim internet cafelere sırf türbanlıyım diye alınmayışımı sırf türbanlı olduğum için atatürk düşmanı ilan edildiğimi sen değil ben bilir ve yaşarım !
28 Şubat 2009 . Ankete Git
dpd06: aydın doğan,cem uzan sefalet için de mi yaşıyor???hala para basıyorlar,ayrıca kuyruğuna basana kadar doğan ve tayyip kankaydı.o günleri unutmayalım.halkımız balık hafızalıdır aman dikkat.
27 Şubat 2009 . Ankete Git
Ktulu: Türkiyede holding patronu kaldı mı :D Biz ne Cem Uzanlar ne Jet Fadıl'lar, ne Aydın Doğan'lar gördük... xD Neyse konu dışına sapmasın yine de
27 Şubat 2009 . Ankete Git
dpd06: ben bu hükümetin yaptığı herhangi bir açıklamaya asla inanmam,ardında bir art niyet ararım.zaten ben salt özcan'dan bahsetmiyorum.tabii ki hükümet 'hadi gazanfer özcanın borcunu arttıralım' dememiştir fakat halkın (ki bu halkın içinde sanatçısı da işçisi de var) genel çıkarını gözetmek yerine kendileri ve para babalarının çıkarlarını gözettikleri için benim onlara gram güvenim kalmamıştır.holding patronlarının borcunu siliverirken halkınkine zam yaparlar bunlar
27 Şubat 2009 . Ankete Git
Ktulu: Ben yorumuna polemik açılan yorumcuyum ve ilk yorumum üzerine konuştum. Lafım size değildi zaten anketöreydi dpd06
27 Şubat 2009 . Ankete Git
Ktulu: Bu vergi affı ve rakamlar konusunda devlet ve rahmetli Gazanfer Özcen'ın ailesi tarafından sağlıklı bir kamuoyu bilgilendirilmesi yapılmadıkça da burada yazdıklarımızın işkembeden sallamaktan öteye gitmeyeceğini düşünüyorum bu yüzden.
27 Şubat 2009 . Ankete Git
Ktulu: Burada savunma yapması gereken ben veya zeyno da değil, cevap verecek kişinin olması gerekir. Anket sahibinin agresifleşip 'anketimi beğenmiyorsanız benden değilsiniz'cilik yapmasına gerek yok. dpd06 arkadaşım da bazı rakamlardan bahsetmiş ama devletin bir şahsın borcunu 30'dan 300e 500e çıkarma gibi bir yetkisi yahu hırsı olduğunu düşünmek pek de mantıklı gelmiyor bana. Zamanında çıkan vergi affının kimleri kapsadığını bilmiyorum ama bence de umarım mantıklı bir açıklaması vardır.
27 Şubat 2009 . Ankete Git
dpd06: benim çıkarım ne ki bundan?neden gazanfer özcanı kullanayım?onun üstünden siyaset yapmak nedir?benim partim var da sizi o tarafa mı çekmeye çalışıyorum?söyledikleriniz bana hiç de mantıklı gelmiyor.ne diye değerli bir sanatçıyı kullanıp onun üstünden siyaset yapayım.kimim ki ben...ben sadece görüşümü söyledim.katılırsınız,katılmazsınız,tartışıyoruz o kadar.bana göre bu konu akp ve ondan öncekilerle çok alakalı ama siz kabul etmiyorsunuz o ayrı
27 Şubat 2009 . Ankete Git
Ktulu: Önce 'sizin gibiler' deyip ne olduğumuzu bilmeden laf atıp sonra 'siz-biz'ci değilim demeyelim. Ben bu yorumu yaparken bölücülüğe karşı olmasam zaten AKP veya CHP, cumhurbaşkanı, başbakan vs. değil kimle neyle karıştırılsa kızardım.. Benim sinirlerimi bozan birilerinin üstünden başka mesajlar verilmeye çalışılması, hele böyle değerli bir insanın üstünden. Zaten 'benim' olarak görmesem ve değerli görmesem buna bile böyle şeylerin karıştırılmasına diye başlamazdım.
27 Şubat 2009 . Ankete Git
ayazcem: Ben bir gerçeği yazmışım oraya yani yazmasak daha mı iyi Chp'de bunu yapsa yaparım hiç affetmem...Bizler hiçbir türbanluya insan değil demedik..Türbanlılar eziliyor imajından bahsetmeyin çünkü ezilmiyorlar artık ciplere biniyorlar.Türkiyenin en büyük makamına kadar çıktılar hala bir ezik edebiyatı.Elbetteki eşitiz.Elbetteki kardeşiz ama böldüler.Gazanfer Özcanı kullanıp akp'yi eleştirme lafını hakaret olarak kabul ediyorum ayrıca.Yoksa cevap bile vermezdim bu eleştiriye..
27 Şubat 2009 . Ankete Git
dpd06: kendi adıma konuşuyorum,benim haberim vardı.bakın bıraya da yazayım müjdat gezenin de 1 trilyona yakın borcu var.ölünce ona da ağlarız biz.hepimiz suçluyuz elbette,böyle bir yönetime ses çıkarmıyoruz çünkü.sadece akp değil bahsettiğim yönetim,1950lerden beri süregelen yönetimler.o yönetimler sayesinde koyunlaşan halkımız.
27 Şubat 2009 . Ankete Git
zeynoop: benim sözlerim size değil ayazceme. başta belirtmeye çalıştım gazanfer özcan neden bizim sanatçımız değil diyerek. tmm haklısınız siyasilerin işi diyelim. peki neden şimdi aklı başına geliyo herkesin. bunu Özcan ölmeden önce yapsalardı da en azından adam mutlu mesyt vefat etseydi. yani şimdi istersek hepimiz suçlu olalım ki öyle bi işe yaramayacak. vefat etmeden önce yapsalardı yada yapsaydık yanbi para toplansaydı bişeyler yapılsaydı ( çoğumuzun haberi bile yoktu ) o zmn işe yarardı
27 Şubat 2009 . Ankete Git
dpd06: burası bir polemik sitesi.eleştirilmek burada en doğal şey.ben de çok eleştiriliyorum ama bu duruma kzımıyorum,sinirlenmiyorum.ben neysem oyum.gazanfer özcanı siyasete alet etmeyin demişsin ben bunu eleştirdim.kültürsüz demedim.hakaret etmedim.akp ne mal olduğu belli olan bir partidir ve insanların -ki bu insanlar arasında sanatçılar da işçiler de memurlar da var- fakirleşmesine ön ayak olmuştur.böyle kaliteli bir sanatçı ölürken borcunu düşünmemelidi ve bu borcu silmek siyasilere düşerdi
27 Şubat 2009 . Ankete Git
zeynoop: ben yıllardır sizin gibi insan olduğumu sizden farkım olmadığını sizlere anlatmaya çalışıyorujm. ben gerici değilim ben yolbaz değilim ben örümcek kafa değilim tamam mı ben sizinle aynı toprakta yaşayan sizinle aynbı janı taşıyan bir insanım. hepimiz türküz hepimiz türkiye de yaşıyoruz hepimiz aynı dili konuşup aynı kültürü paylaşıyoruz anlamıyorum derdiniz ne. yemin ederim bunları yazarken ağlıyorum ya ne benim suçum arkadaşlar neden her yoruma iğrenç insanmışım gibi muameleler yapılıyo :S
27 Şubat 2009 . Ankete Git
zeynoop: neden gazanfer özcan bizim sanatçımız olmasın. bu dediğin saçmalığın daniskası. ne kdr saçma şeyler düşünüyorsunuz ya. ben insan değilmiyim ben türk değilmiyim ben bu vatanda yaşamıyormuyum bende sizin gibi aynı programları izlemiyormuyum. belki milyonlarca insandan daha çok tiyatroya gidiyorum ve kültürle ilgileniyorum belki de sırf bana yüklesiğiniz bu iğrenç imajdan kurtulmak için saatlerce kitap okuyup derdinizi anlayıp çözüm bulmaya çalışıyorum.
27 Şubat 2009 . Ankete Git
ayazcem: Ben susayım diyorum bu yobaz zihniyet memleketin hiçbir noktasında yakamızdan düşnüyor maalesef.Bu ankette yazılan herşey gerçek kabullenemeyen garagara yapsın.Gazanfer özcan sizin sanatçınız değil çünkü o zaten modern bir sanatçıydı size gelmez....
26 Şubat 2009 . Ankete Git
dpd06: ayrıca birinin üzerinden de olsa siyaset yapmaktan korkmayın arkadaşlar.1980lerden sonra hızla çoğalan apolitik gençlerden olmayın.siyaset yapmak kadar güzeli yoktur,en azından bir şeyler yapmış olursunuz.akp kötü be abi,chp berbat... gibi basit siyaset yapmaktan bahsetmiyorum.araştırmacı gazeteci gibi araştırmacı tartışmacı olmak kadar güzeli yoktur.bu sitenin bir özelliği de budur zaten
26 Şubat 2009 . Ankete Git
dpd06: akp hükümeti 2008 yılında tam 7,9 katrilyonluk vergi borcunu affetti ve bu borcun 6,5 katrilyonu özel sektöre ait.yani işlerine gelince para babalarının,trilyonerlerin borcunu affedebilen akp ne hikmetse gazanfer özcanın 30 milyarlık borcunu affedemediği gibi 500milyara çıkartıyor.eğer ki gazanfer özcan şerefli bir tiyatroce değil,şerefsiz bir holding patronu olsaydı 5 kuruş borcu kalmazdı,aksine devlet ona borçlanırdı.şimdi alaka kurabildiniz mi acaba???
26 Şubat 2009 . Ankete Git
zeynoop: kesinlikle katılıyorum !!! insanların amacı Gazanfer Özcan değil arkadaşım amaçları başka da her bulduklarını alet ediyorlar maalesef
26 Şubat 2009 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: ayazcem . 19 Şubat 2009