Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Barajı geçemeyen partiler arasında bir seçim yapılsa oyunuzu kime verirdiniz?

Mavi_sakal: Saadet Partisi yada Büyük Birlik Partisidir. Başka alternatifim de yok zaten.
r.berkan21: eee haylaz atalarımız ne demiş.. doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar....sizin uykunuz ağır biz ne yapalım :):)
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
dpd06: sayın hay-laz seviyeli komnuşmaya çalışaarak polemiği bitirmiştik ki tüm seviyeyi yok ettiniz her zaman ki gibi.
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
hay-LAZ: bırakın bu ayakları ya. o şeriatçı bu gerici diye diye sizin gibi düşünenler bu ülkeyi geri götürdü. şimdi ise hükümet bunları temzilemeye çalışıyo. laik faşistler bu ülkeyi geriye götürüyo.
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Egemenlik 'kayıtsız ve şartsız' milletindir ve öyle de olmalıdır diyerekten konuyu kapatalım:)
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
dpd06: bu ülkede halk ne zaman bu ülke için birşeyler yapabildi ki?Kurtuluş savaşından sonra...eğer bir kez olsun ülke yönetimi türk halkına bırakılsaydı,yabancı güçlere,askere değil türk halkına bıraklısaydı bugün her açıdan çok daha gelişmiş olurduk.eğer başa geçenler -dünden bugüne herkes- cebini doldurmak yerine bişeyler yapmaya çalışsaydı ohhhooo...her neyse uzatmaya gerek yok heralde.
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Herkes sizin gibi değil maalesef. Darbe için gereken zemin oluşturulmaya çalışılıyor. Gerçekle bağdaşmayan haberler yapılıyor, olaylar provoke ediliyor. Umarım halkımız bu oyuna gelmez.
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
dpd06: bana göre ikna sana göre yanlışı düzeltme olabilir.ayrıca akp yi desteklemesem de onun kapatılmasını önleyebilecek olsaydım bunu yapardım.elimden geleni de yapıyorum.ama akp nin kapatılma olayı zaten ayrı bir olay.darbe öncesi hareketler görüyorm,umarım bunlar olmaz..
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Yanlız ben şunu belirtmek istiyorum, kimseyi ikna etmek gibi bir düşüncem yok. Akp yi indiremeyeceğimize göre demişsin, bence akp kapatılacak ve bu şekilde indirilmiş olacak ve tarih gereken cevabı buna göre verecek.
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
dpd06: fikirler başka başka olunca bazen tartışma gereği olmuyor.eğer birine taraftarsan hep iyi yanıına,birine karşıtsan hep kötü yanını görüyorsun.işte burda çatışma oluyor.her iki tarafta ne kadar konuşursa konuşsun birbirini ikna edemiyor.sizde de olduğu gibi.o yüzden bence en iyisi beklemek.şuan akp yi iktidardan indiremeyeceğimize göre.en iyi cevabı tarih verecektir diye düşünüyorum.o yüzden polemiğe girme gereği duymadım
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
meşmet: bende daha fazla bir şey söylemiyorum.herşey gözler önünde.eminim birçok kişi benim fikirlerime katılıyordur.ama tabi sende doğru bir şeyler biliyorsundur.
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Sana ekonomiyi ve verileri daha yakından takip etmeni tavsiye ederek sözlerimi noktalıyorum..
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Birçok şeyi yanlış biliyorsun ve bunları teker teker anlatmam çok uzun sürer. Hırsızlıklar cinayetler zaten sürekli artıyordu. Mobese sistemi sayesinde suçluların ve suçların tespit için çalışmalar yapılıyor. Çetelerin üstüne bu kadar giden başka bir parti hiç olmadı. Hergün biri çökertiliyor. Ekonomi sürekli büyüyor sen kötü diyorsun. IMF borcu 2002 de 23,5 Milyar dolar iken şuan 8,5 m.dolar civarlarında.. Bunları gören yok. Ülkemize şeriat gelme olasılığı da böyle bir çalışmada yok...
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
meşmet: görüşüne saygı duyuyorum ancak fikirlerine katılmıyoruım.AKP iktidara geldiğinden beri yaşanmadık olay kalmadı.hırsızlıklar,cinayetler.terörde ilk defa kendini bu kadar falza gösterdi.ayrıca ekonomi açısından dünyanın en kötü durumda olan ülkeleri arasındayız.ayrıca IMF'YE en çok borcu olan ülkeyiz.ama eski hükümetlerde böyle değildi.ama ekonomiyi konuşan yok.ancak partiler birbirlerini eleştiryor.ayrıca AKP'ninasıl amaçları şeriat. peki sen şeriat olmasını istiyormusun ülkenin?
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: İç ve dış güçlerin hummalı çalışmaları sayesinde, ekonomik büyüme ilk 5 seneyle kıyaslanırsa yavaşladığı görülüyor. Ama bunlara rağmen ekonomik anlamda yaşananlar ile bugüne kadar gelen hükümetler arasında en başarılı akp dir ve ülkenin her kesimini temsil edebilen, dolayısıyla terör belasından ülkemizi kurtarabilecek tek partidir. Başörtüsü sorunu da bir sorundur ve çözümlenmesi gerekir. Olayları bu noktaya getirenler, ülkemizin gelişmesine ayak diretenler bellidir.
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
meşmet: peki uzaklaşmışllar.ama yine fark yok.ekonomi her gün kötüye gidiyor.yeni çare arasınlar.ama bu hükmetten böyle bir şey beklemiyorum.anca türban ve kapatma davası.
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: meşmet sen hiç duymadın mı erdoğan milli görüş için -biz o gömleği çıkardık dedi. Yani onlar artık milli görüşçü değiller. Ekonomi politikaları da liberal ve dışa açık. Türkiye'nin kendi iç gücü ile kalkınabilir olduğuna inanıyorum. Ama AKP'nin politikaları Milli Görüş çizgisinden fersah fersah uzak iken bu şekilde kıyaslama yapman sağlıklı olmaz.
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
meşmet: konuyu saptırmayın lütfen.benim soruma cevap verin.milli görüş sayesinde türkiye kendi insanı ile kalkınacakmış.gül ve erdoğan eski SP'liler olduğu için milli görüşçülerdendi.peki şimdi hükümet oldular.niye o zaman ekonomi kalkınmadı.niye insanlar işsiz ve aç.niye türkiye kendi insanıyla kalkınamıyor.niye bankalar,şirketler yabancılara satılıyor.
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Üslup kadar cümlelerin muhtevası da önemlidir. Sen insanları 'din tüccarı' diye etiletleyip bizi de o gruba alırsan umursamaz tavrımı takınırım, tınn tınn derim. Daha yapıcı eleştiriler yapabilirsen ben de ona göre yazarım..
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
ayazcem: Ben üslup bozulmadıkça üslup bozmam efendi olmassan cümlerim alayınıza gider....
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: ayazcem bu aralar hayırseverliğin üstünde herkese bişeyler yediriyosun. iyilik eden iyilik bulur, sana da yedirirler merak etme:))
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
meşmet: erdoğan ve gül'de sp'nin milletvekillerindendi.o partinin görüşüyle aynı olmalı.peki niye şimdi ülkenin ekonomisi kötü.açıklayın.
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: meşmet cim, hiçbir partiye hiçbir konuda tam olarak güvenmiyorum. Ama anket bir olasılık üzerinde durmuş. Türkiye'de bu partiler dışında oy verebileceğim bir parti yok. Bu, bahsettiğim partilere güvendiğimi göstermiyor. Sadece, birini seçecek olsam...
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
ayazcem: o tın tını yediririz adama...:))
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Sp Milli Görüşçüdür ve Milli Görüş ise :Türkiye'nin kendi insan ve ekonomik gücü ile kalkınabileceğini, öz değerlerini koruyarak, arkasına tarihinin verdiği kuvveti alarak ilerleyebileceğini savunur. Bunun içinde özelleştirmeye yer yok, dikkatinize 571 1453...
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: 'kısaca biz buna din tüccarlarının ülkeyi yönetmesi diyoruz... (ayazcem - 14:28)' tınn tınn...
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
ayazcem: Onların istediği de şeriat zaten ya da ılımlı islam yani kısaca biz buna din tüccarlarının ülkeyi yönetmesi diyoruz...
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
meşmet: bu kadar şeyden sonra hala nasıl SP'ye güvenebiliyorsunuz.SP AKP'den bile daha şeriatçı.
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
571_1453: Uyumaya devam edin... Türkiye'de "özelleştirilmeye"...
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
turanci: Aynen katılıyorum.
17 Mayıs 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: hkeskin32 . 12 Mayıs 2008