Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Davos Anketi: Önce İsrail ordusu " En büyük katliamı Türkler yaptı" dedi. Sonra İsrail basını "Ermeni Soykırımını tanıyalım" dedi. Sizce birçok siyasinin ve gazetecinin dediği gibi Tayyip Erdoğan'ın Davos çıkışı Türkiye'ye zarar mı verecek?

unalziya: Zarar değil,yarar verecek.Doğruya doğru...
dpd06: Neyse konudan saptık.
19 Mart 2009 . Ankete Git
enderun78: Üst katta lüks ofiste oturmayacaksın alt katta berbat bir yerde çalışacaksın? Hayat görüşüne saygı duyuyorum ama sen kendini mekanik sanıyorsun galiba. İnsansın dpd ve duyguların var sen galiba sadece aşık olmayı veya bir kediyi sevmeyi duyguların bütünü sanıyorsun. İş hayatı derken sana emekliler kahvesinden bahsetmedim ve inşallah kurumsal büyük bir yerde çalışırsın acaba o zaman aklına gelirmiyim:)
19 Mart 2009 . Ankete Git
dpd06: Ayrıca iş hayatı her ne kadar güvenilmez olsa da kaliteli bir üniversitede kaliteli bir öğretim görevlisi olmak için yükseklisans ve doktora şart.Ayrıca ne olursa olsun eğitim her zaman önemlidir,istersem iş bulamayayım,gerekirse yurt dışına çıkarım,gerekli donanımım olduğu zaman elbette bir yerde iş bulurum.Dış güzelliğimle üst düzey bir katta büroda oturup,hiç bir iş yapmayacağıma,alt katlarda oturup işimi hakkıyla yapmayı tercih ederim.
18 Mart 2009 . Ankete Git
dpd06: Erasmus konusunda benimle aynı fikirde olmayabilirsiniz ama Avrupalıların herkesten çok daha ırkçı olduklarını,Türkleri ne kadar 'barbar' gördüklerini de unutmamak lazım.Benim Erasmusla ilgili konuya inanmak için çok sebebim var,okulda bir çok kişiyle,AB ofisinde bir çok kişiyle görüştüm,tamamı Davos ile ilgili olduğunu söyledi.AB,bu öğrencilere ödenek ayırıyordu artık Türk öğrencilere ayrılan ödenek,diğer ülkelerin ödeneği değişmediği halde azaldı.Bu tesadüf olamaz,bana göre.
18 Mart 2009 . Ankete Git
enderun78: dpd erasmusu biliyorum ancak bu projeyi ortaya koyanlar ve uygulayanlar o kadar da esaret psikolojisi içinde değillerdir diye tahmin ediyorum. Yoksa davos yüzünden erasmus'un sekteye uğraması bana pek inandırıcı gelmiyor. Hem NASA'da çalışan doç.dr. geçen açıklama yapmıştı basına Türkiye'de 370 gündür iş bulamadım diye. Ve sen bir gün kadınların iş yaşamındaki başarısıyla ilgili tezime istemesende şahit olacak master'mış yüksek lisansmış bunların çoğu yerde boş olduğunu göreceksin.
18 Mart 2009 . Ankete Git
enderun78: RTE BOP eşbaşkanıdır. BOP müslümanların kanıyla çizilmiş bir projedir, şimdi kalkıp davos fatihi filan fena halde absürd kaçıyor. Bir zamanlar ekonomi okuyunca kendini wall street'da broker sana biri vardı papağan gibi 'ingiliz dergisi Türk ekonomisi için şunu dedi bunu övdü' filan derdi. O da akp hayranıydı merak ediyorum iş buldu mu bulduysa nerede buldu?
18 Mart 2009 . Ankete Git
akrepq: Erasmus programına dahil olamadığının üzüntüsü içinde burada ilk yorumu yazan sen, benim çıkarlarımımı düşünerek polemik başlattın. Krizi bizler değil, senin gibi sosyalistler ağzına sakız etti. Krizi tetikleyen unsurlarda, güvenin önemini biliyorsundur sanırım. Türkiye'deki güven ortamının bozulmasının en büyük nedenide sizlersiniz bana göre.
18 Mart 2009 . Ankete Git
dpd06: Kendi çıkarımdan çok ülkemin çıkarlarını düşünüyorum,tutturmuşsunuz bir kriz de kriz.Yıllarca 2001 krizinden kurtulmak için akp'yi seçtiğinizi söylediniz şimdi yine kriz var ama o da ne bu kriz küreselll.Suç RTE'de değildir.Nedense bunu söylerken aklınıza hiç bu krizden etkilenmeyen ülkeler gelmiyor.AKP kaç yıldır hizmette,ne değişmiş?Kriz yine etkiliyor,gene etkiliyor.Kendi çıkarını düşünen bir insan olsaydım akp sevdalısı olurdum,sosyalist değil.
18 Mart 2009 . Ankete Git
akrepq: Kaç öğrencinin gittiği -şuan- beni ilgilendirmez. Evet dpd bu dünya çıkar dünyası ve sende şuan kendi çıkarların için konuşuyorsun burada. Erasmus programına dahil olamadığın için suçu rte'a yüklemeye çalışıyorsun. Ama global krizin varlığınıda göz ardı etme lütfen. Ve erasmus, davos'ta yaşananlardan mı yoksa dünyanın içinde bulunduğu krizden mi daha çok etkilendi iyice araştır.
18 Mart 2009 . Ankete Git
Ugugug: Çok doğru, ama dediğim gibi çok anlamasam da Erasmus'la ilgisi olduğunu sanmıyorum.
18 Mart 2009 . Ankete Git
dpd06: Kalkıp da o ülke,bu ülkeden korkmam.Bildiğim bir şey varsa o da bu dünyanın çıkar dünyası olduğudur.Ya isyan eder,her kapitalistin ağzının payını verirsin ya da bu dünya böyle deyip her kapitaliste avuç açarak büyük kapitalist olmaya çalışırsın.Bunun ortası olmaz,Tayyipse ne yaptığını zaten bilmiyor,danışmanları metin yazıyor o da okuyor.Davos bir senaryoydu,akplilerin ceplerini dolduran bir senaryo.Senaryo olmasaydı bugün de israile aynı tavrımız devam ederdi ama etmiyor.
18 Mart 2009 . Ankete Git
dpd06: Farkettiysen eğer,Tayyip Perese çıkıştıktan sonra arap ülkelerinin zenginleri bir bir onu tebrik ettiler,Abdullah Gülün oğlu arap şeyhleriyle iş anlaşması yaptı.Cepleri doldu.Bizim halk hala o adamı kahraman sansın.Ben siyaset bilimi okuyorum ve hocalarımın söylediği bir şey varsa o da siyasette her hareketin altında mutlaka başka bir hareketin olduğu.Dümdüz bakmayın,altını eşelyin biraz diyorlar.Ne kadar da haklılar.Bana kalsa kapalı ekonomiye geçip,ekonomimizi düzeltelim derim.
18 Mart 2009 . Ankete Git
dpd06: Erdoğanın Davos çıkışıyla ilgili yorumlarımı ilgili yerlere yazdım ben zaten.Amerikadan asla korkmam,israilden de öyle.Devlet adamlarının da aynen öyle yapmasını isterim.Yaptı mı TAM yapmasını isterim.Tayyip orada bağırıp çağırdı,sonra ne dedi?Ben moderatöre kızdım dedi.Perese bağırıp çağırdım,hak etti demedi.İsraille yaptığı anlaşmaları feshetmedi.Filistindekiler eyvallah kardeşimiz ama yanıbaşımızda Irakta komşularımız öldürülürken bu adamın gıkı çıkmadı.
18 Mart 2009 . Ankete Git
Ugugug: İsrail'e boyun eğmeye devam mı edelim, gelecek bütün devlet adamları menfaatlerimizi korumak adına Amerikan hep böyle yalakası mı olsun, onlar ne diyorsa tamam desin, sesini bile çıkarmasın mı? Özellikle sizin yakın olduğunuz görüşlere sahip olanlar bile emperyalist güçleri rahatsız edecek olaylara böyle olumsuz bakacaklarsa, bu ülke amerikan gölgesinden hiçbir zaman kurtulamaz, bunu not olarak düşüyorum, zaten tarih de hemen yanında.
18 Mart 2009 . Ankete Git
Ugugug: Hiç zannetmiyorum. Dediğim gibi yeni üniversitelerin ülke kontejyanını bölmesi veya küresel kriz yüzünden olduğunu tahmin ediyorum. Erdoğan'ın yaptığını savunacak değilim ama velev ki Avrupa dört yandan tepki vermeye başlamış olsun. İsrail gibi çok dostu olan bir ülkeye külhanbeylük yapamayalım. Ermeni lobisi de kuvvetli onlara da yamuk yapmayalım, Çok dostu olan İsrail'e külhanbeylik yapmayacaksak, ABD'ye hiç yapamayız. Tayyip'in yaptığından bahsetmiyorum, genel anlamda, durum böyleyse ABD'ye,
18 Mart 2009 . Ankete Git
dpd06: Çok ilgisi var,siyaset tamamen çıkar ilişkisidir.Erasmusta da siyaset büyük rol oynar.Başbakan Davosta bağırıp çağırınca anlaşıldı ki bu ülkeye ve onun gençlerine eğitim vermeye hiç gerek yok.İsrail gibi çok dostu olan bir ülkeye külhanbeylik yaparsanız,sonuçlarına katlanırsınız.Eğitim bu sonuçlardan sadece tanesi,ermeni lobisi sonuçlanınca diğer sonucu görürsünüz,yaz gelince turizm gelirleri azalınca görürsünüz,vize almaya çalıştığınızda görürsünüz...
18 Mart 2009 . Ankete Git
Ugugug: Erasmus'tan çok çok iyi anlamasam da sonuçta öğrenciyken ilgilenmiştim, şu anda da akademik camianın içerisindeyim. Türkiye'deki üniversitelerin kalitesi düştüğü için sayı düştü desen, yeni açılan üniversiteler Erasmus'a katıldığı için üniversite başına gönderilen sayısı düştü desen veya ekonomik kriz yüzünden proje fazla burs ödeneği ayıramadığı için sayı düştü desen anlarım. Ama nerede Davos, nerede Erasmus; ne ilgisi var?
18 Mart 2009 . Ankete Git
Ugugug: Açıkçasını Davos ile Erasmus arasında bir ilişki göremiyorum. Avrupalı Davos'ta olana neden tepki versin ki, Avrupa'ya karşı verilmiş bir tepki yoktu orada. Diyelim ki vardı, o tepkiyi veren Tayyip'ti, ülkemizdeki öğrencilere RTE böyle yaptı diye olumsuz mu bakmaya başlayacaklar, sanki hepsi başbakanın oğlu. Onu da geçtim, diyelim ki Avrupa ülkeleri tepki vermek istedi, üniversiteler bağımsızdıri, bu onları bağlamaz ki.
18 Mart 2009 . Ankete Git
dpd06: Konuya ne kadar hakim olduğunuz Erasmusa Türkiye genelinde sadece 5 kişinin gittiğini sanmanızdan belli.Burda en az 2000-3000 öğrenciden bahsediyoruz,her yıl binlerce öğrenci bu programla gidip geliyor-du.Bir o kadar yükseklisans öğrencisini de düşünün.Eğitim bir ülkenin her şeyidir,gerekirse gururundan daha önemlidir.Büyük bir ülkeye zaten kimse dil uzatamaz,ayrıca pısırık pısırık otursun demedim,sanki arkasında durdu da,şimdi bana o adamı savunuyorsunuz.Ben eğitim diyorum ama kime...
18 Mart 2009 . Ankete Git
akrepq: dpd çok üzüldüm ya. Başbakan keşke sadece seni ve diğer 5 öğrenciyi düşünüp pısırık şekilde otursaydı, ses çıkarmasaydı da, sen bremen'e gidebilseydin. Sen kendini mi düşünüyorsun yoksa milletini mi?
18 Mart 2009 . Ankete Git
dpd06: Ben uluslararası ilişkiler okuyorum ve inan senden çok daha fazla bu konu üstünde kafa yordum.İlk olarak Bremen'e gidecek param yok,ama erasmus burslu bir program olduğu için bu sayede gidebilecektim.İkincisi Almanya-Türkiye arasında ekonomik açıdan büyük ortaklıklar var.Son olarak en önemli amacım Almanca öğrenmek,malum Türk-Alman şirketlerinde çalışacaksam Almanca bilmem gerekir.Yani ben bu 2 devlet arasında uzmanlaşmak istiyorsam Çin!e gitmem pek akıl karı olmaz...!
28 Şubat 2009 . Ankete Git
Ktulu: Bremen üniversitesine burada barajı geçip kayıt olabilirdin zaten. Neden kastın ki öğrenci değişimi falan.. Ben de şu Avrupa sevdasını anlamıyorum. İyi eğitim görmek istiyorsanız Çin'e, Hindistan'a gidin. Bremen üniversitesi ne kazandıracaktı sana 'Almanya'da okudum' demek dışında? Alanına göre okullara gidin, bilgisayar okuyacaksanız Taiwan'a, tıp okuyacaksanız Hindistan'a, elektronik okuyacaksanız Çin'e, endüstri okuyacaksanız Japonya'ya gidin. Bremen gibi bir köy okulunda ne işiniz var zaten
28 Şubat 2009 . Ankete Git
kelebekkkkkk: Beceri üçkağıt olmadan bir şeyler elde etmektir. Yoksa adilikle çok şey elde edebilirsin. O çok kolay..
26 Şubat 2009 . Ankete Git
dpd06: ya da zengin,hayırlı bir kısmet bulup evleneyim en iyisi.kadın kısmısı okur mu hiç?kadın düşünmez bile,onun yerine her şeyi kocası düşünür.çalışmak da neymiş?hele hele almanyalara gitmek en büyük günah değil mi ulusalcı?
26 Şubat 2009 . Ankete Git
ulusalci: dpd06 kardeşim daha çok gençsin, kariyer bir işe yaramıyor aç kalırsın, bırak eğitimi falan, tayibi örnek al. bak adam 14 yılda servette dünya da ilk 10 a girdi. almanyadan vaz geç yüksek lisansını keçiörenle başbakanlık arasında yap, göreceksin kısa zamanda hırsızlığı çok iyi öğrenip köşeyi dönersin..!!! diyecem ama sen namuslu bir Türk genci olarak bu işleri beceremezsin.
24 Şubat 2009 . Ankete Git
dpd06: tayyip mi kaybetti?avrupa mı kaybetti?siz mi kaybettiniz?olan biz öğrencilere oldu...ben yedeklerdeyim,eğer davos çıkışı olmasaydı almanyanın bremen üniversitesinde 1 yıl eğitim alacaktım.eğitim hakkı engellenemez derler ya hani noldu ona?bir ülkeyi yok etmek için eğitimini yok ediverin gitsin.ülkemizin gururu havalarda mı sanıyorsunuz?kim umursuyor türkiyeyi?sadece türkler...anlık çıkışlar geleceğimize,sizin çocuklarınızın geleceğine zarar veriyor sadece ve siz hala bilmiyorsunuz
23 Şubat 2009 . Ankete Git
dpd06: Erasmus programı denen bir öğrenci değişim programı vardır.avrupanın bir çok ülkesinden öğrenciler türkiyeye gelir ve türkiyedeki üniversitelerde eğitim görür.aynı şey türk öğrenciler için de geçerlidir,türk öğrenciler de avrupada eğitim görür.bu programa her sene karşılıklı olarak üniversitenin her bölümünden yaklaşık 8-10 öğrenci gönderilir.bu sene kaç öğrenci gönderildi biliyor musunuz?sadece 3...davos çıkışı ardından bir çok üniversite kapısını türk öğrencilere kapattı.burada kim kaybetti?
23 Şubat 2009 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: lapis_lazuli . 14 Şubat 2009