Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Bir yangının içinde kalan eşiniz ve çocuğunuzdan sadece birini kurtarma şansınız var. Hangisini kurtarırdınız?

Ugugug: Ben zaten çocuk için evlenirim evlenirsem, benim için kadın amaç değil araçtır ne yazık ki. Bilin ki bir çok erkek için de öyledir.
Dilemma: Doğudaki bir erkek karısını erkek doğurmadı diye boşuyorsa o onun kendi cahilliğidir, bütün erkekler böyle düşünür diye bakmak saçma olur.
1 Nisan 2008 . Ankete Git
Dilemma: Bilmemne ülkesinde bir anne çocuğunu elinden bıraktıyla onun ayrıntılarını nasıl konuşabiliriz, her şey olabilir, kendi canını kurtarmak için rahatlıkla bırakabiliyorsa öyle anne olmaz olsun zaten!
1 Nisan 2008 . Ankete Git
Dilemma: Erkekler için de kadınlar içinde evladın bir numarada olduğunu 99. kez tekrar ediyorum. Kadın amaç ve ya araç değil. Kadın ve erkek aynı, eşit ve bir çift. Bir çocuk yapıyorlar. Evet ikisi birbirine aşık ve çok seviyorlar, ama dediğim koruma açısından, eşe nazaran evladın biraz daha üste çıktığı.
1 Nisan 2008 . Ankete Git
Ugugug: Gerekli cevabı anketinde vermiş olmam gerekir. Ama şunu da bvelirteyim, bir mucize olmazsa hiçbir zaman evlenmeyi düşünmüyorum.
1 Nisan 2008 . Ankete Git
asi.girl: Hayır Ugugug..Çocukları olmadığı halde 27 senelik evli olan aile dostumuz var..Lütfen bunu istisna olarak değil bir örnek olarak değerlendir..Ve ben polemiğin başında sorduğum soruyu tekrarlamak istiyorum çünkü cevap alamadım: Eğer (senin veya eşinin) tedavisi olmayan bir takım sağlık problemleriniz dolayısıyla çocuğunuz olmazsa, eşini boşar mısın? (Bu arada küçük bir not: Kadınların araç olduğunu düşünmediğim gibi erkekler konusunda da aynı fikri savunuyorum..Kimse kimse için araç olamaz!)
1 Nisan 2008 . Ankete Git
Ugugug: onlarda genellikle hayat boyu nbağlılık diye bir şey sözkonusu olmuyor, çünkü çocuk yok. Çocuk olmayan kadın-erkek ilişkisi de bir yere bkadar en üst düzeyde duygusal olarak da yaşanabilir ama sonu mutlaka gelir. Mesela sizi kardeşinize bağlayan, ortak bir anne babaya sahip olmanızdır, kardeşiniz dışında çok sıjkı bir arkadaşlığınız da olsa hayat boyu aynı şekilde sürdürmek zordur. Eşinizle sizi herhangi iki arkadaştan ayıran şey de ortak bir çocuğa sahip olmanız olabilir ancak.
1 Nisan 2008 . Ankete Git
Ugugug: Eyvallah quartz. Yalnız şunu da belirteyim asi.girl, duygudan mahrum olmak değil, siz duygusal yoğunluğu yaşayabilirsiniz, gençler ne kadar yoğun aşklar yaşıyor işte, ama sonuçta bitiyor mutlaka. Bu duygusuzluk değil. Hatta siz sıkılmaya başladığınızda, karşı taraf da başlamıştır muhtemelen, herkesin yoluna gitmesi mümkündür. Burada sözkonusu duygusuzluk değil, çocuk olmadığındaki durumdur. Belki biraz ters örnek olacak ama size gaylerin aşk yaşamlarını örnek vereyim
1 Nisan 2008 . Ankete Git
kagann81: Hadi ya quartz bence siz kendinizi çok pohpohluyorsunuz. Biz diyeceğimizi dedik, kadın amaç değil araç, önemli olan çocuktur.
1 Nisan 2008 . Ankete Git
quartz: son olarak karşısındakini sevmeden ona değer vermeden ve bu gözle görerek evlenen erkeğin zaten çocuğuna da çok bir faydası olacağını sanmıyorum. yanlış bir zihniyete göre hayatını düzenlemeye çalışanlara da son diyeceğim budur. eyvallah.
1 Nisan 2008 . Ankete Git
quartz: anlatıp da bunları yaymanızı hiç istemem. mesela kadınlara erkek yetiştiriken çok iş düşüyor. kadına saygıyı anne öğretecek çünkü lakin şurada yazılanlara bakınca bişeyler eksik kalmış gibi geliyor. sizler biraz saltanatvari iale anlayışıiçinde olduğunuz için ne kız çocuğunuz ne eşiniz sizin için önemli olmayabilir. doğuda bu böyledir diye bu yanlışı genele yaymaya çalışan zihniyet bi iki dakika susup düşünsün. ve son kez söylüyorum erkek ancak araç olur kendinizi çok pohpohlamışsınız.
1 Nisan 2008 . Ankete Git
quartz: şimdi anlamadığım bişey var. okuyamıyorum da yazdıklarınızı zaten. asi.girl burada bişey soruyor ve doğru da diyor. siz karşınızdakini insan olarak değer vermeyi öğrenin önce. soy devamıymış.. insana değer vermeyen adamın aslan gibi erkek evladı olup soyu devam etse nolur ben çözemedim. ayrıca dediğim gibi araç bence ancak ve ancak sizler olursunuz. kadına ulaşmak hala kolay değil. kafanızdaki kadın tanımı nedir gerçi bilemem. açıkçası erkeksi bu saygısız duygularınızı anlamak istemem
1 Nisan 2008 . Ankete Git
asi.girl: Evet Ugugug doğru söylüyorsun, eskiden kadına ulaşmak o kadar kolay değildi..Ancak şöyle birşey var ki; erkeğin tek amacı kadına ulaşmak mıdır? Kadın, erkeğin gözünde sadece cinsel objeden ibaret midir? Bu kadar mı duygudan mahrumsunuz yani? Eğer öyleyse sadece çocuk için evlenmeniz gayet doğal.!
1 Nisan 2008 . Ankete Git
kagann81: Ya zehirlee abi büyüğümsün ben kavga niyetinde değilim. Sadece billdiklerimi söylüyorum bunlar var hayatın gerçeği. Herkes biliyor yani. Bende bir süre Doğu'da Urfa'da Tunceli'de yaşadım. Sen ne kadar bu işin içinde olursan ol, neticede her bölgeyi her yöreyi bilemezsin, ben zaten her yerde öyle şeyler oluyo demiyorum. Belli kesimlerde var yani sırf erkek çocuk olsun diye evlenip eşini boşayan erkeklerin olduğu ülkemizde ve yurt dışında çok yer var.
1 Nisan 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Bu konuda bilgim , şahsen bizzat kendinimdir. Beni bana bildirtemessin demi?
1 Nisan 2008 . Ankete Git
kagann81: O senin bilgisizliğin zehirlee. Sen Doğu'da böyle şeylerin olduğunu bilmiyorsan vah haline ki ne vah!!!
1 Nisan 2008 . Ankete Git
kagann81: Bu arada zehirlee erkeklikten bahsederken daha dikkatli konuş.Konuştuğun lafa dikkat edeceksin. Burda erkekler için kadının değil, çocuğun daha önemli olduğunu savunanlar daha fazla örneğin ugugug,kagann81,yalnızdeniz,dilemma. Asıl genele yayarsak erkekler için evlatlarının daha değerli olduğunu görürüz. Burda azınlık bilmem ne söz oyunlarına girmeyelim.
1 Nisan 2008 . Ankete Git
Zehirlee: 'Hatta erkek çoçuğu doğurmayan kadınları boşuyolarmış' iftira, yalan, çamur. o bölgedeki insanlar hakkındaki bilgisizliğinizi göstermenizden başka bir şey değil bu sacmalamalar.
1 Nisan 2008 . Ankete Git
Ugugug: için ne derece bir amaç olabilir ki kadın?
1 Nisan 2008 . Ankete Git
Ugugug: erkekler için ulaşılması bu kadar kolay yaptıkça, evlenmenin ve bir kadına hayat boyu bağlanmanın erkekler için ne gibi bir çekiciliğinin olmasını bekliyorsunuz ki. Olayı bu duruma az çok da siz getirdiniz. Gelecekte benim gibi düşünenler ne yazık ki artacaktır, geçende sokakta erkekler için kavga eden iki kız öğrenci gördüm. Bizim çağımızda olay bu kadar ileri gitmemişti, ama şimdi liselerde hatta ilköğretimde kızlar birlikte olacak erkek arıyorlar resmen, böyle bir ortamda yetişen bir erkek
1 Nisan 2008 . Ankete Git
Ugugug: eski zamanlarda kadın, erkek için bir tutku, ulaşılması gereken bir amaçtı. Ama bu güne gelinbdiğinde bir erkeğin kadınlara ulaşması o kadar kolay ki, ister duygusal anlamda bir beraberlik olsun, ister başka anlamda olsun, ihtiyaç duyduğunuzda bağlanabileceğiniz bir bayn bulmak çok çok kolay. Üstelik çocuk hariç hiçbir şeyi yapmak için evlenmeye ihtiyacınız yok, dahası ilişkiniz kötü giderse (ki bir gün mutlaka gidecektir) ayrılıp başka bir ilişkiye başlama şansınız da var. Kadınlar kendilerini
1 Nisan 2008 . Ankete Git
Ugugug: kalmayabilir, zaten evlilikte bir süre sonra duydusal yoğunluk ve heyecan azalır, birine yakınlık hissetmezse ve evli değilse elbet başka bir ilişkiye başlayabilir, bu yüzden evliliğin erkeğe hiçbir getirisi yoktur, ancak çocuk hariç. Eski çağlarda evlilik önemliydi, çünkü o zamanlar evlenmeden kadın erkek ilişkisi yoktu, kadınlar erkekler için ulaşılması zor, hele evlenmeden ulaşılması neredeyse imkansız varlıklardı, hatta bir erkek için bir kadının yüzünü bile görebilmek problemdi, o yüzden
1 Nisan 2008 . Ankete Git
Ugugug: Yine kızacaksınız ama şunu söyleyeyim, erkeklerin hepsi böyle düşünmez tabii ki ama böyle düşünmemin anormal bir tarafı yok, kadınlar artık çağımızda o kadar kolay ulaşılabilir yaptılar ki kendilerini; bir erkeğin 20 yaşına gelmeden ortalama 5-10 kız arkadaşı olmuştur, onlarla da daha fazla yakınlaştıkları olmuştur ama hiçbiriyle evlenmemiştir. Bu şu demek, bir erkek çağımızda duygusal hatta başka türlü ihtiyaçlarının bütünü hiç zorlanmadan karşılayabilir, üstelik tek kişiye bağımlı da
1 Nisan 2008 . Ankete Git
kagann81: Bu arada quartz sen erkek değilsin bu nedenle bizim duygularımız bilemezsin. Mesela bir örnek vermek gerekirse Doğu'da töre ve geleneklere göre yaşayan bölgelerimizde erkekler kadınlar için mi evleniyor sanıyorsun. Hayır. Ordaki erkekler kendi soylarını devam ettirecek, kendi işlerini bırakabilecekleri aslan gibi erkek çocukları olmasını istedikleri için evleniyorlar. Hatta kız çocuk doğuran kadınları boşuyorlar. Bu yanlış bir şey tabii ki ama erkeklerin evlenme gibi bir zorunluluğu yok.
1 Nisan 2008 . Ankete Git
quartz: genel bütün değildir zaten. ama dikkat ederim :)
1 Nisan 2008 . Ankete Git
Zehirlee: guartz hemcinslerimin bu konudaki yorumlarını bende dehşetle ve şaşkınla okuyurum, ama sen genede genelleme yapıp erkekler demesen memnun olurum.
1 Nisan 2008 . Ankete Git
quartz: zaten kadın için dediğiniz gibi ama erkek evet sırf sevgisinden değil . çocuk için sizin gibi istisnalar çıkar anca. fakat yorumun talihsizliğini bu gidermez. demek ki evlilik de erkeğin elinin kiri olmuş. tuhaf ana bacı kavramlarından nereye :)
31 Mart 2008 . Ankete Git
kagann81: Uguugua'a katılıyorum. Ben bir bayan ile birlikte olmak için evlenmem, kendi bebeğimi kucağıma almak için evlenirim. Çocuk için evlenirim. Hayattaki en büyük gayem odur; kız veya erkek kendi çocuğumun gözlerimin önünde büyümesini izlemek istiyorum. Eğer çocuk yoksa evliliğin bir anlamı yok. Sırf bir kadın için evlenmek saçma geliyor bana, aynı şekilde bayanlarında sırf erkeğe olan sevgisinden dolayı evlendiklerini düşünmüyorum. Bebek hayatın anlamdır. Allah herkese hayırlı evlat nasip etsin.
31 Mart 2008 . Ankete Git
quartz: bişeyi bilmek için illa o olmak gerekmez. çocuk sonradan düşünülen bişeydir genelde de kadınlar ister. evlenme amacı erkeğin çocuk olmaz. kadınlar için yazsan gene bir derece mantık katılabilir yorumuna.
31 Mart 2008 . Ankete Git
Ugugug: İyi de sen erkek değilsin ki quartz, nereden biliyorsun bunu?
31 Mart 2008 . Ankete Git
quartz: şimdi tercih falan demişsiniz. yıllar önce bir uzakdoğu ülkesinde sel olmuştu. anne ve iki çocuğu bi dala tutunuyordu ama kadının daha fazla dayanacak gücü kalmamıştı.birini bıraktı. gene rusyadaki bir okul baskınında anne iki çocuğundan birini seçmek zorunda kalmıştı. bazen yaşam bi oyunlar oynar üzerimizde. şuan bazılarının yaptığı bekara eş boşamaktan başka bişey değildir. zaten yorum oldukça talihsiz. erkekler çocuk için evlenmez yorum sahibine hatırlatırım.
31 Mart 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: decaff . 21 Mart 2008