Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Pollemik.com'da konuya göre anketlerdeki başlıklara 'Atatürk' konusunun ayrıca eklenmesini destekler misiniz?

Ugugug: Bence çok gereksiz bir şey, ne yararı var ne de bir mantığı. Atatürk hakkında fazla anket de yoktur. Atatürk kategorisi açılıp, bu kategoriye anket koyulmasını beklersek, elbette Atatürk'ün yaptıklarını sorgulayan anketler buluruz. Hiçbir şeyi bu kadar abartmaya gerek yok. Tamam Atatürk'ü hepimiz seviyoruz, arıyoruz ama bu kadar ileri gitmek doğru değil. Okul kitaplarının başında bile Atatürk resmi var, Atatürkçülüğü her yerde Atatürk'ü karşıya çıkararak mı öğreteceğiz? Bu sadece bıkkınlık verir
WiNdFaLL: ugugug eline sağlık kesinlikle haklısın
5 Mayıs 2007 . Ankete Git
thubahh: anladim ben onu:)))
5 Mayıs 2007 . Ankete Git
appeliuss: bak anladın sen de :)
5 Mayıs 2007 . Ankete Git
thubahh: ama Atatürk kategorisinin olmamasi sahsen benim icin cok iyi olur cünkü birileri mutlaka cikip atatürk ün adini karalamaya calisir ileri geri konusur ben bu sefer kendimi tutamam küfürü basarim bu sefer siteden atilirim,siteden atildim diye depresyona girerim sinirden pc yi camdan asagiya firlatirim,monitör tam asagidan gecen birisinin kafasinda paralanir simdi durduk yere katil olurum:)))
5 Mayıs 2007 . Ankete Git
appeliuss: abartılmaz da millet anket adı altında neler neler yapar.. yorum yapacağım diye neler saçmalar.. çekince bundandır. yoksa tabi ki böyle bir kategori olabilir ama gerek yoktur.
5 Mayıs 2007 . Ankete Git
thubahh: sitede ayri olarak bir 'Atatürk'kategorisi olsa niye abartilmis olsun ki? 'magazin-ünlüler'gibi sacma bi tema yerine Atatürk ü tercih ederim..hic ise yaramayan halkin sirtindan para kazananlari abartacagimiza Atatürk ü abartalim daha iyi.
5 Mayıs 2007 . Ankete Git
en.cadi: Atatürk resimleri de fikri de her an aklında olmalı insanların. Hele de şu günlerde ! Misal masanın üzerine sevdiğin birinin fotoğrafını koyup her an nasıl onu görmek istiyorsan, onu görmekten bıkmıyorsan, baktığında belki sinirin yatışıyor rahatlıyorsan bu da öyle bir durum. O'nun resmi her yerde olmalı. Bu ülkede bu kadar rahat yaşıyorsak O'nun ve silah arkadaşlarının sayesinde. Son sözlerinden utanmalısın. Sözleri kimin söylediği önemli değil, o sözleri doğru bulup kullanan sen utanmalısın !
5 Mayıs 2007 . Ankete Git
öözzggee: ugugug çok doğru söylemiş bence.Atatürk'ü hepimiz seviyoruz ama abartmanın da hiç bir mantığı yok
5 Mayıs 2007 . Ankete Git
Ugugug: O halde saygımız var.
4 Mayıs 2007 . Ankete Git
appeliuss: o resimler biraz saygıdan konuluyor. yani tüm duvarları atatürk resmi ile donatsak çoğunu kafasına ilkelerin manasını sokamayız. yani soğutmanın resimle ilgisi yok Ugugug. ne heryerde resminin olması ile alakası var ne o resimleri indirmekle.. bu biraz başka düşüncelere kaymakla oluyor. sadece son cümlelerinin bağlantısı saçma. yoksa yorumunun başı doğru.
4 Mayıs 2007 . Ankete Git
Ugugug: ... olup çıkardı, ne vahim ki Atatürk düşmanları var, düşman olmasa da sevmeyen milyonlarca yetişkin var. Demek ki bir yerde yanlış yapılıyor, Atatürkçülük iyi bir izleimle öğretilemiyor. Bize her yerde Atatürk'ün resmini görmek gurur veriyor ama başka birini de iyice soğutabilir. İşe duygusal değil mantıksal açıdan yaklaşmalıyız. Sosyoloji diye bir şey var. Neyi düzgün anlamışız ki Atatürkçü'lüğü anlayalım Atatürkçülüğün Atatürk resmi ile ne ilgisi var?
4 Mayıs 2007 . Ankete Git
Ugugug: Bu arada sayın cemshit, tek kelime ile yazdıklarınızla ne ilgisi var? Ben diyorum ki, ilkokuldan itibaren okul kitaplarında, sınıflarda, resmi dairelerde, paraların her birinin üzerinde Atatürk resmi var. Tamam olsun, öncelikle beni tanısanız Atatürk düşmanı ifadesini kullanamazdınız ama neyse. Ben sadece bu kadar görselliğin, Atatürk'ü çocukların gözünde sıradanlaştıracağını düşünüyorum. Eğer zaten bu kadar vurgulamak doğru olsaydı, yıllardır eğittiğimiz öğrenciler koyu bir Atatürkçü ...
4 Mayıs 2007 . Ankete Git
Ugugug: Bu sözler orijinalde bana ait değil, Ali Nesin'in sözleridir. Ben de aynen böyle düşünüyorum. İnsanlara bir şeyi sürekli telkin ederseniz, onu sevdirmeniz pek mümkün değildir. Kendisinin ilgi duymasını beklerseniz, doğrusunu yapmış olursunuz.
4 Mayıs 2007 . Ankete Git
cemshit: Atatürk resmini nereye koyalım, Ugugug, tuvalet kağıtlarına mı???? Neden bu nefret, neden bu düşmanlık. Ne yaptı size, bu kadar zor mu, bu devletin kurucuna sahip çıkmak. Yazık ki, bu millet, bu devlet sizleri hala besliyor... Utanç duyuyorum...
4 Mayıs 2007 . Ankete Git
annabell: ugugug'un tespiti doğru, ifadeleri yanlış; Atatürk'ü her şeye alet etmekten vazgeçelim demek istemiş. ben de katılıyorum.
4 Mayıs 2007 . Ankete Git
appeliuss: 'Okul kitaplarının başında bile Atatürk resmi var, Atatürkçülüğü her yerde Atatürk'ü karşıya çıkararak mı öğreteceğiz? Bu sadece bıkkınlık verir' bunlar sözler talihsiz olmuş biraz. yoksa anketlerin ne olacağını tahmin edebiliyorum şimdiden.
4 Mayıs 2007 . Ankete Git
en.cadi: Hakkınızda feci halde yanıldığımı görüyorum Ugugug.
4 Mayıs 2007 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: mbkburo . 29 Nisan 2007