Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Taksim'de AKP karşıtı miting duyurusu yapmak ve pankart açmak isteyen Öğrenci Kollektifleri'nden bir gruba saldıran polis öğrencileri yere yatırıp kafasına silah dayadı. Polisim bu tutumunu doğru buluyor musunuz?

umutcul: Doğru bulmuyorum, hazır dayamışken kullanmalıydı. !
dpd06: neyse fidem ben artık yazmayacağım bu polemiğe sebebi de malum zaten.konuştuk anlaştık sonuç olarak.
28 Ekim 2008 . Ankete Git
umutcul: Lütfen yorumlarınızı buna göre yapın ve hakaret içeren cümlelerden uzak durun, yoksa ben de üzlubumu değiştirmek zorunda kalırım. Ayrıca konuya ABD ve Fethullah meseleleri de karışmış, buna da sevindim ; olaya farklı boyutlardan bakabiliyormuşuz. Böyle devam :)
28 Ekim 2008 . Ankete Git
meşmet: eylemi yapanlar amaçlarında haklılar.böyle bir hükümet eleştirilmeyecekte ne yapılacak.hadi bunları geç,erdoğan sürekli bu ülkede ifade özgürlüğü var diyor hani nerede.karşıt öğrencileri dayaklamak ne güzel özgürlük değil mi?bir yerden aldığı emirlerle yönetmeye çalışıyor.oyuncak resmen,kukla gibi yönetiliyor.zavallı...
28 Ekim 2008 . Ankete Git
dpd06: umutcul kör müsün ülkede huzur mu var ki.protestocular mı huzur bozuyor yoksa emekçinin malını çalıp çırpanlar mı.
28 Ekim 2008 . Ankete Git
fidem: siyaset okuyordun. Çok iyi bilirsin bunların tarihini, veya saydığın diğer ülkelerin tarihlerini... Adamlar resmen kaymağı yaladı, kirli kaşığı da nümüze attılar ve biz ses çıkarmadık. Şimdi öyle bir olduk ki, ses çıkarmak istesek de çıkaramıyoruz. İsim vererek suçluyu söylememiz mümkün değil belki ama, eğer bu adamlar bu kadar güçlendilerse, güçlendiren bir şeylerin olması lazım. O şeylerin de ne oldukları malum... Sen de gayet güzel söylemişsin zaten.
28 Ekim 2008 . Ankete Git
umutcul: yapmış olduğu uygulamaya odaklanmamalı. Bir de o eylemcilerin neden orda olduğunu srgulamalıyız. Bazen rahat ortamlar bazı insanlara batıyor anlaşılan, sürekli kaos ortamı yaratma, huzuru bozma ve milleti devlete düşman etme derdindeler. Ve malesef biz de polise yüklenerek bir bakıma onları savunuyoruz. Kime karşı?...Devlete karşı. Bu arada tekrar hatırlatayım ben polisin yaptığını onaylıyor değilim, sadece daha öncesinde dikkat çekmemiz gereken nokta eylemi yapanların amaçlarıdır diyorum.
28 Ekim 2008 . Ankete Git
dpd06: tarihi daha dikkatli oku meşmet:)sıralamasıyla yazdığım ülkeler başat güçlük yaptı.portekizin başat güçlüğü coğrafi keşiflerden sonra başlar.sonra bu güç ülkeden ülkeye geçer.şimdi amerikada ama siyasi düşünürler bu krizin abd nin sonunu getirebileceğini ve yeni başat güçün çin yada rusya olacağını söylüyor ki çin bence olacak ama 20 yıl ama 5 yıl sonra.onu bilemem
28 Ekim 2008 . Ankete Git
fidem: Anlıyorum seni, haklısın da. Ama emperyalizm karşıtı tarihimiz konusunda şüphelerim var... Ne yapmışız elle tutulur? Adamlar otur diyor oturuyoruz, kalk diyor kalkıyoruz. Bu insanlar bunu, bundan 50 sene önce yapabilir miydi? Onlar güçlendikçe biz sindik, onlar hırladıkça biz tırstık. Şimdi adamların başında allahın dangalağı var, akşam rüyasında ne görürse sabah uyanınca uyguluyor ve hiç sorun yaşamıyor. Yaşatmıyoruz. Şu an için konuşmam gerekirse, yaşat-a-mıyoruz. Yanış hatırlamıyorsam sen
28 Ekim 2008 . Ankete Git
umutcul: Arkadaşlar sanırım tam olarak benim istediğim ortam oluşmuş durumda :) Benim amacım tartışma ortamı oluşturmaktı o da oldu... Düşündüklerimi daha farklı ifade edebilirdim tabi ama biraz ağır bi cümle kurmak istedim. Elbette ki bu söylediğimin tamamen karşısında değilim. Polisin orda silah kullanması ya da eylemcileri yere yatırıp diziyle başına bastırması normal karşılanamaz, buna doğru diyebilmek için çıldırmış olmak lazım.Neyse benim asıl anlatmak istediğim şuydu : Yalnızca işin polislerin
28 Ekim 2008 . Ankete Git
meşmet: insanların buraya olan göçleriyle amerika dahada güçlendi,başına gelen iyi hükümetler felan filan...
28 Ekim 2008 . Ankete Git
meşmet: amerika sadece bu çağda değil ki her zaman güçlüydü.amerika keşfedilip,gerçek amerikalı olanlar kızılderilililer kovulup yerine avrupa ve afrika'dan gelen insanlarım amerikalı olduğu günden beri...
28 Ekim 2008 . Ankete Git
dpd06: belki almanya,fransa kadar olsak da yeter ama dediğim gibi sömürmedikçe bu çağda hiçbirşey olamayız
28 Ekim 2008 . Ankete Git
dpd06: kendimi yanlış anlattım galiba.siyasi olarak emperyalizme karşı bir tarihimiz var mı?elbette var..emperyalizme karşı bir ülkeyiz.oysa 16. ve 17. yy dan beri tarih en büyük emperyalist devletlerin başat güç olduğun gösteriyor.sırasıyla portekiz,ispanya,hollanda,ingiltere ve abd.hepsinin büyük sömürüleri var ama bizim yok,olmayacak da,olmasın da.o yüzden başat güş olamayız.sanayimiz bile yokken zaten bi halt olamayız.
28 Ekim 2008 . Ankete Git
fidem: O zaman şu soruya cevap verebilir misin: Abd'ye bu güç gökten mi indi? O çeşitli stratejiler geliştirdi ve tüm dunyayı hipnotize ederek emri altına mı aldı? Bir gün kalktık ve bir de baktık kocaman bir abd mi olmuş? Hırsızın hiç mi suçu yok demeye çalışıyorum...
28 Ekim 2008 . Ankete Git
dpd06: güçlü bir ülke olabileceğimize inanmıyorum.belki siyasi rejimimizle alakalı bilemiyorum.o konuda net bir karar vermemdim kendimce.yani nasıl gelişebileceğimize.çin konusunda hemfikiriz büyük bir güç.istese amerikaya savaş açabilir.açamaz demiyorum zaten ama ekonomik anlamda amerikaya bağımlı.ürettiği malların büyük kısmını amerikaya satıyor.neden en büyük müşterisini kzıdırsın ki.demem o ki özal değil de başkası olsaydı bence durumumuz aynı olrdu
28 Ekim 2008 . Ankete Git
fidem: Akepe kadar kısa vadeli konuşmadım. Sen de öyle yaptın diye geniş aldım zamanı ama anlam karmaşası yaşadık.... Bu olay Özal zamanına kadar gider...Yani çok daha eskilerden bahsediyorum. Çin bile diyorsun ama Çin direndi, şu anda da en güçlü ekonomisi olacak ülkeler arasında gösteriliyor. Bu iş ufak bir kar topuydu işin başında, pek mutlu olduk sevindik aman da medeniyet görüyoruz diye... Ama o şeker kar topu şimdi çığ oldu tepemize düştü. Demek istediğim buydu.
28 Ekim 2008 . Ankete Git
dpd06: abd nin tepesine dikilmediği tek bir ülke gösteremezsin fidem.akp yanlısı olmadığımı da biliyorsundur heralde.güçlü bir türkiye olmalıydık demeye çalıştın galiba ama başat güce karşı çıkabilecek kimse yok.çin bile.çünkü çinle amerika ekonomik anlamda birbirine bağımlı.belki rusya ama onlar da abd kadar güçlü değil.
28 Ekim 2008 . Ankete Git
fidem: Peki abd'yi tepemize kim dikti? Biz. Yani suçlu abd, feto, o, bu, şu değil.
28 Ekim 2008 . Ankete Git
dpd06: ayazcem fettullah ağını biliyorum ama sorarım sana fetullahı başımıza kim dert ettii?abd...sonuç aynı yere çıkar.yani polisi bağnazlaştırmada feto bir araçtır
28 Ekim 2008 . Ankete Git
ayazcem: Sayın dpd hemşerim...Ülkedeki polisin suçu akp değil demişsin...Fetullahçı yapılanma üzerinde ve polis almak isteyenlerin dinci dershanelere giderek benzer sorular hatta aynı soruları bulabildiklerini...bana inanmıyorsanızda bir araştırın derim...
27 Ekim 2008 . Ankete Git
ekinox: o polislerin ve senin bir ruh doktoruna görünmeniz şart umutcul...mahlasın umutla başlamış ama benim senin gibilerden hiç umudum yok...
27 Ekim 2008 . Ankete Git
xmystery: Yorumunuzda'Doğru bulmuyorum, hazır dayamışken kullanmalıydı' yazmışsınız.Bunun açılmasını yaparmısınız?Eğer öğrencilerin ki,demokrasi değilse,polislerinki hiç değil...
27 Ekim 2008 . Ankete Git
ringless: o değilde özellikle şu son birkaç yıldır hiçbir zaman lafının içi kadın programlarında çok kullanılması nedeniyle midir nedir çok boşaldı....insanlar bu lafla çeyrek saniye düşünmeden ortaya aksiyom(doğruluğu kanıt olmadan doğru kabul edilmiş önermeler) atar oldular...devlet neden hiçbir zaman kendi halkına silah çekmesin ki...olasılığı olmayan birşey değil sonuçta bu...
27 Ekim 2008 . Ankete Git
umutcul: işi cılkından çıkarmaya başladı, devlet düşmanlarının kasıtlı çığırtkanlıklarına kapılıp da saçmalamayın,devlet hiç bir zaman vatandaşın alnına silah dayanmasını istemez, böyle bir talimat veremez. Tabi o kişiler vatandaş olmayı becerebildiği sürece...
27 Ekim 2008 . Ankete Git
ringless: demokrasinin sınırsız özgürlük olduğunu kim söyledi...
27 Ekim 2008 . Ankete Git
umutcul: Arkadaşlar demokrasi sakızını çiğnerken içeriğine iyice bir bakın derim; naneli mi değil mi, bunu gevelendiğim yer doğru mu ve ya gerçekle ne kadar alakalı. Demokrasi dediğiniz şey öyle her zaman her yerde sınırsız özgürlük değildir. Hayır yanılıyorsun diyorsanız bir kez daha düşünün. Ben de şöyle derim 'polis de istediğini yapmakta özgürdür.' Elbetteki polisin yaptığını doğru byulmuyorum ama artık özellikle birilerinin tek sorumlu olarak polisi ve dolayısıyla develeti hedef alması ...
27 Ekim 2008 . Ankete Git
meşmet: milletimiz gözünü açıp gerçekleri görmesi gerekiyor.bu gidişle ülkeyi bir yerlere götüremeyiz.ve zaten bunu milletçe başabiliriz,ancak bazılarının düzelmesi gerekiyor.nerde ulu önder atatürk'ün türk milleti çalışkandır,zekidir dediği millet.keşke bu söz şimdide geçerli olabilseydi.zeki insan akp'ye oy vermez,gerçekleri görür...
27 Ekim 2008 . Ankete Git
drosophila: Bu ülke hicbir zaman refaha kavusamayacak. Diger bircok ülke gibi. Ama ne zaman tam anlamiyla baska ülkelerin hegomanyasi altina gireriz, yani onlarin kültürlerini yasariz, kendimizi onlardan hissederiz, iste o zaman refaha kavusuruz. Simdilik o asamaya gelmedik. Ama birkac on yil sonra belki bu refaha kavusuruz. Yoksa Türk milleti olarak bir refaha kavusamayiz. Cok ama cok zor.
27 Ekim 2008 . Ankete Git
ringless: bu ülke refah olur....ne zamanki ülkede yaşayan insanların hepsi bilince kavuşur yani kendi başlarına birer "birey" olur, koyun sürüsünden ayrılırlar işte o zaman refah olabilir...ama o biraz zor...bi çuval kömüre, bir örtüye, sahte bir tapuya bile kanıp olmadık adamı başa seçtikçe zor o iş...
27 Ekim 2008 . Ankete Git
berxay: Ben Akp'yi hep şuna benzetirim. Mutlu bir ülkede yaşayan mutlu insanlar vardır. Sonra o ülkeye bir dev yerleşir. İnsanları dolandırır, kendi uşağı yapar. İşte ben o devi Akp'ye benzetiyorum. Gerçi ondan önce de pek mutlu değildik ama bu kadar da değildi yani...
27 Ekim 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: pinokyo . 25 Ekim 2008