Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

AKP hükümetinin dört yıl içindeki icraatını nasıl buluyorsunuz?

ölesine: valla 4 yıl içinde ülkeyi soyup sogana cevirdiler.umarım bir daha da başa gelmezler.ülkemiz için en hayırlısı bu olur.
Dr.Target: Eyvallah,siz haklısınız..Ben sizin yazılarınızı çok iyi okuyorum ve anlamaya çalışıyorum.Yine anlamadığımı düşnüyorsunuz..Sorunun bende olduğunu kabul ediyorum..
10 Temmuz 2007 . Ankete Git
Dr.Target: Eyvallah,siz haklısınız..Ben sizin yazılarınızı çok iyi okuyorum ve anlamaya çalışıyorum.Yine anlamadığımı düşnüyorsunuz..Sorunun bende olduğunu kabul ediyorum..
10 Temmuz 2007 . Ankete Git
Magicman: ben anlatmaya çalıştım ama anlamadılar,pes ettim,durumu anlatacam diye 10 yaş yaşlandım valla :)) sabaha kadar anlatsanızda anlayacaklarını sanmıyorum,boşverin..
10 Temmuz 2007 . Ankete Git
servetcembar: Dış politikada itibarın dibe vurmuş,ekonomin iyi ama diyorlar...Bu nasıl ülke yönetmektir anlayabilmiş değilim?
10 Temmuz 2007 . Ankete Git
sidewinder: Hayatım boyunca bir tane bile kafası çalışan takunyalı ampül görmedim. Adamlar futbol takımı tutar gibi parti tutuyorlar.
10 Temmuz 2007 . Ankete Git
umay: eveeet.Türkiye tek partili iktidarın güzelliklerini yaşamaya devam eder inşaallah ak partiyle...görmeyen gözler bir gün görür umudiyle...
10 Temmuz 2007 . Ankete Git
Magicman: Tamam ben pes ettim,ekonomi çok iii,hükümet çok iii,herşey güllük gülüstanlık..Maaşlar uçmuş,herkezin alım gücü artmış,bana yapılan zam %2,5 dogalaza her ayı %5,benziye haftadır bir zam geliyo,normal yani.cari açık artıyo ama kimene ki.hatta cari açık ne demek :))) Nasılsa ekonomi büyüyo (nasıl oluyosa artık) siz en iyisini biliyosun.Tamam siz ekonomistsiniz herşeyden ii anlıyosunuz..Ama lüften bunları sokakta birisine söylemeyin,millet size bi taraflarıyla güler,hadii eyvallah...
9 Temmuz 2007 . Ankete Git
Dr.Target: Sevgili kardeşim,cari açık iyi birşeydir demiyoruz,sadece gelişsen ekonomilerde normaldir diyoruz.Bir risk ama olan bir şey..Bunu,bütün ekonomistler söylüyor.Okuduğunu iyi anlamaya çalış.Baykala benzeme.Bir ülkenin toplam riski önemlidir.Sadece cari açıktan kriz çıkmadı.O zaman üçlü koalisyonun ortakları nerdeyse birbirlerine selam vermiyorlardı.Türkiye'de siyasi istikrarı gözümüz kadar önemli.Nitekim,yaşanan bazı olaylar ekonomiyi etkilemedi.Ekonomi,bugün gerçekten çok iyi lütfen bunu görün...
9 Temmuz 2007 . Ankete Git
Magicman: abicim nasıl kötü bişey değildir diyebiliyosun anlam veremiyorum,bütün ekonomistler bas bas bağırıyo,cari açığın anlamını bilmiyomusun nedir!!!Hem bu hükümet memurların maaşlarını abd'den gelen sıcak paralarla ödüyo.Yani şimdide sıcak para yok.O zaman abd,dsp hükümetine destek çıkmamıştı ama akepe dönemini arkadan destekliyo tek fark bu.%8le ülke ekonomik krize girdi %32 ile batar.Abd ne isterse onu yapıyo yani,abd desteğini bi çeksin bakalım!!!zaten abd'nin çıkarları olmasa yardım etmez..
9 Temmuz 2007 . Ankete Git
mamafih: sayın magicman cari açığın artması kötü bir şey değildir. gelişen ekonomilerde cari acıklar her zaman olur dsp hükümeti zamanında kriz çıkmasının nedeni sıcak para ve piyasaların hükümete olan güvensizliğiydi türkiyede şu an hükümete güven bulunmakta yoksa son günlerde yaratılan gereksiz tartışmalar bile dsp hükümeti olsa idi kriz çıkardı güçlü bir hükümetin olması yatırımcıları emin kılıyor işte önceki hükümet ile şimdiki hükümet arasındaki bu basit fark kriz çıkmasını önlüyor
9 Temmuz 2007 . Ankete Git
Magicman: üzerine geldikçe daha da batıyosun,saçma sapan yazıyosunn,ne diyeceğini şaşırıyosun,dünya üzerine cari açığı arttıkça ekonomisi iiye giden bir ülke olamaz.Bide nikinin başına dr. yazmışsın,allah hastalarına kuvvet versin ne diyim.Cari açığı normal karşılan bir insanla ne konuşulur ne tartışılır artık bilmiyorum.Cari açık ecevit dönemin %8 arttı diye ekonomik kriz oldu,tayyip hükmetinde %32 arttı ama kriz yok??Bu nasıl bir çelişkidir sence?Daha neler yazacaksın,nelerini çürütecem bakalım :))
9 Temmuz 2007 . Ankete Git
Magicman: siyasetten bir gıdım anlamıyosun,sen ona buna çamur atacağına tayyipin geçmişine bak,cumhuriyet için söylediği sözlere bak.Bu saçma fikirleri sana kim veriyo çok merak ediyorum..Haa bide tayyip erdoğanın danışmanları bir araştır derim google'da bak bakalım kimler çıkacak?Ülke iiye gidiyomuş,pehhh :)) Bana sayısal değerler verme,bana sokaktaki vatandaştan örnek ver,maaşları söyle,yapılan zamlara bak,ondan sonra konuş..Yine 2 tane naylon rakamın arkasına saklanmışsın.Uyutuluyosunuz..
9 Temmuz 2007 . Ankete Git
Dr.Target: Sen de şu işe bak.DSP-MHP-ANAP barzaniyi kırmızı pasaportla gezdiriyorlrdı.1999'da helsinki'deki attıkları imzalara bakın.Güney kıbrıs'ı 2004'te AB'ye girilmesine neden oldu.Baykal da,bahçeli de, Annan planına şiddetle karşı çıktı Papadopuolos da hayır dedi.Bak sen şu tesadüflere...
9 Temmuz 2007 . Ankete Git
Dr.Target: Cari açık ekonomi için bir risktir ama onlarca ekonomik parametreden sadece ona bakarak genel değerlendirme yapamazsınız.Ki bu sene cari açık daha da düşük çıkacak.Ayrıca ülke büyürken cari açığa da katlanacaksınız,kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez..O zaman ben sana Apo'nun bahçeli'ye cezaevinden gönderdiği teşekkür ve minnettarlık mektubunu hatırlatırım.En büyük hain,bahçeliye teşekkür ediyor.Mhp'ye kimsenin oy vermemesi lazım.Ama 2002'de 2,5 milyon kişi oy verdi.Hepsi hain mi bu insanların.
9 Temmuz 2007 . Ankete Git
mamafih: 4 yıl önce Akp hükümetine oy verilmemesi için elimden geleni yaptım bu seçimdede AKP ye oy vereceğim acaba ben neden fikir değiştirdim Akp hükümeti cumhuriyet tarihinin en başarılı hükümetlerinden biri olmayı başarmıştır hataları eksiklikleri yok mu var ama Akp nin alternatifi de bulunmamaktadır. ekonomik durum ise hergeçen gün iyiye gitmektedir gitmediğini söyleyenler kulakdan dolma bilgilerle muhalefet yapıyorlar
9 Temmuz 2007 . Ankete Git
peymen: target demekki sadece biz gelişen ülkeyiz, çünkü dünyanın en büyük 2. cari açığına sahip ülkeyiz, birde araştır aradaki farka bak diğer gelişen ülkelerle, gerçi bunada kılıfın hazırdır biz daha çok gelişiyoruz deilmi:)))
9 Temmuz 2007 . Ankete Git
Magicman: ona bakarsan talabani-barzani de çok memnun bu hükümetten!!!İstersen o konulara hiç girmeyelim,çünkü o tablo daha da vahim,bütün düşmanlarımız akepeden memnun,bak sen allahın işine!!!
9 Temmuz 2007 . Ankete Git
Dr.Target: Bak vakıfbankı,satışa çıkardılar.Avrupa'dan üstüne para istediler..Ekonomi eskiye göre çok çok iyi..Siz ister inanın ister inanmayın gerçekler böyle.Tüm dünya söylüyor bunu.Parti borazanlığı yapmadan bu ülkeyi bir adım ileri götüren herkesi canı gönülden desteklerim..
9 Temmuz 2007 . Ankete Git
Magicman: olmayan şeye inanılmaz,onda mı çiftinin anası ağlıyo?Geçinemiyoruz diyolar!!Türkiye zaten önceden beridir nüfusu da ön plana alınaraktan dünyanın en büyük ekonomilerden biridir,bu ecevit zamanında da böyleydi şimdide böyle.140 bin konut yaptırarak ekonomi ii diyemezsin,sen enfalasyona bak,maaşlara bak,geçim derdindeki vatandaşa bak.Zamlara bak,ona göre konuş.Bide şunu söyliyeyim,dünyanın hiçbir ülkesinde cari açığı 200 milyar dolar artarken ekonomisi iiye gitmez.Cari açık ülkenin kalbidir...
9 Temmuz 2007 . Ankete Git
Dr.Target: 280 bin konut da inşaat halinde.Sen hiç daha önce toplu konut diye birşey duydun mu.Bunları nasıl göremiyorsun öyle ufak birşey de değil.Cari açık konusuna gelince seni yine dünyaya bakmaya davet edecem.Dünyada,gelişen ekonomiler hep cari açık veriyor.Özelleştirmeler peşkeş filan değil aksine çok başarılı yapılıyor.Mesela Kredi derecendirme kuruluşu FITCH petkmin değerinden %80 fazlasına satıldğını açıkladı bu mu peşkeş.Sen Asıl peşkeşi DSP-MHP-ANAP zamanında görürsün.
9 Temmuz 2007 . Ankete Git
Dr.Target: Nası abi ya,Bak güzel kardeşim mesela eskiden çiftçinin ziraat bankasından aldığı kredinin faizi%60 lardaydı.şimdi %7-13 civarında sen buna inanmıyom diyorsan git bankaya sor.Nasıl inanmazsan abi resmi rakamlara.Şuan Türkiye dünyanın 17. büyük ekonomisi 35'ten 17'ye geldi.Bunu hükümet belirlemiyor.Dünya söylüyor.Ayrıca Türkiye,istatistiki normlarını avrupa standardına getirdi.Siz inanmıyorum değil de inanmak istemiyorum desenize.Sana somut bir örnek vereyim,Şu an türkiye'de 140 bin konut yapıldı
9 Temmuz 2007 . Ankete Git
Dr.Target: Nası abi ya,Bak güzel kardeşim mesela eskiden çiftçinin ziraat bankasından aldığı kredinin faizi%60 lardaydı.şimdi %7-13 civarında sen buna inanmıyom diyorsan git bankaya sor.Nasıl inanmazsan abi resmi rakamlara.Şuan Türkiye dünyanın 17. büyük ekonomisi 35'ten 17'ye geldi.Bunu hükümet belirlemiyor.Dünya söylüyor.Ayrıca Türkiye,istatistiki normlarını avrupa standardına getirdi.Siz inanmıyorum değil de inanmak istemiyorum desenize.Sana somut bir örnek vereyim,Şu an türkiye'de 140 bin konut yapıldı
9 Temmuz 2007 . Ankete Git
Magicman: bu hükümetin neyi doğru ki inanalım?Ancak sizin gibi gerçekleri görmek istemeyenler inanıyo işte.Asıl bunun yüzüden ülke geriye gidiyo.Ekonomi de 2 tane naylondan rakam sunmuşlar ortaya (gerçekte değil),hükümet süper diyosunuz,budur işte!!!Elinde bir tane düzgün kanıt varmı ki ekonomi bu kadar rahat diyebiliyosunNeyi iiyiymiiş acaba bizde bilelim.Ayrıca bizimkilerin yaptıkları özelleştirme değil peşkeş çekmek.Anlat bakalım o zaman nasıl cari açık nasıl bu kadar yükselir de ekonomi iiye gider?
8 Temmuz 2007 . Ankete Git
Dr.Target: Tamam abi siz devletin resmi verilerine,uluslararası normlara inanmayın.Kısacası bilime inanmayın,hanginiz hükümet aleyhinde daha yüksekten atıyorsa diğeriniz onu tasdikleyin,ona inanın.Yani körler,sağırlar birbirini ağırlar.Ama üzücü olan nokta galiba cumhuriyet öncesi mutaassıp türk toplumu geri geliyor. Atatürk bize aydınlık yolu olarak batıyı gösteriyor.Batıda,en komünist ülke olan rusya'da,çinde bile özelleştirme devlet politikası iken bizimkiler tam tersine söylüyorlar..söze gere yok......
8 Temmuz 2007 . Ankete Git
servetcembar: Sen de biliyorsun ki ABD hiçbirşeyi karşılıksız yapmaz...
8 Temmuz 2007 . Ankete Git
Magicman: kesinlikle,ihanet demişken aklıma geldi,onu unuttum.Ülkeyi özelleştirecez! adı altında satılan (peşkeş çekilen) yerleri unutmamak lazım..Bu ülke bu kadar kolay mı elde edildi ki 3 kuruşa satılıyor?Ülkeyi alelen satıyolar.Akepe döneminin ekonomisi geçen ecevit ekonomisi döneminden çok mu daha kötüydi ki ekonomik kriz çıktı!!Hayır o zaman abd destek çıkmadı o hükümete ama abd akepe'ye destek çıkıyo!Tek fark bu..Abd'yi anlatmamıza gerek yok sanırım..
8 Temmuz 2007 . Ankete Git
servetcembar: Bugüne kadar görev yapmış hükümetlerin hiçbiri bu kadar ihanet içinde olmamıştır...
8 Temmuz 2007 . Ankete Git
Magicman: Tabii abicim,sadece ekonomide değil ki bu tablo,adamlarda ne Atatürk sevgisi var!Ne terörü bitirme istediği var!Ne dış ilişkiler var vs. vs.!Adamların akıllarında ne var ne yok hep üçkağıtçılık,kadrolaşma,rüşvetle oy toplama,halkı kandırma,göz boyama işleriyle uğraşıyolar.Karşıma kim gelirse gelsin bu gerçekleri yüzlerine vururum,çünkü bazıları gibi bol keseden atmıyoruz,takılmış plak gibi tekrar tekrar naylon şeyleri söylüyolar..Önemli olan görmek istemek..
8 Temmuz 2007 . Ankete Git
servetcembar: Magicman tüm yazdıkların doğru..Tek parti tarafından yönetilen bir ülkede olduğumuzu unutuyor galiba bazıları..Hükümet tarafından açıklanan verilerin hiçbirinin doğru bilgi olduğunu düşünmüyorum..Hem de hiçbirinin...
8 Temmuz 2007 . Ankete Git
Magicman: cari açık; bir ülkenin cari işlemlerinde borçlarının toplamının,alacaklarının toplamını aşması halinde oluşan ödemeler bilançosu açığı....4,5 yılda bu rakam 200 milyar dolar artmış!!Bu mu başarı?Devlet kendi borusunu öttürecek tabi,çıkıpta biz ülkkeyi çok ii yönetiyoruz diyecek değiller herhalde,adamlar bol keseden atıyo,yiyende yiyo işte.Ayrıca o rakamlar naylon,sen sokaktaki vatandaşın cebine bak ama sen şimdi dersin,ne var vatandaşta herkez hür ve refah içinde yaşayıp gidiyo!!!!Yiyen varsa..
8 Temmuz 2007 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: Pollemik.com . 27 Aralık 2006