Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Sizce Türkiye'de niçin lezbiyen ilişkiler genel olarak daha az rahatsızlık verirken, gay ilişkilerden daha fazla rahatsızlık duyuluyor?

denozee: Aslında buna tercih demek yanlış olur.Çünkü bu tür insanlar sağlık problemi yaşayan insanlar.Doğuştan veya sonradan gerek travmatik gerekse genetik olarak oluşan bir hastalık bu.Hormonları bizler gibi çalışmayan insanlar.O yüzden onlara suçlu gibi bakmak yanlış bir davranış olur.Çocukların 3-4 yaşında cinselliği gelişmeye başlar.Bu yaşlarda çocuklarınızda bir değişiklik sezerseniz hemen doktora götürmelisiniz.Çünkü bu yaşlarda düzeltilebilir bir hastalık.
sahtiyan: verilebilecek en güzel cevabı fidem önceden vermiş zaten: ' öğrenmeye ve bilime açık olmayan insanı bırak, kendi cahil dünyasında yaşasın'. fazla söze gerek yok. kime laf anlatmaya çalışıyorsunuz ki?
15 Haziran 2008 . Ankete Git
fidem: Ben karşımdakinin mantığı ile yaklaşırım olaylara. Ne kadar mantık görürsem, o kadar mantık veririm.
14 Haziran 2008 . Ankete Git
Dilemma: Peki sizin 6 milyar insanı eşcinsel yapmanız ne tür bir mutasyonla olacak?
14 Haziran 2008 . Ankete Git
Ashaf: Fidem espiri mi yaptın ? Dediğim şey ile ne alakası var.. Tercih meselesi diyosun o zaman isteyenler erkekle takılsın üreme biter manasında dedim .. Hangi insan ne tür mutasoyına uğrayıp çiçek olucakta insan kalmıcak.. Ne düşük bi mantık ? Ne diyısun ki ya =)) Espiri yapcam diye saçmaladın farkındasın sanırım .. (Yarın anlatmaya çalışıcam çünkü ben de artık ayy bayılızaaammm sınav stresinden, iyi geceler..)
14 Haziran 2008 . Ankete Git
fidem: Ahaha ben çok güldüm Allah de sizi güldürsün e mi... Doğada da çiçek var, o zaman hepimiz çiçek olalım, bakalım 10 yıl sonra insan kalacak mı? Süper mantık, on numara.
14 Haziran 2008 . Ankete Git
Dilemma: Ayy bayılazzaammm ayy bayılazzamm ağlasam yeri şimdi... Hala hastalık diyosun... Herkes kız kız erkek erkek takılsın ne demek, sen bir erkekle istesen takılır mısın? Ben bir kızla takılır mıyım? Herkes kendi cinsel kimliği doğrultusunda hareket edebilir. Bu kadar kolay bir şey mi bu? Sen erkekleri arzulamaya çalış bakalım ne olacak?
14 Haziran 2008 . Ankete Git
Ashaf: Ben size "tercih meselesi" hakkında azcık katılıyorum. Katıldığım nokta, evet tercihtir erkekten haz duyar ve çıkmak ister ama ayrıldığımız nokta şu... Bu hormanel birşeydir bunu kabul ediniz. Normal bir hastalık değil zaten, hissiyat ile ilgili bir hastalık. Hormonları onun öyle hissetmesini sağlıyor. Nesillerin devamı için üreme şart. Eğer bu dediğiniz normalse o zaman herkes erke erkeğe kız kıza takılsın bakalım 100 sene sonra kaç kişi kalıcaz... (devam edicem)
14 Haziran 2008 . Ankete Git
Dilemma: Hayatla ilgili seçimleri mantiki şeylere mi dayandırılır? Erkek sadece kadınla ürer diye erkeklerden vaz mı geçecek. Bu vazgeçilecek, kıyafet seçimi gibi bir seçim mi? Siz ne kadar reddetseniz de eşcinsel hep var. Toplum ve ailenin korkunç baskılarına rağmen tarihin en başından beri var. Kimse engel olamaz.
14 Haziran 2008 . Ankete Git
Dilemma: Nesillerin üremesinden korkunuz olmasın yani. Herkes eşcinsel olursa diye düşünüyorsunuz ya, bunu açıklıyoruz. Kimse değişik bir zevk olsun diye sonradan seçmiyor. Bu doğuştan bir şey. Hata değil farklılık. Sen nasıl kadını kendin seçmediysen eşcinselde kendi cinsine kendi seçmiyor. Üremek için değil yaşamak için yaratıldık. Üremek sadece yaşamın bir parçası.
14 Haziran 2008 . Ankete Git
Dilemma: Haramlarla günahlarla kuranla hiç alakam yok çünkü müslüman değilim deistim bu 1... İkincisi burada işin dini değil mantıki boyutunu konuşuyoruz... Kadının var olması erkeklerin erkeklerle birlikte olmalarını engellemez. ki zaten engellemiyorda görüldüğü gibi. herkesin kendi tercihi demen oldukça saçma, tercih olmadığını anlayın artık. Seçim değil bu. Genetik hata da değil! Evet üremek doğanın gereği, üreyen yeterince insan var.
14 Haziran 2008 . Ankete Git
Ashaf: Ne demek üremek için yaratılmamıştır ? Mantığa bakar mısın =) Kur'an da zina diye birşey var.. Herkes zevk için birleşirse ne olur milletin hali.. Erkeğin erkeği tercih etmesi normalse neden kadın yaratıldı ? Bunu açıklayamazsınız işte.. Üremek doğanın bir gerekliliğidir ve bu kadın erkek birleşmesi ile olduğu için doğru olan kadın-erkek ilişkisidir.. Haramlar ne zaman zevke bindi ? Tercih meselesiymiş =)) İşinize gelmeyen olayları işinize getirmek için çabalayın işte böyle..
14 Haziran 2008 . Ankete Git
Dilemma: Çoğunluk siyah gözlü az bir kısım mavi gözlü ise mavi gözlü olmak genetik hata mıdır yoksa farklılık mıdır? Eşcinsellik de aynı şekilde. Tabi eğer genetikse...
14 Haziran 2008 . Ankete Git
fidem: denozee bu lafım sana değildi. Fakat dna hatası kısmını bir daha düşün istersen... Hata yok, farklı kodlama var...
14 Haziran 2008 . Ankete Git
fidem: Dilemma, insanlara saldırgan yaklaşarak bir şey çözemezsin, ne kadar sinirlenirsen o kadar haklı olmazsın. Kaldı ki bu bilimsel bir konu. Karşındaki insan okuyup öğrenmek istemediği sürece kafasına vura vura beynine sokamazsın. Cehalete verip susmak, daha onurlu bir davranıştır. Öğrenmeye ve bilime açık olmayan insanı bırak, kendi cahil dünyasında yaşasın. Boş yere kendini üzme.
14 Haziran 2008 . Ankete Git
Dilemma: Bana bunları açıklayın.. Neden bu kadar kasıntılık. Eşcinsellik hastalıksa neden tedavisi yok? Bilimciler bile bundan 20 sene önce hastalık olmadığını kanıtladı ! Ama hala 20 sene geride kalan insanlar var. Çünkü araştırıp değil yalnızca kafadan uydurma şeylerle konuşuyorlar.
14 Haziran 2008 . Ankete Git
Dilemma: Farklılıklar her zaman 'hata' veya 'hastalık' değildir. Yalnızca farklılıktır. Eşcinsellikte genelden farklı bir düşünce. Neden hata kabul edildiğini de anlamış değilim. Bir aykırılık yok, doğada da var. İki erkek, iki kadın bedeni neden birleşemesin? Neresinde hata var. İki kişinin birleşmesi için tek amaç üreme mi olmalıdır? Öyleyse niye prezervatif vs. doğum kontrol yöntemleri heteroseksüeller arasında bu kadar yaygın?
14 Haziran 2008 . Ankete Git
denozee: Okudum,biliyorum dememede herkes bir laf söyler şimdi.Onu da açıklama ihtiyacı duydum.Bu arkadaşımın bana itiraf etmesinden sonra bir merak oluşturmuştu.Daha sonrada bölümüm gereği(biyoloji okuyorum) zaten bişeyler öğrenmem gerekti.Lütfen yanlış anlaşılmasın.Ayrıca neden insana direk saldırıyorsunuz ki.Herkese kötü açıdan bakmamayı bilmelisiniz bence.
13 Haziran 2008 . Ankete Git
denozee: arkadaşlar öncelikle yanlış anlaşılma var.Ben eşcinsellere kötü insanlar,hastalıklılar demedim.Bu gayet doğal demek istedim.Bu yüzden böyle insanlar var dedim.Üstelik benim çok yakın arkadaşlarımdan biri de gaydi yani.Bunu hiçbir zaman sorgulamadım.Kendiside gayet düzgün bir insandı.Ben çoğunlukta dedim bu bir dna hatası olarak çıkıyor.Sonrada tercih meseleside başka şeylere dayanıyor.bunun neresi kötü ki? Ben eşcinsel yürüyüşünede gittim Toronto'da.evet okudum biliyorum bazı şeyleri.
13 Haziran 2008 . Ankete Git
sahtiyan: bakıyorum da memlekette herkes profesör kesilmiş başımıza...
13 Haziran 2008 . Ankete Git
Ashaf: Hastalık değilde ne peki ? Bende katılıyorum arkadaşa.. Çünkü bu bir tercih olamaz... Allah kadına erkeği.. erkeğe ise kadını layık görmüş ona göre yaratmıştır. Eğer öyle olmasaydı sadece tek bir tür dünyaya gelirdi... Onların hormonları yani hangi cinse ilgi duydukları belirsiz olabiliyor. Biz normal olabiliriz ama onlar bizim gibi düşünemez bu konularda. %51 kadın %49 erkek hormonu taşıyan biri ile %95 erkek %5 kadın hormonu yaşıyan biri aynı şeyleri hissedemez. Biraz mantık =)
13 Haziran 2008 . Ankete Git
Dilemma: Aile hayatı insanlara seksi bile ayıp, günah, tüh, kaka gösteriyor, eşcinsel bir kimseyi ise lağım faresi kadar aşağı bir pislik gösteriyor. Türk aile yapısı böyle işte. Dini inanç dediğin İslam da eşcinselliğin ne olduğunu bilmiyor.
13 Haziran 2008 . Ankete Git
ercü: Denozeye aynen katılıyorum.Bunun gibi durumlar doğal değildir. Ancak onlara kötü gözüyle bakmak yerine, sevgiyle yaklaşıp yardımcı olmak gerekir. Hem inançlarım hemde aile hayatım açısından bir tercih olarak değil anormal bir durum olarak görüyorum.
13 Haziran 2008 . Ankete Git
Dilemma: Hastalık bir memnuniyetsizlik olduğuna göre memnun olmayanlar tedavi görmeli. Yanlış mıyım?
13 Haziran 2008 . Ankete Git
Dilemma: Eşcinsellik hastalık olsaydı, bilim adamları kansere çeğre bulduğu gibi heteroseksüel olma ilacı da çıkartırdı. Ama emin ol öyle bir şey çıkartsalardı kimsa almazdı çünkü herkes halinden memnun. Evet herkes memnun, memnun olmayan homofobikler olduğuna göre asıl siz tedavi görmelisiniz.
13 Haziran 2008 . Ankete Git
fidem: Bir de çok bilimsel verileri açıklar gibi ciddi ciddi yazmışsınız...Esas kalıtsal ve travmatik olan hastalık nedir biliyor musunuz? Son derece doğal bir şeyi hastalık olarak görmek. Korkmayın bu kadar, eşcinseller insan yemiyor. Sizin kadar bile dert etmiyorlar emin olun. Bir de rica edeceğim açın da biraz bilimsel makale okuyun. Hastalık neymiş, genetik neye deniyormuş...
13 Haziran 2008 . Ankete Git
sahtiyan: yılarrr süren bilimsel (!) araştırmalar sonucu böyle bir tespitte bulunuyorsunuz galiba. kim bilir kaç gün, kaç gece yemeden içmeden araştırmalar yapıp bu sonuca vardınız. üstün başarınız için sizi tebrik ediyorum. size ödüllerrr vermek gerek, ama eminim türkiye'de değeriniz bilinmiyordur. bence oxford’a, harvard’a falan gidin, türkiye’de harcanıyorsunuz valla...
12 Haziran 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: deli_yürek . 7 Haziran 2008