Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Hiç parkta, kafede veya bir toplu taşıma aracında öpüştüğünüz için çevrenizden uyarı aldınız mı?

atesh_ve_su: sadece kıskananlar uyarır. bırakın insanları istedikleri gibi öpüşsünler ya. kötü bir şey mi? sokak ortasında kadın dövene, sokak ortasında çocuk dövene kimse bir şey demiyor da birbirini seven, birbirine aşık iki insan öpüşünce mi ahlaksızlık oluyor? sokakta yere tüküren terbiyeli de öpüşen mi terbiyesiz? öyle bir şeye cesaret edemeyenler başkalarını kıskanmasınlar ve insanların aşk hayatlarına burunlarını sokmasınlar.
manas: Sizinle tartışmak çok zor hakkaten kafanızda bi karşıt profil var ona sürekli vuruyorsunuz tüm yaptığınız bu.
10 Ağustos 2007 . Ankete Git
manas: Ates ve su bu pollemik dizisinde ben sadece ilk sayfa da çok kısa yazdım senin düşündüklerine karşı tarftayım.Bu son sözlerine benzer,yanından geçen hiç birşeyi tartıştıkların arasından sana kimse söylemedi ama sen?--kişi kendinden bilir işi.
10 Ağustos 2007 . Ankete Git
armi_85: bosver en iyi tay-yeap bilir:)
5 Ağustos 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: onlar ahlakın kitabını yazdıklarını düşünüyorlar. neyin doğru, neyin ise yanlış olduğunu bir tek onlar biliyorlar. dünyada bir tek onlar iyi, başka herkes kötü. eh ne diyelim, kendileri çalıp kendileri oynasınlar :)
4 Ağustos 2007 . Ankete Git
armi_85: ama sana katılıyorum onlara dinsiz gözüyle bakıp hırsıza arsıza söz etmezler
3 Ağustos 2007 . Ankete Git
armi_85: demet akalın gibi yani:)selülit tartışması atar ortaya hep hehe
3 Ağustos 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: benim sayemde bu site ne polemikler gördü :) ayıptır söylemesi hep polemiğe sebep olan bir insanımdır :))
3 Ağustos 2007 . Ankete Git
armi_85: hmm iyi o zaman.anketi acmamdaki amaç da bu konudaki düşünceleri öğrenmekti bayagı bi polemik oldu senin sayende de:)
3 Ağustos 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: biz burada masum, normal bir şekilde öpüşen insanlar hakkında konuşuyoruz. onları savunuyorum ben. 'sokak ortasında seks yapın' demiyoruz ya :)
3 Ağustos 2007 . Ankete Git
armi_85: ya burada kşisel özgürlükler olcak diye de kızın erkegin kucagına oturup zevkten dört köşe olması gerekmiyo.ölçü içinde olması lazım
3 Ağustos 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: ben de karaçarşaflılardan rahatsız oluyorum ve onları sokaklarda görmek istemiyorum, ama yanlarına gidip de 'hanımefendi neden karaçarşaflısınız, doğru dürüst giyinip sokağa çıkın' diye uyarmıyorum. rahatsız olmak ayrı bir şey, uyarmak ayrı bir şey. birilerinin kendilerini bir halt olduklarını zannedip insanlara karışmalarını eleştirdim ben.
3 Ağustos 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: öpüşen insanlardan rahatsız olabilirsiniz. ben de bir çok insandan rahatsız oluyorum. ama anketin sorusu 'öpüştüğünüz için uyarı aldınız mı'. rahatsız olabilirsiniz, ama uyarmak saçma.
3 Ağustos 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: ben burada türk mahallesinde yaşıyorum ve çocuklar sokağın ortasında dövülüyorlar, yani türkiye'den örnek vermeme bile gerek yok. buradaki türkler kapımın önünde dayak atıyorlar çocuklarına. kimse uyarmıyor. ama aynı insanlar öpüşen insanlara 'ahlaksız' diyorlar.
3 Ağustos 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: o zaman neden kimse müdahale etmemişti? neden kimse uyarmamıştı o adamı? kadınlar sokak ortasında dövülüyorlar. buna maalesef bir çok kez şahit oldum. çocuklar sokak ortasında dövülüyorlar, neden kimse onları uyarıp da 'yapma ya kardeşim, yazık günah. neden çocuğu dövüyorsun' diye müdahale etmiyor?
3 Ağustos 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: hatırlarsınız, adana'da bir adam karısını sokak ortasında tüm milletin gözü önünde bilmem kaç kez bıçaklıyordu. kameralar kadının nasıl bıçaklandığını çekiyordu, polisler aval aval duruyordu, millet de seyrediyordu, ama kimse müdahale etmiyordu. hatta o görüntüler alman televizyonlarında da gösterilmişti ve utancımdan yerin dibine batmıştım.
3 Ağustos 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: arzuhalci, siz benim ne demek istediğimi hala anlamadınız galiba. o kıyaslamayı neden yaptığımı anlamadınız. bir tek appeliuss anlamış, tebrik ederim.
3 Ağustos 2007 . Ankete Git
yalnızdeniz: Sevginin ifade biçimlerinden biri ve en doğalı ortada yapılsa ne olur ki? Ayıp beyinlerinizin içinde atın dışarı rahatlayın,sevgisi için adam kadını öldürüyor helel olsun deniyor ve özellikle rütbe almış gibi cezaevlerinde itibar görüyorlar bir de töre suçluları.Ama sevgi göstermek ayıp,gizzli yapacan,bizim her işimiz gizli ve ikiyüzlü toplum ahlak anlayışı. Gelenek göreneklerinizi tarihe inerek bir araştırın okuyun neler çıkacak oralardan,kuytulardan,oturak alemleri,hamam oğlanları,haremdekiler
2 Ağustos 2007 . Ankete Git
appeliuss: kuytu köşe nedir? uygun şekilde yapılan her sevgi hareketi açıkça ve alenen ifade edilebilir. tabi minibüste o.büste bile gördüğümüz durumlar hoş değil ancak bu onların ayıbıdır. olayı ben böyle görüyorum ve ilgilenmiyorum.
2 Ağustos 2007 . Ankete Git
armi_85: yani sınırı olması lazım resmen seks yapıyo gibi de olmaz ki
2 Ağustos 2007 . Ankete Git
maximum85: kimse sen niye sokakta öpüşüyorsun diye uyaramaz bu ülkede hani ordan bir aile geçer yada ailesiyle gezmiştir rahatsız olnuştur bende sevginin kutsallıgına inanırım tabiki iki aşık öpüşebilir bu çok dogaldır ama benim karşı çıktıgım herkesin içinde bu durumun olmaması yani git bir kuytu köşeye yasla sevgilini yada parka götür öyle öp yani aşıklar işini bilmiyorlar ee burası müslüman bir ülke dogaldır avrupada olsa görmüyorlar bile
2 Ağustos 2007 . Ankete Git
appeliuss: mazur görmüyorsunuz belki ama sokakta öpüşen insana ses yükselterek tepki verirken, karısını bilmem ne kadar yerinden bıçaklayana ses bile çıkarmıyorsunuz diyor.doğru da diyor. hatta adana da mı ne olmuştu polis bile seyretmişti. bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın zihniyetinden midir nedir? abartanın kendi sorunu olup kendi halinde sevgisini göstererek öpüşmenin bir sakıncası olmamalı. toplum ahlakı bunlar son bulunca düzelmeyecek .
2 Ağustos 2007 . Ankete Git
arzuhalci: Ağaç yaş iken eğilir. Bence iyi bir aile terbiyesi verilmesi yeterli.
2 Ağustos 2007 . Ankete Git
armi_85: bilmiyorum zor önlemek yere tükürmelerini beyin enjekte edemezsin ya insanlara
2 Ağustos 2007 . Ankete Git
arzuhalci: Ben öpüşen insanlar gördüğüm zaman neden öpüşüyorsunuz demiyorum zaten ama çok rahatsız oluyorum. Ayrıca buna cesaret demiyorum ben ahlak anlayışıdır bana göre. Sanki marifetmiş gibi konuşuyorsun. Bunu sürekli yere tükürmekle veya birilerini dövmekle kıyaslama lütfen. Birini eleştirirken diğerini mazur görmüyoruz. Ayırt edemediğin nokta bu.
2 Ağustos 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: yere tüküren insanlar gerçekten çok iğrençler, yani öyle insanları gördüğüm zaman resmen tiksiniyorum. ama onlara 'neden yere tükürüyorsun' demiyorlar, sadece birbirine aşık iki insan öpüştüğü zaman rahatsız oluyorlar! kendileri yapamıyorlar ya, cesaret edemiyorlar ya, başkalarına öyle karışıyorlar işte...
2 Ağustos 2007 . Ankete Git
armi_85: sonuna kadar katılıyorum sana.ulusta 5 metrede bir biri yere tukurmus goruyorsun :(( igrenc ya
2 Ağustos 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: üstelik ne hakla, hangi sıfatla başka insanlara karışıyorsunuz? siz önce onu söyleyin. çünkü bu hakkı nereden bulduğunuzu ve hangi sıfatla tanımadığınız insanlara karıştığınızı çok merak ediyorum.
1 Ağustos 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: herkes sizin gibi mi olmak zorunda? niye herkesi kendinize benzetmek istiyorsunuz? isteyen istediğini yapar, size ne oluyor? madem öpüşen insanlardan rahatsız oluyorsunuz, o zaman siz de o tarafa bakmayın. bu kadar basit. zorlayan mı var? ama kendinizi tutamayıp da seyretmeye meraklıysanız o da sizin sorununuz.
1 Ağustos 2007 . Ankete Git
arzuhalci: Eğer sizin özgürlüğünüz birilerinin özgürlüğünü kısıtlıyorsa o özgürlük demek değildir. Sizin gibiler yüzünden insan ailesiyle park vb. alanlarda rahat rahat yürüyemez oluyor. Özelinizi gidin özel olarak yaşayın. Kimse çocuğunu dövene, karısını dövene ahlaklı demiyor bu da sizin garip tespitleriniz. Sokak ortasında öpüşmenizi meşrulaştırmak için bunları öne sürmeyin her fırsatta.
1 Ağustos 2007 . Ankete Git
israfil: Manas çok iyi betimlemeler yazmışsın. tebrik ederim. Çocuk döveni kadın döveni ve yere tüküreni en az sokak ortasında öpüşen kadar edepsiz sayıyorum. tüm bu örnekler bizim kültürümüzde yoktur.
1 Ağustos 2007 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: armi_85 . 28 Temmuz 2007