Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Yayılmakta olan bir söylentiye göre çok yakında Beşinci Çağ'a gireceğiz. Şu anda son hazırlıklarını yapmakta olan biri dünya genelinde bir darbe yapacak ve bütün dünyaya hakim olacak. O öldükten sonra da bütün dünya halkının seçtiği kişiler dünya başkanı olacak, ülkeler arasında sınır kalmayacak. Siz bu söylenti hakkında neler düşünüyorsunuz?

melmas: saçma ve mümkün olmayan birşey
Ugugug: Evet, altta saklanan anlamlardan biri de bu :)) İyi yakalamışsınız.
16 Aralık 2006 . Ankete Git
seym@: ilginç... biri deccal ..biri mehtimi yoksa:)))
16 Aralık 2006 . Ankete Git
Ugugug: Her şey sandığımızdan farklı. Ülke sayısının yıllara göre dağılım grafiğini incelersek, artışın son derece azaldığını göreceğiz. Sonra düşüş vakti gelir. Genelde böyledir.
16 Aralık 2006 . Ankete Git
belen: ülkeler arasında sınırların kalmaması için bu dünyanın doğal afetlerle yıkılması ve yerine yenisinin kurulması gerekir
16 Aralık 2006 . Ankete Git
Ugugug: Ne olduğumu yazdım zamanında, bilen biliyor.
6 Aralık 2006 . Ankete Git
kurukafa: ugugug/guguk gezegen üfürükcümüsün sen ya
6 Aralık 2006 . Ankete Git
Ugugug: Doğru diyorsun, ama 15 yıla gerçekleşecek bir masal bu.
5 Aralık 2006 . Ankete Git
melmas: ugugug kardeş bu pollemik sitesinde bu kadar abartılı ve gereksiz polemiklere girmeyi mantıklı bulmuyorum.Bence sen olayı abartıyorsun fikrim bu yanlış anlama bana saçma geliyo bu kadarı tartışacak o kadar konu varken masal ve hikayelere parmak ve kafa yormayalım derim...
5 Aralık 2006 . Ankete Git
annabell: neden saçma olsun. Maya'ların kehanetine göre 5.çağ'da dünyanın sonu gelecek..artık tufan mı olur atom bombası mı, bilinmez!
25 Kasım 2006 . Ankete Git
Ugugug: Sadece siyasi yapılanma değişimi tahmini yapıyoruz.
23 Kasım 2006 . Ankete Git
stillife: Bırakın allah aşkına hangi çağda yaşıyoruz :) hakikaten hangi çağda yaşıyoruz?? Bir döneme çağ adını vermemiz için onu geride bırakmamız ve tarih olması gerekmez mi? Gelecek olana çağ denmez, gidene çağ denir benim bildiğim.
22 Kasım 2006 . Ankete Git
Ugugug: Özet çıkar bi zahmet... Alıştım :))
20 Kasım 2006 . Ankete Git
turkcekonus: Agugug ne yaptın sen ya... Bu kadar çok yazılır mı?
19 Kasım 2006 . Ankete Git
Ugugug: ... ve onun getirdiği fikirler, bugünlerde ne hikmet ki Fransa'da doğduğu yerde yokolmaya başkamıştır. (Sözde soykırımla ilgili düşünce özgürlüğünü kısıtlamak, Fransa'daki sokak isyanları vb. gibi). Fransız İhtilali'nin getirdikleri, doğduğu yerde bugün batmaktadır. Artık yeni bir çağın eşiğine kesinlikle gelinmiştir. ................ Selamlar.
19 Kasım 2006 . Ankete Git
Ugugug: ... başa gelen bir kişi tarafından yönetilmeye başlanabilir. İşte bu duruma göre beşinci veya altıncı çağ olabilir. ... Orta Çağ'da yaşayan birine demokrasiden millet vekillerinden vb. yani Yakın Çağ'dan bahsetseniz elbette ki ona saçma gelirdi. Yakın çağ'da yaşayanlara da Beşinci ve Altıncı Çağ'dan bahsedince inanmamalarını ve onlara saçma gelmesini hoşgörülü karşılamak gerekli. Malumunuz ki yakın çağın resmen başlamasına sebep olan Fransız İhtilali ...
19 Kasım 2006 . Ankete Git
Ugugug: ... egemenliğine alıp bir darbe yapacak kötü niyetli bir şahıs türeyebileceği ve altıncı çağı başlatabileceği gibi; bu şahıs daha beşinci çağa henüz girmeden de çıkabilir. O halde onun çağı da altıncı değil beşinci çağ olur. Elbette o da bir gün ölecektir. Onun ölümünden sonra artık Dünya'nın tekrar ülkelere ayrılmayacağını hesapladık (tebii kji emin değiliz) ama öyle olursa artık Dünya ortak bir yönetim içine bu kez kötü niyetli kişiler tarafından değil, bütün insanlığın mütabakatıyla ...
19 Kasım 2006 . Ankete Git
Ugugug: ... Latim Amerikalılara, Araplara, Afrikalılara gerektiği gibi Türklere de gerekiyor. Dünyada bunu yapabilecek beş grup da bu. Şu anda dünyanın dört bir yanında dolaşan birlikler bize beşinci çağın nasıl olacağını gösteriyor. Beşinci çağ birlikler çağı olursa, devlet sayısı 25'e falanb inecektir, bundan sonraki Altıncı çağın ise Dünya'nın tek bir merkezden yönetileceği çağ olmasını bekleyebiliriz, bunun tek yolu ise kötü niyetli birinin bir darbe yapmasıdır. Beşinci çağda bütün dünyayı ...
19 Kasım 2006 . Ankete Git
Ugugug: ... kurabilme ihtimalimiz vardır. Adaylar isa Orta Asya Türk Cumhuriyetleridir. Böyle bir birlik de bizim için tek bir ihtimaldir, Türkçedeki çatallaşmanın geriye çekilmesi, ortak para birimi ve benzeri çalışmaların yapılması gerekir. Yine halklarda bir sorun yoktur. Sorun yine ülke yöneticilerindedir. Atatürk zamanında bu devletler bağımsız olsalardı, sizce kendisi ne yapardı? Ben de bilmiyorum ama mutlaka bir şekilde sahip çıkardı gibime geliyor. Bu birlik fikri, Avrupalılara, ...
19 Kasım 2006 . Ankete Git
Ugugug: ... Arabistan bahsinde bahsettiğim gibi Latin Amerika Birleşik Devletleri'ni kursalar (ki mantıksal açıdan hiçbir engel yok, bazılarının işine gelmemesi dışında) dünyanın sayılı güçlerinden birisi olurlar. Yine Afrika bunun için en müsait bölgedir, Afrika'daki etnik ayrımcılık sorun olmasa, neredeyse bütün Orta ve Güney Afrika tek bir ülke içinde eyalet sistemi ile birlik olabilir ki, zaten bugün Afrika'nın da başka kurtuluş sansı kalmamıştır. Tabii ki bizim de bir birleşik devlet ...
19 Kasım 2006 . Ankete Git
Ugugug: ... toprak zenginliği, aynı zenginlik, bakıyorsunuz ki Güney Amerika ve Orta Amerika'da yoğunlaşmış ispanyol devletleri ki şunlar sayılabilir : Arjantin, Bolivya, Dominik C., Ekvador, El Salvador, Honduras, Kolombiya, Kosta Rika, Küba, Meksika, Nikaragua, Panama, Paraguay, Peru, Şili, Uruguay, Venezuela : 17 tanedir, daha da fazla olabilir, ABD gibi siyasi ve kişisel menfaat amaçlı karşıtlaşmalardan dolayı birlik kuramamışlardır. Bugün ekonomik krizler içinde sürünmektedirler. Halbuki ...
19 Kasım 2006 . Ankete Git
Ugugug: ... gibi seçseler, Ama Arabistan'ın tek bir ordusu ve tek bir devlet başkanı olsa, bu ülke dünyanın süper güç adaylarından biri, hatta yeni süper gücü olabilir. Pratikte bunun olmaması için bir sebep yok ama bunun olmamasını isteyenler çok olduğu için bu 20 ülke arasında sürekli sorunlar çıkarılır bilirsiniz. Yine başta ifade etmiştim, ABD'nin neden süper güç olduğundan, Amerika'ya gelen ingiliz kolonilkerinin kurduğu küçük devletçikler birleşmeyi başarmıştır. Ama Amerika aynı Amerika ...
19 Kasım 2006 . Ankete Git
Ugugug: ... eğer öyle olsaydı ABD Arabistan'ın eyaleti olan Irak'I, İsrail de Filistin'i işgal edebilir miydi. Şu anda bu 20 ülkenin çoğu, dil, din bakımından birdir, insanlarının kültürleri birdir. Aralarındaki ayrılığın tek nedeni yönetim tarzı ve siyasi farklılıklardır. Çok garip ve gerçekten hepsi de komşu. Bir gün bir konuda anlaşabilseler, hemen sınırlarını da kendi aralarından kaldırsalar, para birimini de ortak yapsalar, Arabistan'ı kursalar, 20 arap eyaleti de yönetim şeklini istediği ....
19 Kasım 2006 . Ankete Git
Ugugug: ... Osmanlı hakimiyetine girmeden önce kaç parçaydı? Şimdi bakıyorum az yada çok, biraz da olsa Arap ülkesi olarak sayılabilecek ülkeler : BAE, Bahreyn, Cezayir, Cibuti, Fas, Filistin, Irak, Katar, Kuveyt, Libya, Lübnan, Mısır, Moritanya, Sudan, Suriye, Suudi Arabistan, Umman, Ürdün, Tunus, Yemen : 20 tanedir. Bunların hepsinin bir birlik kurup, ABD gibi tek merkezden eyalet tarzında tek ülke olarak (örneğin buna da genel olarak Arabistan diyelim) yönetildiğini düşünün ...
19 Kasım 2006 . Ankete Git
Ugugug: ... ile anlaşmış ve Osmanlı'ya karşı Araplar'dan sadece kendi manfaatini düşünen nadir insanları bulup bu toprakları Osmanlı'dan almışlardı. Daha sonra zamanı gelince de bu ülkelerin yönetimini bu Araplara vermişlerdi. Sonuç; Osmanlı'nın elinden topraklar alındı, yardımı dokunan Araplar'ın her birine ülkeler bağışlandı, bunlar zaten kendilerini düşündüklerinden ülkelerini de kendi malıymuş gibi kimseyle paylaşmaz, Osmanlı güç kaybettiği gibi böylece Araplar da parçalandı. Araplar ...
19 Kasım 2006 . Ankete Git
Ugugug: ... göre Almanya ile Fransa, spor mücadelelerine tek takım halinde katılacaklardı. Bun anlaşma üzerinden sanırım beş yıl geçti ama henüz uygulamaya sokulma aşamasında sanırım. Bu birlik açısından en radikal kararlardan biriydi sanırım. Bununla birlikte birlik düşüncesi dünyanın dört bir yanında gizlidir. Örneğin Arap Birliği. Arap ülkelerinin çok büyük bir bölümü Osmanlı Devleti toprakları üzerinde kurulmuştu. Osmanlı işgal edenler Arapların güçlü ve orduya sahip bazı liderleri ...
19 Kasım 2006 . Ankete Git
Ugugug: ... devletin, daha kurulmadan, haritalarda gözükmeden himayesine atıp da özgürlüğümüzü kendi elimizle bitirmek en büyük hata olacaktır. AB'ye girmeye çalışmak en büyük hatamız olur. Bizim açımızdan durum böyle iken Avrupa Devleti'nin kurulmasına daha en az 20 yıol varken, Almanya ile Fransa da geçtiğimiz 10 yılda bir birlik anlaşması imzalandı, dilleri farklı olmasına rağmen bu iki ülke yakın zamanda tek ülke gibi hareket edeceklerine dair anlaşmışlardı ve hatta anlaşmaya ...
19 Kasım 2006 . Ankete Git
Ugugug: ... kendimizi, bilerek başka bir ülkenin hakimiyeti altına sokmuş olacağız. Bugünkü AB ülkeleri için sorun yok, onlar kendi kültürlerine göre yönetilen bir devletin eyaleti olacaklar, ama biz aynı AB devletinin üvey eyaleti olacağız, o ülkede azınlık konumunda olacağız. AB resmen Türkiye'yi başka bir ülkenin himayesine sokmak demektir, yani Avrupa Birliğinin sonu Avrupa Devleti olacaktır, soruda bahsedildiği gibi bir darbe olmazsa bu kesin. Şimdi kendimizi asla bu müstakbel ...
19 Kasım 2006 . Ankete Git
Ugugug: ... gibi görünüyor. AB'nin Türkiye'yi kabul edeceğini sanmam. Çünkü bu birlikte, kültürel birlik şarttır. Eğer siz dini inancı ve kültürü farklı bir devleti birliğinize alırsanız, birliğiniz birgün aynen Sovyetler Birliği gibi dağılır. Zaten SSCB daha çok birliği istemeyen ülkelerin birliği olduğundan dağılması doğpaldı. Eğer Türkiye AB'ye girerse AB bir devlet olduğu gün (ki bu gidişle bu kaçınılmaz) Türk Müslümanlar bu birlik devletinde bir anda azınlık konumuna düşecektir. Yani kendi ...
19 Kasım 2006 . Ankete Git
Ugugug: ... ülkelerinin aldığı iç kararlara da arasıra karıştığını görmekteyiz. Böyle giderse Avrupa Bİrliği adında bir ülke, ve bugünkü ülkeler de onun eyaletleri olacak. Çünkü AB, AB ülkeleri üzerindeki etkisini her geçen gün arttırıyor. Hatta bugün için bile artık neredeyse Avrupa devletlerinin; AB'nin eyaletleri konumuna geçtiğini söyleyebiliriz. AB adında bir birlik devletini artık yavaş yavaş herkes farkediyor. Ama AB devletini harita üzerinde aynen ABD gibi görmemiz 2025'ten erken olmayacak ...
19 Kasım 2006 . Ankete Git
Ugugug: ... bu siyasi yapıları görmekte diğer ülkeler biraz gecikti ama 20. yüzyılın ikinci yarısında diğer ülkeler arasında da benzer oluşumlar üzerinde çalışılmaya başlandı. Avrupa'daki Avrupa Birliği başka bir şey değildir. Önce birlik, kendine göre ortak para birimi çıkardı, hatta bir ara kendilerine ortak resmi dil yapmayı bile gündeme getirdiler. Avrupa birliği ile birlik ülkeleri, aralarındaki sınırları kaldırmış oldular ve geriye neredeyse sadece ortak yönetim kaldı. Bugün AB meclisinin, AB ...
19 Kasım 2006 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: Ugugug . 4 Eylül 2006