Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Ekşi Sözlük yönetimi savcılığın isteği üzerine (üyelerini haberdar etmeden) 113 üyesinin IP adresini polise verdi, polis bu 113 üyenin evine gitti ve üyeleri dinle ilgili yazdıkları yorumlar hakkında ifade almak için karakola çağırdı. Olayın duyulması üzerine birçok ekşi sözlük yazarı yorumlarını silmeye ve üyeliğini iptal etmeye başldı. Bu açıklamalardan sonra siz sevgili Pollemik. com üyeleri; yorumlarınızı hala özgürce yazabilir misiniz?

drosophila: Eksi sozlugun sahibi cok kallesce davranmis. Eksi sozlugun kapatilmasi gundeme geldiginde buna direnecegini soylemisti. Kendisi reklam basina gunde milyarlar kazaniyor tabi. Ama is eksi sozlugu eksi sozluk yapan uyelerin haklari olunca kiviriyor. Cok cirkin.
drosophila: Ama ben oldukça açık yazmıştım. Hepsinden aynı sonuca varılabilir. Şimdi beni rencide ettiniz ama. Siteden IP numaranızı isteyeceğim bak. :) Güzel ve seviyeli bir polemik olduğu için teşekkür ederim ayrıca. ;)
30 Haziran 2011 . Ankete Git
Leyla-tr: Şimdi yani basit iki örnek verdim daha iyi anlaşılmıştır diyerek beni rencide etmeyiniz rica ediyorum. :) Anlayandan çok anlatana bakmak lazım. İlkinde yanlış anlaşılacak cümleler kurduysanız ben ne yapabilirim? Bakın siz benim anlattığımı ne güzel anlamışsınız. Bir problem yok o zaman.
29 Haziran 2011 . Ankete Git
drosophila: rencide edici bulunması. Burada basit iki örnek verdim ve sanırım ne demek istediğim daha iyi anlaşılmıştır. Kısacası, rencide edici bir durum içermeyen eleştiriler de rencide edici olarak algılanıyor. Rahatsızlık yaratan durum bu. Yoksa hakaret içeren, rencide edici eleştiriler yok demiyorum.
29 Haziran 2011 . Ankete Git
drosophila: Ben demek istediğinizi gayet iyi anladım. Ama benim yazdıklarım anlaşılmamış. Diyorum ki, birçok insan dine yapılan eleştiriyi rencide edici buluyor. Örneğin, biri dese ki Kuran peygamberin sözüdür, millet bunu rencide edici olarak algılıyor. Oysa ki adam orada kendi bakış açısını ifade ediyor. Ama çıksa dese ki, İslam da saçma sapan bir din, işte o zaman rencide edici olur. İkisi de eleştiridir ama ikincisinde rencide edici bir durum var. Ama ilkinde yok ve benim dediğim, bu eleştirinin de
29 Haziran 2011 . Ankete Git
Leyla-tr: Herkes Türkiye Cumhuriyeti'nde insanları rencide etmeden özgürlük hakkını kullanabilir. İfade özgürlüğünü de kullanabilir. Ancak insanlar rencide olduğunda iş değişir. Siz kendi fikrinizi söylersiniz ama insanları ve inanışlarını küçük göremezsiniz. En azından 'medeni' insanlar bunu yapmaz. Yanlış anlamayın sizin küçük gördüğünüzü demek istemedim. Onların yaptıkları şeyi söyledim.
28 Haziran 2011 . Ankete Git
Leyla-tr: Ben diyorumki dini eleştirmiyorlar, siz diyorsunuz ki eleştiri kabul edilmiyor. Cümleleri iyi okuyunuz. Ben eleştiriyorlar ve buna karşı çıkıyorum demedim. Yaptıkları ve yazdıklarının insanları rencide ettiğini söyledim.
28 Haziran 2011 . Ankete Git
drosophila: Ben de tam bunu soyledim iste. Elestiri kabul edilmiyor. Elestiriyi rencide edilmek gibi algiliyorlar. Adam dine inanmiyor olabilir ve neden inanmadigini soylediginde dini duygulari rencide etmekle suclaniyor. Turk Ceza Kanunu'nun bilmem kacinci maddesinde olmasi bir seyi degistirmez. Onemli olan o kanunun yerinde uygulanip uygulanmadigidir. Ayrica aynen katiliyorum, gunes balcikla sivanmaz! :)
27 Haziran 2011 . Ankete Git
Leyla-tr: Yapılan şey halkın madevi değerlerini rencide etmek alenen yapılmasıdır. dini eleştirmek gibi bir durum değil. kaldıkı bu konuda Türk Ceza Kanununda 216. madde mevcut. Öyle olsa bile Güneş balçıkla sıvanmaz.
27 Haziran 2011 . Ankete Git
drosophila: Ayrica dini elestirdiler diye ifade alinmasi cok dusundurucu bir sey. Dindarlar dinlerinin elestirilmesinden korkuyor olmalilar. Yoksa niye boyle tepki olussun? Din bir-iki elestiriden zarar mi gorecek acaba? Din elestirilmesin diye de her elestirinin dine hakaret olarak gorulmesi de son derece manidar.
27 Haziran 2011 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: dpd06 . 27 Haziran 2011