Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Hürriyet Gazetesi Köşe yazarı Yalçın Doğan, 19.01.2008 tarihli yazısında MHP'nin, AKP'nin işbirlikçisi haline geldiğini, son olarak türban meselesine getirdiği çözüm önerisinin de buna bir kanıt olduğunu anlatıyor. Peki size göre gerçekten MHP, AKP ile işbirliği içerisinde mi, yoksa MHP doğru bildiğini mi yapıyor?

burak_millet: sormaya ne hacet. gül ü seçtiren onlar sıra şimdi başörtüsünde. tayyip efendi ispanyadan üfledi bahçelii burada projemiz var dedi.
fizikcitolga: Yahu fisun bacı, sen iananabiliyor musun bu karşı devrim safsatasına? AKP 6 yıldır halledemedi sırf üniversitelerdeki başörtüsünü. Şimdi MHP nin zoru ile halledecek. Öyle kolay mı devrim mevrim. Hem sen MHP yi bostan korkuluğu mu zannettin? Öyle bir durumda MHP asla izin vermez öyle şeylere sen rahat ol.
30 Ocak 2008 . Ankete Git
cenker: devlet bahçeli devlet adamlığınmın gereğini yerine getiriyor bence tabi sizin de düşüncenize katılıyorum ama kadınların kıyafetiyle bu kadar uğraşılmamalı ve bu siyasi malzeme yapılmamalı. laikliğe aykırı bir durum da görmüyorum ben. mhp akp ile anlaşamıyor çünkü akp pazarlığa bir de 301. maddeyi ekledi. türk adıyla baştan kavgalı olduğu için akp aradan 301 i de çıkarmak istiyor ama tarihimize de bir leke sürülmesi anlamına gelen 301in kalkması hiçbir mhpli destek vermez veremez de
29 Ocak 2008 . Ankete Git
fisun: Bahçeli ve mhp de bu vebalin altından kalkamayacak. Bu türbanla başlayan gerisi gelecek olan bir karşı devrimdir alet olanlara yazıklar olsun...
28 Ocak 2008 . Ankete Git
fisun: Başbakanada birileri hatırlatacak elbet burasının muz Cumhuriyeti olmadığını. Amerikanın , İsrailin mandası olmadığını, Amerika konuşsun, AB konuşsun,yargı sussun, rektörler sussun, hukuk sussun, oldu, başka isteğiniz?
28 Ocak 2008 . Ankete Git
fisun: Hepimize olduğu gibi. O zamanda sen sus konuşamazsın diyebilecek mi?
28 Ocak 2008 . Ankete Git
fisun: Benim dediğim farklı. Hayır efendim, birbirine bağlı kurumlardır. Karışmasın müdahale etmesin diyemez kimse. Oldu yargılanacak konularada başbakan karar versin, yargıyada el koysun. zaten yargı kararlarının çoğuna uymuyorlar, iptal edilen çok karar aynen yürürlükte. Kimi kandirmaya çalışıyorsunuz?Ancak cahilleri kandırabilirler, kandırıyorlarda zaten, sizlerde alkış tutarak müsade ediyorsunUz. Bu dokunulmazlık ömür boyu değil elbet kalkacak ve yargı o zaman başbakana da lazım olacak.
28 Ocak 2008 . Ankete Git
burak_millet: kimse kusura bakmasın dediğimin araksındayım. aynen de sölüyorum. kusura bakma cenker bey bu işler öle fırsat geldi hadi yapalım işi değil. ayrıca çakmakoğlunu desteklemişler ama bi de unuttuğun şu var galiba: seçim sonrası bahçeli beyfendi hemen biz de katılıyoruz demedi mi. kastettiğim gül e oy vermeleri değil, koşa koşa çoğunluğu sağlamaya gitmeleri. ayrıca koalisyon döneminde abd gaeteleri türkiye de erken seçim olabikir dedi 2 hafta geçmedi bahçeli efendi erken seçim var dedi....
28 Ocak 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Eğer her birim kendi üzerine düşeni yaparsa diğerinin görev ve sorumluluklarını tanıyıp müdahale etmezse ortada geriilim filan kalmaz. Sayın başbakanımız sadece hepsine görevlerini hatırlattı bunun adı kafa tutmak değildir.
28 Ocak 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Ne güzel diyorsun işte. Yasama yürütme ve yargı birbirinden farklı organlanlardır ve görevleri kendilerine düşen görevi yapmaktır birbirine müdahale etmek değildir. Yargı mensupları kalkıp hükümete direktif veremezler. Her makamı işgal edenelr dediklerin en başta Cumhurbaşkanı ve Başbakandır. Bu makamlara işgal edilmiş diyemessiniz sonuçta halkın öz iradesi ile seçildiler. Elbette o vekillere soruşturma açılacak. Kendini bilmez ve sorumsuzca partiye zarar vericek açıklamalar yapmamalılar.
28 Ocak 2008 . Ankete Git
fisun: Yasama, yürütme ve yargı. Hepsi birbirine bağlıdır.Hiçbiri diğerinden üstün değildir. Üç beş kendini bilmez diyemezsin, kendini bilmeyenler her makamı işgal edenlerdir. herşey ellerinde yapsınlar o zaman, senin kendini bilmez dediklerine, Tayyipte sus otur oturduğun yerde diyor, ne kadar benziyorsunuz, o senin kendini bilmez dediklerin akpartinin içinde. Parti kapanmasın diye bu gün kendi partililerine soruşturma açıyorlar. Niye korkuyorlar, kafa tutmakla olmuyor değil mi?
28 Ocak 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Yeter artık .. Devletin kilit noktalarına kümelenmiş üç beş kendini bilmezin borusu ötemez..Hepsini zamanı dolacaktır. Hükümet halkın sorunlarını çözmeye çalışıyor kulak tıkamıyor. Yeni yök başkanını beğenmiyosun olabilir, ama eskisinden daha beter değil. Asıl rezillik Teziç döneminde oluyordu. Şimdiki başkana bakınca yine şükrediyorum..
28 Ocak 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Chp yi örnek gösteriyorum çünkü halkın inanç ve değerleriyle sorunlarıyla uzaktan yakından ilgisi olmayan bir parti denildiğinde ilk aklıma gelen partidir. Sana onu savunuyosun demiyorum bu sebeple onu örnek gösterdim. Bende kimsenin peşinde koşmuyorum yanlışlarıda savunmuyorum sende bunu görmelisin. Eğer halkın dinini yaşayamama problemleri varsa bunun çözüm adresi yine siyasettir. Ortada gerilim varsa sebeplisi medyadır yargıdır görevi olmadığı halde işe burnunu sokan her kurumdur.
28 Ocak 2008 . Ankete Git
fisun: Yök'ün başına getirdikleri kuklayla kendileri dalga geçip küçültüyorlar, bu mu ülke yönetmek? Ziya bey'de yüzüne tükürüleni yağmur sayıp oturuyor o makamda. Rezillikleri hergün ayaklarına dolanıyor, siz göremiyor musunuz?
28 Ocak 2008 . Ankete Git
fisun: Olmayacak bu iş hiç heveslenmesinler, aihm'e gidilecek, olay bu kadar basit değil, yargı ayakta, bu inatlaşma ülkeyi germekten başka bir şey değil. Sezer 'de yok artık, ama gördüğünüz gibi hergün başka gerginlik yaratmaktan başka işleri yok. Atanacak insanlar işlerine gelmeyince yine bekletiliyor, hani Sezer engelliyordu?
28 Ocak 2008 . Ankete Git
fisun: Niye chp yi örnek gösteriyorsun ki, Baykalı ihraç etmeden chp benim partim değildir, her yanlışı tenkit edecek kadar objektifim, lider peşinde koşacak körlerden değilim bunu anlamış olman gerekirdi. Ucuz oy avcılığı yapıyorlar, din siyasete alet ediyorlar, sizler savununca bu gerçek değişmiyor. Neyse Bahçeli sağduyulu davranıyor sanırım, hala anlaşma sağlanamadı çünkü Tayyip işi toptan çözmek peşinde, ülkeyi kaosa sokmaya çalışıyor, umarım Bahçeli bu oyuna gelmez.
28 Ocak 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Sizin ucuz oy avcılığından kastınız halkın ihtiyaçlarına çözüm aramak onlarla ilgilenmek. CHP nin yıllardır halka bakış açısı ile biryere varılamayacağını gördüler bakalım chp ne zaman görecek..
28 Ocak 2008 . Ankete Git
fisun: Solcular yasakçı değil, laik sistemin savunucusudur, keşke mhp de öyle kalabilseydi. Ucuz oy avcılığından vaz geçsin mhp.
28 Ocak 2008 . Ankete Git
fisun: Ne üniversitesi kardeşim, görmüyormusunuz, daha dün bir bu gün iki, liselere hatta ilkokullara kadar sokacaklar sonrası da kamu kurumları. iki gündür verilen beyanatları izlemiyor musunuz. Mhp bu yükün altından kalkamaz, mhp seçmeni bu kadarını kaldıramaz bunu siz de pekala blirsiniz.
28 Ocak 2008 . Ankete Git
fizikcitolga: MHP toplumsal bir yaraya neşter vurduğu halde neden bu kadar öfkeyle karşılandı anlamadım. Neden bu solcular bu kadar yasakçı kardeşim? Bırakın değiştirin bu kafayı. İnascıl olmaya gayret gösterin.Kimse kimsenin nasıl üniversiteye girdiğine karışmasın. Saçmalığın alemi yok.
28 Ocak 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Seçimden öncede chp ye yanaştı ama aldı ağzının payını.Ama eğer chp kabul etseydi sen şimdide bahçeliye methiyeler düzerdin.Çünkü mhp yi taraftarları eleştiremez bir kural vardır.Eleştirenler cezasını görür.Mhp her iktidarın koltuk değneği olmuştur.Demirelin,ecevitin,çillerin,şimdide erdoğanın huy işte değiştiremezsin.Ve de eleştiremezsin.
28 Ocak 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Sen saygısız ,ağzı küfürle dolu, yazılanları okumayan ,okuduğunu anlamayan, fikirlerini küfürle savunmaya çalışan bir çocuksun.Apo denen hainin adını bile ağzıma almak istemiyorum.Asacağız diye meydanlarda kuklasını yakan parti mhp dir.İdamın kalkmasına imza atmamışmış.Niye o zaman toplumsal mutabakat sağlamadı sence.İmza atmaz tabi idamın kalkacağını biliyordu çünkü.Tıpkı çakmakoğlunu destekleyip gülü seçtirdiği gibi.
28 Ocak 2008 . Ankete Git
cenker: ayrıca mhpliler şeref kelimesinden de çekinmezler çünkü her ülkücü sözünün eridir ve şerefinin beklçisidir. ağzından yalan laf çıkarmaz çıkardığı her kelimenin de şerefli bir insan olarak ispatını yapar. senden de bunu beklerdik ama yapamazsın işte
28 Ocak 2008 . Ankete Git
cenker: be saygısız adam. biz namusumuzu dilde dolaştırmıyoruz. sen dedin ki mhp apoyu ipten aldı devlet beyin de bu konuda bir açıklamsı vardı diyordu ki; imralı canisinin asılmayacağı yönünde altına mhpnin imzaı bulanan hiçbir belge yoktur ve bukonuda kimseye de söz verilmemiştir bunu iddia edenler iddialarını kanıtşamalıdır. asgari anmus ölçülerinin emrettiği onurlu yol budur..... gayet açık bir iddia attın ortaya namusluysan sözünün eri ol ve ispatla değilsen bari utan ve sus
28 Ocak 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Ya arkadaşlar bu mhp lilerin şerefi ve namusu niye hep ağızlarında geziyor anlamıyorum.Cenker diye biri daha var oda sen gibi sıkışınca ,cevap bulamayınca,namus diyor hemen, bu kadar basitmi bu iki kavram sizce.Akp mhp ye çok güzel bir gol atmıştır.Hemde orta sahadan boş kaleye, kalecide dahil tüm oyuncular akp kalesinde gol ararken golü yemişlerdir.Aklı selim taraftarlarıda bir daha bu takımın maçına gitmeyeceklermiş.Oyuncu şeref ise o anda sakatlanmış sezonu kapatmış.
28 Ocak 2008 . Ankete Git
fizikcitolga: Ne yapacaktı MHP? girip de Gül'e mi oy verecekti? En şerefli ve Demokrasiye saygılı ve yakışır bir şekilde kendi adayını gösterdi ve oyladı. Ama bu kadar şeref bazı şeferten yoksun olanları rahatsız ediyor...
27 Ocak 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Burak millet evet mhpnin zaten kimi desteklediği önemli değildi oraya katılarak, gerekli olan çoğunluğu sağladılar.Dostlar alışverişte görsün diyede çakmakoğluna oy verdiler amaçları gül ü seçtirmekti.Bilen biliyor zaten bilmeyenlerde maval okuyor.Bildikleri halde.
27 Ocak 2008 . Ankete Git
cenker: sevgili arkadaşım devlet bey anayasanın 10.maddesindeki düzenlemeyi 15aralıkta söyledi r.t.e nin açıklamalarından sonra da madem samiysen işte sana çözüm dedi. artık bu konuyu istismar etme buyur çözelim demektir bu. ama akpnin çözüm niyeti olmadığı için hala bir şeyleri kıvırma derdinde o ayrı mesele. ayrıca mhpnin cumhurbaşkanlığı seçiminde sabahattin çakmakoğlunu desteklediğini de atlamışsın
27 Ocak 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: fizikcitolga . 19 Ocak 2008