Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Parti kapatmak gerekirse, sizce hangi parti kapatılmalıdır ?

55kamil1965: teröristlerin partisini kapatmak değil hepsini asmak gerekir kapatmak çözüm değil bence
Held: Sözde hepimiz kardesiz diyen takkiyeciler, yeri geldiginde nasilda gercek yüzlerini ortaya cikardilar.
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Zehirlee: dpd06 arkadaşımıza ilk cümlesinden son cümlesine kadar katılıyorum.
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
dpd06: yapma fisun held in kendisi yazdı yorumunda.ya herneyse dediğini gibi kapatalım artık bu konuyu.
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Held: Ben birilerine damga vurmaya hevesli bir insan degilim.Yorumlarini okuduktan yazmak zorunda kaldim.Tavsiylerin icin sagol.Benimde sana tavsiyem yorumlarini yazarken iki defa düsünüp öyle yazmak...
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: Ben de, öyle bir imada dahi bulunmadım. Çok okuduğunu elbette biliyoruz, şimdiye kadar hepimiz okuduk kotardık okuduklarımızı ve yolumuzu öyle çizdik. Tabiii tecrübeleri ve yaşadıklarımızı da buna kattık. Sen de zamanla öyle yapacaksın ve yolunu kendin belirleyeceksin elbette. Biz de sadece tartışıyoruz, kırılmana gerek yok. Ayrıca hiç kimsenin sana pkk lısın dediğide yok, üstelik çok konuda seninle hemfikir olduğumuzu bilirsin, tabi ki ayrıştığımız noktalar olacak, bu doğal.
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
dpd06: Held kusura bakma ama önüne gelene düşünmeden istediğin damgayı yapıştıramazın.o insaana bunun neler yaşatacağını düşünebilmelisin.en azından bundan sonra herhangi birine öyle davranmamanı umarım..
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
dpd06: yok inanın ben PKK lı olmadığımı bildikten sonra kimsye ihtiyacım yok.bu ülkede ne kahramanlar vatan haini damgası yedi.eğer ilerde onlardan biri olabilirsem inanın gurur duyarım çünkü ben neyi ne amaçla yaptığımı biliyorum.her insana kulak assaydım muhtemelen ergenekoncu biri olurdum.ama sağol tun-cem desteğin için.zaten iki gözü olan ve okumayı bilen her insan en çok 4 yorumumu okuyup ne olduğumu anlayabilir
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Held: Dpd amacim kimseyi kirmak degil, belkide düsündüklerini tam anlamiyla ifade edemedin.Sonuc olarak ben, askerime kursun SIKAN , sehit eden teröristlere ve yandaslarina öfkeliyim, kinliyim, saldirganim.Bundan gocunmuyorum.Umarim bende düsündüklerimi net olarak ifade edebilmisimdir.
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Tun-cem: dpd06 senin pkklı olmadığına ben eminim sadece bir yanlış anlama var heralde.
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
dpd06: bugünkü halime tek başıma gelmedi gelemezdim de.kitaplar ve onların yazarları,devrimci ablalarım abilerim getrdi beni buraya.gördüğüm,yaşadığım şeyler getirdi beni bu düşüncelere.ve o düşünceleri gerektiğinde eleştireblme yeteneğini onlar verdi bana.ben ülkem için birşeyler yapmaya çalışıyorum ve pkklı damgası yiyorum ve kırılıyorum çünkü birçok kişiden çok şey yapıyorum bu ülke için.gerekirse ülkemi ve politikalarını eleştiriyorum.o uğurda vatan haini damgası yesem de olsun
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: Terör örgütüyle, siyaseti birbirine karıştırmak bence senin gibi donanımlı ve akıllı birine hiç yakışmıyor. Bu iş siyasi zeminde çözülecekse şimdiye kadar milleti kışkırtıp pkk sözcülüğü yapacaklarına çalışsalardı bu iş parti kapatmaya gitmezdi zaten. Bunu göremeyecek biri değilsin aslında. yolunu kendin bulsana niçin başkalarından doğru yolu öğrenirim diyorsun ki?
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
dpd06: yok ben anladım zaten birdaha kiminle nasıl konuşacağımı merak etmeyin.bana doğru yolu gsterenler var..kapatalım gitsin.
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: Sizler böyle ödün verdikçe devam eder doğru... şu pkk ile, Kürt vatandaşları bile kendilerini ayırabiliyor ama sizler hala bir tutmakta direniyorsunuz. dpd bu konu devam ederse birbirimizi kıracağız en iyisi kapatmak...
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Held: Yahu bu adamlarin 20 milletvekili yok mu mecliste?Nasil siyaset olacak daha..Dpd en iysi kapatalim konuyu...
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
dpd06: anladım ki bu tavırlarla pkk nın eylemleri devam eder biz de çok asker kaybeder şehit veririz ama biryere varamayız.o insanlrın,kürtlerin asker dışında siyasetçiyle de konuşması gerekttiğini söylemek istedim ama bana pkklı dediniz!!!
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Held: Bn sana hic bir sey demeden sen kendi kendine dedin.Hic kusura bakma Dpd burda hic kimseye düsüncelerinden dolayi saygisizlik yapmadim ben.Ama pkknin fikirlerini burda savunmaya calisinlara karsi haddimi asarim her seyide söylerim.Okk li degilseniz, sözlerim yanlis anlasildi yada yanlis cümleler kurdum deyin.
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
dpd06: held haddini aşma istersen bana pkk yandaşı demek riyakar demek değil senin hiçkimsenn haddinde değil.dediklerimi anlayamadınız yada ben anlatamadım.farklı açıardan bakıyoruz.çok kinlisiniz.ama bu bana pkk yandaşı deeme hakkını kimsye vermez!ikiyüzlü hiç diyemezsin!!!
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Held: Dpd kendi yazdiklarindan kendin haberin yok herhalde..Istersen bir daha oku.Pkk nin talepleri dinlenmeli, istekleri yapilmalidir.Devlet pkk ile masaya oturmalidir dedin.Yanlis mi anlamisiz?
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Her fakir insanın tc ye kurşun sıkması mı gerekiyor .Karınları tokken türklerdi de acıkınca mı kürt oldular.Her alanda hain aponun resmini taşıyan herkes bence teröristtir ve haindir.Böyle hainlere bu ülkede yer yok.Onlar her zaman potansiyel teröristtir.
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Held: Kusura bakmada tam bir pkk li agziyla yorum yapiyorsun.Pkk bir terör örgütüdür.Bunu böyle kabul etmeyenler, sözde halklarin kardesliginden, baristan,hümanizmden bahsetmesin.Yukarida ki yorumlarimda yazdigim gibi sadece riyakarca bir zihniyettir bu...
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
dpd06: bakın pkk lafı geçince ne kadar da saldırgan oluyorsunuz.ben onları savunmuyorum ki.silah almak adam öldürmek iyidr demiyorum ama o halkın halini hiç mi görmüyorsunuz???
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
dpd06: burda ben pkk yı değil kürt halkını savunmaya çalşıyorum ve malesef bu da pkk dan geçer.ünkü hiçkimse -onların gözünde benim değil- abdullah öcalandan başka kimse kürt haklarını savunamamıştır
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Held: Pkk nin istedikleri nedir ? verilmesi gerekenler nedir? O halde ülkede farkli etnik kökenli insanlarin bir takim talepleri oldugunda silahi alip daga ciksinlar devletle pazarlik yapsinlar.Kusura bakmada bu mantiga bir isim yazacagim ama burasi yeri degil...
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: Asla katılamayacağım bir yorum bu ve talihsiz bir yorum bence. pkk terörist bir örgüttür ona kim muhatap olacakmış aferdersin!? silahı defalarca bırakıp alçakça köy basıp katliam yapan bir örgütü tartışmayacağım...
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Held: Dpd herhalde yanlis bir cümle kurdun yoksa benmi yanlis anladim..katliam mi? Nerde nasil?Su anda Türkiyede en rahat yasayan kesin kürtler.Aksini iddia eden terör yanlisi birilerinin usakligini bilincli yada bilincsiz yapanlardir.
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Held: Kimlerin pkkli oldugunu anlamak icin kahin falan olmaya gerek yok, cok fazla zorlanmayin.Basta Dtp olmak üzere onlarin mitinglerine katilanlari katil aponun resimlerini tasiyanlarin tamami pkklidir.Süpheniz var mi?
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
dpd06: ee ayıramıyorsan neden alınlarına terörist damgasını vuruyorsun?neden onlara yapılan katliamı göz önünde bulundurmuyoruz.katliam sadece ölümle yapılmaz ki onlara en büyük cezayı o verimsiz,sağlıksız çorak topraklarda yaşamaya mahkum ederek verdik.şimdi de bbunun cezasını çekiyoruz.bu tutumla da hala çekmeye devam edeceğiz.Pkk elbette silah bırakmalı ama silah bıraktığında karşısında siyasi muhattap bulmalı.istedikleri yerine getirilmeli.bunca yıl çektiklerine karşılık...
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Held: Benim anlamadigim, hic bir siddete karismamis, irkciligi benimseyen , savunan insanlari asagilik insanlar olarak gören, onlarin yasam hakki olmadigini düsünen, bazi riyakar zihniyetli insanlar,teröre bulasmis, direkt yada dolayli destek vermis olan yada hala veren kisileri, özgürlük adina, demokrasi adina, insan haklari adina savunabiliyor ve saygi duyulmasi gerektigini söylüyorlar.Düsmanimda olsa mert düsmani severim, ikiyüzlü, riyakar zihniyetli insanlarin cani cehenneme...
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: Ben 1,5 mlyon telaffuzu etmedim, dikkatini çekerim...
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: Teröristle, diğerlerini nasıl ayırt edebileceğiz bilmiyorum ama, Sırrı Sakık'ın bizzat katıldığı bir baskını biliyorum. Öldürülen erleri otobüsten indirenlerden biri oydu, bunu kurtulan tek er anlatmıştır... nasıl ayırabiliriz sence dpd?Alınlarında terörist yazmıyor tabi ki...
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: aalperarik18 . 25 Mart 2008