Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Azınlık okullarında her gün 'Ne Mutlu Türküm Diyene' şeklinde biten andın okunması sizce doğru mudur?

arkhanson: erbakan'ın dediği doğrudur, siz ne mutlu türküm diyene diye dayatırsanız, onlar da ne mutlu kürdüm diyene diyecektir.. bence yanlıştır..
fisun: Kayıp trilyon davası iftira değildir? Eşitlikten bahsediyorsunuz ama ulusalcı, postalcı, herkese laf söylüyor, kendi fikirlerinize yakın olanların hatalarını iftira olarak değerlendiriyorsunuz. Adaletli olmayı bimedikten sonra sizin eşitlik kavramınız hava da kalıyor.
29 Aralık 2007 . Ankete Git
arkhanson: gerçeği biliyoruz efendim.. 28 şubatı ve darbecileri unutmadık.. yapılan haksızlıkları unutmadık.. o darbenin travmalarından en çok biz etkilendiğimiz için biliriz o günleri merak etme sen. ama sizin için hava hoş, anca iftira atın. yaptıkları yanlışlar da var diyorum ben, hatalarını da yanlışlarını da görüyorum.. ama siz sadece kötülüyorsunuz, at gözlüğü dediğiniz bu olsa gerek..
29 Aralık 2007 . Ankete Git
Tun-cem: Bu ülkede yaşayanlar ve at gözlüğü kullanmayanlar bunların gerçek olduğunu biliyorlar.Siz bu ülkede yaşamıyorsanız ya da erbakan döneminde ülkede değilseniz diyecek bir sözüm yok.Güneş balçıkla sıvanmaz.Daha kayıp trilyon davası bile unutulmadı.
29 Aralık 2007 . Ankete Git
arkhanson: tun-cem, dediklerin doğruluğu kanıtlanmamış iddialardır.. erbakan'ın ekonomide yaptıkları ise gerçektir, örneğin havuz sistemi hakkında ne biliyorsun? erbakanın yanlışları olmuştur, bu da ayrı bir polemik konusu..şu anda kimlerin kadrolaştığını görüyoruz devlette.. aşırı milliyetçi, postallı ulusalcı bir kesim.. yargıda, eğitimde her yerdeler. neyse ben de sana dediklerinin benzeri bir sürü iddia söyleyebilirim ama kendimizi kandırmış oluruz, bir yere de varamayız..
28 Aralık 2007 . Ankete Git
Tun-cem: Evet erbakan çok hizmet etti,başbakanlık köşküne tarikat şeyhlerini doldurdu,kaddafinin çadırında onun elini eteğini öptü.Açmış olduğu memuriyet sınavlarında devleti dincilerle doldurdu.Bu dinciler akp tarafında kadrolar verilerek ödüllendirildi ancak bunlar erbakana ihanet ederek oylarını akp ye verdiler.Doğuda oy almak için seçim zamanı FP nin bayrağını sarı yeşil ve kırmızı olarak dizayn ettiğini unutmadık.pkk ya çanak tutan yine akp dir.TC kimliği olan herkes türktür.
28 Aralık 2007 . Ankete Git
arkhanson: tun-cem, erbakanı sevdiğimi hiç söylemedim.. ama erbakanın bu ülke için yaptığı hizmetleri de görmeyecek kadar kör değilim.. ya da ecevitin siyasi görüş farketmez.. 11 aylık görevi sırasında ekonomide büyük açılımlar yarattı, ne yazıkki 28 şubatta darbeciler tarafından indirildi.. türk olmayana nasıl zorla türküm dedirtebilirsin ki? ırkçılık bu! kürtler dün de kürttü şimdi de kürt, bunu kimse inkar edemez.. pkk kürtlerden oluşan bir örgüt, diyarbakır cezaevindeki işkencelerden sonra ortaya çıktı
27 Aralık 2007 . Ankete Git
Tun-cem: Arkanson ben yinede Türküm diyemeyen insanlardan çok rahatsızım.O senin çok sevdiğin erbakan ıjn yüzünden zaten ülke şimdi bu halde.Bak türlük bile tartışılır hale geldi.Kürtler karınları tokken türktüde acıkıncamı kürt oldular . Ben zaten kürdistan diye böğürenleri kürt olarak görmüyorum.Dağlarda ordumuza karşı silah sıkanlar ermeni ve yahudi asıllılardır.Abd ve israil tarafından kullanılmaktadırlar.Bunu bilen biliyor zaten bilmeyenlerde öğrenmelerini tavsiye ediyorum.
27 Aralık 2007 . Ankete Git
arkhanson: yorumum sadece azınlık okulları için değil, tüm milli eğitime bağlı okullar içindi.. kürtler azınlık değil asli unsurdu.. burada yanlış ifade etmiş olabilirim kendimi.. her ne kadar asli unsur olsalar da türk kimliğine sahip değildirler, ayrı bir ırktan, ayrı bir kültürden ama ortak paydada buluşmuş, aynı yolun yolcusu, omuz omuza vermiş kardeşlerimizdir.. bu sözüm çağrıma kalbiyle katılanlara tabii, benim gibi düşünmeyen türkler ve kürtler olabilir..
26 Aralık 2007 . Ankete Git
arkhanson: cihanbaba, neymiş siyasi görüşüm acaba? che guevara desek komünistiz, humeyni desek islamcıyız öyle mi? bu kadar basit mi? merak ettiysen söyleyeyim hiçbir ideolojiyi benimsemiyorum, hiçbir siyasi görüşü tam anlamıyla kabul etmiyorum.. her görüşün yanlışları doğruları vardır.. benim amacım doğruları yakalamak.. sizin gibilerin amacı ise damgalamak, fişlemek, bölmek..
26 Aralık 2007 . Ankete Git
arkhanson: fisun, tayyip efendi söyleyebilir, erbakan da söylemişti ya da turgut özal da.. daha kimler kimler dedi.. yeni ortaya atılmış şeyler deil bunlar.. mantıklı bulduğum her söz kime ait olursa olsun farketmez.. ayrıca kürdüm diyorsa sen onu bu ülkeden kovamazsın, kürt aşiretlerinin kurtuluş savaşındaki önemini bilmiyor musun? en basidinden bayıla bayıla dizisini seyrettiğimiz karayılan kürt değil miydi? bu ülke türklerin kürtlerin ve hepimizin..
26 Aralık 2007 . Ankete Git
arkhanson: ayazcem, atatürk'ün dedikleri de doğru olabilir, erbakan'ın dedikleri de.. ama böyle bir kıyaslamada bulunmak hakarettir asıl.. atatürk'ün sözünde yanlışlık yoktur.. her türk ne mutlu türküm diyene diyebilir.. sorun şurda, bir başka ırktan vatandaşa zorla söyletilmesi.. bu hata kesinlikle atatürk'e ait değil, söylediklerimi başka taraflara çekmeyin..
26 Aralık 2007 . Ankete Git
arkhanson: tun-cem, yasaları insanlar oluşturur, değiştirilebilir.. her yasada yazan doğrudur mantığı yanlıştır.. tek bir doğru yasa vardır benim için o da allah'ın kelamıdır.. o da der ki milliyetçilik dinimizde yoktur.. 'türk' her ne kadar anayasada üst kimlik gibi lanse edilse de özünde ve kullanıldığı biçimde ırk ismidir.. 'ne mutlu türkiyeliyim diyene' biçiminde kullanılsa sorun çıkarmaz.. türkiyelilik veya anadoluluk ırk ismi değildir, ama türk geçmişi t.c'yi aşan bir ırktır..
26 Aralık 2007 . Ankete Git
umutkahya: birinicisi bu anket kürtler için yapılmadı zaten kürtler türkiye'de azınlık olarak kabul edilen bir ırk değil. ben bu anketi ermeniler rumlar vs. için açtım onların kendi okulları var ve bu and okunuyor.Ve gayet de yanlış okunması.Bu okullarda okutulan tarih kitapları da ayrı bir tartışma konusu olabilecek nitelikte zaten.
26 Aralık 2007 . Ankete Git
cihanbaba: yani şimdi bu yorumu yazan arkadaşın siyasi partisi düşünceleri hayatı apaçık ortada.bölücülüğe gerek yok arkadaşım.
26 Aralık 2007 . Ankete Git
fisun: Katılıyorum sana, sonuna kadar haklısın bu konuda.
26 Aralık 2007 . Ankete Git
selcuk74: fisun ben sana demedim yorumu yazan arkadasa dedim ayrıca artık bu ülkede kürt türk laz çerkez lafı bana dokunmaya başladı karayılan dizisinde görüyoruz adam ermeni oda fransıza kurşun sıkıyor ama adamlar oyle bir güvensizlik ortamı yaratıyorlar ki iyi ermeniler bile fransız yandaşı olarak görülmeye başlanıyor. Bu durum kürt kardeşlerimizede uygulanıyor lütfen artık hepimiz biriz bunu hatırlayalım.
26 Aralık 2007 . Ankete Git
fisun: Biz de aynı şeyleri ifade ettik zaten Selçuk. Kendini azınlık sayan kimse, lafımız onlara bizim. Dediğin gibi Türk ulusunun ana unsurlarındandır Kürtlerde, kendini niye azınlık sayar bazıları anlamadığımız bu. Ben de çerkez ve boşnakım , hatta araplık bile var ben de, ama azınlığım demiyorum, Türk'üm ve 'Ne Mutlu Türk'üm Diyene' beni niçin rahatsız etmezken, diğerlerini niçin ediyor!
26 Aralık 2007 . Ankete Git
selcuk74: kardeşim kürtler azınlık değil bu vatanın asli unsurlarıdr bunu iyice anlayın lütfen bu vatan'ın vede tüm savaşlarda onlarında kanları vardır bayrağın kırmızısında her ırk kadar kürtlerin kanlarıda vardır.
26 Aralık 2007 . Ankete Git
fisun: Ne mutlu Kürdüm diyorsa, TC. vatandaşlık belgesini verir, nerede isterse gider orda der istediğini.
26 Aralık 2007 . Ankete Git
servetcembar: Yalnızca oy toplamak değil fisun..Daha büyük bir plan var ortada...
26 Aralık 2007 . Ankete Git
fisun: Aynı sözü Tayyip efendide söylemişti, Bunların arkasından federasyon isteği geldi zaten. Amaçları farklı bu adamların, Kürtlerden oy toplamak için yapmadıkları cambazlık kalmadı ama yakında kürt vatandaşlarda öğrenecekler gerçekleri!
26 Aralık 2007 . Ankete Git
ayazcem: Atatürkün dediği yanlış da Erbakanın dediği mi doğru.Ben gülerim sana...
26 Aralık 2007 . Ankete Git
Tun-cem: Size katılmıyorum.Atatürk ün bu sözünü söylemek bence gurur vericidir.Madem ülkemizde okuyorlar yasalara uyacaklar.Ayrıca kürtler azınlık değildir TC kimliği taşıyan herkes türk tür.Orda zaten ne mutlu türküm diyene diyor.Ne mutlu türk olana demiyor.
26 Aralık 2007 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: umutkahya . 23 Aralık 2007