Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Günlük hayatınızda en çok hangi ülkelerin ürünlerini kullanıyorsunuz?

atesh_ve_su: aslında bir şekilde her ülkenin ürününü kullanıyoruz. fazla da dikkat etmiyorum zaten. tek istisna: giyim. giyim konusunda türk malı kullanmaya özen gösteriyorum ( neredeyse hepsi 'made in turkey' ). kitaplarım, cd'lerim, dvd'lerim de zaten türkiye'den. yani türk ekonomisine çok büyük katkım var :))
atesh_ve_su: bunlar laftan anlamaz, durgul :) boş ver...
3 Ekim 2007 . Ankete Git
durgul: Daha önemli vatani görevler olmalı burada değil mi? Mesela size tavsiyem gidin bir araştırma yapın Türkiye künyeli markaları bulun ve bunu milliyetçi arkadaşlarınızla paylaşıp milli ekonomiye katkıda bulunun, milliyetçiyseniz asıl göreviniz bu olsun, erkekliğinizden güç alıp vatani görev saftsatalarında bulunmayın
1 Ekim 2007 . Ankete Git
durgul: Evet Atesh ve su konumuzun muhattapları gelmiş, ama biraz edepsizce gelmiş ve konuyu nerden nereye getirmiş, yüzeysel siyaset tartışmalarından ziyade işlevsel faaliyetler görmek istiyoruz derken tüyo vermeye çalışıyoruz olayın geldiği noktaya bak. Üzücü.
1 Ekim 2007 . Ankete Git
no_doubt: her ankete saçma sapan yorum yapıp balıklama atlayan sensin.sana cevap yazıp susturmayı vatani görev biliyorum.hadi korkma demeyelim yazacak cevabın kalmadı diyelim.ben sana mevzuyla alakalı soru soruyorum sen bana yok muhatap olmayacam yok bilmemne diyosun.keyfin bilir burada kimseye laf anlatmaya ugrasamam.
1 Ekim 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: ama size tavsiyem: kendinize dev aynasında değil, boy aynasında bakın. öyle fazla havalara da girmeyin. malum, birileri gelir o havanızı söndürebilir, sonra yazık olur. ama n'olursunuz no doubt, bir daha cevap yazmayın. çünkü sizden çook korkuyoruum :)))
1 Ekim 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: belki insanlar sizinle gerçekten muhatap olmak istemiyorlardır, olamaz mı? insanlar sevmedikleri, değer vermedikleri kişilerle muhatap olmazlar. bu gayet normal bir şey. ama siz yüce, büyük bir şahsiyetsiniz ya, biri sizinle muhatap olmak istemiyorsa kesin sizden korkuyor diye muhatap olmak istemiyordur. hadi yutmadıysak bile yutmuş numarası yapalım da sevinin biraz :))
1 Ekim 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: yani bir şey söylemeyeyim diyorum, ama o kadar komiksiniz ki insan susamıyor, no doubt. çok önemli, çok büyük olduğunuzu zannediyorsunuz heralde. neymiş efendim, yok sizinle tartışan insanlar kaçıyorlarmış, yok millet sizden korkuyormuş. muş muş. vayy be, ne kadar büyük bir şahsiyetmişsiniz no doubt...
1 Ekim 2007 . Ankete Git
no_doubt: sayın ulusalcı ayrımcılık yapmayan herkesi seviyorum diyorsunuz ama öbür yandan Türkiyenin en büyük gıda firmalarından birini almıyorum diyorsunuz?Burada bir çelişki var.Atatürkçü olmadığını bildiğini söylemişsin bahanen bu tamam.Ama bari ayrımcılık konusuna girme.
30 Eylül 2007 . Ankete Git
ulusalci: arkadaşlar milliyetçilikle kafatasçılığı karıştırmamak lazım. milliyetçilik bu Vatan ı sevmekten geçer. Vatan ı sevmeyen haindir. Yerli malı kullanırken ilk dikkat edeceğimiz hangi super marketten alışveriş yapıyoruz, ikincisi raflardaki ürünleri kimler üretiyor. Örneğin ben fransız ve siyonist bağlantılı marketlere girmiyorum. ürünlerdede örnek CP piliç gibi markaları ve Atatürk çü olmadığı kesinleşmiş ülker kola turka markalarını almıyorum. Vatan ımı ve ayrımcılık yapmayan herkesi seviyorum.
30 Eylül 2007 . Ankete Git
no_doubt: saol canım benim.korkaklıkta erkekliğin içinde ortaya çıkabilen bir duygudur kafana takma fazla.daha önceki bir başlıkta başka birisinin sesi çok çıkıyordu o da aynen senin gibi cevabı kalmayınca kaçmayı pardon muhatap olmamayı seçti.site ahalisindeki kuru sıkılar tek tek ortaya çıkmaya başladı.
30 Eylül 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: ben milliyetçilerle/ ülkücülerle/ faşistlerle/ ırkçılarla muhatab olmam, ama buna rağmen hala karşıma çıkmak istemeniz sizin gurursuzluğunuzla ilgili bir sorundur, sayın 'meydanların bekçisi'. yorumlarımı sizin gönlünüzün hoş olabileceği bir şekilde yazacak değilim. durmadan karşıma çıkmanız beni ilgilendirmiyor, zira siz beni ilgilendirmiyorsunuz. istediğinizi yapın, benim için farketmez. size iyi 'takipler'...
30 Eylül 2007 . Ankete Git
no_doubt: bu kadar ince ve çıtkırıldım olduğunuzu bilmiyordum.ayrıca terbiyesizliği de göremedim ben nedense.sizin boşboğazlıklarınız da terbiyesizlik sınıfına giriyor ama ben oraya kıç yazınca bana cevap yazmayı kesiyorsunuz.kendi tercihiniz.ben yine de meydanı sizin absürd ve ukalaca yorumlarınıza bırakmayacağım.bunu bilin.
30 Eylül 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: no doubt, o kadar terbiyesizsiniz ki sizinle muhatab olmaya değmez. öyle terbiyesiz bir yorumu ancak sizin gibiler yazabilir zaten. benim muhatab olabileceğim insanlar belli, ok? siz gidin sizinle aynı düzlemde olanlarla muhatab olun...!
30 Eylül 2007 . Ankete Git
no_doubt: anlayamadım.bana mı diyorsun sayın mervve?
30 Eylül 2007 . Ankete Git
mervve: Dokunmuş sanırım...
30 Eylül 2007 . Ankete Git
no_doubt: milliyetçilikle ve milliyetçilerle ilgili yaptığımız genellemeleri düşünüp yapalım.at üstünden orak biçmekle olmuyor.
30 Eylül 2007 . Ankete Git
no_doubt: sen herşeyi çok biliyorsun bakıyorum atesh ve su.almanyada yaşayıp türkiye hakkındaki yorumlarda sesin herkesten daha çok çıkıyor.milliyetçilik kıçına giydiğin donun türk veya ingiliz olmasıya olmaz.ne iş yaparsınız hangi okuldan mezunsunuz bilmem ama ekonomi anlayışınız tamamen mikro anlamda.senin 3 tane donunun türk markası olması ekonomiye hiçbir kazanım sağlamıyor.emin ol sen aldığın 3-5 kıyafetle türk ekonomisini yüceltiyorsun!
30 Eylül 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: haklısın durgul. en iyi örnek: milliyetçiler. milliyetçilik edebiyatından başka bir şey bilmezler, sabahtan akşama kadar aynı propagandayı yaparlar, ama milli ekonomi söz konusu olunca 'ocakları'na, 'vadileri'ne kaçarlar. öyle lak lak yapmakla, çene çalmakla insan ülkesine bir şey kazandıramaz. ama bu milliyetçiler bunu ne zaman anlayacaklar? cevap: hiç bir zaman :) bunlara bu tür şeyleri anlatmayalım, uğraşmaya değmez...
29 Eylül 2007 . Ankete Git
siyenpi: bunlar dahil tüm genellemeler yanlıştır...
29 Eylül 2007 . Ankete Git
durgul: En milli görüşcüsünden ve milliyetçisinden bu konuya önem verdiğimiz ve Türkiyeye kazandırdığımız ortada, siayasete gelince car car konuşurlar alışverişe gelince akıllarından milli ekonomi ile ilgili tek bir şey gecirmezler, öyle ben milli görüşçüyüm ben milliyetçiyim demekle olmaz, biraz dikkat etsinler paralarını hangi ülkeye gönderdiklerine
29 Eylül 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: zaten giyimimi mesela hep aynı mağazadan ( h&m, belki duymuşsundur ) alıyorum. yani fazla seçeneğim olsaydı, 'helal' ürün yelpazesi geniş olsaydı daha seçici olurdum. o zaman bir adım daha ileriye gidip paranın tam olarak nereye aktarıldığına da dikkat edebilirdim. ama öyle bir imkanım yok, zira çok seçeneğim yok.
28 Eylül 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: 'helal' mal konusuna gelince. ne yazık ki seçici olabilme lüksüne sahip değilim canım, zira 'helal' malı satan markaların /ürünlerin sayısı çok az .
28 Eylül 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: bu yüzden her şeyden önce ürünün hangi ülkede üretildiğine bakarım ve 'made in turkey' yazısını ararım :) işin ilginç yanı ne, biliyor musun? 'hamurlarında' biraz milliyetçilik olan kardeşlerim öyle şeylere hiç dikkat etmezler, ama anti-milliyetçi olan ben buna hep dikkat ederim. benim 'kimyamı' çözmek hakkaten zor :)
28 Eylül 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: tabii ki türkiye'yi tercih edicem :) çinliler zaten yeterince para kazanıyorlar, onların ekonomisi iyi. benim parama ihtiyaçları yok. onları zengin edecek değilim :)
28 Eylül 2007 . Ankete Git
durgul: Teşekkürler canım Türkiyeyi tercih ettiğin için :)) yalnız senin bir de şu problemin olmalı orada. 'Helal' malı satan marka ya da ürünlerin bu parayı nereye aktardıkları, senin daha çok seçici olman gerekiyor galiba
28 Eylül 2007 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: durgul . 17 Eylül 2007