Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Musa Anter (Ape Musa)'i tanıyor musunuz?

dpd06: katledilen kürt aydınıdır.faili meçhul..tüm öldürülen aydınlar gibi...
fidem: Pardon, tırnak işareti falan olmayınca olduğu gibi okudum. Özür dilerim. Konuya dönersek...Ben öyle bir şey demek istememiştim, siz beni yanlış anlamaya programlandığınız için bunu öyle algıladınız bence.
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Hey Allahım Yarabbim yaf arkadaşım yorumumu bi daha okusana yazdığın anlam mı çıkıyor??
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
fidem: Ben mi sakin ve saygılı yaklaşmadım? Bu nasıl bir körlüktür ki? Daha sakin ve saygılı olmak için ne yapmalıyım sizce? Aman neyse, ben bıktım bu işten. Ne dersem diyeyim cümleten nefret ediyorsunuz bende... Selametle...
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Daha açik ve net yazacağın ... siz sakin ve saygılıca tartışmadığınız için held o tepkiyi verdi. yorumunun açık kısa özeti bu. örneklemelerle ima etmene gerek yok.
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
fidem: Zehirlee ben neyi açıkça yazmadım söyler misiniz? Daha ne kadar açılabilirim?
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
fidem: Çok hakarete uğradım ben. Kürtlerin hepsinin pkklı olmadığını söyleyip şerefsiz damgası yedim, eşcinsellerin de insan oldukarını söyleyip cahil damgası yedim, vatanımı seviyorum diye faşist damgası yedim, işcilerden yanayım diye terörist damgası yedim... Hepsine güldüm geçtim. Yurtdışında iken ülkemle ilgili pek çok aşağılayıcı hakaretlere uğradım, elimden geldiğince anlatmaya çalıştım gerçekleri. Anlamayanlara güldüm geçtim...Bunu yaşayan tek siz değilsiniz ki....
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
fidem: Ve şöyle bir şey var. Bakın Held ile çok ters noktalarımız var mesela bizim. Pek çok yerde de bu ortaya çıktı.. Fakat saygı çerçevesinde konuşabildik. Yani Held kendine ters şeylere, karşı taraf sakin yaklaşırsa saygılı bir şekilde cevap veriyor...
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
fidem: Bir de ben her yoruma yetişemiyorum, yani eminim ki bana çok ters gelen bir çok yorum vardır... Fakat ben görmemişimdir. Görürsem fikrimi söylemekten asla çekinmem....
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
fidem: Tepkili olduğunuz için beni de anlamak istemiyorsunuz ama olsun. Ben sizi anlıyorum. Hakarete hakaretle cevap vermek mi iyidir yoksa hakarete hakaretsiz ve açıklayıcı cevap vermek mi? İşte benim söylemek istediğim bu. Karşınızdaki kişi hakaret ediyorsa bu onun acizliğidir, değil mi? Derdini başka türlü anlatamıyordur, anca küfrediyordur...(burada da Held'i kastetmiyorum, lütfen yanlış anlaşılmayayım). Peki siz de mi acizsiniz? Siz neden küfrediyorsunuz?
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
ercü: Fidem hakkımız küfürle yada silahla aramak zaten bize göre değil. Genelleme yapmışsın ama bu durumdada olamdığımızı belirtmemişsin. Sen daha önce çoğu zaman sabırla o mevzu bahis şahısa yaklaşımlarımızı görmüş olman lazım. Ama o bize nefret ettiğini sevmediğini mualesef düşünceleriyle aktardı.Tabiki saygım var sevmesin ama kardeşim banada hakaret etmesi gerekmiyor ya ne demek kürtlerin saçmalıkları. Sen hiç buna vurgu yapmıyorsun bak ilk hakaret bizden değil biz hakerete hakaretle cevap verdik.
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
fidem: bu tarz kavgalara girmedik. Konuşabilmektir önemli olan... Hakkını küfrederek veya silahla alamazsın...(genelleme yaptım burada, kimseye hitap etmiyorum)
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
fidem: Kızmakla hakaret etmek arasındaki ayrımı yapabildiğimiz sürece hiçbir sorun yaşayacağımızı sanmıyorum. Bence bu şekilde davrandığınız sürece haklı olsanız dahi haksız pozisyona düşersiniz.En çok bağıranın değil, en mantıklı yaklaşımı sergileyenin fikirlerine saygı duyarım ben. Held Kürtleri sevmiyor olabilir, siz seviyor olabilirsiniz, fakat bunu sorun etmenin ve küfre varan tabirlerin gereği var mı? Ben çok içten vatanını seven bir insanım, ama bir çok Kürt arkadaşım var. Hiçbiriyle
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
ercü: Fidem sen anlarsın beni çoğu düşüncelerimizde karşı durumları savunduk ama Kürtlerin saçmalıkları doğru bir ifademidir? Buna kızmayalımmı ne yapalım sen söyle.
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: held yanlış insanlara yanlış muamele yapıyorsun. Ortada pkk yı savunan yok ama ırkçılığı ve şovenist tavırlarıyla gurur duyanlar var. Ortada bir gerilim var ise sorumlusu bu tavırları sergileyen taraftır.
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
fidem: Yeter ya, biraz gezin dolaşın sakinleşin. Tadını kaçırdınız, lütfen...
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
ercü: Kusra bakma biz ırkçı değiliz sen kendin o daireye gir bizi pkk şerefsizlerindende ırkçı faşist düşünceninde içine itemiyeceksin herkes kimin burda ne olduğunu biliyor.
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
Held: Bana ırkcısın dıyerek hakaret ettıgınızı sanıyorsanız yanılıyorsunuz.Gurur duyuyorum ben.Pkk lı olduklarını ıtıraf edemeyenlerden daha yüreklıyım.
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
Held: Buna kendısının yanıt vermesını beklerken , ısmı malum sahıs maydanoz oldu o nedenle sınırlendım yoksa..böyle bır yorum yapacagım yoktu...
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
fidem: Of ben yazana kadar hakaretler almış yürümüş...
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
fidem: Neden öyle diyorsunuz Held. İnsan her yerde yeni bir şey öğrenebilir. Ne güzel ki dpd fikirlerini belirtiyor ve eğer bilmediği bir nokta olursa araştırıp öğreniyor. Sonra da bunu açıkça söylüyor. Bu çok daha dürüstçe ve çok daha güzel değil mi? Ayrıca size gerici dediğini nereden çıkardınız ki, isim zikretmedi kendisi. Lütfen kendisinin isteğine saygı duyalım ve daha fazla uzatmayalım bu konuyu. Çözdük, bitti gitti işte.
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
Held: Sayın Dpd, bır cok konuya fevrı bır sekılde gırıp düsüncelerınızden emın olarak yorum yapıyorsunuz.Daha sonrada maalesef kendı kendınızı tekzıp edıyorsunuz.Sıze ıtıraz eden ben ve benım gıbılerıde gerıcı dıye tanımlamıssınız.Bence sız önce kendı düsüncelerınızı tam olarak oturtun.Emın olmadıgınız konularda acele yorum yazmayın.Merak etmeyın kürtler kendılerını zaten savunuzorlar ve samalıklarına her gün yenısını eklıyorlar.Sızın takvıye kuvvet gıbı yardımlarına kosmanızda cok mantıksız...
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
ayazcem: ..:)))
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
fidem: Evet sevgili arkadaşlar, buradan ekmez çıkmaz artıkın. Anlaştık biz:)
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
dpd06: kürtlerle ilgili fikrim hala aynı olsa da ape musayla ilgili fikirlerimi biraz araştırma ve birkaç arkadaşımın özel mesajlarındaki cümlelere bağlı olarak değişmiş bulunuyor.ben onunla ilgili fazla şey bilmiyormuşum,araştırınca bunu gördüm.benim için de polemik bitmiştir
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
fidem: gibi tartışmaya kalsak araya giren at gözlüklü insanlar konuyu tamamen saptıracaklar. Bu nedenle hiçbir şey söylemeyeceğim daha fazla. Saygı duyuyorum isteğinize.
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
fidem: Bence burada önemli olan neyi, niye savunduğumuzu bilmek. Benim Kürtlerle en ufak bir sorunum yok. Kürtlerin sorunlarını iyi bilirim çünkü çok Kürt arkadaşım var. Türk olarak bakmıyorum yani olaya. Sizinle aynı yönden bakıyoruz, buna inanın. Fakat araya Kürdistan lafı girince, intikam sözü geçince, kışkırtıcı söylemler başlayınca durum değişiyor. Hem Türkler hem Kürtler için geçerlidir bu. Ben ülkemi seviyorum, ülkeme değer veriyorum. Onu bölmek isteyene de tahammülüm yok. Fakat haklısınız, adam
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
dpd06: bu konuda hemfikiriz=)
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
ayazcem: Gericiler için sizin bi cümle kurmanıza gerek yok onlar bir yolunu bulur gerer zaten...:))
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
dpd06: bu arada kürt değil türküm yanlış anlaşılma olmasın.hhaaa bu kürtmüş o yüzden böyle kürdü savunuyor demesinler de bazı gericiler=)
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
dpd06: ben kürt sorununa bir kürtmüş gibi bakıyorum sizse bir türk gibi sorunumuz burda;)
12 Mayıs 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: sidarefsun . 5 Mayıs 2008