Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Türkiye'de kızlar ortalama olarak hangi yaşta bekaretlerini yitirmektedirler?

mustang01: Bekaret bu kadar üzerine düşülecek bir olay değil. Kızlık dediğin bir zarla ölçülemez. Kızın namusu var da erkeğin namusu yok mu? Yoksa bu namus = zar mıdır??
jonnyxxw: Herkezin namusu var ama kızların bu namusu kullanmalarına izin vermiyorlar erkekler yani benim cinsim erkekler sapıklık yapıyor ama insan aşk,ta kendini tutamıyor örnek ben kızdan hoşlanınca yanından kabadayı gibi geçiyorum malesef :(
6 Mart 2009 . Ankete Git
delizeybek: bir ilişkinin namuslu olup olmadığına toplum dışgörüsüyle karar veremez. namustan yoksun ilişki bana göre sevgisiz ilişkidir. daha önce hiç dokunulmamış olmak bir insanı namuslu yapmaya yetmez. namus kendine ve sevdiğine ihanet etmemektir, karşındakini sevmediğin halde seviyormuş gibi davranmamaktır. yorumu yapan kişiye katılıyorum.namus zar değildir.hele insanlar öyle ilişkiler yaşıyorki geriye bir zar kalıyor.
28 Eylül 2008 . Ankete Git
quartz: siz şuna ben sizin düşüncenize bir şekil de böyle laf söylerim kendi ahlaki görüşümü ortaya koyarım desenize, 'ne kadar araştırırsan araştır yaratılış amacı bi mühür görevi olduğuna çıkar.. (aliyildiz - 10.09.2008 18:34) ' zaten olayı noktalıyor. siz bu bilgiyi çok kati yerlerden elde etmişsiniz ozaman atıp tutuğunuza göre bu sallamasyonla. çok uzadı bu siz bekareti nasıl değerlendiriyorsanız değerlendirin.
11 Eylül 2008 . Ankete Git
aliyildiz: sonuç olarak bu konu için ortada bir bilimsel açıklama olmadığına göre sizin neyi doğru kabul ettiğiniz, neyi mümkün olarak gördüğünüz hiç önemli değil.. gereksiz bi yorum olmuş.. biraz daha dikkatli okuyun..
11 Eylül 2008 . Ankete Git
aliyildiz: sayın leylimley takip ediyorsanız biraz daha dikkatinizi vererek okuyun.. biraz geniş düşünün mühür kelimesine takılıp kalmayın buna belirteç, göstergeç gibi kelimelrde kullanabilrdim.. tartışmayı izlediyseniz 'hymeni bilimsel yönünden çok ahlaki açıdan değerlendirilmeli' cümlemi okumanız gerekirdi.. yani ben o mühür kelimesini bilimsel sonuç olarak değil kendi düşüncem olarak dile getirdim.. IQ su 80 geçen bi insan bile bu yazdıklarımdan hymenin bilimsel bi açıklamasının olmadığını anlar..
11 Eylül 2008 . Ankete Git
leylimley: Sayın aliyıldız, tartışmayı karşıdan izleyen biri olarak fikrimi açıklamama müsaade ederseniz , sizden bilimsel bir açıklama okuyamadım. bir başkası en azından bilimsel olarak açıklama getirmeye çalışmış, ki ben buna daha mümkün olarak bakıyorum, eğer bir doktor adayı olarak bunun bilimsel açıklamasını bir kenara bırakıp, mühür olarak adlandırmaya da mantık diyorsanız, hiç okumayın kardeşim o tıp bilimini!
11 Eylül 2008 . Ankete Git
aliyildiz: düşüncelerim sana mantıklı gelmeyebilir ama cevap verme ihitiyacı duyuyorsan alay etmek yerine daha mantıklı şeyler yazabilrsin tabi mantıklı düşüncen yoksa o ayrı.. unutmaki ' alay, çoğu zman akıl yoksulluğundan ileri gelir'.. bu şekilde ifadeler senin kapasiteni yansıtmakta.. bence daha fazla küçük düşürme kendini..
11 Eylül 2008 . Ankete Git
quartz: yok mühür diyeceğim arkadaş ben, o daha çok hoşuma gitti, bir tıp doktoru adayı böyle diyordu derim, eminimki kitaplarınızda öyle ifade ediyordur bunu.. yazacağım kelimeyi de sizin gibi mühür işlevi var diyen bir tıp doktoru adayından öğrenecek değilim. tartışılan ne haşa bekaret önemli zar şudur budur, en azından düşüldüğü düşünülen görevini yazmak sizin mühür söylevinizden daha tıbbi. hoşçakalın.
11 Eylül 2008 . Ankete Git
aliyildiz: tıp adamına neyin yakışıp neyin yakışmayacağını tıptan anlamayan bi insandan daha iyi karar verebilirim.. bir sayfa tartıştıktan sonra saçma yazmanın mantığı ne?? amacım zaten sizin saçma tartışmanıza girmek değildi sadece sağlık konusunda soylediğin hatayı düzeltmekti.. sanılanlara göre yorum yapmak yerine gerçekleri tercih etsen daha mantıklı sonuçlara ulaşabilrsin.. ayrıca türkçesi dururken marker kelimesini kullanmanın manası ne?? belirteç emin ol daha yerinde olur..
10 Eylül 2008 . Ankete Git
quartz: yani görevi bekaret markerlığı, bir tıp adamına yakışır bir yorum. herkesin ahlakı kendine, bu tartışmaların bu şekilde yapılması bile saçmalık, benim yorumumum en azından öyle sanıldığı düşünülen bir şey için doğruluk ifade eder, siz kendi ahlaki doğrunuzun herkese doğru olması gerektiği yanlışı içindesiniz. bunu hocalarınıza söyleyin o bir mühür deyin.
10 Eylül 2008 . Ankete Git
aliyildiz: diyelimki kelimesi hatalı zaten oyle.. internet çöplüğünden elde ettiğiniz bilgileri doğruluğundan emin olmadan başkalarına aktarmamaya özen gösterin.. onları dile getirdim çünkü bir sağlıkçı olarak sağlık konusundaki yanlış bilgini düzeltme ihtiyacı duydum.. bağlama konusuna gelince hymeni bilimsel yönünden çok ahlaki açıdan değerlendirilmeli.. ne kadar araştırırsan araştır yaratılış amacı bi mühür görevi olduğuna çıkar..
10 Eylül 2008 . Ankete Git
quartz: diyelim ki benim yorumum yanlış, ben okuduğumu söylüyorum hem, bunu ne demek için yazdınız peki? konuyu nereye bağlayacaksanız?
10 Eylül 2008 . Ankete Git
aliyildiz: quartz 4 yıldır tıp okuyorum ilk defa boyle bişy duydum.. tıp 2. sınıftaki anatomi kitabımda geçen yazıda hymen görevi için görevi bilinmemektedir yazmaktaydı aynı şekilde fizyolojidede.. bazı kitaplarda sadece enfeksiyonlardan korudğu SANILMAKTADIR diye geçer.. nerden bulmuşsun bu kesin ifadeyi sallamasyondan başka bişy değil.. bir defa hymenin nasıl bir yapıya sahip olduğundan haberdarmısın.. korucu bi görevi olsada delikli yapısından dolayı ihmal edilecek seviyededir..
10 Eylül 2008 . Ankete Git
onurjinal: arkadaşlar böyle boş konuları tartışarak zaman harcamayın türkiyede ne kadar tartışırsanız tartışın bekaret önemli kalacaktır bu arada susalım demiyorum ama böyle
28 Ağustos 2008 . Ankete Git
deli_yürek: anlamıyorsun veya işine geldiği gibi anlamak istiyorsun, ben sizin gibi konuyu saptırmasını pek beceremiyorum, neyse daha fazla bu konuda yorum yazmayacağım by by
14 Ağustos 2008 . Ankete Git
fidem: Allah allah, başka dilden mi konuşuyoruz acaba? anlatıyoruz ya ne önemi olduğunu, daha ne istiyorsun ki? Var bir nedeni ve bu da yukarıda yazıyor...Hala aynı şeyi söyleyip duruyorsun.. Enteresan tabii..
14 Ağustos 2008 . Ankete Git
deli_yürek: bilgiye susamış kardeşlerimiz için umarım kızlık zarının işlevi hakkında sunduğunuz bilgiler faydalı olmuştur, ama benim kastettiğim bu değildi.. kainatı bu şekilde kusurca yaratabilen bu ilahi güç eğer isteseydi bayanları kızlık zarı denilen bu kavram olmadan da yaratabilirmiş o halde öyle değil mi? tabi ki bekaret=namus simgesi olarak görülmesine bende karşıyım, ama bekaretin hiçbir önemi yoktur demek te hoş değil.
13 Ağustos 2008 . Ankete Git
fidem: quartz'ın anlattıklarına ilave olarak bu hymen denen zar, 2007 yılında yapılan oldukça geniş kapsamlı ve sağlam bir araştırmaya göre kadınların sadece %42'sinde ilk ilişkide kanamaya neden olarak yırtılmaktadır. Yani güzel kardeşlerim, şimdi aynı şeyi beyin için de tartışabiliriz.... Allah bazılarının beyinlerinin kıvrımlarını fazla yaparken, bazılarınınkini ütüleyip de yolluyor... Bu eşitsizliğin nedeni ne ola acep?
13 Ağustos 2008 . Ankete Git
quartz: rahim ağzı enfeksiyonlara açık bir bölgedir, belli bir zamana kadar korunması gerekmektedir, zarın işlevi budur. zara farklı işlev bulanlar ise sadece işlevinin bir bekaret markerı olduğunu düşünür. ülkemizde hoş karşılanmayan bir durumdur. ancak bu budur diye empoze edilmez. bulunduğunuz ortama göre kadınlar nasıl davranmaları gerektiğini seçer. kadının hayatının çizgisi zarla belirlenmez.
13 Ağustos 2008 . Ankete Git
deli_yürek: bekaret önemlidir, önemsiz ise eğer Allah kullarını yaratırken niçin bayanlara bu şekilde bir fizyolojik eşitsizliği uygun görsün?
13 Ağustos 2008 . Ankete Git
sümbül_06: bir erkek bakir olmadığını bakire kız arkadaşına rahatça söyleyebiliyor... burda bence sorun başlıyo her açıdan incelenmesi gereken bir durum. kız bunu sorun etmiyo etmeli mi? onda normal karşıladığı bir olguyu kendisi neden yabancılıyo? hadi ama kızlık zarı olup ta elletmediği göstermediği yeri kalmayan ne kadın (!) lar var arkadaşlar yapmayın siz kız arkadaşınızın değerlerini biliyorsanız zar sembol olarak kalıyo
13 Ağustos 2008 . Ankete Git
mustang01: Ben düşüncemi söyledim. Bu olay ülkemizde o kadar çok abartılıyor ki... Bu uğurda ne kötülükler yapılıyor... Bu kızlık zarına bu kadar fazla önem veren şu sözde kişilere acaba bakire bir kızla bir gece geçirmek vaadedilse reddederler mi, çok merak ediyorum.
27 Temmuz 2008 . Ankete Git
ercü: Kadınların zarı bozulmuşsa içten pişman olmalıdır. Erkeklerde artık bakir değilse onlarda pişman olmalıdır. Sorun orda yok sorun bu söylemlerle kızlık zarının anlamını yok sayma durumudur.
24 Temmuz 2008 . Ankete Git
xmystery: İyi de kadınların bir zar bozulsa hemen günah keçisi oluyorlar.Ama erkeklerde böyle bir şey yok.
24 Temmuz 2008 . Ankete Git
Zehirlee: mesele zarın olmaması ndan ote neden olmadığına dair kişi hakkında edindiğimiz soru işaretleriyle dolu düşünceler...Ha bu arada malum zaman...bin türlü hastalık var:))
24 Temmuz 2008 . Ankete Git
ercü: Bekaret elbette hem erkek için hemde bayan için çok önemli bir olgudur. Hata işlemek insanlara mahsustur ama önemli olan yapmamak üzere pişman olmaktır. Zar artık önemli değil diyip durumu basitleştirmek doğru değildir. Namus olgusu hem erkek hemde bayan için eşit bir kavramdır. Sadece yapılması gereken bunu çok basite indirgememe durumudur.
24 Temmuz 2008 . Ankete Git
eva_-ring: sana kesinlikle katılıyorum tek sorun zar ı yani? kızın namusu varsa kesinlikle erkeğinde var:)
24 Temmuz 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: hidohedo . 24 Mayıs 2004