Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Saadet Partisi Genel Başkanı olarak kimi görmek istersiniz?

atesh_ve_su: orhan pamuk :))
atesh_ve_su: haklısın vallaha canım :)))
21 Temmuz 2007 . Ankete Git
durgul: Tek ayrıldığımız konu bu olsun, neyseki çok ortak noktamız var ve polemik dostuyuz:))
21 Temmuz 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: zaten bunlar hassas konular ve bu konularda insanlar fikirlerinden kolayca vazgeçmezler. fakat dediğim gibi bazı insanlar benim için canlı kanıttır. ama bırakalım bunları, zira düşüncelerimiz farklı olduğu için bu konu uzadıkça uzar :) zaten bunu tartışmanın yeri bu polemik değil, konu nereden nereye geldi. biz en iyisi mutabık olduğumuz konulara yönelelim canım :)
21 Temmuz 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: benim zaten kimseye kendi düşüncemi kabul ettirmek gibi bir niyetim yok. benim bu konudaki düşüncelerim sizin için yanlıştır, ama sizin bu konudaki düşünceleriniz de benim için yanlış :) işte sorun da burada. herkes kendi düşüncesinin gerçekten doğru olduğuna kesinlikle inanıyor. sen mesela öyle bir şeyin kesinlikle olmadığına inanıyorsun, ben ise kesinlikle olduğuna inanıyorum. tabii inançlarımızın farklı nedenleri var.
21 Temmuz 2007 . Ankete Git
durgul: Konuya dönersek canım arkadaşım, olay bence inat boyutunda yaşanıyor, herkes birbirlerine birşeyi kabullendirmek derdinde, bu niyeti taşımamalısın, bu noktada kilitlenirseniz hepiniz için söylüyorum hiçbirşeyi çözemezsiniz. Çözüm karşılıklı fikir alışverişinde ve fikirlerimize saygı göstermekte
21 Temmuz 2007 . Ankete Git
durgul: İlber Ortaylı, Sina Akşin, Andrew Mango, Bernard Lewis Bir de Şu adını unuttuğum Amerika Columbia ün. den bir tarih profesörü
21 Temmuz 2007 . Ankete Git
durgul: Atesh ve su bazı insanların davranışları görüşleri beni böyle düşünmeye itiyor diyorsun, düşüncen çok yanlış ortada inanılan ve savunulan bir yalan var, kendini kabullendiremediğin yerde ve beklentilerini alamadığın durumlarda karşı tezlere inanıp ve onlara sahip çıkıp bir başarıya ulaşamazsın. Sen kendini soyutla çevrendeki insanlardan bu konuda, ermeni meselesinde çok önemli isimler görüşleri olan onları oku, onların görüşlerine ulaş, Bak veriyorum isimleri
21 Temmuz 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: sana gelince semazen, nerede müslümanlığa hakaret ettim, söyler misin lütfen? ben sadece genel olarak dinleri eleştirdim. hakaret de etmedim, küfretmedim de. sadece eleştirdim. eleştirmek de kötü bir şey değil, hatta tam tersine çok iyi bir şey. ben de çok eleştiriliyorum, ama bir şey söylüyor muyum? bak bu polemikte de herkes beni eleştiriyor, ama ben alınıyor muyum? ama gerçek anlamda hakaret ettiysem -ki bunu iddia ediyorsun- nerede bunu yaptığımı söyle. bekliyorum...
20 Temmuz 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: ha unutmadan sezo, hani bana söylüyorsun ya, ülkeye giriş-çıkışım yasaklansın diye. bak sana bir müjdem var. bir kaç sene sonra türkiye'ye yerleşmeyi düşünüyorum, kesin dönüş yapıcam yani. sizleri daha fazla kızdırmak için. ama o zamana kadar türkiye'ye gitmek istediğim zaman senden izin alırım, başın göğe ersin diye...
20 Temmuz 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: şimdi söyle durgul'cuğum, bu koşullarda, öyle cümlelerin söylendiği bir ortamda soykırımın olmadığına nasıl inanayım? ırkçı olduklarını açık açık belli ediyorlar. ve biz şimdi 21. yüzyılda yaşıyoruz...
20 Temmuz 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: ayrıca sezo, 'orhan pamuk adam değildir, bir ermeniden farkı yoktur' demişsin. bu çok can alıcı bir cümle, farkında mısın? ırkçılığın en büyük örneklerinden biri. ermeniler adam değil mi yani? onlar insan değil mi? işte senin sorunun burda başlıyor. sen kendi ırkından/dininden olmayan insanlara tahammül edemiyorsun. senin gibi milyonlarca insan var. milyonlarca insan kendi ırkından/dininden olmayanlara tahammül edemiyor. her şeyi kendiniz kanıtlıyorsunuz zaten. farkında olmadan tabii...
20 Temmuz 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: üstelik bu soykırım meselesine yeni yeni inanmaya başladım. ben okuldayken alman arkadaşlarımla ne kadar kavga ettim, biliyor musun? onlar 'ermenilere soykırım yapıldı' diyorlardı, ben de 'hayır, öyle bir şey olmamıştır. bu büyük bir yalandır' diyordum. çok kavga ettim bu yüzden. ama yaklaşık altı-yedi aydan beri buna inanıyorum artık, zira bazı insanların davranışlari, düşünceleri, görüşleri, tavırları beni öyle düşünmeye itiyor.
20 Temmuz 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: ama ben malum şahısların hakaretlerine maruz kaldığım sürece hiçbir zaman düşüncelerim değişmeyecek. zira bu insanlar benim için canlı kanıttır. kendileri gibi olmayan insanlara tahammül edemiyorlar. fikrimi söylüyorum, hakaret ediyorlar. herkesin kendileri gibi olmalarını istiyorlar. saygı diye bir şey yok. bunlar öyle davrandıkları sürece düşüncelerim değişmeyecek. denedim, ama olmadı...
20 Temmuz 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: durgul'cuğum, canım benim, her konuda anlaşıyoruz, bir bu konuyu halledemedik gitti :)) ermeniler osmanlı'ya ihanet ettiler, bunu ben de biliyorum. pkk gibi terör örgütleri vardı, onu da biliyorum. yaptıkları çok kötü bir şeydi, ihanetti. ermenilerin masum kuzu olduklarını hiçbir zaman iddia etmedim zaten. yahudi soykırımıyla da hiiç kıyaslamıyorum, o apayrı bir şey. almanların yaptıklarına 'soykırım' demek bile az bence. almanların yaptıklarına söyleyecek söz bulamıyorum bi kere...
20 Temmuz 2007 . Ankete Git
sezo83: Durgul hanımı tebrik ediyor ve katılıyorum.Ben bu insandan gurur değil utanç duyuyorum.Gitsin ismini değiştirsin orhan yamukyan yapsın.yakışırda ha.Ne Mutlu Türküm Diyene
20 Temmuz 2007 . Ankete Git
durgul: Yazdıklarımın çok orhanla alakası yok ama, türke çamur atan bu kişilksiz sahsiyetin aldığı hiç bir ödül bana gurur vermiyor, medeni olmayan bir görüş olabilir şaşırıyor olabilirsin ama hiç bir şey benim türk kimliğimden öte değil
20 Temmuz 2007 . Ankete Git
durgul: Ortada ermeni zayihatı da osamnlı zayihatı da vardır, Bunun en önemli sebeplerinden biri salgın hastalıklarıdır, 1915 te tam 400 bin asmanlı askeri salgın hastalıklara kurban gitmiştir, techir sırasında bazı eşkiya cetelerinin saldırması ve salgın hastalıklar nedeniyle ermeni nüfusu kayıp vermiştir olay bundan ibaret, Kaldı ki, salgın hastalıklardan ölen osmanlı ver ermeni nufusu kireç kaynakları kıt diye aynı çukurlara üstsüte bile gömülmüştür, buda işin ilginç yönü
20 Temmuz 2007 . Ankete Git
durgul: Bizim inkar edeceğimiz bir soykırım yok ortada atesh ve su, dostluğumuz bir tarafa, görüşlerimiz bir tarafa, kimseyi gaz odalrına doldurmadık, kimsenin boğazını kesmedik, kimseyi diri diri gömmedik Almanalr gibi. Osmanlı ordusu 7 cephede savaşırken osmanlıyı içten ve arkadan vurmaya çalışan ermeni çetelerine karşı verilen müdafaadan başka bir şey değildir bu olay techirdir, bunun adına başka bir isim koymak çok büyük bir tarihi yanılgıdır.
20 Temmuz 2007 . Ankete Git
sezo83: Orhan yamuk adam değildir.Bir ermeniden farkı yoktur benim gözümde.Türkiye ye hakaret ederek biryerlere gelmeye çalışmıtır gelmiştir de.Yamuk,vatan hainidir.Bu ülkeye giriş çıkışları yasaklanmalıdır.Atesh ve su seninde yasaklanmalıdır :-)
20 Temmuz 2007 . Ankete Git
semazen29: Şu da ayrı bi konudur biz orhan pamuğun yazdığı kitaplara karşı değiliz orhan pamuğun kişiliğinede bir şey diyecek değiliz.
20 Temmuz 2007 . Ankete Git
semazen29: Bizim için senin bir dini kabul edip etmemen hiç bir problem yaratmaz ama sen müslümanlığa büyük hakaretlerde bulunuyorsun.Bu görülmeyecek bir şey değil sen kendin ne olursan ol ama bizim dinimize hakaret etmeyi bırak.
20 Temmuz 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: kabul etseniz de, etmeseniz de, hoşunuza gitse de, gitmese de, orhan pamuk da türkiye'nin bir evladıdır. bulunmaz hint kumaşı olduğunuzu zannetmeyin, ondan daha değerli değilsiniz...
19 Temmuz 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: ayrıca istediğim kişiyi severim, istediğim kişiyi desteklerim, size ne oluyor? size hesap verecek değilim heralde. niye herkesi kendinize benzetmeye çalışıyorsunuz?
19 Temmuz 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: osman10, ben nerede türkiye'deki olaylar hakkında herkesten daha fazla bilgiye sahip olduğumu söyledim? nerede öyle bir şey iddia ettim? hayal görüyorsun galiba. ayrıca akp ile sp iki ayri partiymiş, tamam bunu anladık artık. ama bunun buradaki polemikle ne alakası var allah aşkına? ben bu polemikte akp ile sp arasında her hangi bir fark olmadığını mı söyledim? bunu başka bir yerde söyledim, sen polemikleri karıştırıyorsun galiba.
19 Temmuz 2007 . Ankete Git
maximum85: sonuçta bu ülkeye hiç birisizin yaraından çok zararı olacak arkadaşlar saadet partisimi kalmış güldürmeyin beni bitti gitti halk onlara cevabını verdi bu orhan pamuk beyefendi koyu bir ermeni taraftarıdır türklügünden utanır hale gelmiş almanyada yaşaşan türkiyede yaşanan sorunlardan geçim sıkıntısından anlamaz bırakın bu ucuz polemikleri
19 Temmuz 2007 . Ankete Git
osman10: atesh ve su sözlerine dikkat et..böyle konuşmaya devam edersen o girdiğin ateşte sana suda yardımcı oalmayacak..ayrıca sen almanyada yaşayan biri olarak nasıl olurda türkiyedeki olaylar hakkında türkiyede yaşayanlardan daha çok şey bildiğini söylersin..orhan pamuk bu ülkenin evladı değildir onu bu ülkede sevenler hepimiz dinkiz diyenler tamam mı?öyle bilip bilmeden konuşma...saadet partisi ile de akp aynı değildir bunu da bil......
19 Temmuz 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: ayrıca kalkıp da bana türkiye'ye gelemeyeceğimi de söyleyemezsin. türkiye'nin tapusu senin mi ki istediğin kişiye türkiye'ye gelme yasağı koyuyorsun? tapusu seninse söyle, bilelim...
19 Temmuz 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: yok cami yıkmakmış, yok gay-lezbiyen bar açmakmış. ayrıca ben ateist de değilim, tamam mı? türkiye'yi ben yönetseydim bi kere sizin tayyip'inizin yapmadığını ben yapardım ve üniversitelerdeki türban yasağını kaldırırdım. ben yasakçı da değilim, müdahaleci de değilim, dayatmacı da değilim. ben liberalim, yani özgürlükçüyüm, kimsenin bir şeyine karışmam. sen gidip nelerden bahsediyorsun. yorumun çok saygısızca olmuş...
19 Temmuz 2007 . Ankete Git
atesh_ve_su: semazen, çok saçmalamışsın ya. neden öyle şeyler söylediğini biliyorum, ama o polemikte inancınıza saygı duyduğumu kaç kez söyledim. benim size gösterdiğim saygının onda birini siz de bana gösterseniz bir şey olur sanki. ben sadece kendim için her hangi bir din kabul etmiyorum, tamam mı? başka insanların inançlarına, yaşam tarzlarına, bilmem nelerine karışmam.
19 Temmuz 2007 . Ankete Git
semazen29: Senin gibi insanlar türkiyeyi yönetseydi camiler yıkılmış yerine gey-lez barları açılmıştı insanların namusları ayaklar altında olmuş ve dinimizde ataistlik olmuştu.Sen bunları istiyosan zaten almanyadaymışın hiç buraya gelme hazır orada baya var.
19 Temmuz 2007 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: babahaydar . 16 Temmuz 2007