Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Sokakta yürürken bir muhabir gelse ve size anayasamızın ilk 4 maddesini sorsa hangilerini söyleyebilirsiniz?

mikakimi: ben dördünü de söylerim ama ülkenin %47'si söyleyemez bundan da eminim...!
Zehirlee: İngiliz ajanı olan Molla Said olmasın mı?
25 Haziran 2008 . Ankete Git
ercü: Fisun Ekolümden gayet memnunum. Şimdi sen parti meselesinden olayı kürt isyanlarına getirdin, oradanda pkk ya.. Bak şeyh said isyanının kürt isyanı ile bir ilgisi yok.Tamamen o zamanki devrimler adına yapılan bir baş kaldırış olup dinle ilgili bir olaydır. Kürt isyanı dedirten durumsa şeyh said in kürt olması ve olayın doğuda geçmesi.Zaten mahkeme tutanaklarından şeriat vurgusu yapmış.Said Nurside söylediğinin tam aksine kesinlikle taraf olmamış ve aksine isyan çıkarmamasını nasiat etmiş
25 Haziran 2008 . Ankete Git
fisun: Şimdi pkk da kürt kökenli onlara ayrımcı, bölüştürücü, isyancı demek de suç olacak yakında, ne de olsa mecliste pek sayın milletvekilleri bile terörist diyemiyorlar olayı bu boyuta çekmak de muhtemel, kimse bana devlete baş kaldıran sinsi ajanları kakalamaya kalkmasın. onların talebelerini de... Sorunum kürtlerle falan değil bölücülerle...
24 Haziran 2008 . Ankete Git
fisun: Başında şeyh olunca gerçekler değişmez... git öğren...
24 Haziran 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Sen teknik yazım hataları ile uğraşmaya devam et iyide etmiş olursun, nitekiminde üst meseleler le kafa yormak kolay değil.
24 Haziran 2008 . Ankete Git
fisun: ercü, bana harbi ol falan diyerek olayı çarpıtan sensin, olayı dine dayayanda, edepli ol bana kürt isyanını anlatmaya, beni ayrım yapmakla suçlamaya senin çapın yetmez. birileri bir şeyleri yapacak ben suçlanacağım. gözünü açta o ekolün nereden nereye geldiğini gör,
24 Haziran 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Hade bilgi yok anladım mantıkdamı yok be... Tarihe şeyh said isyanı diye geçmiş Kürt Said İsyanı diye değil.
24 Haziran 2008 . Ankete Git
fisun: travmayı devrim diye sunmak da ayrı komiklik, dansözler halt etmiş pes valla...
24 Haziran 2008 . Ankete Git
fisun: Kürt sait isyanı din ile ilgili, haa:)) tabi canım tabii dini kullanmak o kadar kolay ki, sana da böyle yansımış çok doğal, Kürt isyanıdır onun adı.
24 Haziran 2008 . Ankete Git
fisun: bana mı öğretiyorsun ercü, sana dayatılan bu yalanlara, dolanlara inanmaya bu cumhuriyetin düşmanlarına destek olmaya and içtiyseniz yapacak bir şey yok, ama meydan boş değil biline...
24 Haziran 2008 . Ankete Git
fisun: Travma sizin kafanızda oluşmuş
24 Haziran 2008 . Ankete Git
ercü: Fisun Kürt said in isyanı din ile ilgilidir. Kürt milliyetçiliğiyle ilgisi yoktur. Ve saidi nursi tarafından destek görmemiştir. Aksine bu durumunu eleştirmiştir. Olayı kürt-türk milliyetçiliğine çekmeni anlamıyorum. Varsa Kürtlerle bir sorunun yada bakış açın açıkla harbi ol...
24 Haziran 2008 . Ankete Git
fisun: Diktatör de sizsiniz, illegal de... yeter be, chp diktatör, yargı illegal! ne zannediyorsunuz kendinizi yeteeeer. Hınçlarınızı taravmanızı, ananızı babanızı alın gidin artık! Her gün gerginlik, her gün rejime sövme, birileri tarafından dile dökülüyor, başbakandan izin almadan söyledi bu lafları? bana martaval okuma zehirlee, tepki alındığında kıvırtmak bunların işi.. hadi canım hadi bu sözle her gün akp yi bir adım daha kapatmaya götürüyor. Kapanmak için gayret ediyorlar, mazlum rolüne devam...
24 Haziran 2008 . Ankete Git
Zehirlee: TRAVMA == DEVRİM olcak.
24 Haziran 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Orada kast edilen devrimlerin kötü olduğu falan değil her devrimin sosyal bir travma olduğudur. (TDL) TRAVMA = Köklü , beklenmeyen ama insan iradesi ile ortaya konulmuş değişikliklerin TÜMÜNE
24 Haziran 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Atatürk devrimleri ; Yeni bir cumhuriyet devleti kurulmuş , milletle alışagelmiş Saltanat yıkılmış, Arap harfleri kaldırılıp latin alfabesine geçilmiş, medreseler kapatılıp milli eğitim tek bir yerde toplanmış , zeviye ve türbeler kapatılıp yerine Diyanet işleri başkanlığı kurulmuş bunlar gibi bir çok devrim yapılmış ve bu devrimlerin hepsinin sosyal bir travma yaratmadığını soyleyebilirmisiniz?
24 Haziran 2008 . Ankete Git
fisun: Karıştırsam ne olacak? farklarımı var dı? ikiside azılı kürt mlliyetçisidir. hani başkaları milliyetçilik yaptığında, faşist diyenlere... Saidi nursi sonradan kendine bu nuru yakıştırdı diye Kürtlüğü yok mu sayılıyor, kürt saite destek verdiğini sonra arka plana çekildiğini bilmiyorsanız öğrenin. Burada bunları tartışacak değilim. Bu gün söylediğini yarın çeviren kıvırtan şahıs kim? onu da iyi öğrenin, cumhuriyetten intikam hırsları içindekiler mecliste Ata'ma dil uzatmasın!
24 Haziran 2008 . Ankete Git
ercü: Umarım Kürt said le Saidi nursiyi karıştırmıyorsundur. Ya ben sizin gibi takım tutarcasına parti tutmuyorum. Atatürk devrimleri halkta travma yaratmıştır sözüne katılmıyorum ve sen gibi eleştiriyorum. Saçma ve gereksiz bir söz. Ancak kendisi hangi anlamda kullanmış yada ne amaçla söyledi gerekli açıklamaları yapmış takip edemedim.Bir iki kişinin saçmalığı idolümde bir değişiklik yapmaz bu kadar basite satmam. Bu ülkeyi bu duruma getiren diktatör bir parti var sen biliyorsun...
24 Haziran 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Fisun gene bektaşiliğin tutmuş. Fırat ın açıklamalarına tümden bakıp yorum çıkarmaya çaliş. Bu arada her devrim bir taravma yaratmaz mı toplumda?
24 Haziran 2008 . Ankete Git
fisun: Sözün özü; O ve onun gibi düşünenler, travmanızı da alın gidin artık, yettiniz gayri ! Haaa bunu da konu dışı kabul ediyorsanız anayasanın ilk dört maddesi ile ilgili değil diyorsanız, anayasayı dilinden düşürmeyen bu şahsa ithaf ediyorum sözlerimi, bakın içinde anayasa geçti ;)
24 Haziran 2008 . Ankete Git
fisun: Ne alakası olduğunu bal gibi bilirsiniz de bilmezlikten gelirsiniz. Ben anlatırdım da, site kuralları, üçüncü kişilere söz hakkı bilmemne devreye girer diye uğraşacak halim yok, gerçi malum gazeteler, vekiller dahil bu cumhuriyete Atatürke hakaret edenlere her şey mübah ya neyse. Konuyu buralar kim getirdi? ayrıca senin değere alıp almaman beni hiç bağlamaz, yeri geldi yazdım. Tekrar ediyorum; devrimlere Ata'ya dil uzatanlara oy verenlere yazıklar olsun...
24 Haziran 2008 . Ankete Git
ercü: Fisun Kürt saitle bizim tartıştığımız konunun hiç bir bağlantısı yok.Ne anlamda kürt sait'i dahil ettin ? Konuya bu derece saçma bir durumla yaklaştığından dikkate değer görmüyorum. Heartstoper kimse savcıya-hakime hakaret küfür etmedi. Halkın tepkisi ortada. Sizin saçma sapan ideollerinize tabi olamayacağımızı bildiğiniz için olayı fikir tartışmasından çok böyle hakaretlere getirmeniz, aslında idolünüzün ne kadar saçma olduğunu gösteriyor.
24 Haziran 2008 . Ankete Git
Zehirlee: heartstopper evvela şu onursuz şerefsiz sözlerini aynen sana iade ediyuorum hatta içimden kattığım gazel le birlikte, sonrasında şu bahsettiğin onur, şeref, adalet kavramlarını ben site dahilinde gözlemleyecem.
24 Haziran 2008 . Ankete Git
fisun: Hangi halk, hangi vekil? görüyoruz şerefli vekillerinizi, dengesiz dengirin yaptığı açıklamalardan... bunlara oy veren halk sizseniz, yazıklar olsun...Kürt Saitin torunları iş başında, devrimlerden canı yanmış, gözü dönmüşler iş başında, bize dimukraasi dersi veriyorlar. demokrasinin telaffuzunu bir doğru yapsın da, sonra dersini verir, kapasitesi yeterse...İllegal sizsiniz!... Cumhuriyet düşmanları legal oldu, onlara had bildirenler illegal... hadi ordan...
24 Haziran 2008 . Ankete Git
ercü: Mantığına göre halkın onayladığı liderler gurursuz onursuz oluyor, ve o liderleri illegal yollarla indirenler gururlu ve şerefli oluyor. Gurur şeref olayı siyasette halka güvenmektir.
23 Haziran 2008 . Ankete Git
heartstopper: bizde o 'lider' leri asagiya indirmesini cok iyi biliriz...gerci onlarda biraz gurur,biraz seref olsa coktan istifa etmislerdi ama..nerdeee
22 Haziran 2008 . Ankete Git
ercü: Şuan maç devamm ediyor en fazla halkın istemediği bir yöntemle uzaklaştırırsınız oda bize gurur verir ve biz yeni liderleri zirvelere taşımaya devam ederiz.
22 Haziran 2008 . Ankete Git
fisun: Oyunu satanları bir senedir yazıyorum, yeni diyorsan algılama noksanlığındandır. harç bitti yapı paydos... güle güle, liderinizide alın gidin...
19 Haziran 2008 . Ankete Git
ercü: Oyunu bir menfaat adına satmak. Heh şimdide bu eksikti. Kaybetsen diyecekler mağlupsun kazanırsan laiklik rejim tehlikesi tekrar seçilsen satılmış oy temiz oy kavramı. Diyorsunya mağlup oldun diye mağlup olanlar seçim gecesi evine kapanmış liderlere oy verenlere denir. Ben rahatım RTE çıkıp seçim gecesi tek konuşan lider miydi? Evet o halde önünüzdeki maçlara bakın. Hakem hakim hatalarıyla alabalirsiniz...
19 Haziran 2008 . Ankete Git
fisun: Utanmaya gelince; oyumu bir menfaat karşılığı satmadım, şahsi çıkarım yok, hiç bir bağlantım söz vermişliğim yok(seçimden önce)... olanlar utansın...
19 Haziran 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: zak . 16 Haziran 2008