Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

KANTAR: Yılmaz Özdil mi,Bekir Coşkun mu?

dpd06: İki ucu ... değnek.Neyse. İkisi de halkı aşağılayan,ikisi de liberal,ikisi de halkı savunduğunu iddia eden ama kendi gibi düşünmeyen herkesi hor gören yazarlardır.Bekir Coşkun hayvansever olduğundan bir adım daha öndedir ama ikisi de insansever olamamış maalesef,ona yanmak gerek. Hele ki Yılmaz Özdil'in yazıları 'enter'a basarak oluşturulduğundan mıdır nedir daha bir boş.Bir Emin Çölaşan eksik,gelsin tam olsun kadro!Çok daha kaliteli yazarlarımız var,onlar okunsun bu ülkede.
dpd06: Hah bana şunu söylediniz ya şimdi kendinizi çok rahat ifade ettiniz.Hadi hoşçakalın.
12 Temmuz 2011 . Ankete Git
taaxiii: benim için okunması gereken bir yazardır.Belki yazıları ilkokul yazısı diyebilirsiniz ama ben bu pollemikde son yazımı yazıyorum konu Türkiyeyse konu Atatürk ilke ve inkilapları ise ve bunları yazan bir yazar var ise gerisi teferruattır nokta:)
11 Temmuz 2011 . Ankete Git
taaxiii: Herkes de aramıyorum söylerken Yılmaz Özdil de arıyorum mantığı çıkıyor.Yılmaz Özdil yazdığı konular hakkında hiç bişey bilmiyor mantığı da çıkıyor yazdıklarınız da ben diyorum ki sayın dpd06 yılmaz özdil kötü bir yazar olabilir belli konular dışına çıkamayan yada çıkması için geniş bir bilgi hazinesine sahip olmayabilir ama sadece şunu biliyorum Yılmaz Özdil Atatürk ilke ve devrimlerinin laikliğin vatanın bölünmez bütünlüğünü yazan ve bunları çok iyi bilen bir yazardır ve bunlardan dolayıkı
11 Temmuz 2011 . Ankete Git
dpd06: Herkeste o şartı aramıyorum,ama birşeyler bilmeden köşe yazısı da yazmamak gerekir diye düşünüyorum.Okuduğum birçok yazar ekonomi mezunu değil ki...
11 Temmuz 2011 . Ankete Git
taaxiii: Neden iyi bir köşe yazarı olmak için Cambridge ekonomi mezunu şartı arıyosunuz.
11 Temmuz 2011 . Ankete Git
dpd06: Bu sadece basit bir örnek.Koray Çalışkan bugün radikalde yazılar yazıyor,ve tezlerin arkasını doldurabiliyor.Sadece akp kötü demiyor,dünya ekonomisinin devleri kukla olarak akpyi kullanır işte bunun kanıtı da şunlardır diye açıklama yapar.Ben size derdimi anlatamıyorum yada siz inatla anlamak istemiyorsunuz:) Salt akp karşıtı diye kendisini sevmeyeceğim,siz sevin saygım sonsuz.
10 Temmuz 2011 . Ankete Git
dpd06: Tipik bir özdil yazısı, bol enter'lı.Bir cümle yazıyor,2 kez enter'a basıyor.Araya da bir iki Tüik istatiği ekleyip tayyipe saydırdın mı tamamdır.Ekşi sözlükte yılmaz özdil tipi köşe yazısı yazma diye bir başlık var birçok yazar yazmış..Bir ekonomi yazısı örneği vereyim: http://www.karasaban.net/anne-sutlu-pilav-ve-ekonomi-koray-caliskan/ eleştiri böyle yapılır,enter'la değil..
10 Temmuz 2011 . Ankete Git
taaxiii: http://www.ekonomihaberleri.org/yazar_detay.php?id=172
10 Temmuz 2011 . Ankete Git
dpd06: Bence bilmediğinden yaz-a-mıyor :)
10 Temmuz 2011 . Ankete Git
taaxiii: Köşe yazarlarının yazma konuları belli bir yerdedir.Olayı şu açıdan düşünün bir spor köşe yazarından nasıl siyaset makalesi yazmasını bekleriz.Yılmaz Özdil ekonomi sayfasında yazan bir köşe yazarı değildir.Herkes ne iş biliyosa o konuda yazmalıdır.Bence biraz elma ile armut durumu oldu burda.sonuçta ikiside meyve ama ikiside farklı.
10 Temmuz 2011 . Ankete Git
dpd06: Kusura bakma ama ben böyle düşünüyorum..Evet dışarda bir sürü yalaka var ama bu o yalakalara karşı olan herkesin çok da kaliteli olduğunu göstermez bence.Belli kalıplarda insanlar vardır,ne yapın edin onu o kalıptan çıkaramazsınız,dediğim dediktir,bence Özdil de bunlardandır.O yüzden okumuyorum,ben Akp'nin ne mal olduğunu zaten biliyorum,birgünden bir güne dünya ekonomisini analiz etti mi bu adam?İçinde Akp adının geçmediği yazısı yok,bir insanın tek hedefi Akp midir?Anlamıyorum cidden,üzgünüm.
24 Haziran 2011 . Ankete Git
ayazcem: Yine de sitemim var dpd'ye bu kadar yalaka yazarın içinde bu iki yazarı "okunmaz bunlar" listesinde gibi göstermesi ağır olmuş...Ben mesela Yılmaz özdil yazılarından çok şey öğreniyorum yani fena mı? yorumuna hiç katılmıyorum diyelim bilgi de mi yanlış yani.
24 Haziran 2011 . Ankete Git
taaxiii: Ben sizi bişey sanmıyorum.Siz sizi bişey sandığımı sanıyosunuz galiba.Hakkınızda bişey uydurmuyorum yorumlarınızdan çıkardığım gözlemlerimi yazıyorum belki gözlemlerim yanlış da olabilir ama uydurmuyorum.Hala diyorum ki bir insan hep kendi düşüncelerini yazan yazarları okumamalı karşıt görüşüde okumak lazım ve sizi okuyun ilya dediğimi de hiç bi yerde göremedim:) bu sadece görüşüm.
18 Haziran 2011 . Ankete Git
dpd06: Siz benim marksist olduğumu nereden çıkardınız?Çekiç orak che üçgeninde yaşadığımı?At gözlükleriyle hayata baktığımı?Bir ara da akpli sanmıştınız.Sürekli birşeyler uyduruyorsunuz doğru olmayan..Okumak var okumak var ama anlatamıyorum,dedim ya buyrun siz okuyun ben okumam kardeşim,içinize dert oldu gitti.Benim vaktim o adamı okumaya değmiyor,daha değerli yazdığını düşündüğüm insanları okuyorum, anlatabildiysem bu anlamsız polemiğe bir son verelim gitsin..
18 Haziran 2011 . Ankete Git
dpd06: Siz benim marksist olduğumu nereden çıkardınız?Çekiç orak che üçgeninde yaşadığımı?At gözlükleriyle hayata baktığımı?Bir ara da akpli sanmıştınız.Sürekli birşeyler uyduruyorsunuz doğru olmayan..Okumak var okumak var ama anlatamıyorum,dedim ya buyrun siz okuyun ben okumam kardeşim,içinize dert oldu gitti.Benim vaktim o adamı okumaya değmiyor,daha değerli yazdığını düşündüğüm insanları okuyorum,şimdi anlatabildiysem bu anlamsız polemiğe bir son verelim gitsin..
18 Haziran 2011 . Ankete Git
taaxiii: At gözlüğü benim bildiğim bir deyim ve hiç kötü anlamda kullanıdığını görmedim kullanıldığında çirkinleştiğini düşünmedim eleştiriye tahammülsüz biri olduğunuzu düşünüyorum belki de değilsiniz ama bu da benim düşüncem.Okumadan bişey kazanamıcağımı bildiğiniz halde okuyumda bir şey kazanmayı seçmemeniz nasıl bir düşünce de olduğunuzu anlayamadım oysa hayat sadece che,kılıç orak resimleri değil her türlü fikre açık olmalıyız ne olursa olsun okumanın bir şey öğrenmenin kötü bişey olduğunu düşünmrm
18 Haziran 2011 . Ankete Git
dpd06: Karşıt görüş de okurum da doğr düzgün yazanını, salt birini yada bir partiyi hedef alıp yazmak çok saçma,aynı durum bazı gazetecilerde de var, sadece chp karşıtı şeyler yazıyorlar,onları da okumuyorum,olaya küçük bakmamak gerek,çirkinleşmemek de gerek at gözlüğü falan,chp idi yok akp idi olmaz bu işler,büyük çerçeveden bakmak lazım olaya,bir kere ekonomi analizi bile ortaya koyamamış adamı neden okuyayım ki?Siz okuyun banane,ama ben okumam,okumadığım için birşey de kaybetmem.
18 Haziran 2011 . Ankete Git
taaxiii: Birini sevmek için aynı görüşten olması mı lazım bir chp li hüseyin gülerce okuyamaz mı bir akp li mustafa balbay okuyamaz mı sizin savunduğunuzu düşündüğüm sosyalizt-markizm düşüncesinde sadece aynı fikirden olan insanların hep aynı şekilde düşünceği mi savunuluyor da siz at gözlüğü gibi bu konuya bakıyosunuz..
18 Haziran 2011 . Ankete Git
dpd06: http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/18025939.asp?yazarid=249&gid=61 buyrun okuyun.Çok merak ediyorum hem Kılıçdaroğlu hem Özdil hayranı nasıl olunacak artık? Bana bunun cevabını versin biri. Bu adamdan iyice gıcık aldım, iyi mi :) Hem de Akpli olmadan..
15 Haziran 2011 . Ankete Git
dpd06: Sırrı Süreyya Önder (artık yazar değil,aday olduğu için), Ece Temelkuran, Hakkı Devrim, Koray Çalışkan, Fatih Özgüven, Şükrü Kızılıot,Defne Gürsoy, Cihan Soylu, Erkan Aydoğanoğlu... Çok var.
12 Mayıs 2011 . Ankete Git
taaxiii: Çok daha kaliteli yazarlarımızı yazabilir misiniz?
12 Mayıs 2011 . Ankete Git
dpd06: Açın da 2 yorumumu okuyun,kaldı ki bu yorumumu da anlamamışsınız.Liberal olmalarını eleştirmişim,AKP bu ülkenin en büyük liberalidir.Bu durumda Akpli olamam.Ben ne akpliyim ne chpli ne hüseyin üzmezci ne de fetullah gülenci.İnsanı yargılamadan daha önce yazdığı yorumları okuyun,görüşlerini öğrenin öyle yazın.Bir insan sizden değilse akplidir mantığı da sizin gbilerde çok olur,bilirim.
12 Mayıs 2011 . Ankete Git
taaxiii: Sizin yazar anlayışınız, kaliteli! içki içtin mi imansız oruç tutmadın mı ataist yazan ilerici demokrasi yolunda ilerleyen 15 yaşında kız çoçuğuna taciz yapan dini bütün yazarlarımız galiba...
12 Mayıs 2011 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: taaxiii . 9 Mayıs 2011