Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Giydiğiniz kıyafetlere anneniz/babanız karışıyor mu?

ukela: babam yüzünden mini etek giyemiyorum... annem yüzünden askılı tişört giyemiyorum... bana yardım elini uzatacak bir hayırsever yok mu? genç bir kızın duyguları söz konusu:))
ukela: bir dakika ya... benim bu yorumu yazmaktaki tek amacım her sabah yayınlanan o kadın programlarındaki kadınların abuk subuk şeyler isteyip kendilerini mağdur gibi göstermelerine küçük bir göndermeydi... bu arada yanlış anlaşılmasın gerçekten mağdur olanlara bir diyeceğim yok ama abuk subuk istekleri olanlara diyorum... benim de kılık kıyafetim konusunda ailemle hiçbir sorunum yok... çünkü nerede ne giyeceğini bilen biriyim :) ama bakıyorum da iş nerelere gelmiş...
1 Mart 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Evet haklısınız, tavsiyeniz için teşekkür ederim. Size de iyi akşamlar.
27 Şubat 2008 . Ankete Git
keremege: İşin Allah'a kalmış desene. Unutma ama, sen bir çaba harcamazsan, öylece bekleyip Allah'a güveniyorum dersen ellerin havada kalırsın ortalıkta. Bunu da genel olarak söylüyorum, konuyla alakası yok. İyi akşamlar.
27 Şubat 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Allah'ın rahmetinden başka güvendiğim birşey yok. (Nokta)..
27 Şubat 2008 . Ankete Git
keremege: Senin hazırlığın tamam galiba. Kimlere güveniyorsun açıkla bakalım? Arkamda kapı gibi AKP var deme ama... Sırtını onlara dayamışsan ve kendini güvende zannediyorsan, boşyere ümitlenme derim. Çünkü onların da sırtını dayadığı, onlar gibi, çıkarları uğruna kendi insanlarını öldürecek kadar şerefsizler...
27 Şubat 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Şöyle söyleyeyim.. Günahım sana da yeteer bana da. .Bilmem anlatabildim mi:))
27 Şubat 2008 . Ankete Git
fisun: Evet öyleymiş:)) Mavisakal günahını almışım, varmı? çok günahın ;)
27 Şubat 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Elbette yolun sonu çok yakın. Hazırlığı olmayanlar düşünsün onu ama..
27 Şubat 2008 . Ankete Git
keremege: Doğru bildiğin yolda ilerle o zaman, bakalım nereye kadar ilerleyeceksin. Yolun sonu yakındır ama umutlanma fazla...
27 Şubat 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Söylediğim hiçbirşeye katılmıyor musunuz?? -Süper. Demek ki doğru yoldayım:D:D:D
27 Şubat 2008 . Ankete Git
keremege: Fisun, arkadaşın günahını almayalım. Türbanı araya ben soktum ama neden soktuğumun açıklamasını yaptım. Konuyu kapatmak en iyisi bence de...
27 Şubat 2008 . Ankete Git
fisun: Neyse kapatalım burada da , uyarı almayalım.
27 Şubat 2008 . Ankete Git
fisun: Sen başlatmışsın mavisakal, türbanı ilk araya sokan sensin.
27 Şubat 2008 . Ankete Git
keremege: Mavisakal sanırım beni ima ediyorsun. Ama konuyu türbana getirmek için söylemedim o sözü. Senin mini eteğe ve giyenlere bakış açını daha iyi izah edebilmek için söyledim. Ayrıca söylediğin hiçbirşeye de katılmıyorum, her söylediğin çok saçma geliyor kulağıma. İyice anladım artık, sen çok dar görüşlü bir insansın.
27 Şubat 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Bence de yargının kararını beklemekte fayda var, rektörler bana göre suç işliyorlar ama nihai kararı yargı verecek sonuçta. Ayrıca yanlış ankette yanlış bir tartışma gidiyor.. Kim başlattı acaba:P
27 Şubat 2008 . Ankete Git
fisun: Kimse anayasanın ve kanunların üstünde değil bu memlekettte, ne rektörler ne de başbakan...
27 Şubat 2008 . Ankete Git
fisun: Sen öyle zannet... Suç işliyorlar deyip duruyorsun hala, konu yargıda yahu diretsen ne olacak, bekleyeceksin arkadaşım, bakalım suçu, kim işliyormuş göreceğiz...
27 Şubat 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Onu örnek olsun diye verdim, konular alakasız olabilir ama örnek 'cuk' diye oturdu..
27 Şubat 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Bu mu yani mantığın?? Rektörler eğer böyle birşey yapıyorlarsa bir bildikleri vardır...?!! Açıkça suç işliyorlar ama bakalım kim hesap soracak. .Evet bir dayanakları var ama o dayanakları kanunlar değil orası kesin, neresi olduğu yakında ortaya çıkar. Belki de yakında birçoğunun görev süreleri dolacak olduğu için ve kaybedecekleri birşey kalmadığı için hiçbirşeyden çekinmiyordurlar fisun?? Olaya bir de bu açıdan bak!!!
27 Şubat 2008 . Ankete Git
fisun: Kuran'ı niye soktun şimdi buraya? Hiç alakasız iki konu??...
27 Şubat 2008 . Ankete Git
fisun: Rektörler kendilerince keyfi hareket edemezler, dayanakları var ki ediyorlar? Bu yönüyle bakmayı denersen belki anlarsın, benim mantığım var, ya senin?
27 Şubat 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: İş Kuran'dan hüküm çıkarmaya gelince kimse İlahiyat Profosörlüğü aramıyor ama iş anayasa da yazan bir metni okuyup anlamaya gelince Hukukçu olup olmadığımız aranıyor. Çok şükür okuduğumuzu anlayabiliyoruz.!
27 Şubat 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Yasal olarak suç teşkil etmeyen birşey elbette serbesttir. Eğitim ve öğrenim hakkı bireyin en temel ve vazgeçilmez haklarından biridir. Bu nedenle bu hakkın sınırlandırılması ancak kanununda açıkça belirtilecek istisnai bir durumda olabilir. Eğer Akp bu konuda Mhp ve chp nin kapısını çalıyorsa mutabakat içindir.. Ayrıca anayasayı okuyup anlayabilmek için hukukçu olmaya gerek yok. her zaman dediğiniz gibi -sizin mantığınız yok mu? İlla herşey birileri mi anlatacak size?..
27 Şubat 2008 . Ankete Git
fisun: Yasal olarak serbest olduğunu sana kim söyledi? Hukukçumusun sen? Size ne denilirse ona inanacağınıza olayları takip edin. Serbest hale gelseydi sayın başbakanınız 17. madde için mhp yi kandırmazdı, chp ye de; anayasa mahkemesine gitmeyin anlaşalım demezdi. Siz dediniz diye öyle olmuyor her şey, bekleyecek göreceğiz...
27 Şubat 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Ben özgürlüklerden yanayım.. dayatma dediğin sayın!!! rektörlerimizin yasal olarak serbest olmasına rağmen başörtülüleri, okula almamak için yaptıkları belirli bir kılık kıyafete dayatmasıdır... Ben her türlü dayatmaya karşıyım..
27 Şubat 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Haha ha.. Ben mi tahrik olacakmışım? Öylelerine bakan kim? Şu var: İyi gözle bakmıyorum!! Erkeklerin %90'ı da benim gibi düşünür bunu iyi bilin. Ayrıca ben yasaklansın gibi birşey dedim mi de her türlü yasağın arkasında bizleri görüyorsunuz?? Anlaşılan siz kendinizle karıştırıyorsunuz beni de. Ben benim ya da benim istediğim gibi giyinilmemesinin yasak olmasını isteyecek kadar dar görüşlü!! değilim. (birileri bunu çokça yapıyorlar). Başörtü konusu da aynı şekilde...
27 Şubat 2008 . Ankete Git
keremege: Türban konusundaki dayatmalarınızı da daha iyi anlıyorum artık. Haklısın tabii, saçlara bakıp tahrik olmak işin ucunda...Kadınlarla ilgili her yasağın arkasında neden siz erkekler varsınız?...
27 Şubat 2008 . Ankete Git
keremege: Asıl sen yanılıyorsun arkadaşım. Neden bu önyargı. Hepimiz giydik mini eteği, yeri gelirse yine giyeriz. Aklımın ucundan da geçmez teşhircilik. Her erkek senin gibi düşünmüyordur umarım. Eğer öyleyse çok acı birşey bu. Demek ki sen ve senin gibiler mini etekten gözüken o iki bacaktan tahrik oluyorsunuz. Hiç dışarı çıkma bence sen.
27 Şubat 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: hayır keremege yanılıyorsunuz. Eşinin o şekilde giyinmesinden zevk alan insanlar! da var. Bizzat tanıyorum. Acaba bir bayan neden mini etek giymekten zevk alır? Benim düşüncem aynı bayan teşhircilikten de zevk alıyordur ve bu sebeple hoşuna gidiyordur. Mini etek giyene başka gözle bakanı eleştirdiğimiz kadar o şekilde giyinerek insanları başka şeyler düşünmeye sevk edenleri de eleştirebiliriz.
27 Şubat 2008 . Ankete Git
keremege: Ugugug, ilk defa sana katılıyorum. Hiçbir erkek hoşlanmaz eşinin mini etek giymesinden. Giy ama evde bana giy derler. Ama şu da var ki; her mini etek giyen kadına teşhir amaçlı giyiyor diyemeyiz. Giymekten zevk alıyor veya giydiği zaman kendini mutlu hissediyor olabilir. Asıl her mini etek giyen kadına başka bir gözle bakan erkeği eleştirmeliyiz.
27 Şubat 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: betül_0794 . 20 Şubat 2008