Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Şeriat kuralları ile yönetilen bir Pollemik.com'da nasıl değişiklikler olurdu?

eyigunler: kendi düşüncesini dayatanların, canileri de affetmeyi medenilik sayanların şeriatçıdan farksız olduğu gibi islami ritüellerin dalgaya alınması da hoş olmamış.her düşüncenin kendi bağnazları vardır sadece müslümanların değil...din güzelliktir, dinsizlik kişisel özgürlüktür ama inancı olanları da hiçe saymak pollemik medeniliğiyle ifade edilemez.nasıl ki atatürk,istiklal marşımız gibi milli değerlerimiz kutsalımız olmuşsa islam dinide bu ülkenin çoğunluğunun kutsalıdır.editör nasıl onaylamış ki?
flamel: pinokyo bu anket ile belkide büyük bir vebal altına girdin.islam dininin terimleriyle alay etmenin savunulacak bir yeri yok.ben bu ankete yorum bile yazma hissiyatına girmedim.ama senin bu polemiğe katıldığını görünce senin bu hareketini eleştirme hakkım olduğuna inandım.sende kendini o yobazlarla aynı sınıfa koyduğunun farkındamısın.vicdan muhasebesini iyi yap ve bu anketinin siteden kaldırılması için editörlere başvur.
23 Mayıs 2007 . Ankete Git
israfil: Tarih seni de kaydetti.
16 Mayıs 2007 . Ankete Git
pinokyo: Ya tarih kimin ne oldugunu biliyor
15 Mayıs 2007 . Ankete Git
israfil: Özrün kabahatinden de kötü.
15 Mayıs 2007 . Ankete Git
israfil: pinokyo söylermisin senin onlardan bir farkın olmamalı mı?
15 Mayıs 2007 . Ankete Git
pinokyo: Diger arkadaşlara :Sivas'ta Allah için Müslümanlık için İslamiyet için adam yaktıklarını söyleyen gericilere acaba bana kızıdıgınız kadar kızdınız mı ?
15 Mayıs 2007 . Ankete Git
pinokyo: Ya şeyma hanım tamam hadi ben dini terimleri tiye alıyorum hatırlarmısınız bilmem ama muz yemek olayı vardı hani kendine müslümam mümin diyen adamlar şeyhle baya enteresan olaylara imza atıyorlardı ayrıca son kadın peygamber olayı kendine peygamber diyen bir kadının yaptıkları ya şeyma hanım siz kime kızacagınızın farkında degilsiniz aslında burada bir kaç adam umrumda olmadıgından bu polemige katılmak istemedim ama dini konulardaki hassasiyetim bunları yazdırdı
15 Mayıs 2007 . Ankete Git
seym@: Bu ankete yorum yazmak istemedim oylarken.şunu söylemek istiyorum .ankette mü'min, imam, namaz vs bunlar dini terimler.Bir imamhatip öğrencisi olarak bunların tiiiye alınmasına, dalga geçilmesine üzüldüm açıkçası ve bunu bilinçsizce yapılan bir saygısızlık olarak nitelendiriyorum...eğlence için kullanılmamalıydı bu kavramlar..anketör arkadaş anketi yapmadan önce düşünmesi gerekirdi.
15 Mayıs 2007 . Ankete Git
eyigunler: ayrıyetten imaj değiştirip durma,olduğun gibi görün 150 kere geri dönüp gelme...
15 Mayıs 2007 . Ankete Git
eyigunler: burada islam dinini yozlaştıran,din bezirganlığı yapan ve de din üzerinden rant sağlıyan varmış gibi suçluyorsun ve avukatlık rolü üstleniyorsun.
15 Mayıs 2007 . Ankete Git
eyigunler: görüşlerime katılıp katılmamak gayet doğal.bende kendi düşüncemi anlattım.mü'min,namaz ve cuma gibi kavramlar islam dinini diğer dinlerden ayıran özeliklerdir;bunlarla dalga geçilmesini doğru bulmadığımı söyledim.mizah herkesin kutsalıyla dalga geçmek değil.burada ne söyleyeceksen anket ve düşünceye yönelik söylersin.napıcaksın yaşımı karı koca mı olacaksın.merak edenlere ilettim istersen sanada iletirim.benimle ilgili bir proplemin varsa açıkca yazarsın....
15 Mayıs 2007 . Ankete Git
israfil: İnancın gereği olan bayanların örtünme eğlemini bile siyasi bir eylem olarak gördüğünüz için asıl irticayı siz yapıyorsunuz yalnızdeniz. Bahsettiğiniz münferit olayları tabiki de tasvip etmiyoruz bu hareketler bizzat islamın kendisi tarafından men edilmiştir. Bizi bu ankette kıran ve inciten islamın temelini oluşturan namaz tesettür gibi konuların bazı bağnazların şeriatçılığı ile aynı kefeye konulup dalga geçilmesidir.
15 Mayıs 2007 . Ankete Git
yalnızdeniz: Bir de sizin anladığınız şeriatçılık ile bizim anladığımız çok farklı,bunu anlamanız gerekiyor.Dini kullanan,dayatan,baskı aracı yapan,dini kullanıp ticaret yapan ve sömüren,Yurtdışında gariban milletin parasını toplayıp iflas ettik diye ortadan kaybolanlar şeriatçıdir.yoksa biz de biliyoruz,Şeriatın Kuran-ı Kerimin kendisi olduğunu ama ne yaparsın kara cübbeli din sömürgenleri o kadar çok ki,kravat takıp takım elbise ile geziyorlar artık,sarık cübbeile değil.Türban 12 Eylül icadıdır,dinin değil
15 Mayıs 2007 . Ankete Git
yalnızdeniz: Kutsal değerlere saldıran mı var? Bu kadar mizahtan yoksun ve anlamada zorluk çekiyorsanız,Nasreddin Hocaların neslinden değilsiniz demektir.Dalga geçilen konuyu açsanız da anlasak. Zekice ve buluşçu anlamda bir ankete de dine saldırı diye bakmayın ayıptır artık.Her konuda karşımıza dinsel savunma ve dine saldırı konusunda polemikten bıktık artık. İnancı olana saldırı nerde var,anlatın biz de anlayalım,Siz kaç yaşındasınız,şu yaşınızı düzeltin,ona göre hitap edelim,aylardır 106 yaşındasınız.
15 Mayıs 2007 . Ankete Git
israfil: Ankette şeriatçılığa karşı çıkılırken cuma namazı, bayanların eşarp takması gibi konularda dindar kesimin hassasiyetlerini baltalıyor şeriatcılık ile aynı kefeye konulup tiye alınıyor.
14 Mayıs 2007 . Ankete Git
durgul: Sana katılmıyorum eyigünler. Hepimizin islamiyetten anladığı farklı şeyler galiba. Ankette söz konusu edilen milli değer islam dini değil bana göre. Şeriatta hiçbir zaman milli değerimiz olamaz. Ortada milli değer olacak bir şey yok. Pinokyo burada inancı olanları hiçe saymıyor, onun hiçe saydığı şeriat yanlıları. Tabi onlar da senin bu yorumuna alkış tutuyorlar. Yorumuna şasırdığımı belirtmek istedim. Editör de dinin kutsallığına zarar vereceğini düşünseydi zaten bunu onaylamazdı.
14 Mayıs 2007 . Ankete Git
böcek54: Yüreğinize sağlık eyigünler.bunu farkeden ender insanlardansınız.
14 Mayıs 2007 . Ankete Git
israfil: Düşüncelerinize sonuna kadar katılıyorum.
14 Mayıs 2007 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: pinokyo . 7 Mayıs 2007