Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Ekonomik durumun en önemli göstergelerinden birisi olan iş yerlerinin kapanma oranı, son 25 yılın en yüksek seviyesine ulaştı. Başbakan ise gittiği her şehirde 'Ekonomimiz iyi gidiyor' diyor. Halkın kepenkleri en çok indirdiği dönemde, siz Türkiye'yi nasıl görüyorsunuz?

kaanfb: Ben başbakanıma her zaman çok güvenirim.Asla yalan söylemeyeciğini çok iyi bilirim.
Zehirlee: Bizbirbirimizr bildiğimiz doğruları demeye devam ederiz ama sen kendini kandırmaya devam edebilirsin.
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Evet malesef... Başardınız.
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: * bütün dönen oyunlara karşı istiyorum, darbeyi. faşistlik buysa eğer evetttt ben faşistim, ülkemin başka çaresi kalmadıysa faşist olmaktan gurur duyarım. keyfim istedi şu düzeni değiştireyim demedim ki gocunayım. şeri darbeye Erdoğan bile hakim olamıyor artık. Tek diyeceğim budur. Şimdi devam edin birbirinizi kandırın....
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
zerrin_367: çok doğru söyledin fisun abla.ak parti bunların gözünü kör etmiş
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: solunada, sağınada lanet olsun, hepimizi bölen parçalayan, herşeye lanet olsun. siz hala kişileri tartışın, o çok güvendiğiniz dininizi belki istediğiniz gibi yaşarsınız...bölündük! hala anlamıyor musunuz? hem de iki parçaya falan değil!...
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: hiç olmazsa rte nin düştüğü durumu görün, kapatma adeta hızlandırılıyor bu kadar mı gözünüz dönmüş. evet ben bütün bu oyunlara karşı darbe diyorum faşistim , var mı?:..
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Ercü artık gerçekten anlamadığını ve sana yazılanın boş olduğunu görüyorum. defalarca açıkladım burada iki kelime okumaktan aciz insanar yorum yapıyor buna yanıyorum. o lafın altı doludur okumadın, izah ettim anlamadın, artık kendi denizinizde boğulun. bu günkü olaylarda gösteriyor ki, bazı şeylere RTE bile hakim olamıyor, iş rayından çıktı ve bunun esas zararını rte nin kendisi çekecek . siz hala farkında i değilsiniz, ya da öyle davranıyorsunuz. zerre kadar ülkenizi seviyorsanız
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
ercü: İnsaları düşünce farklılığından dolayı hain ilan ederken kendilerince 'kahraman',insanlar bazı durumları eleştirince yine kendilerince 'vatan haini' olarak sıfatlandırırlar. En çirkin yönleride ATATÜRK üzerinden politika yapmaları.Habluki ilk paradan Atatürk resmini kaldırıp, onun duvarlarda resimlerini toplatan kendi düşünce sistemindeki partileridir.Bu halk geçmişte neler yaptığınız aslında ne olduğunuzu iyi biliyor.
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Gün onların olsun kardeş, bize yarınlar lazım.
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Gün ne gün ama Mavi Irkcı faşist olduğunu gururla soyleyen le ulusalcı sosyalistim diyenler kulkula omuzumuza.
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Zehirlee faşist olduğunu gurur ile ifade edenlere bunu söylediğinde bir anlam ifade etmiyor ne yazık:) fisun yasama ve yürütme yetkisini kötüye kullanırsa bunu frenleyecek bir mekanizma var peki yargı açıkça taraf olmuşsa ve halkın iradesini baltalamaya devam ediyorsa onu denetleyecek bir mekanizma olması da gerekmiyor mu? 367 ve Akp kapatılma davası süreci, yargımızın tarafsızlığı hakkında hiçte olumlu sinyaller vermiyor.. Bunu istememiz çok doğal değil mi??
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Sol a bakıyomda azgın sol a AB'nin sosyal demokratları değil Nazi Almanyası'nın nasyonalist-sosyalistlerini . Alman NDP ve Bulgar ATAKA gibi....
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
ercü: Hiç kimsenin yargının ve askerin kendisiyle bir sıkıntısı yok. Ancak bu kurumları kullanarak siyasete alet eden sistemle ve halk iradesini devre dışı bırakan oligraşik tutumlardan insanlar sıkıntılı.Hep aynı ağızlısınız,aker ve hukuğa sözde sajhip çıkıyorsunuz. Fisun hanım eegemenlik kayıtsız şartsız milletinidir demek çok net bir ifadedir. AKP nin kapatışmasını halka refarandum edersek sence sonuç ne olur? Hukukta Asker de Millet için vardır.Millet'in demokratik isteklerini kepenklemek suçtur.
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Her rejim kendine karşı olan tutumlara karşı kendini savunmaya geçer.Etraf vatan haini dolu.Pabuç bırakacak değil herhalde.Bilmedikleri birşey var 12 eylül darbesi olmasaydı buralarda yorum bile yapamayacaklardı.Bilgileri bu kadar işte.Darbenin ürünü olduklarını bile bilmiyorlar daha.
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: ancak böyle klişe laflarla , bu kadar öğrenirsiniz...
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: harshreal, o dediğiniz anayasaya girmiş maddedir ve altı doludur, sadece Atatürk demiş deyip insanları kandıramazsınız, siz de bu kadar kandıysanız o maddenin alt başlıklarını iyi okuyup belleyin. verdiğiniz oylar aynı zamanda bu yargıyada verilmiştir, yürütmenin işleyemediği sıkıntıya girdiği yerde o yargı devreye girer ve demokrasi kendini böyle korur. yani oyunu verirken bunu onaylıyorsun, egemenlik böyle kayıtsız şartsız mllete ait oluyor. yargıyı istemem ben partiye oy verdim diyemezsin!...
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Haklısınız Held, baştan söylemeliydim...
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Askeri karalaya karalaya bitiremediler şimdide yargıyı karalıyorlar, yeter artık yeter be, insanlarda utanma olur biraz. 80 darbesi ülkeyi bu hale getirmiştir, o darbe dediğiniz sizleri bu hale getirdi, size yaradı, ama hala askeri karalamaya çalışıyorsunuz. 80 darbesi değil ama 60 darbesini özler hale geldik ve artık bunu dile getirmekten ben de şeref duyuyorum. kendimi ne sanıyormuşum, ben kimmişim? Mustafa Kemal'in askeriyim var mı diyeceğin ercü efendi....
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
Held: Taa bastan bunu diyebilirdiniz Fisun Hanim.Darbeci olmak sucmudur günahmidir nedir?Seriati, Atatürk ve Cumhuriyet düsmanligini,dönekligi, liboslugu,sahtekarligi,takkiyeyi savunanlarin yogun oldugu bir ülkede darbeyi savunmak sereftir benim icin.
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: iki yüzlü, dönek, eski solcu liboş olmaktansa darbeci olmayı yeğlerim. varsın bana darbeci deyin hiç umurum değildiniz, hukuk darbesi mi, askeri darbe mi adına ne derseniz deyin, artık sınırları her türlü aştınız. Biz hukuku savunduk diye darbeci olduysa adımız, bu darbecilikle gurur duyarım. var mı itirazınız? dedim ya umurumda değilsiniz, demokrasi takiyyecileri...
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Ercü efendi hukuk veyargı, efendine işlerken haklı, başka konuda haksız, bunu ikinci kez tekrarlıyorum ve cevap istiyorum. Bu kadar iki yüzlü olmayın. Bizleri darbe özentisi olarak niteleyen şahsa gelince evet ben askerin postalını, şeriatın özellikle kadını recm eden, sokağa çıkartmayan, her hakkını elinden alan şeriata tercih ederim. var mı itirazın darbe gerekiyorsa darbe! darbeyi tercih edecek hale gelmişse bir ülkenin insanları, orada ki tehlike ne boyutta bunu herkes anlar.
1 Temmuz 2008 . Ankete Git
harshreal: Sevgili arkadaşlar darbe olmasını isteyen bir zihniyetle pollemiğe girmenin manası yok.Ayrıca bazı kişilerin düşüncelerini belli bir yaştan sonra değiştirmek zordur..Sonuç olarak Atatürk ne demiş:Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir...nokta
30 Haziran 2008 . Ankete Git
ercü: Birde beklentileriyle, umut ettikleriyle hayal kırıklıklarına uğrayacak olan Fisun hanım.. 'Hukuk yada asker oligraşisi ile devleti yönetmeye çalışmak isteyenler def olacaklar 'sözüyle benim söylememi beklediğin şey nedir? Sen bizlere bilmem ne düşüncelerinizle bu devleti bölemeyeceksiniz diye hain yerine koyduğunda biz hiç ortaklarımızla bu derece saldırmıyoruz. Sizler için en değerli düşünce sizin gibi düşünmektir.Farklı düşünmek Laik ve anayasal düzene aykırı düşünmek yada hain olmak demektir
30 Haziran 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: fidem öyle diyorsun ya peki sen fikir ortaklarımı yönlendirme yetisini kendimde görüyorum diyebilir misin?
30 Haziran 2008 . Ankete Git
ercü: Fidem Mavi sakal benim için hem ortak hemde ekoldür.Düşüncelerine uzak çok şey yazmıyorum eyer sende onu düşünceleriyle değerli buluyorsan ne mutlu bana. Tuncem, fidem, fisun, held, ayazcem ve berkan.21 (birde sizlerle aynı kafadan olup sizlerle anılmak istemeyen bir iki dostunuz )sizlerde ortaksınız hatta hepiniz fisunla bu polemiğimde aynı şekilde anlamışsınız gelişme ve nedenleri okumadan saldırmışsınız. Bazı kötü beklentileriniz var ah onu yazsada saldırsak anlamak istediğiniz gibisiniz...
30 Haziran 2008 . Ankete Git
ercü: (r.berkan21 ve ayazcem pollemikte çocuk kavgalarına benzer atışmalar istiyoranız farklı yerlerde yapailiriz ama biz burda düşünce farklılıklarımızla sadece tartışıyoruz. Bak sizede söyleyeyim bana bilmem ne düşüncelerinizle burdan def olacaksınız diyen bir şahısa aslında hukuk ve askeri oligraşisi ile bu devleti yönetenler def olacaklar ( sandıkta evlerinde oturacaklar) die atıfta bulunmuşum varsa itirazlarınız düşünceleriniz buyrun ifade edin.
30 Haziran 2008 . Ankete Git
ercü: Held orda birileri bana def olacaksınız demiş bende onun ağzıyla kimlerin def olacağını söylemişim senin ağzın bozulsa ne olacak kimsinki... Ne sanıyorsun kendini ? Askeri ve hukuk oligraşisi ile yönetmeye kalkanlar evet sandıkla evlerine kitlenecekler... Burda bahs ettiğim konuyu anla yada ne tartıştığımız okuda konuş. Ben sana yazıncada kardeşim bana yazma diyorsun. Sizler anlatılandan çok anlamak istediklerinizi umduğunuz için, daha çok insanların ağzından kötü niyetlerinizi bekleyeceksiniz.
30 Haziran 2008 . Ankete Git
fidem: Ercü, sen mavi_sakal'ın ortağı değil misin? ondan birazcık ders alsan?Tartışma, saldırma, haklı olma, haksız olma gibi konularda o seni biraz yönlendirse... Ortaklık bu günler için değil midir? Gözünü seveyim Mavi_sakal'ın yahu!!!
29 Haziran 2008 . Ankete Git
fisun: Askerin ve hukuğun yanındayız ve sizin gibi sinsi rejim düşmanları bizi evlerimize kapatmakla tehdit edip lafı geri çeviriyorlar, kıvırtmak düsturunuz olmuş. dengirin başkan yardımcısı olduğu partinin yandaşlarından da bu beklenir zaten. hala cevap bekliyorum ercü, hangi güçle bizi kovacaksınız? hodri meydan, cesaretin varsa yaz, hangi güç?
29 Haziran 2008 . Ankete Git
ayazcem: Ya büyü de gel büyü de..
29 Haziran 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: ayazcem . 28 Haziran 2008