Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Türban düzenlemelerinin Türkiye'nin siyasi, sosyal ve ekonomik yapısını uzun vadede etkileyebileceği göz önüne alındığında, Türkiye açısından olumsuz bir gidişat karşısında gelecekte bu gelişmelerin sorumlusu olarak görülecek adres sizce neresidir?

Zehirlee: 2 secenek işaretliyebilme hakkı verilmişse, seceneklerden iki tanesinde chp yazılmalıydı:)
durgul: Demokrasi sadece padişahın tekelinde, övündüğünüz şeye bakın....Gerçi haklısınız övünmekte ha meşrutiyet ha Tayyip Erdoğan, ha padişah ha RTE...Padişahın boyunduruğundan demokrasiyi yücelten Atatürk ne yapmış ki tabi canım, hiçbir şey siz o zaman da oy kullanabiliyordunuz şimdi de değişen bir şey yok değil mi? Demokrasi demokrasi dersiniz atıp tutarsınız ama tutarsızsınız General....
7 Şubat 2008 . Ankete Git
durgul: Övündüğünüz seçme ve seçilme hakkı Osmanlı da sadece erkeklere tanınmıştır, buradan ne kadar demokrasi sevdalısı olduğunuz anlaşılıyor General... Kaldıki rejim meşrutiyet, ne kadar demokratik olabilir ki... Ayan meclisi var meclisi mebusan var...Her şey yine padişahın iki dudağı arasından çıkacaklara bağlı...Padişahın izni olmadan bir yasa görüşülmez,meclisi açma kapama yetkisi padişaha ait, ayan meclisi zaten padişah tarafından atanır ve ömür boyu mecliste kalır vs. vs.
7 Şubat 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Fisun hanım bir atalar sözü vardı hatırlarsanız.' Göz var dağın ardını göre ,Akıl var başa geleceği bile 'siz bu sözdeki bunu başaran kişisiniz.
7 Şubat 2008 . Ankete Git
fisun: Şimdilik iyi geceler, sonra isterseniz devam edebiliriz:)))
7 Şubat 2008 . Ankete Git
fisun: Osmanlı bu hakkı bize verdi de, biz mi atlamışız dedim. Ben böyle bir hata yapıyorsam burada hiç yazmam general, bu kadar bilgi sahibi olduğumu biraz anlamış olmanız da gerekirdi. Dikkatli okumuyorsunuz.
7 Şubat 2008 . Ankete Git
fisun: Nutuk ve devrimleri aşağılamak kimsenin haddi değil zaten, olsa olsa eleştirilebilir, ben tercih etmesem de, demokrasi buna izin veriyor. Siz yazdıklarınızı tekrar gözden geçirirseniz iyi olur. Sinirlenmişsiniz basbayağı, nutukla bana gelmeyin, çılgın Türklerle gelmezsiniz inşallah gibi laflar aşağılamak değilse, ben bulamadım karşılığını siz söyleyin o halde. Ayrıca Çılgın türkler bir direniş destanıdır, neden rahatsız oluyorsunuz? Son yazdığım cümleyi de iyi okumamışsınız
7 Şubat 2008 . Ankete Git
general_X: Sayın fisun: 1- Osmanlı İmparatorluğu birkaç kez yıkıldı, tekrar tekrar yapılandı. Ama kazanılan Kurtuluş Savaşı’ndan sonra TBMM tarafından ortadan kaldırıldı. 2- Mustafa Kemal Atatürk’ün devrimlerini ve Nutuk’u aşağıladığımı siz iddia ediyorsunuz; iddianızla bir ömür boyu mutluluklar dilerim. 3- Saygıda kusur etmedim ki önerinize tenezzül edeyim. 4- Yanımda değilsiniz ki sinirlediğimi bilesiniz?! 5- Kadınlara seçme-seçilme hakkı 1934’de verildi. Osmanlıyı nereden çıkardınız?
7 Şubat 2008 . Ankete Git
general_X: (nazli87 ben bahsettiğin çoğunluktan değilim; ama geriye kalan azınlıktan da değilim. Ben sadece general_X'im ve tüm toplumumuzun bir ferdiyim. O yüzden 'biz' tabirinin içine lütfen beni katma. Bir de at gözlüğünden bakma deyimi fazlasıyla kullanılıyor ama hiç hoş olmuyor. Herkesin bakış açısı kendinedir; son derece de izafidir. 'Ben dünyaya at gözlüğüyle bakıyorum' diyen bir tek kişi görmedim, duymadım. O yüzden her birimiz, varsa, sağlam ve farklı fikirlerimizi paylaşalım derim. Saygılar.)
7 Şubat 2008 . Ankete Git
fisun: Milleti kışkırtmak için değil de, bilgilerinizi konuşturun, öyle gelip laf atın. Siz cevap vermeyeceksiniz diye çok üzüleceğiz, hatırınız kalır:))
6 Şubat 2008 . Ankete Git
nazli87: mavi sakal general x bence siz bosuna yoruluyorsunuz at gözüyle hayata bakan sahislardan yani olaya baska taraftan bakmayana laf anlatmak oldukca zor olur.ayrica dogru söyleyeni dokuz köyden kovarlar.benim yorumlarima polemik acan olursa olsun zaten karsiligini vermeyecem türkiyedeki cogunluk zaten biziz hep öyle kalcagi icin....
6 Şubat 2008 . Ankete Git
fisun: Abartmışsınız artık general, Osmanlı bu kadar başarılıydı da niye yıkıldı koca imparatorluk? Atatürk'ün yaptığı devrimleri aşağılamaya çalışmanız hiç hoş kaçmıyor, Nutuk hakkında da aşağılar bir tavrınız var, hiç hoşlanmadım bundan, saygılı olmanızı öneririm. Sinirlenince ipin ucunu kaçırmışsınız. Kadınlara seçme seçilme hakkını da Osmanlı vermişti zaten biz atlamışız herhalde.
6 Şubat 2008 . Ankete Git
hacıyatmaz: Başbakan dobra konuşunca kendine has özelliği oluyor hoşunuza gidiyor!Neden biz dobra konuşunca canınız yanıyor???
6 Şubat 2008 . Ankete Git
general_X: Anarsist konu hakkında hiç bir şey bilmiyorsun ve doğal olarak gülüyorsun. Cumhuriyet öncesinde çok partili siyasi hayat vardı Osmanlı İmparatorluğu'nda (1918-1945 arasında inkıtaya uğradı) Çok değil babamızın dedesi 1912 sopalı seçimlerinde, bir ihtimal onun da babası 1877 seçimlerinde sandığa gitmiştir. Demek ki erkekler için oy verme hakkı Meşrutiyet'le gelen bir hakmış değil mi Anarsist? Yoksa siz bunu Atatürk devrimlerinden biri mi zannediyordunuz? İşte buna gülünür!
6 Şubat 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Bence yorumum son derece açık!! Gözlüklerinizi takıp bir daha deneyin lütfen :-)
6 Şubat 2008 . Ankete Git
general_X: durgul sözcülük, avukatlık sizin yorumunuz. Yanılma hakkınıza saygı duyuyorum ama bu söyleminizle elinize bir şey geçmeyecek. Sizi rahatlatacak mı bilmem ama şu kadarını söyleyebilirim: bu ülkede demokrasinin gereği olarak seçimler yapılıyor ve imparatorluk zamanından elde ettiğim oy hakkımı özgür irademle kullanmaktan imtina etmiyorum. Verdiğim oy seçtiğim partinin iktidara gelmesi, va'adlerini yerine getirmesi ve hayat standartımı yükseltmesi talebiyledir. Onun dışında particiliğim yoktur.
6 Şubat 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Körü körüne iftira atıyorsunuz sözünden benim o partiye körü körüne bağlı olduğumu çıkarabilmen anormal bir durum biliyomusun?O zaman siz bana körü körüne bağlısın o partiye demenizden bende sürekli körü körüne o partiyi eleştirdiğinizi çıkarabilirm demektir ki çok mantıksız Ben katıldığım konuları da katılmadığım hususları da belirtirim hiç çekinmem.Bazı konular vardır ki o konularda da o partiye güvenim devreye girer ama bu herşeyi düşünmeden araştırmadan kabul eden bir olduğum anlamına gelmez
6 Şubat 2008 . Ankete Git
durgul: Bu sosyolojik olguya cuk diye oturan bir deyiş de ben yazacağım, üzüm üzüme baka baka kararır
6 Şubat 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Evet gördükçe bende çok gülüyorum. Gerçekten komik:D
6 Şubat 2008 . Ankete Git
durgul: İftira ha? Bak bu gerçekten komik:)))
6 Şubat 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Körü körüne bağlı olduğumu düşünmekle büyük yanılgı içindesiniz. Ama sizler körü körüne bir partiye iftiralar sıraladıkça birilerinin sahip çıkma dürtüleri uyanıyor:) Ya da her savunmamızı körü körüne şeklinde algılamaya başlıyorsunuz.
6 Şubat 2008 . Ankete Git
durgul: Evet mavisakal çok haklısınız güvendiğim hiçbir parti yok, Kamer Gençe bile tüm partilerden daha çok güveniyorum:))) Ama neyseki sivil toplum diye birşey var
6 Şubat 2008 . Ankete Git
keremege: Gerçekten tuhaf ama, insanın övünülmeyecek bir siyasi görüşünün olduğunu bilip de hala ona körü körüne bağlanmak.
6 Şubat 2008 . Ankete Git
durgul: General bir partiye mal edilmek istemiyorsanız burada parti sözcülüğü veya avukatlığı yapmayabilirsiniz
6 Şubat 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Siyasi görüşümle ne övünebilirim ne de birilerine mahçup olurum keremege. durgul bakıyorum akp karşıtlığında birleşmek dışında bir şey ortaya koymuyorsunuz yada güvendiğiniz hiçbir parti yok. Sonuçta ülkemiz bir siyasi parti tarafından yönetilecek sizin durumunuzda olmak gerçekten zor olsa gerek.
6 Şubat 2008 . Ankete Git
general_X: Pek komik bulmadım. Beni anlamamak için gösterdiğin çaba tebrike şayan. Son kez tekrarlıyorum; yazdıklarından dolayı üyeleri sen A, B, C partisindensin demeyi uygun görmüyorum, saygısızlık ve niyet okuma olarak görüyorum. Benim terbiyem bu saygısızlığı yapmaya müsaade etmiyor. Yapmak isteyen buyursun devam etsin.
6 Şubat 2008 . Ankete Git
keremege: Bunca zamandır bizim görüşümüzü anlayamadıysanız, bizimle neyi tartışıyorsunuz o zaman?
6 Şubat 2008 . Ankete Git
durgul: Siyasi görüşümü biliyorsun mavisakal, bir partiye gönül bağım yok sadece utandığım bir şey yok dolayısıyla
6 Şubat 2008 . Ankete Git
keremege: Yanlış yazdım özür dilerim, Durgul yazacaktım.
6 Şubat 2008 . Ankete Git
keremege: Aynı şekilde Durdul, hem de hakaretin en büyüğü bence. Nedendir ki, bazıları övünüyor bu utanç duyulacak özellikleriyle...
6 Şubat 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: En azından akp li olduğumuzu söyleyebiliriz, siz siyasi görüşünüzü gizlediğinize göre utanıyor olmalısınız ... ve haklı olduğunuzu düşünüyorum.
6 Şubat 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: Jgr . 31 Ocak 2008