Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Türkiye'nin görüşü: Hazırlanan yeni sivil anayasa ile ilgili yaklaşımlar, düşünceler:

yorgun: 1961 anayasası gelsin.
cenker: olay çok acayip boyutlara girmiş. bizim deniz gezmişe bir sözümüz yok ama başbuğunuz da nerdeyse solcu olacaktı tavrı çok yakışıksız o yalnız bizim değil tüm türk dünyasının başbuğuydu ve tanrı katını yolculuğunda da tüm türk dünyası resmi yas ilan etti burda bunları konuşmak yersiz saygı sınırlarını zorlamak istemiyorum çünkü. benim sorum netti ama cevap alamadım sol deyince neyi kimi anlamak gerekiyor türkiyede. chp de ben solcuyum diyo ip de ödpde oyüzden kimdir gerçek solcular
18 Ocak 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Ben de zaten hepinizi alnınızdan öpüyorum demek istemiştim.
18 Ocak 2008 . Ankete Git
ekinox: tüm devrimcileri...hepimiz aynı şey için çalışıyoruz. memleketimiz...
18 Ocak 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Seni öpüyorum ekinox.
17 Ocak 2008 . Ankete Git
ekinox: ayyıldızlı bayrak kimsenin tekelinde değil. bayrak bizim de bayrağımız. herhangi bir isim altında veya bir kukla lider etrafında toplanmaya da ihtiyacı yok. günü geldiğinde biraraya gelebilecek kadar memleketini seven insanlardan , Atatürk devrimlerine bağlı yiğit gençlerden ve gözü kara devrimcilerden oluşuyor.
17 Ocak 2008 . Ankete Git
Tun-cem: faşist komandolar devlet tarafından asılmışlardır.Siz hala daha 12 eylülün borusunu çalıyorsunuz başbuğunuz bile neredeyse solcu olacaktı.
17 Ocak 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Cahil olduğunu itiraf etmek bir erdemdir.Sol düşünce evrenseldir.Bu bağlamda fisun hanım çok güzel bir konuya temas etmiş.Siz hala 12 eylül düşüncesindesiniz.Ayrıca marksist dediğiniz insanlar olan denizler samsundan ankaraya elleride ayyıldızlı bayrağımızla yürümüşlerdir.Çok yanılıyorsunuz çok.Silahlı eylemleri ise ülkücü faşistlerin saldırılarına karşı sadece savunma amaçlıdır.Zira ülkücü faşistler devletle beraber devrimcileri yok etmek için top yekün savaşmışlardır cahilce.Sonra da bu ...
17 Ocak 2008 . Ankete Git
cenker: sevgili kardeşim gerçek solun varlığından söz etmiş. umarım öyledir ben göremiyorum açıkçası ama senin beni aydınlatacağından da şüphem yok. şu varlığından söz ettiğin sol ayyıldız etrafında kenetlenip türk milletinin ve türkiyenin bölünmez bütünlüğüne ve devletin üniter yapısına sahip çıkmakta mıdır? ve acaba hangi isim altında toplanmıştır? ben biraz cahilim lütfen yardımcı olur musun
17 Ocak 2008 . Ankete Git
ekinox: sol asla bitmez cenker. işçiler ve emekçiler varolduğu sürece sol bitmez. bahçelievler katliamında faşistler tarafından katledilen öğrenciler varsa bu ülkede sol bitmez. kendinizi kandırmayın. bu ülkede gerçek sol vardır ama herzaman üzerine baskı ve kıyımla gidildiği için yorulmuştur. bekliyoruz şu anda...biten birşey yok yani...
17 Ocak 2008 . Ankete Git
cenker: zaten benim sol ile bir sorunum yok ki. türkiyede sol o kadr az soluklu oldu ki. 80 öncesinde özellikle istanbul üniversitesinde örgütlenen burayı silah yığınağına ceviren marksist terörden bahsediyorum ben. ülkemizin üniter yapısına sadık olan, atatürk milliyetçiliğini özümsemiş insanlarla hiçbir derdim yoktur olamaz da. ülkemizin birliği de dirliği de ayyıldız etrafında kenetlenmektir. bu bayrağa saygı ve sevgi duyan herkese de kapımız açıktırç. nemiz varsa paylaşmaya hazırız
17 Ocak 2008 . Ankete Git
fisun: Eğer bu ülke yobazlardan ve emperyalist abd ve uşaklarından marksist bir devrim sayesinde kurtulacaksa bunda anormal bir şey de göremiyorum. Ben devrim yasalarının korunmasından yanayım, ama ne yazık ki koruyamadık!
17 Ocak 2008 . Ankete Git
fisun: Solcular; çarpık düzene ve emperyalizme karşı çıktıkları için, sürekli 'cumhuriyeti yıkmaya çalışan Marksistler' şeklinde bahsetmen, hala olayları özümseyemediğinin, bir takım çıkar çevrelerinin insanları birbirine düşürmek için, kardeşi kardeşe vurdurttuğu dönemlerden kalma sloganlar kullanmandan belli.. Geç artık bunları, hiç bir solcu cumhuriyete karşı değildir, bizi yobazlarla karıştırdın sanırım! Sen bu ülkeyi ne kadar seviyorsan, biz senden çok severiz...
17 Ocak 2008 . Ankete Git
cenker: arkadaşım cumhurbaşkanlığı konusunda mhp görevini yapmıştır vekilin yeri meclistir ve mecliste olmuştur. ayrıca 80 öncesi devrimcileri dediğin de cumhuriyet devrimeleri yerine marksist devrim peşindeydiler. nazımın şiirleri okunmuştur ever nazımın şairliğine söylenecek bir söz de yoktur. insanlar komünist de olabilir bizim buna sözümüz olmaz ama amaç cumhuriyeti yıkmak olursa elbette karşılarında oluruz
17 Ocak 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Sen şimdi bırak bunları cenker türkün adını karalamaya kimsenin gücü yetmez.Akepe nin en büyük destekçisi mhp dir şu anda.Cumhurbaşkanlığı oylamasında bile destek verdi.dtp ile de el sıkıştı.Ayrıca mhp komandoları tıpkı şimdiki pkk militanları gibi.Eğitimler alarak 12 eylülden önce polisle beraber devrimcileri vurdular.Meydanı da işte şeriatçılara açtılar.Güya kominizme savaş açmışlar.Daha sonrada başbuğunuz meclis kürsüsünde Nazım Hikmetten şiirler okudu.İşte ben bu tezadlara kızıyorum.
17 Ocak 2008 . Ankete Git
cenker: kaldı ki seçim meydanındaki nutuklarda unutulmuş değildir. ancak ortada verilmiş bir yetki vardır. millet demiştir ki mhp hükümetin çalışmalarını izlesin ve değerlendirsin.mhpnin yaptığı da budur. farkındaysan türkün adını karalanmaktan kurtaran madde olan 301. madde konusunda meclis içinde ve dışında milliyetç haraketten başka mücadele veren bir topluluk da yoktur. 80öncesinde kan akmıştır ancak atatürkün kurduğu cumhuriyet de marksist emelleri olanlara terk edilmemiştir.
17 Ocak 2008 . Ankete Git
cenker: arkadaşım akepenin türklükle de islamla da alakası yoktur. akepe türkiyeyi etnik temelde bölmek istemektedir. sen hangi ülkeden bahsediyorsun ama türkiyede akepeye karşı tek etkin muhalefet de milliyetçi harakettir. devlet bey her gurup konuşması ders niteliğindedir. nedendir bilmiyorum ama her polemikte senle karşılaşıyoruz ve ben senin ortadaki durumları bile okuyamadığını görüyorum ilginçtir yani. insan girer birkez mhpnin sitesine bakar ne diyor bu adamlar sonra yargılar. yazık yani
17 Ocak 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Cenker arkadaş sen şimdi bırak türk islam sentezini sizin yerinize akp yapıyor bunu zaten.Attığınız ipte ortada kaldığı gibi akp nin en büyük desteği partinizdir şu anda, nerede kaldı seçim meydanları nutukları.Ayrıca Atatürkle Türkeş i aynı kefeye koymayalım lütfen.Tamam sizin sevdiğiniz bir lider olabilir saygı duyarım ama 12 eylülden önce çok yuvalar yıkmıştır.
11 Ocak 2008 . Ankete Git
cenker: biz siyasetimizi din üzerine yapmıyoruz zaten fisun. zaten benim genel başkanım adanada tüm türkiyeye ilan etti. dedi ki türk milletinin birliği de dirliği de ayyıldızlı türk bayrağıdır.bu bayrağa saygısı,sevgisi olan herkese milliyetçi haraketin kardeşliği vardır ve nesi varsa paylaşmaya hazırdır. bu yeterli olmalı cevap olarak
10 Ocak 2008 . Ankete Git
fisun: Dindarım diye gelen herkesten, din adına yapılan her rezaleti gördüğüm için, kendimce çok haklı benim feveranım! Söz konusu vatansa gerisi teferuattır, lafını boşa söylememiş yüce atam. Seni de uyardım sadece, haddim olmasa da... İlk önce vatan!
10 Ocak 2008 . Ankete Git
cenker: bak güzel kardeşim benim ab ile abdyle işim olmaz. türk islam ülküsüne inananların da olmaz. akepe ve onun eski yeni çizgisiyle kıyaslanmak bence hoş değil. allahın izniyle son ana kadar biz elimizden gelen mücadeleyi yaparız hiç bir değerimizi de kaybetmeyiz. ayrıca din sömürüsü yapmakla dindar olmayı da karıştırma başka yerlere kaymasın konu
10 Ocak 2008 . Ankete Git
fisun: Geçin artık bu Türk İslam sentezini falan, bu ülkenin başına ne geliyorsa bu din sömürüsünden geliyor zaten. Türk'lük kısmıda yakında elinzden gidecek farkında değil misiniz? İslam ,diye diye gelenleri gördük, Amerika, İsrail, İslam çok bağdaştı zaten birbiriyle...
10 Ocak 2008 . Ankete Git
cenker: efendi türkeş atatürk ülküsünün devamını getiren bir liderdir. ve atütürkün son ilkesi de devrimciliktir. ne yazık ki türkeş istediği devrimleri bitirme şansına sahip olamadı tıpkı atatürk gibi. elbette bir devrim adamıdır ancak burada devrimden anlayacağınız komünist veya marksist devrim değildir. türk islam ülküsünü ayağa kaldıracak devrimlerdir
10 Ocak 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Yani şimdi diyorsunki türkeş bir devrimcidir.
10 Ocak 2008 . Ankete Git
cenker: aman tuncem kardeşim ben seninle artık tartışamayacam gerçekten bilgisizliğin bu kadarı olmaz. türkçe ye tükçe değil dedin hüç sıkılmadan onu anlatmaya çalıştık dilimiz döndükçe, şimdi başka bir bilgisizlik gösteriyorsun hüç sıkılmadan. yahu türkeş ihtilal hükümetinde başbakanlık müsteşarlığı ve başbakan vekilliği yapmıştır. başbakan olmadığı için de vekil olarak bu görevi yerine getirmiştir şimdi kalmış neler söylüyorsun. biraz tarih okumanı tavsiye ederim
9 Ocak 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Cenker 1961 de başbuğunuz sadece radyoda darbeyi anons etti o kadar .Hiç bir fonksiyonu başka olmadı.Anayasayı devrimciler hazırladı .Vatanını bayrağını çok seven ve hiç bir zaman değerleri anlaşılamayan devrimciler.
9 Ocak 2008 . Ankete Git
cenker: ne kadar ilginç ki sivil anayasa diye tutturup bir askeri anayasayı savunur olduk. evet bence de 1961 anayasası esas alınmalı zaten insanlar sivil olunca daha iyi yaparlar diye bir kural yok çok şükür insanımız geç de olsa başbuğun değerini anlamış görünüyor zira 1961 anayasasının temellerinde ihtilalil kudretli albayı olarak onun izleri var
8 Ocak 2008 . Ankete Git
servetcembar: 1961 anayasası gibi bir anayasayı hazırlayabilecek yetenekte değil ki şimdiki anayasayı hazırlayanlar...Ayrıca işlerine de gelmez...
20 Eylül 2007 . Ankete Git
Tun-cem: Yorgun çok doğru söylüyorsun.Zaten 12 eylül darbesi abd uşağı evren tarafından 1961 anayasasına karşı yapıldı.o yasa ulusumuz için bir şans tı ve kurtuluştu.Şimdi bunlarda abd ve israil ce verilen görev olan atatürk ilkelerine ve cumhuriyetin kazanımlarına karşı,karşı devrim yapıyorlar.çünki eğitimsiz bırakılmış halk işte bu günlere hazırlandı.4 ekmeğe 2 torba kömüre ulusu sattılar.
20 Eylül 2007 . Ankete Git
yorgun: zaten bende direk o anayasa içinde hiçbir değişiklik yapılmadan getirilsin demiyorum.sadece 1961 anayasası hak ve özgürlükler açısından halka büyük olanaklar sağlamıştır.eğer 1961 anayasasını günümüze uyarlarsak gerçekten çok demokratik bir ülke olabiliriz.
16 Eylül 2007 . Ankete Git
faramir: aradan 46 yıl geçti. o anayasa beklentilere cevap veremez.
16 Eylül 2007 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: Wizard . 14 Eylül 2007